گزیده خبر های 14 مرداد 90

سفیر ایران در بغداد : دو آمریکایی زندانی در ایران به زودی آزاد می شوند

سئوال است سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانائی فرد در بغداد چکاره است؟ مگر جز این است که وی طراح اقدامات تروریستی و انفجاری و انتحاری ناامن و بی ثبات کردن عراق می باشد . یا هموار کننده ی تهاجم نظامی پاسداران به روستاهای کردستان عراق است که مورد انتقاد شدید وزیر امور خارجه ی عراق و اعضای پارلمان عراق واقع شده است یا اینکه مگر وی سخنگوی دستگاه قضاییه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض می باشد که در این مورد خبررسانی کرده است؟ همچنین چگونه است کشوری که ادعای مبارزه با آمریکا می کند و خواهان خروج نظامیانش از عراق و افغانستان می باشد یا با ارسال سلاح و تروریست از ایران یا در اختیار گذاشتن گروه های تروریستی شیعه اش در عراق تا که نظامیان آمریکاییان در عراق را بکشند . همچنین کشوری که مدعی است که رهبر قیام های ضد دیکتاتوری و آمریکایی و اسراییلی منطقه است . حتی با وجود اینکه همه مخالفان و منتقدان و نا راضیان و رقبا را متهم به همکاری وجاسوسی برای آمریکا می کند و زندانی و شکنجه شان می نماید . اکنون چگونه است که شهروندان ربوده و متهم به جاسوسی شدگان آمریکایی را می خواهد آزاد نماید؟ آیا مگر غیر از این است که اینگونه سیاست های نخ نما شده جز ادامه ی حاصل پیگیری سیاست خائنانه و مماشات گرایانه مذاکرات و گفتگو ها و د و بندهای پشت پرده می باشد . به خصوص اینکه تلاش مجاهدین در کنگره ی آمریکا برای خروج نام شان از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا شدت یافته است . موازی با لابی های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی مقیم آمریکا امثال تیرنا پارسی که خواهان عدم خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا می باشند این خبر هم چاشنی این سیاست خائنانه ی زد و بند پشت پرده شده است .

رادیو فرانسه : حسن دانایی فر سفیر ایران در عراق پیش بینی کرده است که دو جوان کوهنورد آمریکایی، به نام جاش فاتال و شن بائر، که از دو سال پیش در ایران به اتهام جاسوسی زندانی هستند به زودی آزاد شده و به کشور شان بازگردند. با این حال، سفیر جمهوری اسلامی در بغداد از تاریخ دقیق آزادی این دو جوان ابراز بی اطلاعی کرده است.شن بائر، جاش فاتال و ساراد شورد در سی و یکم ژوئیه 2009 در جریان یک کوهپیمایی در کوههای کردستان عراق توسط مرزبانان ایران دستگیر و سپس از سوی مقامات جمهوری اسلامی به اتهام جاسوسی و ورود غیرقانونی به خاک ایران زندانی شدند. سارا شورد به دلیل ابتلا به بیماری سرطان به قید 500 هزار دلار وثیقه از زندان آزاد و به کشورش بازگشت.آخرین جلسۀ محاکمۀ شن بائر و جاش فاتال هفتۀ گذشته در تهران برگزار شد و قرار شد دادگاه ظرف یک هفته رأی نهایی خود را در مورد این دو جوان زندانی صادر کند. مسعود شافعی وکیل مدافع این دو زندانی ابراز امیدواری کرد که پس از دو سال حبس مقامات تهران با آزادی موکلاناش موافقت کند.شن بائر، جاش فاتال و سارا شورد اتهام جاسوسی را رد کرده اند و خواستار آزادی خود از زندان شده اند.

هاشمی: خطای تاریخی روحانیت تكرار نشود

http://www.fararu.com/vdcfvcdc.w6dt1agiiw.html

خمینی شیاد اعتراف نمود که پیرو شیخ فضل الله نوری بود و حاکمان کنونی تفاله های متعلق به کودتای ننگین 28 مرداد ماه 32 هستند که دستگاه جاسوسی آمریکا و انگلیسی و دربار و آخوند کاشانی دست به کودتا علیه ی حکومت ملی و دمکراتیک شاد روان دکتر مصدق زدند . اما پس از 33 سال که از عمر حکومت ننگین مذهبی شان می گذرد بدلیل رشد آگاهی ومخالفت و مقاومت مبارزه شان منتهی به شکاف عمیق همراه با اختلاف وجنگ قدرت و ثروت از رأس تا ذیل این رژیم ضد بشری قرون وسطایی شده است . چون رفسنجانی مکار از رأس سیرک مجمع خبر گان آخوند جراحی شده است و بدلیل تبلیغات نمایش خیمه شبب بازی دوره ی نهم بازار مکاره این روز ها وی مورد تهاجم باندهای مافیایی حاکم واقع می شود و تأکید می شود که چون بصیرت ندارد و مقابل تظاهرات ضد حکومتی 88 که فتنه نا میده شده است رهبران شان را متهم و محکوم نکرده است . پس شورای نگهبان دست نشانده حق ندارد که نامزدان وابسته به وی را تأیید صلاحیت نماید . همچنین جریان دیگر همچون پاسدار قالیباف شهردار تهران و پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره و باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه با رفسنجانی مکار ائتلاف کنند . بنابر این هشدار داده است که آخوند های حکومتی و حوزوی حامی شان نباید خطای تاریخی دوران انقلاب مشروطیت را تکرار کنند. رفسنجانی مکار تصور کرده است که گویا بیش از 100 سال از انقلاب مشروطیت و نزدیک 50 سال از کودتای ننگین 22 مرداد سپری نشده است . همچنین 33 سال از حکومت سبعانه و غارتگرانه و جنایت و خیانت آمیز آخوند های عوامفریب و دین فروش حاکم بر ایران نمی گذرد و مردم هنوز تجربه و آگاهی نسبت به عملکرد آخوند های درباری گذشته و حکومتی کنونی ندارند که وی ابراز نگرانی از نا کار آمد بودن حکومت آخوند ها و جدایی شان از مردم کرده است و آن را زیر دستان بیگانه دانسته است؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به فرارسیدن سالگرد مشروطه‏، هشدار داد: روحانیت نباید خطای تاریخی خود را تكرار كند و برنامه اختلاف‌افكنی دست‌های پنهان ولی فعال استعمار را در داخل كشور همراهی نماید. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه مشروطه؛ نوشت: "طراحان نقشه‌های شوم عصر مشروطه، امروز دوباره به میدان آمده‌اند تا با سوءاستفاده از اختلافات سلیقه‌های داخلی و ادبیات به ظاهر ارزشی بعضی‌ها، برنامه روحانیت‌ستیزی خویش را كامل كنند چراكه آنان بهتر از همه می‌دانند، در طول تاریخ هر جا كه یك ظالم داخلی یا خارجی تسمه از گرده جامعه كشید، روحانیت ملجأ و مأمن مردم بوده است". وی افزوده است: این گروه تلاش می‌كنند مردم را از روحانیت جدا كنند و حتی در میان روحانیون نیز اختلاف بیندازند كه متأسفانه این روزها شاهد آنیم. مشروطه اگرچه در انحراف خویش سعی در جاودانگی حكومت مورثی سلطنتی حتی برای كودكی چون احمدشاه قاجار داشت، اما وقتی «مشروعه» را پسوند خویش دید، این امید را- هرچند برای مدتی كوتاه- در دل جامعه استبداد زده زنده كرد كه علمای طراز بر متمم قانون اساسی نظارت دارند و نمی‌گذارند قانونی برخلاف مصرحات اسلام برای اجرا در سرزمین اسلامی به تصویب برسد. مگر نه این است كه امروزه نیز در انقلاب اسلامی كه با پیشتازی روحانیت و رهبری بی‌نظیر یك مرجع عام به پیروزی رسیده‌ایم، بی‌مهابا و بدون انصاف ناكارآمدی روحانیت را فریاد می‌زنند؟ باید همگان هوشیار باشیم و نگذاریم خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف كسانی قدم برداریم كه اولاً مكتب اهل بیت(ع) را مانع اصلی خوی استكباری خویش می‌دانند و ثانیاً نمی‌توانند از منابع خدادادی و موقعیت جغرافیایی ایران در جهت مطامع خویش صرف‌نظر كنند. آنان كه همه توطئه‌ها، حتی جنگ ۸ ساله و اخیراً تحریك افكار عمومی جهان را علیه ایران به كار برده‌اند، با سیاست مكارانه «فرّق تسد» به جنگ انقلاب آمده‌اند و با فریب گروهی كه شاید در ابتدا حسن‌نیت هم داشته‌اند، تلاش می‌كنند مردم را از روحانیت جدا كنند و خیرخواهان و حتی در میان روحانیون نیز چنان اختلافی بیندازند كه متأسفانه این روزها شاهد آنیم. مگر فراموش كرده‌ایم كه برای به دست آوردن اوضاع از دست رفته در زمان ملی كردن صنعت نفت، چگونه بین آیت‌الله كاشانی و دكتر مصدق اختلاف انداخته بودند؟ طراحان آن نقشه‌های شوم كه شواهد بسیاری از خون دل‌خوردن‌های آیت‌الله بهبهانی، آیت‌الله مدرس، آیت‌الله طباطبایی، شیخ محمد خیابانی و دیگر علما و روحانیون بزرگ را در تاریخ مشروطه داریم، در این سالها دست به كار شده‌اند تا با سوءاستفاده از اختلافات سلیقه‌ای داخلی و ادبیات به ظاهر ارزشی بعضی‌ها، برنامه روحانیت‌ستیزی خویش را كامل كنند. چراكه آنان بهتر از همه می‌دانند، در طول تاریخ هر جا كه یك ظالم داخلی یا خارجی تسمه از گرده جامعه كشید، روحانیت ملجأ و مأمن مردم بوده است.

سایت «بصیرت» ارگان سپاه پاسداران : "فرقه مشائیه" به سازمان «یهود مخفی» گرایش دارد

آخر چرا حتی یک مسئول در رژیم قرون وسطایی ملوک الطوایفی یافت نمی شود تا که پسخگو باشد و بگوید چگونه بر خلاف اینکه ادعای کمدی که رهبران و مسئولان این رژیم دارند که ایران آزاد و امن ترین کشور جهان می باشد و می خواهد هم فضا را تسخیر کند .هم اینکه دنیا را تغییر دهد و اصلاحش نماید و مدیریت آن را بر عهده بگیرد توضیح نمی دهند در طول عمر ننگین این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی فقط جاسوس بیگانه و ضد انقلاب و خائن و جانی و خرابکار و وطن فروش و امثالهم در همه سطوح از رأس تا ذیل تولید وکشف شده است؟ ! ولی بازهم از موضع فرار به جلو مدعی است که می خواهد حکومت جهانی مهدویت تأسیس کند؟ در صورتیکه از وحشت سرنگونی دستگاه سرکوب و سانسور و ترور ومرگ اتهام زنی اش فعال می باشد. اکنون کشف مخفی یهودیت در نهاد ریاست جمهوری کشف شده است.

دیگربان : سایت «بصیرت» ارگان سپاه پاسداران از تیم احمدی‌نژاد با عنوان «فرقه مشائیه» یاد کرد و نوشت که این «فرقه» به سازمان «یهود مخفی» گرایش داشته و اندیشه‌های «ماسونی» دارند.این سایت روز چهارشنبه (۱۲ مرداد) با انتشار نقل قول‌هایی از اسفندیار رحیم‌مشایی نوشته که گفته‌های وی همسو با اندیشه‌های فراماسونری استبصیرت» در ادامه یادداشت خود آورده که اسناد و مدارکی از دیدار مخفیانه «فرقه مشائیه» با عوامل سرویس‌های جاسوسی غرب و لایه‌های فراماسونری در اختیار دارد که آن‌ها را منتشر خواهد کرد.به نوشته این سایت «شعارهای تبلیغاتی فرقه مشائیه نه تنها یادآور نقطه آغازین فلسفه اومانیستی و مشرب لیبرال سرمایه داری در غرب، بلکه تداعی گر یک گفتمان ناقص الخلقه ماسونی استعبد‌الله شهبازی و مهدی خزعلی از نخستین افرادی بودند که پیش‌تر اعلام کرده بودند «اسفندیار رحیم‌مشایی و برخی دیگر از فعالان سیاسی سر‌شناس آنوسی یا یهودی مخفی مشهد هستند.»«آنوسی» به یهودیانی که مجبور به ترک غیر اختیاری آئین یهودیت شده‌اند ولی همهٔ تلاش خود را می‌کنند تا در شرایط اجبار به آیین خود پایبند باشند٬ گفته می‌شود.محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای از تیم احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» یاد می‌کنند و می‌گویند که آنها تلاش می‌کنند تا روحانیت و ولایت فقیه را از عرصه قدرت کنار بزنند.روحانیون محافظه‌کار نیز طی ماه‌های اخیر حملات شدیدی به تیم احمدی‌نژاد داشته‌اند به طوری که محمدتقی مصباح یزدی برای نخستین بار این تیم را «فراماسون» خواند.

سيد احمد خاتمي:انقلاب اسلامي با سه دشمن خارجي، داخلي و نفوذي مواجه است.خبرگزاري فارس: عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه انقلاب اسلامي مانند صدر اسلام با سه دشمن خارجي، داخلي و نفوذي مواجه است، گفت: افق انقلاب اسلامي بسيار روشن است و به فضل خدا دشمنان انقلاب نابود خواهند شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005130490)

این آخوند گردن گردن کلفت انگل غیر مولد مفت خور چون می داند که تق حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی در آمده است . به خصوص پس از کودتای 22 خرداد 88 که مردم ناراضی توی خیابان ریختند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند ونا مشروع بودنش را علنی کردند. بنابراین برای ماستمالی و عوامفریبی کردن و آدرس غلط دادن از سوی کودتا گران وی مأمور شده است تا در دفاع حکومت فاشیستی مذهبی وولی وقیح نا مشروع منفور روضه خوانی کند ومنتقدان را تهدید به خود سانسوری یا برخورد نماید.

عيد نيست برخي افراد كه شعارشان از بسيجي‌ها هم پرشورتر است مسير ديگري را دنبال كنند. شناخت جريان نفاق يك ضرورت حتمي است، گفت: بايد مراقب باشيم كه در دام اين جريان نيفتيم. سومين جريان، جريان نفوذي‌هاست يعني كساني كه با مكاري و حيله‌گري در لايه‌هاي بالاي قدرت نفوذ مي‌كنند. نفوذي‌ها اگر بيايند انحراف فرهنگي ايجاد مي‌كنند. در ظاهر همراهند اما در باطن ذره‌اي به نظام دل‌بسته نيستند و اگر به حرف‌هاي امروز توجه كنيم همه چيز را مي‌فهميم. دومين هدف نفوذي‌ها زدن ولايت است . زدن ولايت لبه تيز همه جريان‌هاي انحرافي است به طوري كه فتنه سال 88 و فتنه‌ها و جريان‌هاي انحرافي امروز ولو به اينكه ابراز نكنند و هزار بار دم از ولايت هم بزنند سرانجام ولايت‌سيتزاند. سكوت جريان ولايي در مقابل جريان انحرافي به امر مقام معظم رهبري است. ولي بدانند اگر بخواهند آغازگر هجمه به ولاييون باشند و به پشتيباني جريان انحرافي حرف‌هايي بزنند با تريبون‌ها و قلم‌هايي كه در دست داريم به فضل خدا افشاگري مي‌كنيم. لذا دوستانه نصحيت مي‌كنيم دست از قلم‌هاي مسموم نيش‌آگين به عالمان بصير بردارند كه غيرت ديني ما اجازه نمي‌دهد اين عالمان تنها بمانند. فعلاً مصلحت اين است كه جامعه آرام باشد.

كوچك‌زاده: مطهری یاوه‌گویی كرد،حیف تودهنی نخورد!

مگر غیر از این می توان توقع باشد که در بازار مکاره وقتی جنگ قدرت و ثروت میان چوبداران ومال فروشان بالا گرفته است در این بازار مکاره ازاینگونه گفتمان لمپنی و لاتی پاسداری – حوزوی – مدعی اصول گرایی وجود نداشته یا میان چوبداران در گیر رقابت بر توی سر مال زدن و مفت خری کردن رد و بدل نشود؟

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: حرف‌های امروز مطهری در صحن علنی مجلس همان حرف‌هایی است كه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون از حلقوم آمریكا و اسرائیل بیرون آمده است. مهدی كوچك زاده در گفت‌وگو با دانشجو، با بیان این مطلب كه حرف های مطهری در ظاهر برای مخالفت با حرف های وزیر پیشنهادی نفت بود، گفت: حرف های وی در حقیقت همان حرف هایی است كه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون از حلقوم آمریكا و اسرائیل بیرون آمده است. وی با اشاره به این سخن امام (ره) كه فرمودند«اگر سپاه نبود كشور هم نبود» تاكید كرد: حرف های امروز مطهری در صحن علنی مجلس همان حرف هایی است كه مورد عنایت و خوشحالی رسانه های BBC و VOA است. كوچك زاده افزود: جا داشت كه نمایندگان مجلس تو دهنی محكمی به علی مطهری می زدند كه متاسفانه این اقدام صورت نگرفت، اما رئیس مجلس تا حدودی یاوه گویی های مطهری را جبران كرد و از بی حیثیت شدن مجلس جلوگیری كرد. وی با اشاره به اینكه ماهیت علی مطهری مشخص نیست، خاطرنشان كرد: معلوم نیست كه علی مطهری چه هویتی دارد و هویت شخصی وی زیر سوال است.

هشدار درباره افزایش سرطان‌ خون در ایران

اکنون سئوال است که رفسنجانی در مورد این عملکرد جنایت و خیانت آمیز تولید بنزین سرطان زا در ایران چه می گوید که جزو برخی از خیانات آخوند های حاکم و شرکای جنگ افروز و غارتگران شان می باشد . زیرا که جزو تبعات جنگ ویرانه ی 8 ساله ی نعمت است که پالایشگاه های کشور به خصوص پالایشگاه آبادان نا بود شد . همچنین بدلیل دفاع از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای و تحریم های اقتصادی مرتبط به آن می باشد؟

رمضانی تاکید کرده است که بحث آلودگی بنزن و آزبست در کلان‌شهرهای کشور جدی است و باید در این زمینه فکری اساسی شود ایسنا: شید رمضانی، رییس اداره سرطان وزارت بهداشت نسبت به روند رو به رشد انواع سرطان‌های خون در ایران و ارتباط این بیماری‌ها با آلاینده‌های هوا هشدار داد.رمضانی تاکید کرده است که بحث آلودگی بنزن و آزبست در کلان‌شهرهای کشور جدی است و باید در این زمینه فکری اساسی شود.وی با اشاره به ارتباط سرطان‌های خون با میزان آلودگی هوا ادامه داد: ارتباط بسیاری از انواع سرطان‌های خون با میزان آلودگی هوا ثابت شده است؛ بویژه ترکیبات آروماتیکی مانند بنزن که از سوخت ناقص بنزین ایجاد می‌شود.این مقام وزارت بهداشت یادآورد شده که شاخص این آلودگی‌ها در فصولی از سال از حد اضطرار هم فرا‌تر می‌رود. از طرف دیگر تاثیر تماس با یک ماده سرطان‌زا پایدار است و حتی در مواجهه کوتاه مدت، اثر خود را بر سلامت فرد در دراز مدت می‌گذارد.براین اساس تعداد افرادی که در معرض خطر بیماری‌های ناشی از آلاینده‌های هوا قرار دارند، زیاد است.وی هشدار داده است که اگر این موضوع جدی گرفته نشود، ۲۰ سال آیند سرطان از نوع مروتلیوما بسیار زیاد خواهد شد.رمضانی به مصوبه لازم الاجرای شورای عالی محیط زیست در سال ۷۹ مبنی بر ممنوعیت استفاده از آزبست و جایگزینی آن با مواد سالم‌تر که برای سلامتی خطری نداشته باشند اشاره کرد که با وجود گذشت ۱۱ سال از زمان تصویب آن هنوز اجرا نشده است.

مجري ميلياردي رسانه ملی کیست؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=68798

گذشته از اینکه وی یک آقازاده یا بچه آخوند حامی ولی وقیح است . از سوی دیگر نگاه کنید که اوضاع اقتصادی و فقر و فاصله ی طبقاتی چقدر عمیق می باشد . زیرا از یک سو استاد دانشگاه ها و سایر تحصیل کرده با ید راننده تا کسی شوند تا به زور زندگی شان بگذرد . از طرف دیگر حد اقل دستمزد تعیین شده برای کارگران از سوی دولت و کار فرما مبلغ 330 هزار تومان در ماه می باشد که سالیانه مبلغ 400 هزار تومان می شود که اگر چنانچه این مبلغ تقسیم بر یک میلیارد تومان در آمد این آقازاده مقایسه شود که 2500 برابر اختلاف دارد آن زمان ادعای نه پوچ ووارونه که توهین آمیز خمینی شیاد بر جسته می شود که قول حکومت را به مستضفان و پا بر هنگان داد مبارزه با مفسدان اقتصادی و رانت و رشوه خواری هم گوش فلک را کرده است .

بالاخره بعد از چند هفته حرف و حدیث هدایت شده و بازارگرمي مسبوق به سابقه درباره برنامه تلویزیونی «نود» این برنامه همزمان با آغاز لیگ يازدهم فردا‌شب روی آنتن شبكه 3 می‌رود ين سخن بيراه هم نيست. بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسی‌پور سال گذشته برای «نود»، دقیقه‌ای 60 هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای 100 هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود که در این صورت باید به او لقب «مجری میلیاردی» داد. اما آیا مجری – تهیه‌کننده برنامه «نود» در ازای این پول هنگفت دریافتی از بیت‌المال، در برابر منتقدان «پاسخگو» خواهد بود یا با دیکتاتوری تمام‌عیار با حمایت سازمان به روش و منش خود ادامه می‌دهد و این برنامه را همچنان به عنوان «تریبون شخصی» در «رسانه ملي» نگه می‌دارد؟

دادگستری بوشهر: ناجا حق ورود به منازل مردم برای جمع آوري ماهواره را ندارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=68865

اين مقام مسئول با بيان اين كه از اين هفته به بعد، ضابطين نيروي انتظامي بايد براي جمع آوري ديش هاي مشهود ابتدا به خانواده ها نسبت به جمع آوري آن ها تذكر بدهند ابراز داشت: پس از اتمام مهلت به سرپرست خانوار، نيروي انتظامي مي تواند ديش هاي مشهود را با حفظ احترام به حقوق شهروندان جمع آوري كند

مشخص نیست در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ملوک الطوایفی آشفته بازار وخرت و خرت اوضاع چگونه است . طوری که مشخص نیست که قدرت در دست کدام نهاد یا ارگانی می باشد . زیرا که با سیاست متناقض با دست پس زدن و پا پیش کشیدن یک ارگان خود سرانه از دیوار خانه های مردم بالا می رود و دست به جمع آوری بشقات ماهواره ای می زند . حتی در استان گلستان یورش گران مغول وار یکی راا ز پشت بام خانه اش به پایین پرتاب کردند و موجب مرگ وی شدند. اما اکنون که گند این طرح شبیخون زدن در آمده است . چون دیگر جواب ندارد . پس فتوا داده شده است که استفاده از ماهواره جرم نیست ، بلکه آگاهی کسب شده و از سیاست سانسور عبور کردن جایز نمی باشد چونکه اگر مهار نشود دیگر جایی برای عوامفریبان دین فروش حاکم باقی نمی ماند.

سایت خبری سوک - مديركل دادگستري استان بوشهر گفت: نيروي انتظامي به هيچ عنوان حق ندارد براي جمع آوري ديش هاي ماهواره اي وارد منازل مردم شود.حيدر بحراني افزود: نيروي انتظامي فقط مي تواند ديش هاي مشهود را آن هم با حفظ احترام به حقوق شهروندي جمع آوري كند.اين مقام مسئول با بيان اين كه از اين هفته به بعد، ضابطين نيروي انتظامي بايد براي جمع آوري ديش هاي مشهود ابتدا به خانواده ها نسبت به جمع آوري آن ها تذكر بدهند ابراز داشت: پس از اتمام مهلت به سرپرست خانوار، نيروي انتظامي مي تواند ديش هاي مشهود را با حفظ احترام به حقوق شهروندان جمع آوري كند. استفاده از ماهواره جرم سنگين نيست/مهلت يك هفته اي به شهروندان. نيروي انتظامي مجوز برخورد با چه كساني را دارد؟ شهروندان شكايت كنند. نيروي انتظامي حق ندارد وارد پشت بام مردم شود.

تعطيلي واحدهاي توليدي به دليل قطعي برق

اگر واقعاً حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی دلسوز مردم ایران بو نگهبان منافع ملی کشور بود ند. چرا نمی بایست که به جای پیگیری و تلاش همه جانبه برای دستیابی به سلاح هسته ای که تا کنون مبالغ هنگفتی از میلیارد ها دلار از درآمدهای نفتی را اختصاص به این پروژه داده اند که تا کنون جز تحمیل کردن تحریم های بین المللی به مردم ایران و رشد واردات و کاهش صادرات و افزایش تورم و گرانی و فقر و بیکاری و تعطیلی کار خانه ها و واحد های تولیدی و اخراج و بیکاری کارگران شده است عایدی مثبت دیگری برای ملت و کشور در برنداشته است . اگر چنانچه دلار های صرف این پروژه ی بلند پروازانه که مرتبط با جهانی کردن حکومت مهدودیت است صرف هزینه برای تأسیس واحدهای تولید انرژی سوخت رسانی گازی ونفتی و سایر صنایع بنیادین دیگر کشور می شد بطور قطع شاهد شرایط بشدت بحرانی و وخیم کنونی نبود یم.

عضو كميسيون صنايع و معاون مجلس از تعطيلي برخي واحدهاي توليدي از جمله كارخانجات توليدكننده مواد لبني به دليل قطعي برق خبر داد و گفت: دولت آمار دقيق واحدهاي توليدي تعطيل شده را اعلام كند.به گزارش فارس، نادر قاضي‌پور ديروز در جلسه كارگروه اشتغال در استانداري آذربايجان اظهار داشت: در طول سال جاري تعدادي از واحدهاي توليدي و صنعتي بنا به دلايل مختلف به تعطيلي كشيده شده است لذا براي بررسي و رفع مشكلات بايد تعداد اين واحدها از طرف مسئولان اعلام شود.وي افزود: مشكل موجود در بعضي از واحدهاي توليدي قطع شدن برق است با قطع پي‌درپي برق كارخانجات توليدكننده مواد لبني دچار خسارت‌هاي غيرقابل جبران مي‌شوند كه براي رفع اين مشكل هم بايد چاره‌انديشي شود.عضو كميسيون صنايع و معاون مجلس از زمان تشكيل جلسات كارگروه‌هاي مختلف نيز انتقاد كرد و بيان داشت: متاسفانه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي ساعات جلسات مهم و كارگروه‌ها را به شكلي تنظيم مي‌كنند كه نمايندگان مجلس به دليل شركت داشتن در جلسات مجلس قادر به حضور در كارگروه‌ها نيستند