گزیده خبر های 14 تیر 90 قسمت – 3

نقدی از تولید نشدن چادر مشکی در ایران انتقاد کرد

باز این پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی دست به هذیان و طنز و جوک گویی های جدید زده است تا که اینگونه پاسخگوی ریشه ای دلیل فقر وتن فروشی زنان خیابانی داده باشد . ضمن اینکه صحه بر مبارزه با بی حجابی گذاشته باشد .
شبستان : محمدرضا نقدی فرمانده رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تولید نشدن چادر مشکی در ایران انتقاد کرد و آن را نشانه «ضعف وزارت صنعت و بازرگانی» دانست.آقای نقدی گفته که «تولید نشدن چادر در کشور کوتاهی است و باید مورد توجه قرار گیرد و فناوری مورد نظر و ممتاز آن در کشور نیست و باید این زمینه در کشور ایجاد شوداظهارات این فرمانده بسیج در شرایطی ایراد می‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی سال‌هاست ادعا می‌کنند در بخش‌های مختلف صنعت٬ علم و تکنولوژی پیشرفت‌های زیادی دشته اند.

آزاده اردگانی، رئیس موزه ملی ایران و از نزدیکان مشایی و احمدی نژاد دستگیر شد

این واکنش را پاسداران غارتگر کودتایی و سرکوبگر مرتکب شدند تا چنین پاسخ به تهدید افشاگری غارتگری اسلکه های غیر مجاز پاسداران داده باشد که از سوی پاسدار رئیس جمهور احمدی نژاد مطرح شده است.

جهان (اقتدارگرا) : آزاده اردکانی که به عنوان دبیر زبان انگلیسی حمید بقایی شناخته می‌شود دستگیر شد. به گزارش جهان، این خبر را سایت وابسته به فتنه سبز منتشر کرده و نوشته: آزاده اردکانی رئیس موزه ملی ایران بازداشت شد.اردکانی از افراد نزدیک به جریان انحرافی است که به واسطه ارتباطش با حمید بقایی تا مرز ریاست بر سازمان ملی جوانان پیش رفت اما به دلیل ادغام‌ها چنین اتفاقی نیافتاد.گفتنی است طی روزهای اخیر تعدادی از اطرافیان فرد منحرف نهاد ریاست جمهوری دستگیر شده‌اند که با واکنش رئیس جمهور مواجه شد.

فرمانده کل سپاه : خاتمی جز همراهان فتنه بود

اکنون که گند غارتگری پاسداران از طریق اسکله های غیر مجاز در آمده است وموجب تضعیف این ارگان فاشیستی و ولی وقیح نا مشروع شده است . برای اینکه بتواند از شرایط فرار کنند آویزان به محلل یا تدارکاتچی خاتمی شده اند که همین دو روز پیش در مراسم ختم آخوند صدوقی مرگ بر منافق علیه وی سر داده شد. مسخره اینکه اکنون نه این ارگان فاشیستی بر خلاف خمینی شیاد در امور سیاسی و قدرت مداخله گری مستقیم کرده است ، بلکه اکنون قانون گذاری با تهدید و موضع بازجویی می کند.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص شرایط بازگشت اصلاح طلبان و مشخصا سید محمد خاتمی به صحنه سیاسی کشور عنوان کرد: افرادی از جریانات اصلاح طلب که از خط قرمزها عبور نکرده اند طبیعی است که در رقابت های سیاسی می توانند شرکت کنند اما اینکه آقای خاتمی تا چه حد می تواند موفق شود بستگی به موضع گیری های او دارد.وی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی در جریان فتنه امتحان خوبی پس نداد و به هر حال جزء همراهان سران فتنه بود و حمایت و پشتیبانی زیادی از آنها کرد و درحال حاضر نیزموضعی مبنی بر برائت از آن حرکت ها اتخاذ نکرده است و اگر ایشان بخواهد با سیاسی کاری جلو بیاید فکر نمی کنم مردم او را ببخشند ولی افراد دیگری که در این صحنه از خط قرمزها عبور نکرده اند می توانند همچنان در رقابت های سیاسی به صورت فعال شرکت کنند

اعتراض مردم به خاتمي در مراسم ختم مرحوم صدوقي ( خبر ويژه )
http://www.kayhannews.ir/900414/2.htm#other207

لو دادن دروغ نامه ی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری منفور پرونده ساز که سر نخ فریاد مرگ بر منافق سردادن علیه ی خاتمی در مراسم ختم آخوند صدوقی کجا می باشد؟

مردم يزد در عين ابراز احساسات نسبت به مرحوم حجت الاسلام صدوقي سازش ناپذيري و مرزبندي جدي خود با جريان فتنه را نيز اعلام كردند.گزارش هاي دريافتي كيهان حاكي از آن است كه در مراسم ختم مرحوم صدوقي كه روز دوشنبه برگزار شد جمعي از جوانان يزدي كه متوجه حضور خاتمي شده بودند با سردادن شعارهايي عليه وي برائت خود را از فتنه گران اعلام كردند.شدت اين شعارها به حدي بود كه خاتمي ناچار شد به جاي ورود از درب اصلي محل برگزاري مراسم از درب پشتي وارد شود. ناظران مي گويند هيچ شعاري به نفع خاتمي سرداده نشد و تمامي شعارها در سوگ مرحوم صدوقي بود.اين اتفاق در حالي رخ داده است كه فتنه گران همچنان در تلاش هستند با در دست گرفتن تابلوي «اصلاحات» خاطره فتنه گري هاي خود در سال 88 را از ذهن مردم بزدايند و زمينه را براي بازگشت بي سروصدا به عرصه سياسي جامعه مهيا نمايند.طي ماههاي اخير جريان فتنه به سركردگي خاتمي تلاش مي كند بدون مرزبندي با فتنه 88 به صحنه سياسي بويژه عرصه انتخابات مجلس نهم بازگردند.محمد خاتمي اخيراً طي سخناني گفته بود كه اصلاح طلبان خود را بخشي از نظام مي دانند و مايل به فعاليت در چارچوب آن هستند.وي البته بلافاصله سعي كرده بود براي نظام شرط بگذارد و حضور دوستانش در انتخابات را به آزادي سران فتنه موكول كند! خاتمي توضيح نداد كه ايفاي نقش ستون پنجم آمريكا و اسرائيل، دستور گرفتن از جرج سوروس صهيونيست براي آشوب آفريني، اجراي فرمول ديكته شده دشمنان بيروني، همراهي و ائتلاف با صهيونيست ها و بهايي ها و منافقين و ماركسيستها و عبدالمالك ريگي ها و دهها جنايت ديگر چگونه مي تواند با ادعاي اعتقاد وي به انقلاب و نظام قابل جمع باشد؟!

هلاكت 3 شرور مسلح در عنبرآباد كرمان

فقط بازار عدم امنیت و سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و اعدام و بکش و بکش داغ است .

فرمانده انتظامي عنبرآباد از هلاكت سه شرور مسلح طي درگيري مسلحانه در اين شهرستان خبر داد.به گزارش روز دوشنبه فرماندهي انتظامي كرمان، «سرهنگ احمد منصوري» گفت: اين اشرار مسلح روز يكشنبه طي درگيري با پليس به هلاكت رسيدند.وي اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر حين گشت زني در محور سه راهي زاروكي به سرنشينان يك دستگاه خودروي تويوتا مشكوك شده و دستور ايست دادند اما با تيراندازي از سوي سرنشينان مسلح خودرو روبه رو شدند.او گفت: در اين عمليات تعداد زيادي سلاح و مهمات، دو دستگاه تلفن همراه و مقاديري مواد مخدر به همراه يك دستگاه خودرو توقيف و تحويل دستگاه قضايي شد

تازه ها

640 كلوپ بيليارد در مقابل 35 زورخانه در تهران

مگر با همکاره بودن ولی وقیح نا مشروع ارگان های کودتایی و سرکوبگر و قلدر و زور گوی که سیاست معتاد کردن جوانان را دنبال می کنند . مگر دیگر زور و زور خانه ای باقی مانده است که به جایش بیلیارد و دویدن بر روی زرورق سیگار و.... سایر دود ها وبی دود های اندام تراش خراطی کننده جایش را نگیرد؟

مشاور كميسيون اجتماعي مجلس گفت: با گسترش كلوپ‌هاي بيليارد در تهران تعداد آنها به 340 كلوپ رسيده اين درحالي است كه فقط 35 زورخانه در پايتخت فعاليت مي‌كند. دكتر مجيد ابهري در گفتگو با مهر افزود: گسترش ورزشهاي دسته جمعي و انفرادي براي جوانان و ايجاد فعاليتهاي تفريحي و رفاهي براي آنها يكي از اهداف اصلي جامعه براي سلامت جسم و روح نوجوانان و جامعه است. وي تاكيد كرد: به جاي گسترش برنامه‌هاي ورزشي همراه با آموزه‌هاي اخلاقي و همچنين ورزشهاي باستاني كه يكي از رشته‌هاي سلامت جسم و پاكي و طهارت روح و رفتار بوده و هست، متاسفانه زورخانه‌ها تبديل به مكانهاي ديگري شده و يا از مكان ورزشي به تجاري تغيير كاربري داده‌اند و آن تعداد محدود نيز كه هنوز باقي هستند هفته‌اي يكي دو بار بيشتر باز نمي‌شوند. اين آسيب شناس و متخصص علوم رفتاري گفت: از آنجا كه ورزشهاي باستاني داراي فلسفه آمادگي جسماني براي سلحشوري و آماده سازي روحي و رفتاري براي جوانمردي همدلي و رشد تعالي است مي‌توان گفت كه در نوع خود در جهان ورزش بي‌نظير است. به گفته وي، كلوپ‌هاي بيليارد و بولينگ كه كم كم همانند يك ويروس بر پيكره رفاه و سرگرمي جامعه گسترده مي‌شوند با يك چوب 250 گرمي و چند توپ ساعتها بدون هيچگونه بازده جسمي و روحي وقت جوانان را گرفته و علاوه بر آن اضطراب و هيجان‌هاي مختلفي را بر آنها منتقل مي‌كند

ركود صادرت ايران به عراق به‌علت كيفيت پايين كالاها

این گزارش خبری که ضد خبر ادعایی دروغ نامه ی کیهان است که ادعا کرده است عراق خواهان استفاده از تجربه ی کشاورزی ایران می باشد؟

طي يك ماه گذشته روند صادرات كالا به دليل سخت گيري مرزبانان كشور عراق ركود چشگميري پيدا كرده و صادرات از مرز مهران در آستانه تعصيلي قرار گرفته است. به گزارش مهر، روند كاهش صادرات در مرز بين‌المللي مهران باعث سرگرداني هزارن كاميون‌دار با كالاهاي مختلف شده است. ميزان كاميونهاي صادر شده از مرز مهران به كشور عراق از 400 كاميون به 100 كاميون در روز كاهش يافته است. مرزبانان كشور عراق كيفيت را مهمترين دليل نپذيرفتن كالاها از مرز مهران به كشور عراق اعلام مي‌كنند. البته هر چند در اين بين مرزبانان كشور عراق سخت‌گيري نيز مي‌كنند اما نبايد از نداشتن استانداردهاي بين‌المللي كالاهاي ايراني صادر شده نيز غافل شد. تعداد تجار نيز از مرز مهران به دليل بي‌توجهي مسئولان از اين مرز مهاجرت كرده‌اند. مرز مهران هم اكنون از حداقل امكانات مرزي براي صادرات كالا برخودار نيست.

سفير آمريكا در عراق اعتراف كرد: آمريكا چاره‌اي جز پذيرش اخراج منافقين از عراق ندارد

سئوال است که آیا عراق اشغال نظامی شد تا این کشور تبدیل به با تلاق شود و یا به حیات خلوت حاکمان تهران و سر پل و کانون صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به منطقه مبدل شود ؟ همچنین چرا با شخم زدن این کشور عراق این کشور گروگان گرفته شده وسیله ای برای باج گیری حاکمان ایران از آمریکا در راستای قربانی کردن ساز مان مخالف و پیگیری اهداف هسته ای اش شود؟ پس تکلیف مقامات آمریکایی باوعده های داده شده به ملت عراق قبل از اشغال نظامی چه می شود که وعده ی آزادی و صلح و آزادی داده شده بود؟ عجیب است هر زمان که نظامیان بیشتری از نظامیان آمریکایی در عراق کشته می شود . مسئولان آمریکایی به جای پاسخویی و تلافی کردن و گوش مالی دادن عوامل تروریست حاکمان تهرا ن در عراق ولی تسلیم خواست حاکمان تهران ونوری مالکی مزدور ودست نشانده اش می شوند و مجاهدین اشرف را قربانی می کنند؟ مهمتر اینکه چگونه است که مقامات آمریکایی از طریق سازمان ملل یا شورای امنیت آن موضوع جنایت گلوله باران روزانه ی کردستان عراق را پیگیری نمی کند که آشکارا نه مداخله گری که تجاوز گری به خاک عراق و مرتکب جنایت علیه ی مردم بی دفاع عراق می باشد ؟

جيمز جفري، سفير آمريكا در عراق اعتراف كرد كه با توجه به تصميم قاطع دولت عراق براي اخراج منافقين از اين كشور تا پايان سال 2011، آمريكا چاره‌اي جز همكاري با سازمان ملل براي خروج منافقين از عراق ندارد. جيمز جفري، سفير آمريكا در عراق با اجتناب ناپذير خواندن اخراج منافقين از عراق و انتقال آنان به يك كشور ثالث اظهار كرد: البته براي انتقال اعضاي اين گروه به كشور ديگر لازم است كه ابتدا اين سازمان منحل شود تا اعضاي آن تحت حمايت كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان قرار گيرند. وي با بيان اين‌كه دولت عراق حق دارد بر تماميت ارضي خود تسلط داشته باشد اقرار كرد كه از آمريكا نيز ديگر كاري ساخته نيست و اين كشور نيز بايد تا پايان سال جاري نيروهايش را از عراق خارج كند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كانون هابيليان، دولت آمريكا عليرغم نامگذاري منافقين به عنوان يك گروه تروريستي كه از بين بردن آن در كنار نابودي سلاح‌هاي كشتار جمعي صدام يكي از بهانه‌هاي لشكركشي اين كشور به عراق بوده است، تبديل به بزرگترين حامي منافقين در عراق شده و بارها مانع از اخراج اين گروهك تروريستي از عراق شده است تا بتواند از آن به عنوان اهرم فشاري عليه جمهوري اسلامي ايران استفاده كرده و با ترويج تروريسم در منطقه حضور نامشروع خود را در منطقه توجيه كند. در همين رابطه سيمور هرش روزنامه نگار سرشناس آمريكايي با انتشار مقاله‌اي در مجله نيويوركرز به افشاي گوشه‌اي از تلاش‌هاي آمريكا براي ايجاد ناامني و ترويج تروريسم در منطقه پرداخته و فاش ساخت كه كنگره آمريكا در سال 2008 بودجه‌اي معادل 400 ميليون دلار در اختيار رئيس‌جمهور اين كشور قرار داده است تا با دادن آن به گروه‌هاي تروريستي مانند منافقين، پژاك و گروهك ريگي به ايجاد ناامني و بي‌ثباتي در ايران بپردازند.

طائب: مشایی ابوبکر زمان و نفوذی یهود است

http://www.fardanews.com/fa/news/153797

اینگونه با دین ابزاری شده مانور تبلیغاتی توهین آمیز به اهل تسنن کردن است که بیتنگر مبارزه اصولی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح زدن ناراضیان پس از کودتای 22 خرداد 88 است که آشکارا پیامش حکومت دمکراتیک سکولار است . زیرا که دین آنگونه ابزار قدرت و ثروت و سانسور وچماق و اتهام زنی شده است که در همه سطوح و بهانه ای از آن استفاده می شود . از سوی دیگر گزیدگی از شعار مکتب ایرانیت به جای مکتب اسلامیت و شل شدن کرکره ی دکان دین فروشان است .

احمدی نژاد می دانست كه خانه نشستنش از این باب حرام است، و بر این گناه صغیره اصرار كرد و این گناه را به گناه كبیره تبدیل كرد، لذا از عدالت ساقط شد، پس نمی توان گفت كه احمدی نژاد شعیب بن صالح است

افشاگری طائب علیه احمدی نژاد و مشایی

http://www.fararu.com/vdchmvn6.23nxidftt2.html

- یهودیها تا پیروزی انقلاب اسلامی مقدرات جهان را تعیین می کردند.- یهود امروز به چهره منافق به درون نظام نفوذ کرده است.- کسی که یازده روز خانه نشینی می کند، شعیب بن صالح است؟ - «مستند ظهور نزدیک است» کار یهودیها بود .- مشایی عنصر خطرناکی است که از اطلاعات اخراج شد - احمدی نژاد عضو فعال کمیته 16 نفره نجات نظام از دست جریان خاتمی بود .- مشایی جاسوس، نفوذی دشمن، فراماسون، مرتاض و بی دین است .- شباهت احمدی نژاد-مشایی با شهید رجایی-بهزاد نبوی .- سال 84 قالیباف را سپربلای احمدی نژاد کردیم.- احمدی نژاد فکر می کند مشایی با امام زمان ارتباط دارد.- مشایی عامل دشمن برای شکست اصولگرایی است .- احمدی نژاد میخواست به خاطر مصلحی استعفا دهد

اظهارات مشاور سابق اسد علیه ایران

حاکمان تهران بااز دست دادن هم پیمان خودشان در سوریه موجب شتاب گرفتن سقوط دولت ائتلافی حزز الله در لبنان و سپس دومین آلت دست شان نوری مالکی در عراق خواهد شد. آنگاه سمت و سوی سقوط خود شان سرعت می گیرد .

گفتنی است عبدالحلیم خدام اکنون درصدد آن است که با تشکیل یک شورای انتقالی به سبک شورای انتقالی مخالفانمعمر قذافی جبهه ای در مقابل نظام بشار اسد تشکیل دهد ایران دیپلماتیک: عبدالحلیم خدام، مشاور سابق بشار اسد، در گفت و گو با الشرق الاوسط گفت که ایران به خاطر سوریه وارد جنگ با دیگر کشورها نخواهد شد.عبدالحلیم خدام که اکنون در ردیف مخالفین دشمنان اسد می باشد، در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد که ایران در مورد سرنوشت نظام سوریه نگران است و رهبران ایران می دانند که سرنگونی نظام سوریه می تواند عواقب بدی برای تهران داشته باشد.وی افزود: اما ازدست ایران چه کاری ساخته است؟ تمام آن چیزی که ایران می توانست انجام داد. اما بخاطر نظام سوریه وارد جنگ نخواهد شد، زیرا مقامات ایران می دانند که ورود به یک جنگ پیامدهای وخیمی در رخواهد داشت.خدام در این مصاحبه تاکید کرد که از زمان پایان جنگ به این سو ایران تلاش کرد که از هرگونه درگیری مستقیم و ورود به جنگ پرهیز کند. به همین خاطر برای گسترش افکار و دفاع از منافع خود از نیروهای طرفدار خود در منطقه استفاده کردعبدالحلیم خدام در این مصاحبه ار درمورد موضع روسیه گفت که "رفتار روسیه به زیان منافع آتی این کشور است. روس ها در این توهم بسر می برند که این نظان پابرجا خواهد ماند. اما بتدریج و در نهایت با افزایش فشار جامعه جهانی و افکار عمومی مردم عرب، روسیه همان موضعی را اتخاذ خواهد کرد که در مورد لیبی اتخاذ کرده است".گفتنی است عبدالحلیم خدام اکنون درصدد آن است که با تشکیل یک شورای انتقالی به سبک شورای انتقالی مخالفانمعمر قذافی جبهه ای در مقابل نظام بشار اسد تشکیل دهد.

اتهام به سپاه با هدف قانون مداری یا ایجاد التهاب؟

http://www.fardanews.com/fa/news/153802

اینگونه سفسطه گری برای پرونده سفید کردن ارگان فاشیستی پاسداران که غارتگری کردنش از طریق اسکله های غیر مجاز بنادر جنوب اظهر المن الشمس است وتلاش برای تبرئه کردنش همچون با چوب با چیز بد بو بازی کردن و بیشتز بوی گندش در آوردن وموجب آزار مشام بازیگر می باشد.

بحث اتهام زنی به سپاه پاسداران درحالی از سوی برخی افراد مطرح می شود که در گذشته و در دوران اصلاحات کسانی که بعدها دشمنی آنان با انقلاب افشا شد نیز سپاه را متهم به فعالیتهای غیرقانونی اقتصادی میکردند مشرق: بحث اتهام زنی به سپاه درباره فعالیت های اقتصادی از ابتدای انقلاب و همچنین بعد از دوران دفاع مقدس و وارد شدن این نهاد به بحث بازسازی کشور، از سوی رسانه های بیگانه و برخی معاندین داخلی مطرح شده است.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به طور دائم از سوی دشمنان متهم به خرید و فروش غیرقانونی انواع کالاها، از جمله تجهیزات صنعتی و نظامی شده است و به همین دلیل تعدادی از فرماندهان سپاه و وزارت دفاع توسط شورای امنیت سازمان ملل و با فشار غرب مورد تحریم قرار گرفتند.در چند روز اخیر مساله وجود اسکله های اختصاصی در کشور مجددا مطرح شد و بیگانگان این مساله را فرصتی مناسب برای اتهام زنی به سپاه یافته و رسانه های آنان به شادمانی پرداختند اما سرلشگر جعفری در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که برخی‌ها می‌گویند سپاه دارای اسکله‌هایی است که فعالیت تجاری انجام می‌دهد، گفت: این بحثی انحرافی است که توسط افرادی که به نظر ما، ذینفع هستند، مطرح می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد؛سپاه ضابط دستگاه قضایی در برخورد با جریان انحرافی

http://www.fardanews.com/fa/news/153768

اعتراف آشکار که دستگاه قضایی آلوده به فساد که درای رئیس انتصابی از سوی ولی وقیح نا مشروع می باشد که آلت دست ارگان فاشیستی کودتایی غارتگر پاسداران می باشد . مشروط براینکه فاش شده است که چگونه و با چه تبانی و از چه کانال هایی مواد مخدر وارد زندان ها و سلول ها می شود؟.

با توجه به اینکه سپاه ضابط قوه قضائیه است و همچنین بدلیل اینکه پرونده برخورد با جریان انحرافی دارای پیچیدگی‌های خاصی است براین اساس به صلاحدید قوه قضائیه سپاه اقدام به دستگیری و بازداشت این افراد نموده استسردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری می‌گوید: افرادی از جریانات اصلاح طلب که از خط قرمز‌ها عبور نکرده‌اند طبیعی است که در رقابت‌های سیاسی می‌توانند شرکت کنند اما اینکه آقای خاتمی تا چه حد می‌تواند موفق شود بستگی به موضع گیری‌های او دارد.

حمله لباس شخصی ها به اجرای یک نمایش در بوشهر

باز هم شیوه ی سرکوبگری و رعب و وحشت که از سوی کردتا گران حاکم و و لی وقیح بشدت پیگیری می شود به خصوص اینکه سال گرد 18 تیر ماه قیام 6 روزه ی دانشجویی 78 نزدیک شده است که از وحشت تجمع و تظاهرات ضد حکومتی می بایست غلظت سرکوب و تهاجم در جامعه هم شدت یابد.

به گزارش دریافتی، روز گذشته در محل مجتمع فرهنگی بوشهر با یورش و ایجاد تشنج در حین اجرای نمایش ((ملاقات با خدا)) به کارگردانی میثم گزی تعطیل شد و این در حالی است که پیش از این نیز بسیجیان مسجد قرآن بوشهر که تحت هدایت سرهنگ پاسدار جعفر پور کبگانی فرماندار بوشهر میباشد طی تهدیدی که با تلفن انجام شده بود در باره ایجاد چنین اتفاقی هشدارهای تهدید آمیز به کارگردان این نمایش داده بودند گفته میشود (کفر آمیز ) بودن این نمایش انگیزه اوباش بسیجی بوشهر در بهم زدن این نمایش بوده است. تاکنون هیچکدام از مقامات مسئول در این باره توضیحی نداده است.

دستگيرى یک فعال کارگرى در تبریز

موضوع فقط سرکوب مردم عادی ناراضی به اتهام اراذل و اوباشان نیست بکه سیاست رعب و وحشت بس فرا گیر است و شامل حال همه اقشار جامعه می شود.

محمد جراحى فعال کارگرى اهل تبریز، ۴٨ ساله، و عضو کمیته پیگیرى ایجاد تشکلهاى آزاد کارگرى، روز ٣٠خرداد بدنبال احضاریه شعبه ١١ اجراى احکام دادگاه انقلاب دستگیر و روانه زندان شد.به گزارش آذوح این فعال کارگرى سال گذشته بدلیل فعالیت در میان کارگران و دفاع از حقوق پایمال شده آنان و همچین مطالعه نشریات علنى کارگرى، توسط نیروهای وزارت اطلاعات دستگیر و مدت چهار روز در بازداشت بود که بعدا با قرار وثیقه آزاد شد. او پس از مدتی توسط دادگاه انقلاب تبریز به تحمل ۴ ماه حبس محکوم گردید.گفتنی است تاکنون خانواده ایشان علیرغم مراجعات مکرر موفق به دیدار و کسب خبرى از وى نشده‌اند