گزیده خبر های 10 مرداد 90 قسمت 3
ترقی: نظام در حال جراحی تومور مغزی است

http://www.fararu.com/vdcdx90j.yt0ks6a22y.html

عاقبت مدعیان اصول گرایی و ادامه ی جنگ قدرت و ثروت به جایی رسیده است که اکنون همشهری ولی وقیح نا مشروع و منفور که عضو بازار مکاره باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است پاسدار گماشته احمدی نژاد را آنگونه بی مصرف شده معرفی کرده که تأکید و تشبیه کرده است وی با مشاوران و یاران نزدیکش مبتلابه تومور مغزی شده اند هیچ راه چاره ای جز جراحی کردن وجود ندارد.

چه اتفاقی افتاده که برخی از یاران، حامیان و وزرای دیروز محمود احمدی‌نژاد تصمیم به تشکیل جبهه‌‏ای جداگانه و دارای مرزبندی با، "جریان انحرافی" (به تعبیر خودشان) گرفته‌اند. اصلا این جبهه با چه هدفی تشکیل شده است؟ هدف از ایجاد جبهه پایداری، دو نکته‏‌ی مهم است. یکی مقابله‏ با جریان انحرافی‏ که در درون دولت به‌وجود آمده و دیگری مقابله با طرفداران آقای هاشمی در انتخابات آینده است. بنابراین با این دو هدف، جبهه پایداری تلاش خواهد کرد از تمایل اصول‏گرایان به سوی آقای هاشمی جلوگیری کند و طرفداران آقای احمدی‏‌نژاد را از عقبه‏‌ی جریان انحرافی جدا کند. چرا در مدت کوتاهی، محمود احمدی‏‌نژاد که بین اصول‏گرایان ایران چهره‏‌ای محبوب بود، به‏ یک‏باره به چهره‏‌ای مغضوب تبدیل شد؟ وقتی انسان سالمی یک‏باره دچار تومور مغزی می‏‌شود و یک بیماری درونی پیدا می‏‌کند، این بیماری و تومور مغزی، توان او را از بین می‌برد و مشکلاتی برای بدن آن فرد به‏‌وجود می‏‌آورد. یان انحرافی در درون دولت، چنین توموری است که این تومور بسیاری از توان‏مندی‏‌ها و نقاط مثبت دولت را از بین برده و الان نظام در حال جراحی این تومور است. لذا به‌طور طبیعی همان آثار و تبعاتی که برای چنین بیماری پدید می‏‌آید، برای آقای احمدی‏‌نژاد هم پدید آمده و امیدوار هستیم با تلاش دستگاه‏ قضایی و دستگاه‏‌های مسئول، ایشان از این وضعیت نجات پیدا کنند.

انهدام تیم عملیاتی 7نفره پژاک+ جزییات

اگر این چنین ادعا کردن واقعیت دارد و صرفاً برای روحیه دادن به پاسداران ترسیده و دچار ریزش شده نمی باشد.چگونه است که پاسداران کودتا گر و متجاوز به خاک عراق تبدیل به سربازان بد نام و گمنام اطلاعات امام زمان شده اند . ضمن اینکه عجیب تر اینکه چرا هیچ رد و نشانی از انهدام 7 نفر ادعا شده ی اعضای پژاک بیان نشده یا بازتاب داده نشده است؟

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان آذربايجان غربي، تيم ترويستي 7 نفره اي كه از سوي گروهك پژاك به ايران اعزام شده بود، منهدم شد. يك مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران اعلام كرد: با تلاش سربازان گمنام حضرت بقيه الله (عج) در اداره كل اطلاعات استان آذربايجان غربي، يك تيم تروريستي گروهك پژاك در عمليات ويژه اطلاعاتي عملياتي منهدم شد. اين تيم تروريستي كه از خاك عراق براي اقدامات متعدد تروريستي به خاك كشورمان اعزام شده بودند، در يك تيم 7 نفره سازماندهي شده بود كه با عكس العمل سريع و قاطع دستگاه امنيتي در نخستين ساعات بامداد امروز در يك عمليات ويژه، 3 نفر از آنان به هلاكت رسيده و 4 نفر ديگر دستگير شدند. از اين تيم تروريستي مقاديري سلاح و مهمات، اسناد درون گروهي و طرح هاي تروريستي كشف شده است. سركرده اين تيم تروريستي فردي از اهالي تركيه بوده كه در سالهاي گذشته جنايات متعددي را عليه شهروندان مناطق مرزي كشورمان مرتكب شده بود. از جمله اقدامات اين تروريست، ترور يكي از روحانيون و فردي به نام شمس الدين بوران بوده است. اين تيم تروريستي از سوي سركردگان گروهك قصد داشتند سلسله اقدامات خرابكارانه اي را در منطقه عملياتي كنند كه از جمله آنها انفجار 7 مرداد سال جاري در خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه در منطقه مرزي بازرگان بود كه با تلاش مامورين محلي اين آتش سوزي در مراحل اوليه مهار و كنترل شد اين ضربه مهلك بر پيكر نيمه جان گروهك تروريستي پژاك كه از سوي حاميان خارجي خود تجهيز شده بودند، از ساعات اوليه صبح امروز بهت شديدي در اردوگاه اين گروهك تروريستي و حاميانش به وجود آورده است. اين مقام آگاه به باشگاه خبرنگاران گفت كه تا ساعاتي ديگر اطلاعات تكميلي درباره اين عمليات ويژه منتشر خواهد شد.

پيشنهاد سفير ايران براي تقسيم آب رودخانه‌هاي مرزي با عراق

اعتراف آشکار سفیر پاسدار تروریست رژیم ضد بشری و قرون وسطایی در بغداد محمد حسن دانایی فرد که قطع آب رود خانه های مرزی با عراق و گلوله باران کردستان عراق همراه با تهاجم نظامی به روستا های کردستان عراق و کشته و آواره وبی خانمان کردن مردم بی گناه عراقی از سوی پاسداران یک اقدام جنایت آمیز عمدی می باشد . زیرا که این عملیات تروریستی نظامی مکمل قطع آب رودخانه ی اروند به عراق مداخله گری عمدی در امور داخلی عراق و در راستای باج گیری اهداف تحمیلی خاص می باشد.

سفير ايران در عراق پيشنهاد كرده است آب رودخانه‌هاي مرزي ميان دو كشور تقسيم شود. به گزارش عصرايران به نقل از خبرگزاري‌ها،‌ طارق الهاشمي معاون رئيس‌جمهور عراق در ديدار با حسن دانايي فر سفير ايران در بغداد درخواست كرد جريان آب رودخانه‌هايي كه از ايران وارد عراق مي‌شوند به سرعت باز شود تا آب در اين رودخانه‌ها دوباره جاري گردد. سفير ايران در بغداد نيز در اين باره پيشنهاد داد توافقنامه‌اي براي تقسيم آب رودخانه‌هاي مرزي ميان دو كشور امضا شود تا سهم آب عراق از اين رودخانه‌ها به ميزان مناسبي تعيين شود. معاون رئيس‌جمهور عراق نيز اين پيشنهاد سفير ايران را تاييد كرد. وي از طرف ايراني خواست به سرعت موانع ورود آب به بخش عراقي رودخانه‌هاي مشترك و مرزي را بردارد تا اين آب وارد خاك عراق شود. ايران طولاني‌ترين مرز خشكي را با عراق دارد كه در طول اين مرزها رودخانه‌هاي بسياري از ايران وارد عراق مي‌شوند. همچنين رودخانه اروند (شط العرب) بخشي از مرز مشترك دو كشور را تشكيل مي‌دهد. پيش از اين توقف جريان آب در رودخانه اروند در مسير ايران به عراق، اعتراض اين كشور را به دنبال داشت. معاون رئيس‌جمهور عراق در اين ديدار همچنين حملات توپخانه‌اي ايران به مناطق مرزي كردستان عراق را غير موجه دانست و خواستار توقف آن شد. هاشمي افزود: اين حملات كه تجاوز غيرموجهي عليه عراق است بايد متوقف شوند. توقف اين حملات بر دست يابي به هرگونه توافقي امنيتي ميان دو كشور اولويت دارد. وي اضافه كرد: سياست خارجي عراق به هيچ كس اجازه نمي‌دهد از خاك عراق براي ناامني و بي‌ثباتي كشورهاي همسايه استفاده شود. البته هاشمي به اين نكته اشاره نكرده است كه عراق براي مقابله با گروه‌هاي تروريستي مستقر در خاك اين كشور چه كاري كرده است و ايران چگونه مي‌تواند با گروه‌هاي تروريستي كه از خاك عراق براي حمله به ايران استفاده مي‌كنند برخورد نكند؟ ايران از چند هفته پيش عمليات نظامي را عليه گروه‌هاي ترويستي مستقر در نوار مرزي كردستان عراق آغاز كرده است. در همين حال حسن السنيد رئيس كميته حقيقت ياب پارلمان عراق در گزارشي درباره وضعيت مرزهاي ايران و كردستان عراق با اعلام اينكه هيچ يك از نيروهاي نظامي ايراني وارد عراق نشده‌اند خواستار افزايش نيروهاي مرزباني عراق با كنترل بيشتر مرزها با ايران شد.

عراق از حاميان گروهك منافقين شكايت مي‌كند

اتخاذ موضع فرار به جلو وآدی دزد آی دزد کردن نوری مالکی و مزدور و آلت دست حاکمان تهران که یک مجرم جنایت علیه ی بشریت از سوی دادگاهی در اسپانیا می باشد که اکنون مقابل سماجت خبر نگاری که از وی در این مورد پرسش کرده کف بر دهان آورده است و بازنجیر پاره کردن و دستپاچگی و منحرف کردن اذهان عمومی مدعی شده است که از حامیان مجاهدین شکایت می کند.

نخست وزير عراق تاكيد كرد، كشورش از دولتهاي حامي گروهك تروريستي منافقين شكايت قضايي مي‌كند. به گزارش شفاف به نقل از شبكه خبري العالم: "نوري مالكي" روز گذشته در كنفرانسي مطبوعاتي اظهار داشت: عراق از برخي دولتهايي كه براي صدمه زدن به اين كشور از گروهك تروريستي منافقين حمايت مالي كرده اند، شكايت مي‌كند. نخست‌وزير اظهار داشت: عراق از برخي دولتهايي كه براي صدمه زدن به اين كشور از گروهك تروريستي منافقين حمايت مالي كرده اند، شكايت مي‌كند. وي افزود: اين كشورهاي غربي بودند كه قبلا گروهك منافقين را در فهرست گروه‌هاي تروريستي قرار دادند، بويژه آنكه اين گروهك در دوران رژيم صدام در سركوب ملت عراق دست داشت. يك دادگاه اسپانيايي اخيرا با صدور حكمي، نخست‌وزير عراق و 3 تن از فرماندهان امنيتي عراق را در ارتباط با حوادث اردوگاه اشرف مقر گروهك تروريستي منافقين احضار كرده است. مالكي تاكيد كرد: عراق حكم اين دادگاه اسپانيايي را به رسميت نمي‌شناسد. كميسيون حقوق بشر پارلمان عراق 24 ژوئيه تاكيد كرد، حكم دادگاه اسپانيايي تاثيري منفي بر فرايند سياسي دارد. "محمد العكيلي" نماينده ائتلاف دولت قانون نيز در آن زمان تاكيد كرده بود، دادگاه اسپانيايي همه عراق را هدف قرار داده است. "علي الشلاه" نماينده ائتلاف دولت قانون نيز در اين‌باره اظهار داشت كه گروهك تروريستي منافقين، با استفاده از روابط خود با كشورهاي اروپايي بدنبال ضربه زدن به عراق است.

نوري مالكي: عراق از كشورهاي حامي منافقين شكايت مي كند

گذشته از اینکه این چنین خبر بازتاب دادن لو دادن همسویی مطبوعات و رسانه های خبری رژیم قرون و سطایی تروریستی و ضد بشری ایران با هم دیگر است که نمایش داده شده است. همچنین فاش ساختن نقش مزدور خائن نوری مالکی برای حاکمان تهران در بحران و بن بست فرو رفته است آنگونه . که این آلت دست بشدت نگران و ترسیده از حکم صادره از سوی دادگاه در اسپانیا است . برای اینکه وی یک مترسک مجرم زیر پیگرد می باشد و رزمان از نخست وزیری کنار گذاشته شود . چون مصونیت ندارد بایدد ر جا بازداشت و محاکمه شود . برای همین ویا تبدیل به طوطی سخنگوی وزارت بد نام اطلاعات رژیم کودتگران نامشروع ایران علیه ی مجاهدین شدده است . آنگونه که وظیفه و مأموریت دارد مو به مو اوامر صادر شده از سوی جماران تهران و پاسداران را تکرار و اجرا نماید.

نخست وزير عراق تاكيد كرد، كشورش از دولت هاي حامي گروهك تروريستي منافقين شكايت مي كند. نوري مالكي روز گذشته در كنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: عراق از برخي دولت هايي كه براي صدمه زدن به اين كشور از گروهك تروريستي منافقين حمايت مالي كرده اند، شكايت مي كند. وي افزود: اين كشورهاي غربي بودند كه قبلا گروهك منافقين را در فهرست گروه هاي تروريستي قرار دادند، بويژه آن كه اين گروهك در دوران رژيم صدام در سركوب ملت عراق دست داشتند. يك دادگاه اسپانيايي اخيرا با صدور حكمي، نخست وزير عراق و 3 تن از فرماندهان امنيتي عراق را در ارتباط با حوادث اردوگاه اشرف مقر گروهك تروريستي منافقين احضار كرده است. مالكي تاكيد كرد: عراق حكم اين دادگاه اسپانيايي را به رسميت نمي شناسد. كميسيون حقوق بشر پارلمان عراق 24 ژوئيه تاكيد كرد، حكم دادگاه اسپانيايي تاثيري منفي بر فرايند سياسي دارد. «محمد العكيلي» نماينده ائتلاف دولت قانون نيز در آن زمان تاكيد كرده بود، دادگاه اسپانيايي همه عراق را هدف قرار داده است. «علي الشلاه» نماينده ائتلاف دولت قانون نيز در اين باره اظهار داشت كه گروهك تروريستي منافقين، با استفاده از روابط خود با كشورهاي اروپايي بدنبال ضربه زدن به عراق است

سفير ايران در كابل: آمريكايي ها مي خواهند وانمود كنند افغان ها قادر به تامين امنيت نيستند
http://www.kayhannews.ir/900510/14.HTM#other1405

پیگیری سیاست مشابه ی عراق که با نقش فعال و همآهنگ کننده ی سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فرد در بغداد محور کشتن نظامیان آمریکا در عراق و اخراج شان از این کشور تأکید می شود تا از عراق حالت حیات خلوت بودن به مستعمره ی حاکمان تهران تبدیل شود. اکنون فاش شده است که همین سیاست از سوی یک سفیر پاسدار تروریست دیگر در افغانستان دنبال می شود.

مالكي گفت ترورهاي زنجيره اي در افغانستان بي ارتباط به مساله واگذاري امنيت به افغان ها و سناريو آمريكايي ها در بي كفايت نشان دادن افغانستان نيست. فداحسين مالكي ـ سفير كشورمان در افغانستان ـ در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به مواضع آمريكايي ها مبني بر امضاي اعلاميه استراتژيك با افغانستان تصريح كرد: اين اظهارات و موضع گيري ها نشان دهنده تناقض گويي در ميان رهبران آمريكاست كه هر روز مسائل را پيچيده تر مي كند و شديدا به اعتبار سياسي آمريكايي ها در مجامع بين المللي لطمه مي زند. آمريكايي ها در 10 سال گذشته استراتژي و سياست واحدي را در افغانستان دنبال نكردند چون اگر اين گونه بود در زمينه مبارزه با تروريسم و مواد مخدر جامعه بين الملل توفيقاتي را به دست مي آورد. وي گفت: اي كاش آمريكايي ها 10 سال پيش امنيت را به افغان ها واگذار مي كردند. تاريخ نشان داده است كه افغان ها توان و ظرفيت اداره كشورشان را دارند. سفير ايران در افغانستان با اشاره به ترورهاي زنجيره اي اخير در افغانستان و ارتباط آن ها با واگذاري تامين امنيت به افغان ها اظهار كرد: حذف و ترور رهبران سياسي و فرماندهان نظامي نشان دهنده سناريوي جديدي در منطقه است كه با خروج اولين گروه غيرجايگزين آمريكايي ها صورت گرفت. بنابراين ترورهاي اخير بي ارتباط با واگذاري امنيت به افغان ها نيست. آمريكايي ها به دنبال آن هستند تا طوري وانمود كنند كه افغان ها قادر به تامين امنيت نيستند. مالكي درباره نشست سه جانبه آمريكا، افغانستان و پاكستان در اسلام آباد بيان كرد: هر وقت پاكستان و افغانستان روابط نزديك تري با يكديگر پيدا كنند و پاكستان بيش تر افغانستان را درك كند و در جهت صلح و امنيت كمك كنند، به نفع هر دو كشور و منطقه خواهد بود و ايران نيز از اين روند و مواضع دفاع مي كند. او درباره تهمت هاي مقامات آمريكايي به ايران مبني بر اين كه برخي سران طالبان در ايران حضور دارند، گفت: اين شيطنتي است كه آمريكايي ها مطرح مي كنند. آن ها زماني اين اظهارات را بيان مي كنند كه خودشان با طالبان مذاكره مي كنند. مذاكره آمريكايي ها با طالبان يك رسوايي سياسي است؛ چون در 10 سال گذشته از مبارزه با طالبان صحبت كردند و الان از مذاكره. وي افزود: اين اتهامات نسبت به ايران در حالي مطرح مي شود كه شوراي عالي صلح در افغانستان تشكيل شده و خيلي كشورها از آن دفاع كرده اند. ايران نيز از اين شورا حمايت كرده است اما آمريكا سياست دوپهلو دارد؛ از طرفي مي گويد مذاكره خوب است و از طرفي از شوراي عالي صلح براي مذاكره با طالبان سبقت مي گيرد و از سوي ديگر ايران را به ارتباط با طالبان متهم مي كند. اين هم داستاني است كه بايد در كنار داستان كشته شدن بن لادن قرار داد. سفير ايران در افغانستان خاطرنشان كرد: جامعه بين المللي به تعهداتش در حمايت و پشتيباني همه جانبه از نيروهاي امنيتي و قواي ملي افغانستان عمل نكرده است و اين موجب شده تا قواي نظامي افغانستان نتواند به وظايفش به درستي عمل كند و اين مساله باعث شده اين ذهنيت ايجاد شود كه افغان ها نمي توانند از عهده تامين امنيت كشورشان برآيند..

9 نفر در سواحل گيلان غرق شدند

وقتی که ناامنی اجتماعی آنگونه شده است که شهر و روستا و پارک وباغ و خیابان و استخر و رودخانه و سد و سواحل در یا را در بر گرفته است که نیروهای انتظامی به جای اینکه همچون کشور های آزاد و دمکراتیک در خدمت مردم و براقراری نظم اجتماعی باشند ، ولی تبدیل به ارگان سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و تجاوز و فتل شده اند . بنابراین مشخص است که حاصل چنین اقدامی مردم به خصوص چون امکانات رفاهی و تفریحی وو زشی در ایام تابستان گرم در شهر ها وجود ندارد مردم به کنار ساحل می روند و از ترس مزاحمین سرکوبگر در مکان هایی شنا می کنند که دور از تیر رس اینان باشند که در نهاین چنین سرنوشت شان به مرگ ختم می شود.

طي چهار روز گذشته 9 نفر در دريا، استخر و رودخانه‌هاي استان گيلان غرق شدند. بگزارش مهر فردي به نام علي 31 ساله به دليل عدم آشنايي به فنون شنا در خارج از طرح سالم سازي، سواحل رضا محله رودسر غرق و جسد وي به سردخانه بيمارستان منتقل شد. غرق شده ديگر فردي به نام مجيد 17 ساله در يكي از روستاهاي شهرستان فومن بوده كه به دليل عدم آشنايي به شنا در كانال آبي غرق و جسد وي به سردخانه بيمارستان منتقل شد. سومين غريق جواد 25 ساله بوده كه به همراه سه تن از دوستانش براي شنا به رودخانه سپيدرود واقع در پيچ مشيرآباد رفته بود و به دليل عدم آشنايي به فنون شنا در رودخانه غرق و كماكان جستجو براي پيدا كردن جسد وي از سوي عوامل هلال احمر ادامه دارد. مرگ مردي كهن سال به نام محمد در شهرستان آستانه اشرفيه چهارمين غريق بوده كه براي آوردن اردك به داخل استخر رفته بود ولي به دليل عدم آشنايي به شنا در آن غرق مي‌شود. انور 76 ساله نيز با توجه به سابقه بيماري قلبي و عروقي كه براي شنا به خارج از طرح سالم سازي تالش رفته بود، غرق شده و جسدش نيز براي سير مراحل قانوني به سردخانه انتقال يافت. ششمين غريق، مسافري به نام خواط 23 ساله در آبهاي ساحل طالب آباد حسن رود بوده كه به دليل عدم آشنايي به شنا جانش را از دست مي‌دهد و تلاش براي كشف جسد مغروق ادامه دارد. هفتمين، هشتمين و نهمين غريق تعلق به امير 30 ساله و حامد 29 ساله اهل و ساكن تهران و ميثاق 11 ساله اهل و ساكن رشت بودند كه به ترتيب در سواحل امين آباد و خشك اسطلخ رشت غرق شدند

غرق شدن 2 جوان در سد زاينده رود

مقصر وقاتل آنانی هستند که با خشک کردن رودخانه ی زاینده رود به خاطر سد سازی و منتقل کردن آب به سمتی دیگر ناچراً جوانان در فصل گرما بسوی سد و خفه شدن سوق داده شده است.

سد زاينده رود 2 قرباني گرفت. به گزارش واحد مركزي خبر،‌ رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: آشنا نبودن به فنون شنا و توجه نكردن به هشدارهاي ايمني، عامل اصلي غرق شدن اين دو جوان بود. سرهنگ صادقيان افزود: پس از اين حادثه عوامل اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند و با تلاش سه ساعته اجساد اين دو جوان 24 ساله را از لابلاي گل و لاي سد زاينده رود بيرون كشيدند. وي گفت: با توجه به عمق آب در سد زاينده رود در منطقه چادگان،و به رغم هشدارهاي زياد، امسال هشت نفر در اين منطقه غرق شده‌اند.

.