تصاویر مقایسه ای همراه با سئوال

این تصاویر ضمیمه شده را با هم مقایسه کنید که بخشی مربوط به پل دختر در استان لرستان است و قسمت دیگر مر تبط با بارگاه یا قبر خمینی شیاد و دجال در تهران است و به یاد آورید که خمینی شیاد چگونه پس از سفر از ز یر درخت پاریس به تهران آنهم در شرایطی که حکومت نظامی بود و نخست وزیری دکتر شاپور بختیار بود بدون ممانعت و مزاحمت وارد فرود گاه مهر آباد تهران شد . سپس که از آنجا به بهشت رفت و سخنرانی کرد و قول داد که حکومت آینده از آن مستضعفان و پا برهنگان است و گفت که آب و برق و مسکن مجانی است و سهمیه ی پول نفت به درب خانه ها داده می شود . اما اکنون پس از 32 سال از آن قول های پوشالی وارونه و 22 سال از مرگ خمینی شیاد سپری شده است که گذشته از اینکه فقر و بیکاری وتورم و گرانی در سراسر ایران بیداد می کند . اما از سوی دیگر سهم مردم محروم همچون پل دختر از آب مجانی و پول نفت داده شده اکنون آب آلوده به نفت نشت کرده از لوله های فرسوده ی انتقال نفت شده است که گذشته از آلوده کردن محیط زیست عدم بهداشتی کردن محیط زندگی هم فراهم نموده است . مشروط بر اینکه همچون سوزاندن جنگل ها منابع و ذخایر و سرمایه کشور اینگونه در کشوری به آسانی بهدر می رود که مدعی است قدرت برتر جهان است و می خواهد که جهان را تغییر دهد و اصلاحش نماید ومدیریت آن را در کنترل خود داشته باشد . مهمتر اینکه مگر خمینی شیاد مدعی نبود که خوراک ساده ی عدسی می خورد و بر دستان کوخ نشینان بوسه می زند و تنفر از کاخ نشینان مرفهین اسلام آمریکایی دارد . امااکنون سئوال است در شرایطی کارتن خوابان و حلبی آباد های حاشیه شهر ها در حال افزایش می باشد . طوریکه چند سال پیش در سفرر ئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد به مشهد با هجوم شهرداری و نیروی انتظامی 1000 آلونک بر سر آلونک نشینان این شهر آوار شد . حال بماند که بدلیل فقر و محرومیت چه بر سر 19 تن از زنان نگون بختان خیابانی در این شهر از سوی سعید حنایی بسیجی با روسری های شان آمد . آخر گور کدام رهبر مهم انقلابی و تاریخی و مذهبی جهانی دارای چنین بار گاهی می باشد که برای خمینی شیاد ساخته شده است؟ مگر پاسخ غیر از این است که این اقدام نمایانگر اثباتی دین و اسلام ابزار قدرت و انباشت ثروت و عوامفریی و شیاد ی و غارتگری و خفقان و سانسور و جنگ افروزی ودجالی و رمالی وجن گیری شده می باشد؟

15 خرداد 90

عکس / آلودگی نفتی در پلدختر


پلدختر - خبرگزاری مهر: نشت نفت از تلمبه خانه و خطوط انتقال نفت تنگ فنی به مخازن آب زیرزمینی و چشمه های روستاهای حاشیه این تلمبه خانه موجب اعتراض اهالی این روستاها شده است این بدان دلیل است که 15 سال زندگی آنها با آلودگی آب آشامیدنی به نفت همراه بوده است

عکس / مقبره کدام رهبر و پیامبری بزرگتر و پر جلال تر از این مقبره است؟

تصاویر مقایسه ای همراه با سئوال

مقبره خمینی، 14 خرداد 2011. در ضمن قرار بود در این مجل بمناسبت سالگرد فوت خمینی 2 میلیون نفر با اتوبوس و غذای مجانی در اینجا جمع شوند ولی این عکسها به سختی صد هزار نفر را نشان میدهد.دو عکس دیگر از زاویه دیگر که بزرگی این مقبره که میلیاردها تومان خرج آن شده را نشان میدهد.