گزیده خبر های 13 مرداد90

7 كشته در انفجارهاي امروز عراق

بدون شک این انفجارات زیر سر سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فرد د ر بغداد و عوامل نفوذی شان درون دولت مزدور و خائن نوری مالکی می باشد . به خصوص هر زمان که اعتراضات مردم عراق و بر خی از مقامات عراقی و اعضای پارلمان عراق نسبت به سیاست مداخله گری پاسداران و حاکمان ایران در عراق شروع می شود . یا تنش میان حاکمان ایران و آمریکا در عراق بالا می گیرد . برای زهر چشم گرفتن وموضوع را منحرف کردن دست به اینگونه اقدامات تروریستی و انفجاری و تهدید کردن با پرتاب موشک های کاتیوشا زده می شود.

در انفجارهاي امروز عراق در شهر رمادي دست‌كم 7 نفر كشته و 13 نفر ديگر مجروح شدند فارس: مقامات امنيتي عراق اعلام كردند كه دو علميات بمب‌گذاري در شهر رمادي عراق به كشته شدن 7 نفر و مجروح شدن 13 نفر ديگر منتهي شد. بمب نخست حدود ساعت 5:30 دقيقه عصر در جنوب شهر رمادي منفجر شد. در اين انفجار 5 نفر مجروح شدند. دومين انفجار زماني روي داد كه مردم تجمع كرده بودند تا به افراد مجروح كمك كنند كه در مجموع اين دو انفجار 7 نفر كشته و 13 نفر ديگر مجروح شدند. همچنين روز چهارشنبه حمله افراد مسلح به يك پست بازرسي در شهر موصل در شمال عراق، به كشته شدن دو نظامي منتهي شد. خشونت‌ها در عراق از حداكثر ميزان خود كه در سال‌هاي 2006 و 2007 بوده، كاهش يافته است اما حملات و بمب گذاري ها همچنان در اين كشور ادامه دارد. در ماه جولاي سال جاري در انفجارها و عمليات مسلحانه جداگانه، دست كم 259 عراقي كشته شده‌اند كه دومين ماه مرگبار عراقي‌ها در سال 2011 به شمار مي‌آيد.

شوخی یک نماینده با لاریجانی در رادیو سراسری

فاش کردن نقش پاسدار انگلیسی علی لاریجانی که رئیس بازار مکاره می باشد که چگونه در دفاع از پاسداران به خصوص پاسدار قاسمی بر مسند پست امپراتوری نفت مقابل علی مطهری ایستاد تا جایگاهش را حفظ و برای دوره ی بعد رزو کرده باشد.

نماینده مذکور با خنده به لاریجانی گفت که آقای رئیس امروز در برخورد با برادر همسرتان سنگ تمام گذاشتید و خوب با او برخورد کردید

خريد هواپيماي نيروي هوايي آلمان براي ايران!

اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان سرباجو پاسدار حسین شریعتمداری که روز گذشته مدعی شده بود که از طریق واسطه و لال ها و تغییر نام کمپانی ها تحریم ها دور زده و بی اثر شده است در این مورد چه می گوید که اعتراف به کلاه سر رفتن شده است؟

روزنامه خراسان : شنيده شده يکي از شرکتهاي هواپيمايي داخلي که از طريق برخي واسطه هاي خارجي اقدام به خريد و ثبت رجيستر هواپيماهاي مسافربري براي خطوط داخلي مي کند، اقدام به خريد يک ايرباس 310 کرده که بعدا معلوم شده متعلق به نيروي هوايي آلمان بوده و واسطه ها کلاه سر مديران اين شرکت گذاشته اند

منصبی دیگر برای یکی دیگر از شاگردان خامنه ای

در راستای سیاست پادگانی و گورستانی و حوزوی کردن دانشگاه ها اکنون یک طلبه طوطی سر سپرده و دست آموز ولی وقیح نامشروع و منفور خامنه ای به ریاست مؤسسه ی پژوهشی حکم و فلسفه ایران گمارده شده است.

میهن: کامران دانشجو وزیر علوم احمدی نژاد در حکمی «عبدالحسین خسروپناه» از شاگردان درس خارج خامنه ای رابه ریاست مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب کرده است . این سمت تاکنون در اختیار دکتر غلامرضا اعوانی از استادان شناخته شده فلسفه در کشور بود .خسرو پناه که از شاگردان شناخته شده درس خارج آیت الله خامنه ای است نظریه ای تحت عنوان” فلسفه فلسفه اسلامی ” ارائه کرده است که با دیگاه های آیت الله خامنه ای در مورد مقابله با علوم انسانی وارداتی از غرب همخوانی کامل دارد . رویه منصوب کردن شاگردان درس خارج آیت الله خامنه ای به مسولیت های کشوری بویژه در نهادها و حوزه های فکری و اطلاعاتی و هنری و فرهنگی در سال های اخیر سرعت بیشتری گرفته است

معاون احمدی نژاد صاحب هفته نامه شد

زمانی که همه دارای سایت خبررسانی و و بلاگ فردی شده اند . از سوی دیگر هگامی که وبلاگ نویسان باز داشت می شوند و فیلتر گزاری اینترنت با کاهش سرعت و کنترل آن نهادینه شده است و مطبوعات هرروز بر زیر تیغ سانسور وتوقیف برده می شوند . چرا در ادامه ی جمگ قدرت و ثروت باندی معاون رئیس جمهور صاحب هفته نامه نشود؟

رجانیور : هيئت نظارت بر مطبوعات با انتشار هفته‌نامه "انتظار نور " به صاحب امتيازي و مديرمسئولي "‌سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني‌ " (معاون پارلماني احمدی نژاد)موافقت کرد

درگیری لفظی هیات افغانی با مسوولان ایرانی

پیگیری سیاست ضد آمریکایی حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی درعراق که تلاش شده است مشابه ی این سیاست درافغانستان د نبال و تبدیل به حیات خلوت شود . ولی تحمیل کردن این سیاست با مخالفات شدید هیأت افغانی های دعوت شده به تهران مواجه شده است.

دیپلماسی ایرانی ( دیروز فیلتر شذ): هیات ۳۱ نفری اعضای شورای ملی افغانستان که به ریاست رفیع‌الله گل افغان، نایب دوم مجلس سنا به تهران سفر کرده بود، در طول روزهای اقامت در ایران هم با محمود احمدی‌نژاد دیدار و گفت‌وگو داشتند و هم با تعدادی از نمایندگان مجلس.به گزارش دیپلماسی ایرانی اخباری که در وهله اول از سوی دفاتر مطبوعاتی یا روابط عمومی مجلسین منتشر شد، دایر بر این بود که طی این دیدارها و گفت‌وگوها، مناسبات دو کشور بسیار نیک، برادرانه و تاریخی توصیف شد اما رسانه‌های افغانستان با تاکید بر اینکه «گویا میان هیات شورای ملی افغانستان و مقام‌های ایرانی کلمات تندی رد و بدل شده است» نوشته‌اند: ایران بار دیگر در مورد حضور نیروهای بین‌المللی در افغانستان و تصمیم آمریکا و افغانستان برای امضای سند همکاری‌های درازمدت استراتژیک نگرانی شدید خود را ابراز کرده است.اعضای این هیات می‌گویند در دیدار با مقام‌های ایرانی و در پاسخ به نگرانی‌های ایشان گفته‌اند که حضور نیروهای بین‌المللی در کشورشان ناشی از مداخلات کشورهای همسایه در امور افغانستان است. این پاسخ کنایه‌آمیز از آن رو روانه مسوولان و نمایندگان ایرانی شده است که ظاهرا برخی از طرف‌های ایرانی ضمن انتقاد از امضای پیمان استراتژیک کابل – واشنگتن، افغانستان را کشوری اشغال شده خطاب کرده‌اند.

برخی نهادها برنج و لاستیک وارد می‌کنند اما عوارض آن را نمی‌پردازند

لابد این مورد هم همچون فاش شدن اسکله های غیز مجاز پاسداران در بنادر جنوب که تکذیب شد، پس از فاش شدن این یک مورد هم بلافاصله بعنوان پیگیری تکذیب خواهد شد.

یک عضو اتاق بازرگانی در جلسه کمیسیون «فضای کسب و کار، کارآفرینی و مقررات» این تشکل از اینکه نهادهایی هستند که حقوق و عوارض کالاهای وارداتی خود را از قبیل برنج،روغن یا لاستیک پرداخت نمی کنند، انتقاد کرد.به گزارش کلمه و به نقل از وب‌سایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان تهران، سومین جلسه کمیسیون «فضای کسب و کار، کارآفرینی و مقررات» روز گذشته در حالی برگزار شد که سایه «غیبت» تعدادی از اعضای کمیسیون، برفضای این جلسه و روند فعالیت آن سنگینی می کرد اما با این حال، اخبار مهمی از زبان اعضای حاضر در این کمیسیون شنیده شد.بررسی قانون امور گمرکی به عنوان یکی از ماموریت های کمیسیون، مورد تاکید اعضا قرار گرفت، “مسعود دانشمند” گفت باید،ماده ای را برای الحاق به این قانون به مجلس پیشنهاد کنیم؛ پیشنهادی که به گفته او، نهادهای های غیرمرتبط را مکلف کند که حقوق و عوارض کالاهای وارداتی خود را به جز کالاهای وی‍ژه نظامی پرداخت کنند.او در این باره توضیح داد: «نهادهایی هستند که حقوق و عوارض کالاهای وارداتی خود را از قبیل برنج،روغن یا لاستیک پرداخت نمی کنند و این کالاها در بازار ایجاد دوگانگی می کند ؛ این نهاد ها چنانچه حقوق و عوارض خود را پرداخت کنند ، دولت مختار است آن را به آنها بازگرداند اما اگر کالای آنها بدون پرداخت حقوق وعوارض واردشود،توان رقابت را از بخش خصوصی می گیرد

آیت الله مظاهری: با وجود ماهواره جامعه روی سعادت نخواهد دید

اعتراف آشکار به بیش از 32 سال حکومت فاشیستی دینی همراه با اجرای تفتیش عقاید و خفقان و سانسور و مبارزه با شبیخون زدن ماهواره ای که نتیجه آنگونه شده است که اذعان فضیلت دین مداری هرروز بیشتر فراموش شده است زیرا که ماهواره جایش را گرفته است.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مظاهری طی سخنانی در اوّلين جلسه درس اخلاق ماه مبارک رمضان، که هر روز با عنوان «فضيلت‌هاي فراموش شده» در مسجد حکيم اصفهان برگزار مي‌گردد، از دين‌داري به عنوان اوّلين فضيلت فراموش شدۀ جامعۀ کنوني ياد کرده و گفت : دين، از سه بخش اساسي اعتقادات، اخلاق و احکام عملي تشکيل شده و مسلمان واقعي کسي است که از نظر اعتقاد، شعار و عمل، تقيّد به دين و ديانت داشته باشد.*به جای قرآن با ماهواره مأنوس نشوید.آخوند مظاهري همچنین ضمن تشريح گوشه‌هايي از مظاهر بي‌تفاوتي اجتماع نسبت به دين و ديانت، تنها راه نجات بشريّت از ضلالت و گمراهي را بازگشت به دين برشمرده و افزودند:تا وقتي که مدارس و دانشگاه‌ها به معناي واقعي، اسلامي نشود، تا وقتي که نماز و ساير ارزش‌هاي معنوي در جامعه احيا نشود، تا وقتي که مردم به جاي انس با قرآن و دعا، با ماهواره و فيلم‌هاي مبتذل مأنوس باشند و تا وقتي که جوانان از مسجد، روحانيّت و مجالس مذهبي گريزان باشند، جامعه دين‌دار نشده و روي سعادت را نخواهد ديد.

ممانعت از برگزاری یک مراسم فرهنگی/ بازداشت دست کم صد نفر

بازهم گزارش از عملکرد سرکوبگرانه و یورش بردن وحشیانه به مراسم فرهنگی از سوی گزمکان وحشی و درنده ی بی ترمز بریده و دنده ی عقب کنده شدگان که در خدمت پاسداران کودتا گر می باشد و اقدام به بازداشت فله ای 100 نفره در کشوری که مدعی آزا د و امن ترین کشور جهان می باشد.

در پی ممانعت نیروهای امنیتی – انتظامی از برگزاری یک مراسم فرهنگی توسط انجمن بهارستان در روز پنج شنبه ششم مرداد دست کم صد نفر بازداشت شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، اولین خبرگزاری تخصصی حقوق بشر ایران، نیروهای امنیتی پس از بازداشت این افراد و انجام تحقیقات اولیه به صورت گروهی اکثر آنها را آزاد کردند اما تعدادی از بازداشت شدگان علی رغم گذشت شش روز هم چنان در بازداشت بسر می برند.ماموران وزارت اطلاعات با مراجعه به محل سکونت این افراد اقدام به تفتیش و ضبط برخی وسایل شخصی ایشان کردند.پیگیری های خانواده ایشان با گذشت یک هفته از بازداشت ایشان نتیجه ای نداشته و از محل نگهداری آنها اطلاعی در دست نیست.ناطقی نیا (دبیر انجمن بهارستان)، آشوری (نوازنده تنبک و تنظیم کننده ی برنامه گروه های موسیقی در شب جشن)، محسنی، رمضانی به همراه فرزندشان، توانا از جمله بازداشت شدگان هستند

عفو بین‌الملل خواستار رسیدگی به وضعیت 9 زندانی سیاسی شد

مگر رژیم ضد بشری قرون وسطایی در بن بست و بحران فرو رفته که بشدت در گیر جنگ قدرت و ثروت ومشغول سانسور عریان می باشد گوشش بدهکار این در خواست می باشد. یعنی مگر امکان دارد که تبدیل به چاقویی شود که می خواهد دسته ی خودش را ببرد؟

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان ساسی : سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای در لندن ضمن درخواست آزادی فوری نه زندانی سیاسی بیمار در زندانهای جمهوری اسلامی به نامهای حشمت الله طبرزدی، حسین رونقی ملکی، محمد صدیق کبود وند ، یسی سحر خیز ، حسین بروجردی ، زهرا جباری ، کوروش کوهکن ، احمد زید ابادی‌ و سعید متین پور، از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و بهداشت در سراسر دنیا خواست تا با ارسال نامه به مقامات جمهوری اسلامی آنها را تحت فشار قرار دهند تا شرایط آزادی و مداوای زندانیان سیاسی بیمار فراهم شود.، سازمان عفو بین الملل در این سند مینویسد: دستکم ۹ زندانی سیاسی با مشکلات جدی سلامتی‌ و عدم مراقبت‌های درمانی در زندان های ایران بسر می‌‌برند. سازمان عفو بین الملل برای اطمینان از مراقبتهای پزشکی کافی‌ نسبت به این زندانیان از مقامات ایرانی می خواهد ‌ تا خدمات پزشکی لازم را در اختیار محمد صدیق کبود وند ، عیسی سحر خیز ، حسین بروجردی ، زهرا جباری ، کوروش کوهکن ، حسین رونقی ملکی ، احمد زید ابا دی‌ ، سعید متین پور و حشمت الله طبرزدی قرار دهند. این زندانیان صرفاً به دلیل انجام فعالیت های مسالمت آمیز در دفاع از آزادی بیان ، احزاب و عقیده دستگیر شده اند و باید بدون قید و شرط و فورا آزاد شوند.

انتقال ارژنگ داودی به بند سپاه شکنجه گاه وزارت اطلاعات

مشخص نیست رژیم ضد بشری قرون وسطایی که رکور دار جهانی نقض مستمر حقوق بشری می باشد و هرروز که سپری می شود کارنامه ی ننگین جنایات و خیاناتش سنگین تر می شود . از سوی دیگر در سیاه چال هایش هر روزمرتکب اعمال ضد انسانی می شود . چون وحشت از فضای انفجاری جامعه دارد و تلاش مذبوحانه می کند با سیاست رعب و و حشت که شرایط انفجاری را کنترل کند . برای چه از موضع فرار به جلو با آب و تاب گزارش خبر محاکمه ی حسنی مبارک را بازتاب می دهد. در صورتی که جنایات وی قابل مقایسه با جنغایات 33 ساله ی حاکمان رژیم قرون وسطا ضد بشی ایران نمی باشد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، در راستای فشارهای طاقت فرسا که از چند هفته پیش علیه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج آغاز شده است روز گذشته زندانی سیاسی ارژنگ داودی به سلولهای انفرادی بند سپاه در زندان گوهردشت کرج منتقل گردید.روز سه شنبه 11 مرداد ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی بدون هیچ دلیل از سالن ایزوله شده 12 بند 4 به بند سپاه زندان گوهردشت کرج که در دست بازجویان وزارت اطلاعات می باشد منتقل گردید. زندانیان سیاسی که به بند سپاه منتقل می شوند مورد بازجویی،شکنجۀ جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار می گیرند. انتقال ارژنگ داودی به بند سپاه با خطر جدی شکنجۀ جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات مواجه است.پیش از این زندانی سیاسی افشین بایمانی به بند سپاه منتقل شده بود که با شکنجه های وحشیانه بازجویان وزارت اطلاعات مواجه گردید و در اثر شکنجه های وحشیانه چشم راست او در آستانۀ کور شدن قرار گرفته است.

فراکسيون جديدي در مجلس به نام بيداري اسلامي

پاسداران وولی وقیح نامشروع و منفور و آخوند تمساح متحجر دزد و تئوری پرداز مرگ و خشونت و مرگ تمساح یزدی با آلت دستان بازار مکاره برای اینکه علیه ی آخوند کنی و پاسدار گماشته احمدی نژاد و باند مافیایی غارتگر انگلیسی عسگر اولادی و رفسنجانی و مدعیان اصلاح طلبان مغلوب موضع گیری کرده باشد از طریق غارتگر نجومی وهم منقلی و فامیل ولی وقیح نا مشروع و منفور علی اکبر حداد عادل این فراکسیون مترسک در بازار مکاره علم شده است.

تابناک : فراکسيون جديدي در مجلس به نام بيداري اسلامي با حضور 160 نماينده تشکيل شده است که رياست آن را دکتر صدر برعهده دارد. اعضاي فراکسيون بيداري اسلامي معتقدند که بايد در کشور بيش از گذشته وحدت، حول محور ولايت آن هم در عمل وجود داشته باشد تا پيشرفت کشور و تاثيرگذاري در الگودهي به کشورهاي منطقه را دنبال کند

اصول دهگانه خامنه ای برای مهندسی صحنه سیاسی در آستانه انتخابات

این گزارش مکمل خبر قبلی می باشد تحمیل کردن یک پاسدار بر وزارت نفت که ادامه ی همان کودتای خزنده با چراغ خاموش سوم تیر 84 و کودتای علنی تقلباتی 22 خرداد 88 است که هدف هموار کردن قبضه ی قدرت اجرایی و سیاسی و اقتصادی و نظامی از سوی پاسداران می باشد که زیر چتر ولی وقیح نا مشروع و منفور خامنه ای دنبال می شود

میهن ـ رضا رایان: علی خامنه ای همزمان با تلاش برای حذف اصلاح طلبان ، منزوی کردن رفسنجانی و محدود کردن احمدی نژاد ، درصدد میدان دادن به راست سنتی نیست و در حال شکل دادن جریان جدیدی است که یکی از نمادهای آن جبهه پایداری به لیدری مصباح یزدی وبا حمایت فرماندهان سپاه از جمله صفار هرندی معاون فرمانده کل سپاه و نیزعناصر موثر قوه قضاییه نظیر محسنی اژه ای است .در همین چارچوب سرتیپ محمد حسین صفار هرندی معاون فرمانده کل سپاه به طور همزمان به راست سنتی با محوریت موتلفه ، جامعه مدرسین و جامعه روحانیت یعنی تمامی اضلاع اصلی کمیته های ۷ و ۸ گانه اصولگرایان حمله کرده است . وی همچنین علی لاریجانی و باقر قالیباف را که برای نزدیکی به هاشمی رفسنجانی چراغ سبز نشان داده اند،مورد انتقاد داده و از سهم دادن به آنها در کمیته های انتخاباتی اصولگرایان انتقاد کرده است . سرتیپ صفار هرندی همچنین با انتقاد از تفکر هاشمی رفسنجانی ، وی واطرافیانش را متهم به تلاش برای تنزل جایگاه رهبری به یک جایگاه نظارتی کرده است . صفار هرندی که همراه با غلامحسین محسنی اژه ای به عنوان یکی از چهر های اصلی پشت پرده جبهه تازه تاسیس پایداری به لیدری مصباح یزدی نام برده می شود، گفته است که راست سنتی پایگاهی در بین مردم ندارد و گفتمانش کهنه است. به نظر می رسد حمله همزمان اعضای ارشد سپاه به هاشمی رفسنجانی و موتلفه و متحدانش، هم نشانگر افزایش اختلاف بین اصولگرایان و هم علتی برای افزایش این اختلافات باشد.صفار هرندی همچنین در تازه ترین سخنان خود به اصلاح طلبان و نیز به جریان مشایی حمله کرده است.نگاهی به محورهای سخنان سرتیپ صفار هرند ی نشان می دهد که سخنان وی به عنوان معاون فرمانده کل سپاه ، دربردارنده شش محور مد نظر آیت الله خامنه ای است.۱- تداوم تلاش ها برای محدود کردن سطح بازی و قدرت مانورجریان مشایی- احمدی نژاد۲- تلاش همزمان برای تضعیف هاشمی رفسنجانی و جلوگیری از بهره برداری وی از موقعیت تضعیف شده احمدی نژاد برای قدرت گیری مجد در عرصه سیاسی کشور۳- تایید غیر علنی اما جدی تلاش تندروهای نزدیک به رهبری برای محدود کردن بازی راست سنتی به محوریت موتلفه و جلوگیری از جایگزینی کاملموتلفه و متحدانش به جای طیف مشایی- احمدی نژاد۴- استمرار فشارها بر اصلاح طلبان و جلوگیری از بازگشت احزاب و شخصیت های اصلی اصلاح طلب به صحنه معادلات واقعی قدرت و به جای آن ساخت و تقویت اصلاح طلبان بی خاصیت و حتی وابسته به بیت رهبری و وارد کردن آنها به انتخابات آینده نام اصلاح طلبان معتدل برای نشان دادن رقابت در انتخابات۵- تلفیق و ترکیب همزمان فشارها علیه اصلاح طلبان ، هاشمی رفسنجانی وتیم احمدی نژاد۶-فراهم ساختن شرایط برای به میدان آمدن تندروهای مطیع رهبری در چارچوب تشکل هایی مانند جبهه پایداری به لیدری مصباح یزدی۷- دخالت سپاه در حمایت از طیف های مورد تایید رهبری در انتخابات و مقابله با طیف های غیر مطیع و غیر مطلوب رهبری۸-واگذاری اختیاراتی وسیع تر از گذشته به احمد جنتی و شورای نگهبان برای رد صلاحیت تمامی نامزدهایی که در خط رهبری قرار نمی گیرند و بنابر شرایط تغییر یافته موجود در سال ۱۳۹۰ ،غیر خودی تلقی می شوند.۹ توسعه اختیارات و بسط ید قوه قضاییه وسرویس های اطلاعاتی و امنیتی موجود در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برای تهدیدو بازداشت و محاکمه و زندانی کردن تمامی افرادی که در شرایط کنونی به نحوی در مقابل اجرای این سیاست های رهبری قرار می گیرند.۱۰-.چینش نهایی فهرست نامزدهای مورد تایید و مطلوب رهبری در تهران و شهرستان ها از سوی بیت پس از تمامی این مراحل و ابلاغ این فهرست ها برای اجرا به شورای نگهبان و سپاه و بسیج در شرایطی که وزارت کشور کاملا در اختیار بیت رهبری نیست و دولت احمدی نژاد در آنجا حضور دارد .البته این سیاست ها فعلا برای انتخابات مجلس نهم طراحی شده و در حال اجرا است و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ممکن است بنابر شرایط زمانی برخی از تاکتیک های انتخاباتی رهبری با حفظ اصول مبنایی رهبری یعنی” عدم تحمل کانون های قدرت غیر وابسته به رهبری ” تغییر کند