گزیده خبرهای 10 تیر90

جوسازی گیتس علیه ایران در آخرین روز وزارت

http://www.fararu.com/vdcgxn97.ak9xz4prra.html

گرچه داستان مداخله گری در امور داخلی عراق از همان زمان اشغال نظامی عراق از سوی حاکمان تهران و سپاه قدس و بدر همراه با اعزام تروریست های اطلاعاتی و امنیتی همراه با سلاح از ایران به عراق شروع شد . سپس با اجرای نقش مستقیم همآهنگ کننده ی سفارت رژیم ضد بشری حاکم بر ایران در بغداد که سفیر ش یک پاسدار تروریست باپیشینه عراقی بودهمکاری نزدیک با اعضای القاعده اقدامات تروریستی و آدم ربایی و جنایات دیگر گسترش یافت . اگر چنانچه همان موقع مقامات آمریکایی به جای چشم دوختن به پیگیری سیاست های زد وبند پشت پرده مسئولانه با این موضوع بر خورد می کردند . حتماً کار به اینجا نمی کشید که اکنون پس از چپ و راست کشته شدن نظامیان آمریکایی در عراق با ارسال سلاح از ایران و در اختیار گذاشتن تروریست های شیعی که تأکید بر خروج نظامیان آمریکایی از عراق است. اکنون رابرت گیتس در روز پایان وزیر دفاع بودن خود مجبور به اعتراف مداخله گری حاکمان تهران در عراق شده است و افزوده که حاکمان تهران در امور داخلی کشورهای منطقه مداخله گری می کنند وتلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای می کنند . بلی اگر به جای حمایت از نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده همان موقع که ولی وقیح نا مشروع پس از نخست وزیر شدنش یک ایبر باس خصوصی به وی هدیه کرد تا میان بغداد وتهران وجماران با خلبان ویژه پاسدار در پرواز و سفر باشد تا خط وخطوط علیه ی آمریکا و مجاهدین اشرف به وی داده شود . یا آن موقع که مقامات نظامی و سیاستمداران آمریکایی با اشتباه مضاعف خود یعنی پس از خلع سلاح کردن مجاهدین حفاظت ومراقبت یا کنترل وتهاجم اشرف را به نیروهای وحشی و سرکوبگر نوری مالکی زیر کنترل ولی وقیح و پاسداران واگذار نمی کردند و مقامات آمریکایی قدرت درک عواقب اهداف بعدی حاکمان تهران را می دانستند . خلاصه اگر چنانچه به جای پیش برد سیاست مماشات گری دست به روشنگری همراه با اقدام عملی علیه اقدامات تروریستی حاکمان تهران در عراق و منطقه می زدند که در دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه وجنگ افروزی در منطقه می کردند . به احتمال زیاد مانع از اقدامات تروریستی حامیان وعوامل رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی در عراق و نفوذش در منطقه می شد و کمتر مردم بی گناه عراقی با نظامیان آمریکاییان در عراق کشته می شدند. مهمتر اینکه عراق تبدیل به کانون تروریست و بحران و ارتجاع به منطقه نمی شد تا اکنون حاکمان تهران بتوانند برای خنثی کردن سرایت قیام های ضد دیکتاتوری منطقه به ایران در سوریه نیروهای امنیتی را برای سرکوب مخالفان سوری آموزش دهند و تلاش کنند مصر را نا آرام نمایند تا جای پا حضور داشته باشند .خلاصه اعتراف کنند که قیام های منطقه اسلامی و ضد آمریکایی و اسراییلی است که الهام گرفته از اندیشه خمینی شیادو جانشین وی ولی وقیح نامشروع می باشد.

وزیر دفاع آمریکا در آخرین روزهای حضور خود در پنتاگون بار دیگر با تکرار اتهامات نخ نما شده علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی دخالت تهران در عراق شد. به گزارش خبرگزاری مهر، رابرت گیتس که با شبکه بلومبرگ گفتگو می کرد، مدعی شد : ایران با تسلیحات جدید، گروههای مسلح شیعه را برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق تجهیز می کند و این به عنوان بخشی از یک الگوی تجدید تلاشها برای اعمال نفوذ در منطقه به شمار می رود. گیتس که امروز پنجنشبه آخرین روز حضور خود در پنتاگون را می گذراند، افزود : حدود 40 درصد از مرگ سربازان آمریکایی از زمان اعلام رسمی پایان عملیات جنگی که تقریباً 10 ماه پیش صورت گرفت طی چند هفته گذشته رخ داده است . وی که امروز جای خود را به "لئون پنتا" رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) می دهد، گفت آمریکا این حملات را با نوری المالکی نخست وزیر عراق و دیگران در میان گذاشته استوزیر دفاع آمریکا بار دیگر اتهامات واهی خود علیه ایران مبنی بر آموزش گروههای عراقی را تکرار کرد. وی مدعی شد : ایران با کمک به گروههای عراقی در واقع می خواهد نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس افزایش دهد و این از زمانی که قیامها در تونس و مصر و دیگر کشورها تحت عنوان بهار عربی شروع شده الگو یافته است. وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد : آنها بهار عربی را ایجاد و یا آن را آغاز نکرده اند اما به روشنی در حال بهره برداری از آن به هر نحو ممکن هستند گیتس به تکرار اتهامات نخ نما شده غربی ها علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران پرداخت و مدعی شد : من هنوز بر این باورم که رهبران ایران درصدد ساخت بمب اتمی و در حال نزدیک شدن به این مرحله هستند و ظاهراً گرچه به آن دسترسی پیدا نکرده اند، اما در آستانه دست یافتن به این توانایی هستند..

"زهرا ميرباقري " عضو برجسته منافقين از اردوگاه اشرف گريخت.خبرگزاري فارس: خبرگزاري فرانسه اعلام كرد كه زهرا ميرباقري از اعضاي برجسته مجاهدين خلق، از اردوگاه اشرف گريخت و خود را تسليم ارتش عراق كرد.

اگر اینگونه خبر واقعیت داشته باشد که این خبر نه قدیمی که تازه است که از طریق خبر گزاری دروغ پردا ز پاسداران فارس بازتاب داده شده است و سایت شفاف پاسدار سردار قالیباف شهردار تهران نیز آن رارله شده است. باید گفت که باید وی در تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف که یک اقدام جنایت علیه ی بشریت است ربوده و به گروگان گرفته شده و با تهدید و فشار مجبور به همکاری با دستگاه وزارت بد نام اطلاعات شده است . تاکه اکنون خبرش آنتنی شود و موازی توطئه ی مشترک برپایی اجلاس بین المللی مبارزه با تروریست در تهران شود که چاشنی آن تشکیل سریال های تلوزیونی پاسداران وعوامل اطلاعاتی علیه ی مجاهدین است که مترادف آن اجرای شود 30 خردا ددر شبکه ی بی بی سی و شوی میز گرد افق 7 تیر رادیو فردا علیه ی مجاهدین است که هدف فضا سازی برای عدم خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکاست . همینطور بستر سازی ادامه ی توطئه ی مشترک خامنه ای – مالکی به تهاجم نظامی دیگربرای قتل عام مجاهدین اشرف می باشد .

به گزارش فارس، خبرگزاري فرانسه اعلام كرد كه " زهرا مير باقري " كه اعضاي برجسته مجاهدين خلق (منافقين) است توانست از اردوگاه اشرف بگريزد و خود را تسليم نيروهاي عراقي كند. باقري اعلام كرد: بارها خواستم كه از اين اردوگاه فرار كنم و در نهايت با كمك نيروهاي عراقي توانستم فرار كرده و به آزادي برسم. خبرگزاري فرانسه نوشت زهرا ميرباقري در تشريح نحوه فرار خود با صدايي بغض‌آلود گفت كه بعد از آنكه اعضاي مجاهدين خلق فهميدند كه مي‌خواهم فرار كنم مرا مورد شكنجه قرار دادند به طوري كه سلامتي خود را از دست دادم و قدرت خود را براي ايستادن يا نشستن براي مدت طولاني از دست دادم

اظهارات قرائتی درباره گر کشیدن شهوت جوانان در دوره دانشجویی و تفکیک جنسیتی

مگر آخوند جماعت حوزوی حکومتی که بقول دکتر شریعتی کارشان دین فروشی و دنیا خریدن است یعنی رابطه لازم و ملزوم با بازار دارند. مشخص است اکنون که بقدرت رسیده اند و دین راا بزار قدرت و ثروت وخفقان کرده اند . مگر دیدگاه شان جز از افزایش قطر شکم با عمامه دور سرشان زیر شکم و شکمباره بودن شان می باشد . بنابراین مگر می توان توقع داشت که آخوندد لقک قرائتی زن را ازز اویه ی شهوت بررسی نکند؟؟ چونکه شاهکارشان زن ستیز بودن و رونق دادن چند همسری و ترویج صیفه بازی و پدیده رشد روز افزون تن فروشی زنان خیابانی و دختران فراری از خانه ها و صدور آن به برون مرز بطور قاچاق می باشد؟

سایت 24 نوشت: حجت الاسلام قرائتی در جلسه این هفته از سلسله مباحث درسهایی از قرآن درباره اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها و اثرات آن گفت: من گاهی خنده‌ام می‌گیرد، می‌گویم: مدرسه دختر و پسر از هم جداست. راهنمایی‌ها که هنوز شهوت ندارند، از هم جداست. دبیرستانی‌ها که شهوتشان شکوفا می‌شود، آنها هم از هم جداست، دانشجو که شهوتش گر می‌کشد، مختلط است. آنوقت خنده دار این است که یک مشت دکتر در یک اتاق نشستند، من از این دکترها خنده‌ام می‌گیرد. اسمش را اسلامی کردن دانشگاه می‌گذارند. دختر و پسر را قاطی هم کردند، در اتاق نشستند موز می‌خورند. می‌خواهند دانشگاه را اسلامی کنند. راست می‌گویید یا دروغ؟ آخر زشت است که آدم خودش را سرکار بگذارد. آدم مردم را سرکار بگذارد بد نیست. این آقایان خودشان، خودشان را سر کار گذاشتند. صبح دخترها بیایند و عصر پسرها بیایند. چه می‌شود؟ مگر یک جاهایی که واقعاً استادش نایاب است، اضطرار است. چه اشکالی دارد. آنوقت دخترها اگر خودشان باشند، می‌توانند چادرشان را هم بردارند، روسری‌شان را هم بردارند. لباس مشکی هم لازم نیست بپوشند. لباس سفید بپوشند راحت راحت هم باشند. همه خانم هستند دیگر. چه اشکالی دارد

حکم اعدام یوسف ندرخانی به اتهام ارتداد تائید شد

اینهم بخش دیگری از دستآورد ابزاری کردن دین در راستای اهداف شوم و پلید حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی عوامفریب و دین فروش ایران می باشد که 33 سال است برای بقای حکومت ننگین شان زیر چتر دین ابزاری شده مرتکب انواع و اقسام جنایات گوناگون ضد بشری این جنینی شده اند.

دادگاه دیوان عالی کشور روز سه شنبه ۷ تیر ماه ۱۳۹۰، با رد اعتراض «یوسف ندرخانی» بر حکم اعدامش، آنرا تأیید نمود.بنا به گزارش هرانا، یوسف ندرخانی متهم است که در سن ۱۹ سالگی از دین اسلام خارج شده و به مسیحیت روی آورده و به گفته مقامات قضایی جمهوری اسلامی در این سال‌ها برای مسیحیت تبلیغ کرده است.بر همین اساس ایشان از سوی شعبه ۱۱ دادگستری استان گیلان به اتهام «ارتداد و تبلیغ مسیحیت» به مسلمانان به اعدام محکوم شده استیوسف ندرخانی» از۲۰ مهرماه ۱۳۸۸ تاکنون در زندان رشت بسر می‌برد.اگر چنانچه حکم اعدام وی اجرا گردد، اولین حکم رسمی اعدام به اتهام مسیحیت در ۲۰ سال اخیر خواهد بود.پیش از این در روز سوم دسامبر سال ۱۹۹۰ کشیش «حسین سودمند» به‌خاطر پافشاری در ایمان مسیحی‌ خود در محوطۀ زندان مشهد به‌دار آویخته شد. زنده یاد سودمند تنها کشیشی است که رسمن از سوی مقامات قضایی جمهوری اسلامی به‌خاطر عدم انکار ایمان مسیحی‌ خود اعدام شده است

نماینده زابل: تنها سه درصد کالاهای قاچاق کشف می‌شود

مگر این اعتراف عضو بازار مکاره غیر از این است که 97% کالاهای قاچاق که کشف ناشده وارد کشور می شود از طریق اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور است کهانجام می شود . ولی هیچ مقامی نه اینکه جرأت کنترل ومهارش را ندارد ، بلکه شهامت نام بردن هم از این نهاد سرکوبگر کودتایی غارتگ را هم ندارد؟

عباس‌علی نورا اعلام کرد تنها سه درصد کالاهای قاچاق به ایران کشف می‌شود و حجم زیاد کالای قاچاق از جنوب، شائبه فعالیت اسکله‌های غیرمجاز را تقویت می‌کند.نماینده مردم زابل به سایت «خانه ملت» گفته که «از هر کانتینر کالای قاچاق وارد شده به کشور تنها سه کانتینر کشف شده و {محموله} حدود ۹۷ کانتینر دیگر در کل کشور پخش می‌شودبه گفته این نماینده مجلس «هم اکنون بسیاری از کالاهای قاچاق با حجم انبوه از مرزهای آبی به داخل کشور وارد می‌شود که حجم بالای ورود کالای قاچاق از این مرز‌ها، این شائبه را ایجاد کرده است که هنوز هم اسکله‌های غیرمجاز در جنوب کشور فعال هستندنورا افزوده است: «آماری که برخی از نهادهای دولتی از حجم کالاهای قاچاق در کشور اعلام کردند به هیچ وجه پایه علمی و منطقی نداردوی اظهار داشته که «بسیاری از قاچاق کشور از طریق مبادی رسمی کشور در حال انجام است که به طور حتم در آمارهای اخیر به هیچ وجه در نظر گرفته نشده استبنا بر اعلام گمرک ایران، آمار کشف کالاهای قاچاق در سال ۱۳۸۸ خورشیدی نشان می‌دهد که تعداد پرونده‌های مظنون به قاچاق نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل از آن ۱۰ در صد افزایش داشته است.سال گذشته بیش از ۳۴ هزار پرونده مظنون به قاچاق با ارزشی معادل سه هزار میلیارد ریال تشکیل شده است.

به کنترل در آوردن سالن 7 زندان ندامتگاه توسط زندانیان

برای افشای ماهیت رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کودتایی نامشروع که 33 سال است با صرف هزینه ی بس سنگین که به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله کگری در امور داخلی کشور های منطقه به خصوص کشورهای همسایه اختصاص داده است که آن روی سکه ی سیاست رعب و و حشت و سانسور و گسترش گورستان و انباشت زندان بیش از 8 برابر ظرفیت بدون امکانات در داخل کشور است. همچنین اختصاص هزینه ی گزاف به اهداف پروژه ی هسته ای برای دست بابی به سلاح هسته ای است که مکمل غارتگری های نجومی روز افزون حاکمان وشرکای شان می باشد که منتهی به رشد فقر و بیکاری و گرانی و شکاف عمیق طبقتی شده است . بنابراین از ترس و وحشت قیام عمومی روی به گسترش سیاست سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه همراه با فشار های روحی و روانی و جسمی بدون رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه د ر سیاه چال ها نموده است که موجب چنن واکنش قربانیان در بند درون سیاه چال ها شده است.

بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"زندانیان زندان ندامتگاه کرج در اعتراض به شرایط سخت و طاقت فرسا دست به اعتراض زدند و قسمتهایی از زندان را برای ساعتها به تصرف خود در آوردند.در اواخر خرداد ماه زندانیان زندان ندامتگاه کرج در اعتراض به تراکم بیش از حد زندان،وضعیت بسیار بد غذایی و درمانی و بهداشتی و رفتارهای وحشیانۀ پاسداربندها در یک حرکت اعتراضی گسترده سالن 7 زندان را برای بیش از 12 ساعت به کنترل خود در آوردند.حرکت اعتراضی زندانیان هنگامی شروع شد که پاسداربندها بسوی زندانیان بدون هیچ دلیلی یورش بردند و آنها را آماج ضربات وحشیانه و گاز اشک آور قرار دادند.زندانیان که از برخوردهای وحشیانه و شرایط غیر انسانی جان به لب شده بودند به دفاع از خود برخواستند و در مدتی بسیار کوتاه پاسداربندها را کوشمالی دادند و همۀ آنها را فراری دادند و سالن 7 را از ساعت 17:00 الی 8 صبح روز بعد به کنترل خود در آوردند.در طی مدت شب پاسداربندها و گارد ویژه زندان چند بار اقدام به یورش و پرتاب گاز اشک آور بسوی زندانیان برای باز پس گرفتن سالن نمودند ولی هر بار ناچار به عقب نشینی می شدند.پس از آن حوالی ساعت 07:30 با رسیدن نیروی تقویتی گارد از زندانهای قزل حصار و گوهردشت کرج و با پرتاب شدید گاز اشک آور یورش به سالن 7 را آغاز کردند که با مقاومت شدید زندانیان مواجه شد. زندانیان اعلام کردند در صورت رسیدگی به خواستهایشان آنها حاضر به بازگرداندن سالن به رئیس زندان هستند. با حضور رئیس زندان و قول دان به زندانیان مبنی به رسیدگی به خواسته های آنها کنترل سالن را به رئیس زندان بازگرداندند.در این درگیریهای تعداد زیادی از زندانیان در اثر ضربات باتون و گاز اشک آور زخمی و دچار ناراحتی تنفسی شدند.مدتی پس از بازگرداندن سالن 7 نفر از زندانیان به اطلاعات زندان برده شدند و از آن تاریخ تاکنون از وضعیت و شرایط آنها هیچ اطلاعی در دست نیست.سالن 7 زندان ندامتگاه بیش 600 زندانی در خود جای داده است. در زندان ندامتگاه اکثرا زندانیان که دارای محکومیتهای سبک هستند نگهداری می شوند