گزیده خبر های 13 مرداد قسمت 3

62 مجروح در ريزش جايگاه تماشاگران در گيلان

هنوز زمان زیادی از پروژه ی معروف و جالب و استثنایی آن پل ساخته شده از سوی پاسداران در این استان گیلان نگذشته است که 20 سانتیمتر پل کوتاه بود که اکنون گزارش خبر ریزش جایگاه تماشاگران در گیلان شده است تا که مشخص شود چرا پاسدران پیمانکار دارای اینگونه تجربه پست وزارت نفت را اشغال نموده است.

اين حادثه مورد فوتي نداشت و بيشتر مصدومان آن از ناحيه دست و پا دچار آسيب‌ديدگي شده بودند كه 15 نفر از آنان نيز توسط اكيپ‌هاي فوريت‌هاي پزشكي اورژانس در محل حادثه تحت درمان سرپايي قرار گرفتند ايسنا: ساعت 00:20 روز شنبه هشتم مرداد ازدحام چهارهزار تماشاگر فينال مسابقات كشتي گيله مردي بر روي جايگاهي كه به طور غيراستاندارد و ابتكاري از داربست ساخته شده بود سبب ريزش آن و مصدوميت 62 تن شد.مسوول روابط عمومي معاونت درمان وزارت بهداشت درباره حادثه اين‌گونه گزارش مي‌دهد: پس از حضور اكيپ‌هاي فوريت‌هاي پزشكي اورژانس در محل حادثه و انجام عمليات ترياژ و فوريت‌هاي پزشكي 47 مصدوم اين حادثه توسط آمبولانس به بيمارستان‌هاي امام حسن مجتبي (ع) فومن و امام خميني (ره) صومعه‌سرا منتقل شدند كه حدود 20نفر از آنان پس از انجام اقدامات اوليه در اين بيمارستان‌هاي به دليل شدت جراحات وارده به بيمارستان پورسيناي رشت منتقل شدند.اين حادثه مورد فوتي نداشت و بيشتر مصدومان آن از ناحيه دست و پا دچار آسيب‌ديدگي شده بودند كه 15 نفر از آنان نيز توسط اكيپ‌هاي فوريت‌هاي پزشكي اورژانس در محل حادثه تحت درمان سرپايي قرار گرفتند.

این دو گزیده خبر های بازتاب داده شده از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بهم یگر مرتبط می باشد. زیرا بافاصله گرفتن جریانات بیشتر در پارلمان عراق از حامیان مزدور نوری مالکی که بدلیل تجاوز آشکار پاسداران درر وستا های کردستان عراق است که آنگونه رفع ابهام شده است که دیگر جای سئوال باقی نمانده است که نوری مالکی مزدور و خائن تبدیل به آلت دست حاکمان تهران و سپاه قدس و پاسداران شده است که نه هیچگونه واکنشی نسبت به قطع اروند رود در خانقین و تهاجم نظامی پاسداران به روستاهای کردستان عراق نشان نمی دهد ، بلکه با سکوت حمایت خود را نشان داده است که موجب اعتراضات گسترده درون پارلمان عراق و وزیر امور خارجه ی عراق شده است . بنابراین اکنون از سوی ولی وقیح نامشروع ومنفور و پاسدار و سپاه قدس و سفر تروریست پاسدار حسن دانایی فرد فشار همراه با تهدید برروی جریان صدر آورده شده است تا که از موضع نخ نما شده ی سیاست دشمنی با آمریکا و اخراج شان از عراق تبدیل به بلند گوهای تبلیغاتی پاسداران از موضع ضد آمریکایی شوند.

مخالفت جريان صدر عراق با مصونيت قضايي نظاميان آمريكا.خبرگزاري فارس: جريان صدر عراق ضمن موافقت با ابقاي حداقل مربيان نظامي آمريكايي در عراق، با درخواست آمريكا و اعطاي هرگونه مصونيت قضايي به نظاميان آمريكايي مخالفت كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005130385

به گزارش فارس، «مقتدا صدر» از دولت عراق خواست تا در مقابل درخواست آمريكا براي ابقاي نظاميان خود در عراق، با «حداقل» تعداد مربيان نظامي آمريكايي موافقت و با اعطاي مصونيت نظامي مخالفت كند. صلاح العبيدي سخنگوي جريان صدر به خبرگزاري فرانسه اعلام كرد: منتظريم ببينيم دولت چه تصميمي مي‌گيرد. شايد مامور كردن دولت به مذاكره [با طرف آمريكايي] دلايل قانع‌كننده‌اي به دست بدهد، [البته] اگر دولت مثبت عمل كند و با حداقل مربيان موافقت و با مصونيت قضايي آنان مخالفت كند. اين در حالي است كه «جواد الحسناوي» نماينده صدر در اولين واكنش صدر به اين موضوع، باقي ماندن نظاميان آمريكايي در عراق را اشغالگري جديد اعلام كرد و مأمور كردن دولت عراق براي مذاكره با طرف آمريكايي را «خيانت» دانست و افزود كه اين مذاكرات راه را براي «اشغالگري جديد» باز مي‌كند. صلاح العبيدي همچنين گفت كه «موضوع تعيين تعداد مربيان به دولت واگذار شده است و با آنكه مي‌دانيم دلايل سياسي خوبي براي پايان دادن به اشغالگري هست، دلايلي داريم كه نشان مي‌دهد فرماندهاني وجود دارند كه گرايشات وابسته به اشغالگران دارند». رهبران گروه‌هاي سياسي عراق در نشست ديروز خود توافق كردند كه دولت را براي گفت‌وگو درباره باقي‌ماندن مربيان نظامي آمريكايي براي آموزش به ارتش عراق مامور كنند. در حال حاضر 47هزار نظامي آمريكايي در عراق حضور دارند و طبق توافقنامه امنيتي قرار بود اين تعداد تا پايان سال 2011 ميلادي، از عراق عقب‌نشيني كنند اما واشنگتن به دلايل مختلف ترجيح مي‌دهد، همچنان در عراق باقي بماند كه با اعمال فشارهاي پياپي توانست رهبران سياسي عراق را دست‌كم با حضور تعدادي از اين نيروها به بهانه آموزش به ارتش عراق متقاعد كند.

نماينده جريان صدر عراق:ابقاي مربيان نظامي آمريكايي در عراق «اشغالگري جديد» است.خبرگزاري فارس: يك نماينده جريان صدر عراق با اعلام مخالفت خود با ابقاي مربيان نظامي آمريكايي در عراق اعلام كرد كه اين موضوع شيوه جديدي براي ادامه اشغالگري در عراق است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005130288


به گزارش فارس، در حالي كه در روزهاي گذشته گروه‌هاي سياسي عراق در پايان نشستي چهار ساعته با صدور بيانيه‌اي با حضور تعدادي از مربيان نظامي آمريكايي در خاك عراق پس از سال 2011 ميلادي، موافقت كردند، «جواد الحسناوي» باقي ماندن نظاميان آمريكايي در عراق را اشغالگري جديد دانست. اين نماينده عراقي مأمور كردن دولت عراق براي مذاكره با طرف آمريكايي را «خيانت» دانست و اعلام كرد كه اين مذاكرات راه را براي «اشغالگري جديد» باز مي‌كند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، جواد الحسناوي همچنين تاكيد كرد كه آنچه گروه‌هاي سياسي تصميم گرفتند، گامي در راستاي خيانت به مردم و كاملا مردود است. در حال حاضر 47 هزار نظامي آمريكايي در عراق حضور دارند و طبق توافقنامه امنيتي قرار بود اين تعداد تا پايان امسال (2011 ميلادي)، از عراق عقب‌نشيني كنند اما واشنگتن به دلايل مختلف اعلام كرده است كه همچنان در عراق باقي مي‌ماند كه با اعمال فشارهاي پياپي توانست رهبران سياسي عراق را دست‌كم با حضور تعدادي از اين نيروها به بهانه آموزش به ارتش عراق متقاعد كند

آخوند مصباح یزدی: گاهی قصاص بهتر از بخشش است


چه کسی بیش از این چاپلوس متملق فرصت طلب تئوری پرداز مرگ و خشونت و مرگ تمساح یزدی صلاحیت قصاص شدن دارد . چونکه 33 سال است که جارچی و منادی مرگ و سانسور و خفقان به بد ترین شیوه های ضد انسانی بوده است . به خصوص اینکه با چشمان هیزش سابقه دیدن رژه ی هم جنس بازان در آمریکا با لباس شخصی و سفر پنهانی دارد؟

خبر آنلاین : محمد تقی مصباح یزدی شب گذشته در حسینیه خمینی قم به تفسیر روایتی از امام باقر پرداخت و گفت: جابر بن یزید یکی صحابه خاص آن امام بود که بیش از 50 هزار روایت (!!!) از امام باقر و امام صادق علیهما السلام در سینه خود محفوظ داشت و بیشتر آنها را اجازه نداشت به دیگران نقل کند.وی افزود: امام باقر علیه السلام به جابر فرمود تو را به پنج چیز سفارش می کنم، اگر کسی به تو ظلم کرد تو به کسی ظلم نکن، اگر مردم به تو خیانت کردند تو آنها خیانت نکن، اگر سخن تو را تکذیب کردند خشمگین نشو، اگر کسی تو را ستایش کرد شاد نشو و اگر کسی تو را نکوهش کرد متانت و سنگینی خود را از دست نده و ناراحت نشو.وی با توجه به بدیهی بودن قبح ظلم تصریح کرد: گاهی انسان به خاطر ظلمی که به او شده یا به خاطر فراگیر شدن ظلم در جامعه و حتی برخی مواقع به قصاص ظلم مرتکب ظلم می شود اینها عوامل مضاعفی است که انسان را تحریک به ظلم کردن می کند.مصباح یزدی در جواب این سئوال که در مواردی که قصاص جایز است، چه کاری بهتر است قصاص یا عفو، گفت: در همه جا نباید یکسان برخورد کرد گاهی قصاص بهتر از بخشش است و برخی مواقع عفو و گذشت بهترین کار است.

بلوطهای زاگرس ایستاده می‌میرند+ عکس

http://www.fardanews.com/fa/news

در 33 سال گذشته با سیاست جنگ افروزانه و غارتگری و چوب تاراج بر منابغ و ذخایر کشور زدن و سرمایه های طیعی کشور بهدر دادن کجای میهن از گزند این سیاست ایران ویران کن در امان مانده است؟ زیرا که درر وند جنگل سوزان ومراتع سبز کویر کردن و دریاچه ها و رودخانه ها وتالاب ها خشک کردن اکنون گزارش شده است که جنگل های بلوط استان لرستان این چنین بقول گزارشگر ایستاده ?می میرند


استان لرستان میزبان یکی از غنی ترین رویشگاه های اصلی گونه منحصر به فرد بلوط در غرب کشور است که از لحاظ وسعت جنگل بعد از استان های فارس و خراسان جنوبی در رده سوم کشور قرار گرفته است مهر: در حالی بلوط های زاگرس به راحتی در میان بی توجهی مسئولان ایستاده می سوزند که با وجود هشدار خبرگزاری مهر در گزارشهای متعدد همچنان لرستان به عنوان قلب زاگرس و بام طبیعت ایران از وجود بالگرد امداد بی بهره است.در حالی از آتش سوزی در جنگلها و مراتع شهرستان پلدختر نزدیک به 30 ساعت می گذرد که این سرمایه غنی به راحتی در حال سوختن است و شاید جبران این خسران نیازمند صدها سال زمان باشد.این در حالیست که پیش از این خبرگزاری مهر در ابتدای فصل تابستان و در سالهای گذشته بارها نسبت به آسیب پذیر بودن جنگلهای لرستان در برابر آتش سوزی هشدار داده بود که متاسفانه گویا مسئولان گوشی برای شنیدن این دغدغه ها ندارند.غنی ترین رویشگاه زاگرس در کوران حوادثاستان لرستان میزبان یکی از غنی ترین رویشگاه های اصلی گونه منحصر به فرد بلوط در غرب کشور است که از لحاظ وسعت جنگل بعد از استان های فارس و خراسان جنوبی در رده سوم کشور قرار گرفته است.....این عکسها یادآور خاطره تلخ آتش سوزی اشترانکوه است.تشکلهای محیط زیست: جنگلهای لرستان در میان کمبود امکانات می سوزند!عضو جامعه جنگل بانی ایران: لرستان نیازمند بالگرد امداد است.یک فعال محیط زیست: تا کی باید با دبه به جنگ شعله های آتش رفت؟توجیه های مسئولان ملی در واکنش به درخواست مردم و مسئولان لرستان75 درصد لرستان کوهستانی است/ مسئولان هشدارها را جدی بگیرند

فیلم / وحشت و شکنندگی رژیم اسلامی را در این گزارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مورد آب بازی جوانان مشاهده کنید

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=36400

داشته باشید رژیم لرزان در بن بست و بحران فرو رفته که بدلیل وحشتی که سراسر وجودش را فرا گرفته است که. توان حضور تعدادی کودکان و نو جوان و جوانان دختر و پسر در پارک بوستان تهران با تفنگ های آبپاش شان را ندارد و از حضورشان آنگونه دچار وحشت شده است که گزمکان دست به بازداشت گسترده و شکنجه و اعتراف گیری تلویزیونی زده است .چگونه قادر است که مقابل شعله های خشم نهفته در زیر خاکستر با وزیدن نسیم در راه است مقابله کند؟

عکس / تیتر یک روزنامه ترکیه : جوانان ایران آب بازی کردند، ملاها عصبانی شدند

این گزارش تصویری مکمل فیلم گزارش قبلی است که فرق سوء استفاده از اسلام در دو کشور را بر جسته کرده است که مر تبط به بازتاب تصاویر اقدامات تبعیض آمیز و سرکوبگرانه است که چند روز پیش در پارک بوستان تهران واقع شده است . اکنون چون از سوی یک روزنامه ی حکومت اسلام گرایان ترکیه بازتاب داده شده است موجب کف بر دهان آوردن و زنجیر پاره کردن سانسور چیان عوامفریب و دین فروشان حا کم بر ایران شده است .

یک ایرانی با مجسمه یی از مواد مخدر در مالزی دستگیر شد

چه کسی هنوز باور ندارد که بی جهت گفته نمی شود هنر نزد ایرانیان است وبس . به خصوص که ایرانی باشد که نداند در ایران 33 سال است که مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین می شود وطوریکه ایران رکوردار اولی جهان در مصرف مواد مخدر می باشد . همچنین یکی از ارگان های مبارزه کننده با مواد مخدر از طریق زمینی و هوایی و آبی مواد مخدر به برون مرز منتقل می کند؟

رادیو فردا : ماموران شهربانی مالزی، یک مرد ایرانی ۲۶ ساله را که هشت کیلو و چهارصد گرم ماده مخدر ِ «متامفتامین» همراه داشت، در فرودگاه کوالالامپور، پایتخت آن کشور دستگیر کرده اند. ایرانی یاد شده این مواد را به شکل مجسمه یی تزئینی از سر یک ببر در آورده، و روز سه شنبه گذشته، با پروازی بین المللی قصد قاچاق آن به مالزی را داشت. روزنامه های مالزی، روز پنجشنبه، امروز، با انتشار این خبر افزوده اند که شهربانی آن کشور، در سال گذشته، ۱۳۸ ایرانی را به اتهام تلاش برای قاچاق مواد مخدر بازداشت کردند، در حالی که در سال پیش از آن، تنها شانزده ایرانی به همین اتهام بازداشت شده بوند. مجازات قاچاق مواد مخدر در مالزی اعدام است