گزیده خبر های 13 مرداد90 قسمت-2

سردار شريف:رأي نمايندگان به قاسمي پاسخي قاطع به هجمه‌هاي رسانه‌اي غرب عليه سپاه بود.خبرگزاري فارس: مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران گفت: رأي قاطع و هوشمندانه نمايندگان ملت ايران به مهندس قاسمي براي تصدي وزارت نفت پاسخي قاطع و معنادار به هجمه‌هاي امپراتوري رسانه‌اي غرب عليه سپاه بود.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005122270

اعتراف آشکار این پاسدار تروریست ناشریف به آلت دست بودن پاسداران بازار مکاره که آمده زیر ابرو بر دارد چشم کور کرده است. زیرا آمده که جواب بی بی سی دولت فخیمه و و رادیو فردا را بدهد ولی اذعان شده است که رأی به پاسدار قاسمی دادن تا که پاسداران بر امپراتوری نفت تسلط یابند به دلیل تحریم های اقتصادی است . در صورتی که گفته می شد قطعنامه های تحریم شورای امنیت سازمان ملل هیچ ارزشی ندارد و هیچ تأثیری بر روی مردم و اقتصاد کشورندارد . ولی اکنون تحریم ها نه اقتصاد کشور را به ورشکستگی کشانیده است ، بلکه آسیب جدی بر بخش صنایع و کشاورزی وارد کرده است . طوریکه بیش از یک میلیارد دلار فقط خربزه و هندوانه وارد کشور شده است . البته تحریم ها ناشی از عدم توقف غنی سازی اورانیوم و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای است که بر خلاف خواست مردم ایران ولی از سوی ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتاگر به مردم تحمیل شده است. بنابراین مشخص است که با وزیر نفت شدن یک پاسدار تروریست که نامش جزو تحریم و ممنوع الخروج می باشد چشم انداز این است که باز هم تحریم ها فزونی می یابد و فشار بیشتری به مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان وارد می شود و کارخانه ها وواحدهای تولیدی بیشتر تعطیل و بر بیکاری کارگران نیز افزوده می گردد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پي رأي اعتماد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به رستم قاسمي جهت تصدي وزارت نفت، اظهار داشت: به محض مطرح شدن نام سردار قاسمي فرمانده قرارگاه خاتم الانبياء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي تصدي وزارت نفت، هجمه‌هاي رسانه‌اي و تبليغات مسموم و ناجوانمردانه عليه اين نهاد انقلابي و مردمي به گونه‌اي خيره كننده افزايش يافت. مسئول روابط عمومي سپاه خاطرنشان كرد: امروز كمتر كسي است با مشاهده عيني و عملي پروژه‌هايي مانند سدسازي، راه‌سازي، پل‌سازي، مدرسه سازي، مسجدسازي، درمانگاه و بيمارستان، آب‌رساني و طرح‌هاي كشاورزي، خطوط لوله گاز و نفت كه با تلاش مديراني مخلص مانند قاسمي و ديگر پاسداران انقلاب رقم خورده است لب به تحسين و سپاس اين نهاد مردمي و خدمت‌گزار نگشايد. شريف جريان رأي‌گيري و تصدي وزارت نفت را براي دشمنان معنادار دانست و تصريح كرد: هرچند در جريان رأي‌گيري سردار وحيدي وزير محترم دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، مجلس محترم پيام‌هاي خاص و معنادار خود را به دشمنان نظام و سپاه منتقل كرد، اما اقدامات اخير رسانه‌اي غرب در هجمه به سردار قاسمي و سپاه نشان از ناتواني و ضعف مقامات و رسانه‌هاي وابسته به نظام سلطه در درك واقعيات موجود در كشور ما دارد. مسئول روابط عمومي سپاه خاطرنشان كرد: سپاه چون ماهيتي نهادي دارد فرماندهان و سران آن كمتر علاقه‌مند به قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها هستند و سردار قاسمي به‌عنوان يكي از نيروهاي توانمند و مديران كارآمد و فعال كه بيشتر در عرصه‌اي غيرنظامي پيشينه دارد نيز در اين زمره قرار داشته و حتي در طول سال با اصرار به حداقل درخواست‌هاي رسانه‌ها مي‌توانست پاسخ مثبت دهد. وي در پايان با قدرداني از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دادن رأي قاطع و بالا به رستم قاسمي اظهار اميدواري كرد كه نمايندگان ملت فرصت‌ها و عرصه‌هايي را كه در كشور ممكن است اتهامات BBC و VOA آمريكا عليه سپاه در آن پژواك يابد، مسدود كنند.

پاسخ تاريخي محسن رضايي به اظهارات امروز علي مطهري خبرگزاري فارس: اظهارات محسن رضايي در مناظره انتخاباتي سال 88 با محمود احمدي‌نژاد ‌پاسخي ‌به نطق امروز علي مطهري در مخالفت با وزير نفت محسوب مي‌شود.

پاسدار سبزعلی خان رضایی بریده و فرهنگی و دبیر مجمع مصلحت شده که کلان غارتگری بد نام از جمله در مورد واردات سیگار های قاچاق خارجی به کشور می باشد . اکنون که از سوی ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر طرد شده و به بازی گرفته نمی شود . ولی با این وجود از این پاسدار به نفع پاسداران که چنگ بر امپراتوری نفت انداخته اند استفاده شده است . برای اینکه یک چشمه هنر تاریخی روحوضی – حوزوی- پاسداری وی در مناظره ی تبلیغتی تلوزیونی ریاست جمهوری دوره ی دهم بطور گزینه انتخاب شده است چاشنی خوشرقصی کردن برای پاسداران و موضع گیری علیه ی علی مطهری شده که که مخالف واگذاری امپراتوری نفت به پاسداران به خاطر آلوده به فساد شان می باشد . بهر حال چنین از پاسدار رضایی بعنوان چوب دو سر طلا به نفع پاسداران کودتاگر و علیه ی علی مطهری استفاده شده است .

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ‌امروز (چهارشنبه) در جريان رسيدگي به صلاحيت 4 وزير پيشنهادي دولت در صحن علني مجلس، به عنوان ‌مخالف‌ با رستم قاسمي گزينه پيشنهادي ‌وزارت نفت نطق كرد و مدعي شد كه‌ امام خميني(ره) مخالف حضور نيروهاي سپاهي و نظامي در عرصه‌ مسئوليت‌هاي دولتي و اجرايي بوده‌اند. براي روشن شدن صحت اظهارات علي مطهري مبني بر مخالفت امام راحل(ره) با ورود نيروهاي سپاهي و نظامي به عرصه‌هاي اجرايي و خدمت‌رساني، بخشي از مناظره محسن رضايي و محمود احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري سال 88 در ذيل مي‌آيد كه مي‌تواند شاخصي براي ميزان صحت يا عدم‌صحت اظهارات علي مطهري باشد. گفتني‌ است كه علي مطهري در انتخابات سال 88 بعد از مناظره مذكور طي بيانيه‌اي رسماً از محسن رضايي حمايت كرد. * احمدي‌نژاد‌: شما گفتيد دولت را در زمان جنگ اداره مي‌كرديد و اين عين جمله‌اي است كه ابراز كرديد. - ‌رضايي‌: دولت را در زمان جنگ؛ منظورم همين بود كه در بسياري از شهرستان‌ها و استان‌‌ها، بار اصلي اداره دولت به دوش ما بود و در پنج استان مناطق جنگي‌، پاسداران خود را مي‌فرستاديم، فرماندار مي‌شدند و استاندار مي‌شدند و صبح تا شب با آنها جلسه و ارتباط داشتيم؛ منظورم از اداره دولت اين بود و بيشتر تأكيد كردم به سه سال اول انقلاب. در سه سال اول انقلاب كه دولت مستقر نشده بود، عملاً اداره دولت در اختيار ما بود و دوران جنگ هم تا يك مدتي، اين‌گونه بود. * احمدي‌نژاد‌: منظور شما از 3 سال اول انقلاب، چه زماني است؟ - ‌رضايي‌: سال 58 كه سپاه تشكيل شد و همان اوايل 1358. * احمدي‌‌نژاد‌: يعني سال 58‌، سپاه‌، فرماندارها را نصب مي‌كرد. - رضايي‌: عمدتاً اين‌طور بود. * احمدي‌نژاد‌: آن موقع كه هنوز جنگ شروع نشده بود. - رضايي‌: جنگ نبود اما سپاه بود. * احمدي‌نژاد‌: شما گفتيد در مناطق 5 گانه. رضايي‌: همان موقع كه بازرگان مرتب مي‌گفت اينها (سپاه) در كار ما دخالت مي‌كنند، مربوط به همين بود* احمدي‌نژاد‌: يعني استانداران آقاي بازرگان‌، فرمانداران شما را ‌مي‌پذيرفتند. - رضايي‌: استانداران بازرگان‌، نه‌؛ ولي فرمانداران عمدتاً مديران ما بودند و كسي غير از اين نمي‌توانست باشد. * احمدي‌نژاد‌: يعني آقاي صباغيان كه وزير كشور بود، از شما فرماندار مي‌پذيرفت؟ - رضايي‌: ظاهراً تاريخ از ياد شما رفته است. * احمدي‌نژاد‌: نه يادم نرفته‌؛ يعني آقاي مدني در خوزستان‌، از سپاه‌ فرماندار مي‌گرفت. - رضايي‌: فرمانداران اكثر شهرستان‌ها و اكثر بخشدارها با ما بود.

نماينده تهران:اظهارات علي مطهري خلاف سيره امام(ره) است.خبرگزاري فارس: الهيان با انتقاد از تحريف سخنان امام(ره) از سوي علي مطهري گفت: در زمان حضرت امام(ره) بسياري از نيروهاي شايسته سپاهي در مناصب اجرايي و خدمت قرار داشتند و همين امر اثبات‌كننده اين است كه ادعاهاي آقاي علي مطهري نادرست است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005122245

این ضعیفه عضو بازار مکاره که آلت دست کودتاگران حاکم می باشد برای اینکه صندلی اش برای دوره ی نهم بازار مکاره را حفظ کرده باشد دست به دفاع چاپلوسانه از ارگان فاشیسی کودتایی غارتگر پاسداران زده است وتوی سر زنان مرثیه ی خوانی برای پاسدار تروریست غارتگر قاسمی کرده است . البته معلوم نیست که در زمان خمینی شیاد عوامفریب که فقط نام و یاد و گفته اش بعنوان چماق ولولو ومترسک کار برد دارد د ر آن زمان وی چند ساله بوده است و از عوامفریبی ووعده دادن های دروغین خمینی شیاد چه به یاد دارد که اکنون از موضع دفاع از چنگ اندازی پاسداران به امپراتوری نفت انتقاد به علی مطهری کرده است؟!

زهره الهيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به رأي قاطع نمايندگان مجلس به رستم قاسمي به عنوان وزير نفت،‌ اظهار داشت: قاسمي به عنوان فردي جهادگر در عرصه نفت شناخته مي‌شود و رأي مجلس در واقع تأييد عملكرد و نقاط قوت قاسمي در سال جهاد اقتصادي است از اين‌رو رأي مجلس به وزير عرصه مهم صنعت نفت بسيار بجا بود. عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به مخالفت علي مطهري با قاسمي به عنوان وزير نفت، يادآور شد: حضور نظاميان در مناصب اجرايي در دنيا معمول و عرف است، حتي در سطح رياست جمهوري نيز منعي براي اين مسئله وجود ندارد و لذا اين مخالفت اشكال بي‌موردي است و بايد روشن شود چرا صداي رسانه‌هاي بيگانه از دهان برخي افراد در مجلس شنيده مي‌شود. وي گفت‌: نمايندگاني كه معتقدند ورود نظاميان به عرصه‌هايي همچون صنعت نفت اشتباه است، بايد توجه كنند اين اظهارنظر خلاف عرف دنيا است و مسئله وزارت با مسئله حزبي و سياسي كاملاً متفاوت است. وي افزود:در تمامي دولت‌هاي بعد از انقلاب عناصر كارآمدي از سپاه به مسئوليت‌هاي كلان اجرايي منصوب شده اند و اين رويه هيچ‌گاه خلاف عرف و قانون شناخته نشده است. وي با بيان اينكه پيشنهاد قاسمي براي تصدي وزارت نفت از سوي احمدي‌نژاد جاي تشكر دارد، افزود: ان‌شاءالله حمايت‌هاي مجلس و دولت بتواند در عرصه نفت تحولاتي را ايجاد كند. الهيان با اشاره به تحريم كشور در صنعت و تجهيزات نفت، يادآور شد: دست‌هاي پنهاني بنا دارند كه اجازه ندهند صنعت نفت به خودكفايي برسد بنابراين چنين عرصه‌اي نيازمند مردان مقاوم، متخصص و باانگيزه‌اي همچون قاسمي است. وي افزود: علت عصبانيت رسانه‌هاي خارجي از رأي اعتماد امروز نمايندگان به قاسمي اين است كه دقيقاً مي‌دانند اين انتخاب موجب تحول و شكوفايي صنعت نفت كشور مي‌شود از اين‌رو به محض معرفي قاسمي به شدت روند تخريب، شايعه پراكني و ابراز عصبانيت را پيش گرفتند. الهيان تصريح كرد: سرداران سپاه پس از دوران دفاع مقدس در عرصه خدمت رساني،‌ توسعه و پيشرفت كشور نيز خدمات خود را به كشور ارائه دادند و عملكرد مثبت قرارگاه خاتم الانبياء(ص) در اقتصاد كلان كشور مؤيد اين امر است. نماينده مردم تهران در مجلس، ادعاي علي مطهري مبني بر مخالفت امام(ره) با حضور سپاه در عرصه‌هاي اجرايي را تحريف آشكار مواضع امام‌(ره) خواند و تصريح كرد: ممنوع بودن ورود نيروهاي كارآمد سپاهي به عرصه‌هاي اجرايي و خدمت رساني يك شبهه كاملاً بي‌اساس است؛ چرا كه عرصه خدمت‌رساني به مردم و كشور عرصه‌اي نيست كه بخواهيم در آن براي حضور افراد سپاهي و نظامي منعي ايجاد كنيم. وي در پايان عنوان كرد: مجلس در رابطه با تمام وزارتخانه‌ها اختيار دارد كه سؤال يا استيضاح را از وزرا طبق قانون اساسي و آيين‌نامه داخلي مجلس داشته باشد و اظهاراتي مبني بر سخت شدن نظارت بر وزرايي كه سابقه نظامي دارند، از اساس باطل است.

مسافرت 620 كيلومتري با جسد مقتول

اینهم یک گزارش دیگر از چگونگی ادعای پوشالی و کمدی که ایران امن و آزادترین کشور جهان می باشد در صورتی که رشد خرافات و جنایات ضد انسانی و نا انی اجتماعی سراسر ی شده است.

مردي پيمانكار كه طلبكار خود را در تهران به قتل رسانده بود جسد مقتول را در باغ خود در شهرستان مراغه دفن كرد. مشرق: در اواسط دي ماه 89 مرد جواني به دادسراي جنايي تهران مراجعه كرد و مدعي شد برادرش از يك روز قبل از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است. اين فرد به ماموران گفت برادرش براي دريافت طلب خود از فردي به نام آرش از خانه خارج شده بود.
بعد از اعلام مفقودي، تحقيقات ماموران پليس آگاهي براي يافتن سرنخي از فرد گمشده به نام حميد آغاز شد تا اينكه در تاريخ 22 دي ماه موفق شدند آرش، فردي كه براي آخرين بار با حميد ملاقات كرده است را شناسايي و دستگير كنند. آرش ابتدا منكر اطلاع از سرنوشت حميد شد اما وقتي تحت بازجويي هاي دقيق قرار گرفت دچار تناقض گويي شد و در نهايت اعتراف كرد بر سر اختلاف مالي با حميد درگير شده و بعد از اينكه او را به قتل رسانده، جسدش را در شهرستان مراغه دفن كرده است. با اعتراف آرش به ارتكاب قتل، تيمي از پليس آگاهي تهران به شهرستان مراغه اعزام شد و موفق شدند جسد حميد را در حالي كه در يك باغ ميوه دفن شده بود، كشف كنند.

جهت اطلاع

آنگونه در حکومت دین ابزاری شده هرروز افتضاح جدیدی بر پا می شود . که یادآور این داستان استکه عده ای از سوی بام پایین می افتند . برخی نیز از آن سوی بام پرتاب می شوند . چونکه پس از اجباری کردن 33 ساله رو سری یا سری و مبارزه با بی حجابی اکنون گزارش شده است همانگونه که در مؤسسات دولتی بدلیل عدم رعایت حجاب برخی از پرسنل اخراج می شوند . از طرف دیگر دختر شاهرودی بدلیل رعایت حجاب اسلامی از سوی یک شرکت خصوصی پذیرفته نشده است.

يك دختر شاهرودي مي‌گويد به علت رعايت حجاب اسلامي از كار اخراج شده است. به گزارش البرز اين دختر جوان در نامه‌اي كه در سايت شخصي نماينده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي منتشر شده نوشته است: "ديروز توي يكي از نمايندگي‌هاي يك شركت بزرگ در شاهرود كه نياز به حسابدار داشتن، به عنوان حسابدار پذيرفته شدم ولي امروز به علت رعايت حجاب اسلامي از كار بيرون شدم." وي افزود: "چرا بايد وضعيت توي كشوري كه داعيه اسلام‌مداري داره اين جوري باشه؟ چرا نبايد براي دختراني كه در ايران حجاب رعايت مي‌كنند، جايي باشد؟ چه فرقي بين كشور ما و تركيه و فرانسه است؟ فقط خواستم بگم كه بدونين در ايران چي ميگذره و همين!!" كاظم جلالي، نماينده شاهرود ضمن آنكه قول برخورد داد، در پاسخ نوشت: "البته شايد بگوئيد كجائيد كه متأسفانه در بسياري از شركت‌ها اين عرف شده است. من هم بي‌اطلاع نيستم. دردمندانه مي‌بينم و مي‌دانم اما چون كسي برخورد نمي‌كند متأسفانه اين به يك عرف تبديل شده است. اگر از همين موارد جزئي نمي‌گذشتيم به وضعيت امروز نمي‌رسيديم"