چند خبر تصویری و نوشتاری 21 تیر 90

عکسآغاز ممنوعيت ورود زنان به قهو‌ه‌خانه‌ها

در حکومت آخوند ها و پاسداران و پاسبانان که توی خیابان ها فقط پاسدار هاو گزمکان و داروغه چیان و پلیس و خودروهای شان حضور دارند تا که با فحاشی و تهاجم و ضرب و شتم مزاحم مردم شوند . سئوال است که چرا آشکاراگفته نمی شود که در این رژیم ضد بشری قرون وسطایی همه چیز که بوی انسانیت و رفاه و تفریح و امنیت و آزادی و عدالت می دهد اکیداً ممنوع است .جز جنایت و خیانت و ضرب و شتم و بازداشت و زندان و شکنجه و قتل و تجاوز و سنگسار و اعدام و قطع اندام وبی عدالتی و بی قانونی و غارتگری و رانت خواری و اجحاف و زور و اتهام و توهین آزاد است که از سوی حاکمان اعمال و تحمیل می شود وتن فروشی و مصرف مواد مخدر و فقر و بیکاری و گرانی و امثالهم که رایج کرده اند که بدلیل جنگ قدرت و ثروت باندی و عدم مشروعیت و و حشت از قیام مردم ناراضی می باشد دیگر چه چیزی ممنوع نیست که آزاد می باشد که به نفع مردم به خصوص جوانان کشور باشد؟ همچنین چه موقع هست که جوانان به خصوص دانشجویان از سوی ارگان های سرکوبگر به خصوص نیروی انتظامی با پوشش های طرح های ضربتی مورد تهاجم واقع نمی شوند؟ وقتی زنان حق ندارند که در کنار همسران و اعضای خانواده ی خود در میادین ورزشی حضور داشته باشند؟ یاا ینکه فتوا داده شده است که دختران ورزشکار حق حضور در میادین رقابت ورزش های برون مرزی ندارند چون موجب عدم جهانگیر شدن حکومت جهانی مهدویت می شود. حتی در برون شهر و کوهستان و استخر شناهم امنیت ندارند . یا مجاز حضور آزادانه در پارک و پاساژها ندارند. یاا ینکه طرح گورستانی و پادگانی کردن دانشگاه ها با شدت دنبال می شود . یا جوانان سرکش و ناراضی با اتهام اراذل اوباش تحقیر می شوند و با زنجیر بر دست وپای شان بر توی خیابان چرخانیده یا شلاق زده می شوند. یا به مراسم جشن شان شبانه شبیخون مغول وار بربریت منشانه زده می شود . مشخص است که باید روز روشن اراذل اوباشان قمه بر دست که زیر کنترل و هدایت نیروی انتظامی بودند بعنوان مبارزه با بی حجابی از دیوار باغ خصوصی اطراف اصفهان بالا روند و با محبوس کردن مردان به 14 زن تجاوز شود و فتوا داده می شود که مردان شان هم خوشحال از این نوع مبارزه ی مکتبی با بی حجابی بودند . خلاصه هیچگونه تفریح وو رزش سالم و آزادانه ای برای جوانان وجودندارد . بنابراین جای گفتن ندارد که با دگر اندیشان چگونه در سیاه چال ها بر خورد می شود . خلاصه به جای پاسخگویی به مطالبات مردم هرروز با یک ترفند جدیدی به جوانان تهاجم می شود و مورد ضرب و شتم واقع می شوند و به زندان افکنده می شوند تا که دیوار خفقان ترک نبرد وموجب سرازیر شدن مردم ناراضی توی خیابان و فروپاشی رژیم ضد بشری قرون وسطایی نشود؟ آیا اینگونه اعمال وحشیانه نشان قدرت نه ضعف و ضد مردمی و وحشت از سرنگونی می باشد که تلاش مذبوحانه برای تأخیرش می شود؟

جنازه‌ای زیر اتوبوس + عکس

در رژیم مدعی امن ترین کشور جهان البته در شعار و حرف ونه عمل است . مهمتر اینکه رکوردار بی بدیل اول جهانی مرگ و میر که در جاده ها می باشد وقتی به پلیس مأموریت های سرکوبگرایانه ی دیگری واگذار شده است که در گزارش قبلی به آن اشاره شد . مشخص است که کنترل قانون رانندگی و بر قراری نظام عمومی و دفاع از امنیت اجتماعی و جان شهروندان برای چنین رژیم ضد بشری مهم نیست . و موتور سوار جان باخته باید توی خیابان زیر چرخ اتوبوس به حال خود رها شود . عجیب اینکه آنگونه این چنین رخ دادهای نا هنجار اجتماعی و جنایات مشابه عادی شده است که برای مردم ایران تبدیل به امر عادی شده است .

در حادثه ای که صبح روز گذشته در بلوار خيام شمالي مشهد رخ داد، موتور سواری ميانسال از سمت چهارراه خيام به طرف ميدان بار سپاد در حرکت بود که با اتوبوس شهري برخورد کرد آتی نیوز: ظاهرا هیچ کس علاقه ای به پیگیری وضعیت مرد موتورسوار و یا حتی پوشاندن صورت آن مرحوم پس از فوت نداشته است.در حادثه ای که صبح روز گذشته در بلوار خيام شمالي مشهد رخ داد، موتور سواری ميانسال از سمت چهارراه خيام به طرف ميدان بار سپاد در حرکت بود که با اتوبوس شهري برخورد کرد.در پي وقوع اين حادثه موتور سوار به زير چرخ هاي اتوبوس کشيده شد و جان سپرد.همانطور که در تصویر نیز مشخص است، ظاهرا هیچ کس علاقه ای به پیگیری وضعیت مرد موتورسوار و یا حتی پوشاندن صورت آن مرحوم پس از فوت نداشته و این قبیل اتفاقات کم کم در شهرهای ما، موضوعی عادی و ساده تلقی می شود.ای کاش به جای آنکه نیروی انتظامی در ماجرای سعادت آباد به صورت افراطی مورد نقد قرار گیرد، واکنش آنهایی که فیلم می گرفتند و به قاتل کنایه می زدند و می خندیدند، تحلیل می شد.

رهاكردن يك نوزاد معلول در سطل زباله

مشکل فقط عدم امنیت جانی برای میان سالان موتور سوار توی خیابان نیست و یا مشکل عدم برای شرکت کنندگان در باغ خصوصی اطراف اصفهان یا هاله سحابی زندانی سیاسی که در مراسم دفن پدرش مهندس عزت الله سحابی به قتل رسید. یا زندانیان سیاسی همچون رضا هدی صابر و... نیست ، بلکه در این رژیم ضد بشری که خمینی شیاد تشویق افزایش جعیت برای 20 میلیون بسیج می کرد چون برای جنگ نعمت است نیاز داشت. یا پاسدار گماشته احمدی نژاد مدافع افزایش جمعیت شده است . معضل اساسی و جدی این است که جایگاه نوزاد از بدو تولد توی سطل زباله است . حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که شرایط و سرنوشت جوانان و میان سالان و بزرگ سالان در رژیم مرگ پرور چگونهمی تواند باشد؟ بهر حال مگر راه حل جز این است که باید رژیم ضد بشری به جای نوزاد به زباله دان تاریخ فرستاده شود.

ایسنا: يك نوزاد معلول كه در يك سطل زباله رها شده بود توسط ماموران پليس كشف شد. سرهنگ علي محمدي سركلانتر دوم پايتخت درباره جزئيات اين خبر اظهاركرد: چندي پيش رهاسازي يك نوزاد حدود هفت‌ماهه در محدوده يكي از بيمارستان تهران به ماموران كلانتري 134 شهرك قدس گزارش و پليس به محل مورد نظر اعزام شد.وي ادامه داد: ماموران پليس پس از حضور در منطقه مورد نظر مشاهده كردند كه يك كودك حدود هفت‌ماهه در داخل يك سطل زباله رها شده است.محمدي با بيان اينكه در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد اين نوزاد داراي معلوليت است، افزود: در حال حاضر پرونده رسيدگي به اين موضوع تشكيل و به پليس آگاهي ارجاع داده شده است.