گزیده خبر های 21 تیر 90 قسمت 2

آيت‌الله علم‌الهدي:خواست مردم اجراي قانون تفكيك جنسيتي است.خبرگزاري فارس: امام جمعه مشهد با اشاره به وجود بعضي از مظاهر فساد در دانشگاه‌ها گفت: خواسته مردم از دولت اجراي قانون تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004211082

همینقدر که این آخوند زن ستیز متحجر چپ و راست همچون عقده هایی های ترکش خورده و موجی شده در حال عربده کشی و انتقام گیری از زنان و دختران دانشجو می باشد . ودر دفاع از طرح جنسیتی تبعیض آمیز بدستور پاسداران چپ و راست وارد صحنه می شود ودست به عربده کشی و تهدید می زند . نشان از اوضاع بغایت خراب ولی وقیح و آسیب پذیری اش مقابل پاسدار رئیس جمهور می باشد که نیاز به این آخوند دهان گشاد زن ستیز تابلوی فحاش دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين رجبي در گفت‌وگو با فارس:اهانت به سپاه ناشي از پيوند با دشمن يا از روي جهل است.خبرگزاري فارس: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: بدون شك اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي معلول عدم‌آگاهي، غرض‌ورزي و يا اجراي خواسته دشمنان به‌طور مستقيم يا با واسطه است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004210748

اکنون پس از خاموش شدن فاطمه رجبی اخوی آخوندش فعال شده است و در دفاع کردن از ارگان فاشیستی منفور سپاه پاسداران هذیان گویی و لغز خوانی کرده است . زیرا که فتوا د اده است منتقدان این ارگان غارتگر کودتایی سرکوبگر پاسدار یا همچون خودش جاهل هستند یا همچون ولی ولی وقیح همسو با دشمن بیگانه هستند

رهبر انقلاب در ديدار اعضاي اتاق‌هاي بازرگاني ايران و تهران:بايد از سياه‌نمايي درباره وضعيت اقتصادي كشور پرهيز كرد.خبرگزاري‌فارس: حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي به پيشرفت‌هاي بزرگ كشور در زمينه‌هاي گوناگون به‌ويژه اقتصادي اشاره و اظهار كردند: بايد اين نگاه اميدآفرين را مقدمه‌اي براي هر پيشنهاد و طرحي قرار داد و در توضيح و تشريح وضعيت از نگاه منفي و سياه‌نمايي پرهيز كرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004213174

اینگونه ادعا کردن ولی وقیح نامشروع تبدیل به شیر بی یال و کوپال موش شده است که در حال فرار از چنگ گربه است. زیرا که بر خلاف یادداشت روز امروز نماینده اش سرباز جو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در دروغ نامه کیهان است که همچون سرمقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی انتقاد شدید به سیاست های اقتصادی دولت شده است .

سوتي هاي پيرزن فراري (خبر ويژه)

مخاطبان سوژه های مهدور الدم های سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر فرق نمی کند که زن یا مرد باشندیا در زندان و برون از زندان و داخل و برون مرز بودن شان برای وی فرقی نمی کند . زیرا که همچون آن زمان که وی شلاق بر دست و کف بر دهان درون سلول و اتاقک های شکنجه زندان اوین بر خود و رفتار می کند با اینان هم همان شیوه ی گفتمانی مکتبی ضد آمریکایی بر خورد می کند و پیوسته چون مثل سگ شرطی پالووف که با صدای زنگ بزاق دهاننش ترشح می کرد. وی نیز اتوماتیکی نسبت به نام مجاهدین شر طی شده است و هر که نامی از اینان ببرد . این بیمار مبتلا به مرض هاری با گفتمان پاسداری – حوزوی – مکتبی پارس کنان بسویش حمله ور می شود.
در حالي كه براساس اطلاعات موجود، آمريكايي ها به احمد شهيد مأمور اطلاعاتي خود كه به عنوان گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل در ايران انتخاب شده به شدت توصيه كرده اند سعي كند چهره اي مستقل از خود به نمايش بگذارد، شيرين عبادي كه گويا در جريان پروژه قرار نگرفته در حال لو دادن پس پرده ارتباطات خود با احمد شهيد است.عبادي كه خود اكنون با سود دلارهاي دريافتي از سوي آمريكايي ها روزگار مي گذراند و به هر كسي كه «عنصر مطلوب»! تشخيص داده شود اعانه مي دهد، به راديو فردا مي گويد ارتباطات مستمري با احمد شهيد دارد و دائماً با تهيه گزارش هايي او را تغذيه مي كند.عبادي در اين مصاحبه از عوامل خود در داخل ايران هم خواسته است كه به جمع آوري اسناد عليه نظام و انتقال آن به احمد شهيد بپردازند. عبادي در بخش ديگري از اين گفت وگو به احمد شهيد توصيه مي كند حالا كه به داخل ايران دسترسي ندارد به عراق برود و از طريق منافقين - كه عبادي آنها را «قربانيان حقوق بشري ايران» مي خواند- در جريان وضع حقوق بشر در ايران قرار بگيرد.اين مأمور دون پايه آمريكا كه ظاهراً تبديل شدن به سخنگوي مأمور جديد را بهترين وضعيت آينده خود مي داند در پايان خبر داده است كه احمد شهيد تقاضاي ويزاي سفر به ايران خواهد كرد تا براي چندمين بار اين پيام را منتقل كرده باشد كه وي و شهيد پس پرده دست در يك كاسه دارند.

جهت اطلاع

این گزارش خبری بدون ارتباط با خبر ضمیمه شده ی بعدی نمی باشد که مربوط به مجاهدین است . زیرا که هر دو خبر مربوط به آمریکا و عراق و اقدامات تروریستی در عراق وتأکید بر اخراج نظامیان آمریکا و مجاهدین از عراق از سوی حاکمان رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران می شود . زیرا که حاکمان ایران عراق را حیات خلوت خودش کرده است و تلاش می کند با اخراج نظامیان آمریکا و دشمن اصلی اش مجاهدین از اشرف بطور کامل اشغال کند و آن را به بلعد.

شبكه العربيه كه متعلق به عربستان سعودي است همزمان با سفر وزير دفاع جديد آمريكا به عراق، ايران را متهم به ارسال سلاح به اين كشور كرد. شبكه تلويزيوني الجزيره ديروز از سفر ناگهاني "لئون پانتا" وزير دفاع جديد آمريكا به عراق خبر داد. به گزارش مهر وزير جديد دفاع آمريكا كه جانشين رابرت گيتس شده است، هدف از سفر خود را بررسي موضوع باقي ماندن نظاميان آمريكايي در عراق پس از سال 1390 و گفتگو با مقامات عراقي در اين زمينه اعلام كرده است. با وجود اظهارنظر صريح اين مقام آمريكايي درباره تلاش براي ادامه حضور نظاميان آمريكايي در عراق پس از سال 90 مردم و بيشتر شخصيتهاي مهم عراقي با ادامه نظامي گري آمريكا مخالفند، چرا كه براساس توافقنامه امنيتي امضاء شده ميان بغداد و واشنگتن، آمريكا بايد نظاميانش را تا پايان سال جاري ميلادي از عراق خارج كند. در اين ميان، شبكه العربيه در ادامه جوسازي عليه جمهوري اسلامي ايران و همسويي با سياستهاي خصمانه غربي‌ها عليه كشورمان مدعي شد پانتا از عراق خواسته است افراد مسلحي را كه با سلاح ايراني! به نظاميان آمريكايي حمله مي‌كنند، بازداشت كند.

باا ینگونه سناریو سازی 33 ساله وزارت بد نام اطلاعات و دستگاه تبلیغاتی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران کهعلیه ی مجاهدین دنبال شده است .ناشی از وحشت جدی رژیم کودتایی متزلزل شده ی حاکم بر ایران می باشد که چاره ای جز توطئه ریزی زنجیره ای شبانه روزی علیه ی این خصم جدی اش ندارد که آشکارا نشان از ضعف حاکمان ایران می باشد که این چنین نیاز به بازتاب دادن تبلیغات خبر های غیر مستند ودروغین ساخته شده مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین دارند .

* سازمان تروريستي منافقين از 25 سال قبل مقرر كرد نماز بدون عكس "رجوي" باطل است! به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، بنابر اظهارات يكي از اعضاي هيئت اجرايي منافقين به نام حسين ربوبي، با انتخاب وي به عنوان مسئول پايگاه تروريستي منافقين در پاكستان، او بلافاصله پس از حضور در اين كشور، مأمور شد تا نسبت به پياده‌سازي دستور رجوي مبني بر الصاق عكس سركرده منافقين در نمازخانه‌ها و مكان‌هايي كه اعضاي اين فرقه نماز مي‌خوانند، اقدام كند. وي در شرح اقدام خود براي پياده سازي دستور سركرده منافقين را چنين بيان مي‌دارد: "وقتي من به پاكستان آمدم، ديدم كه در هر پايگاه فقط دو سه عكس مسعود رجوي چسبانده شده بود بنابر اين وقتي من آمدم گفتم هر قدر مي‌توانند عكس مسعود را برايمان بفرستند!" دو تن از اعضاي سابق اين فرقه نيز درخصوص پياده سازي اين دستور رجوي چنين مي‌گويند: ربوبي به بچه‌ها توصيه مي‌كرد كه در هر اتاق عكس رجوي را بچسبانند، همچنين در همان نشست‌ها مطرح كرد كه اگر مجاهدي - طبق نظر رجوي - در اتاقي نماز بخواند كه در آن اتاق عكس رجوي وجود نداشته باشد، نمازش باطل است.

تصاویرتصادف مرگبار در خیابان پاسداران تصادف منجر به فوت در خيابان پاسداران تهران.

تا کی قرار است که برای حفظ جایگاه بی بدیل رتبه اول جهانی مرگ ومیر وتصادمات و مجروحین مرگ و میر در جاده ها ادامه داشته باشد که روزانه خون بی گناهان ریخته می شود . طوریکه که اکنون دامنه ی آن بدرون شهر ها کشانیده شده است . چون خبر تماس تریلی با پل هوایی در مشهد که منجر به سقوط 6 عابر از پل هوایی ومنجر به مرگ شان نگذشته بود که خبر زیر اتوبوس رفتن یک فرد میان سال موتور جان باخته که جسدش در زیر چرخ اتوبوس به حال خود در خیابان مشهد رها شده بود بازتاب داده شد که اکنون گزارش از این صحنه های تصادف مرگ آفرین در خیابان پاسداران تهران گزارش شده است.

با ورود انبوه کالاهای چینی کارگاه های تولیدی کفش این روزها با مشکلات گوناگونی مواجه شده است.

سئوال است که چین چقدر جمعیت دارد و این جمعیت چند برابر ایران است؟ گذشته از اینکه به جز رقابت در اعدام از نظر جمعیت که رژیم ضد بشری حاکم برایران که با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر و سرمایه کشور زدن از چین جلو زده است . ولیچگونه است که چین قادر است که آنقدر ما زاد بر نیاز تولید داشته باشد که نه صادر می کند ، بلکه اقتصاد ایران را در همه زمینه ها اشغال و مصادره کرده است و صنایع و واحد های تولیدی از جمله صنعت کفش در ایران را با معضل نابودی مواجه کرده است؟ فرق این دو نظام سرکوبگر و استبدادی به جز اینکه رهبران و مسئولان ایران ادعا می کنند قدرت بر تر جهان می باشند دیگر در چیست؟ بهر حال این تصاویر چه می گویند؟