دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 14 شهریور ماه سال 1390

نقد وبررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " آقاي باهنر ! ازشما انتظار نمي رفت "

"چرا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای رفع ابهام پیشنهاد نظر سنجی آزاد فریاد مرگ سر دادن میان موسوی وکروبی و رهبر ولی وقیح نمی کند تا آن موقع با دست پر روی این پیشنهاد یا اتهام تأکید کند که آمار کدامیک بالاتر می باشد . آنگاه با ادعای گنجشک منار ادعای ده ها میلیونی ساندیس خوران در 9 دی 88 کند؟"

پس از کودتای 22 خرداد 88 و حذف رقیب مغلوب و یک دست شدن رژیم کودتایی ضد بشری و قرون وسطایی چون بهانه ی توجیه گری کاسه وکوزه شکستن بر سر رقیب مغلوب ومتهم کردنش دیگر وجود ندارد .بنابراین چون هدف جنگ قدرت و ثروت باندی و انحصاری کردنش می باشد . بنابراین با وجود ساختار رژیم بربرمنش که غیر متعارف می باشد . آنگونه که نه شرکای سابق سهیم در قدرت تحمل نمی شوند بلکه حتی بمثابه ی دشمن با هاش بر خورد می شود . چونکه تظاهرات ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد که همراه با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر داده شد و طشت رسوایی ولی وقیح نا مشروع و منفور و کودتاگران از بام بر زمین فتاده است که ارتعاش طنین پس لرزه های طشت رسوایی بر زمین همچنان ادامه دارد . بنابراین قابل پیش بینی بود که هرچه زمان به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم نزدیک تر می شود . سمت و سوی نوع فعالیت های تبلیغاتی و رقابتی همراه با روشنگری رادیکال تر می شود. بهمین دلیل است که اکنون پیرامون پیش مقدمه ی تبلیغات نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم موجب دسته بندی و باند بازی ها میان جریان مدعی اصول گرایان کودتا گر حاکم به وجود آید که هر دسته و گروه و باندی تلاش می کند که بطور تاکتیکی تبلیغاتی دست به یار گیری از میان نگرش ها بزند وآرای بیشتری جذب کند . غافل از آنکه این شیوه ی تبلیغاتی نه مورد تأیید پاسدار سرباز جو شکنجه گر حسین شریعتمداری نمی باشد ، بلکه سبب می شود که بر افروخته شود واز همه تجربیات بازجویی و تحریف گری و تهدید و اتهام زنی خود بهره گیرد تا این چنین محمدرضا باهنر را مخاطب قرار داده و دراز کرده باشد :

"ديروز، مصاحبه آقاي محمدرضا باهنر، نايب رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي در كنار تصوير بزرگ ايشان به تيتر اول روزنامه هاي زنجيره اي تبديل شده بود و خبرگزاري هاي خارجي و سايت هاي ضدانقلاب با ذوق زدگي فراوان به استقبال آن رفته بودند. اظهارات اخير آقاي باهنر با نظراتي كه قبلا اعلام كرده و بر آن اصرار مي ورزيدند تفاوت هاي فاحشي دارد كه پاسخ صريح ايشان را مي طلبد و دراين باره گفتني است"

پاسدار سرباز جو شریعتمداری برای اینکه گفتنی های خودش در مور محمد رضا باهنر را بیان کرده باشد . بنابراین برایش بندهای اتهامی کیفر خواست تنظیم کرده است . یعنی برای متهم کردنش پرونده ساز ی کرده است که همراه با مچ گیری و فاش کردن تناقض گویی های محمد رضا باهنر می باشد . البته بدون آنکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به گوید که خمینی شیاد و جانشین وی چگونه عوامفریبانه نه اینکه قول های دروغ دادند ، بلکه وارونه ی آن اقدام کردند. اما در مورد باهنر اینگونه موا ز ماست کشیده است و محور موضع گیری اخیر وی دست به کالبد شکافی زده است :

"آقاي باهنر، درخواست محاكمه و مجازات سران فتنه 88 از جمله موسوي و كروبي را به ديدگاه و نظر يك اقليت 4 ، 5 نفره! در فراكسيون اصولگرايان مجلس نسبت داده اند كه بايد پرسيد؛الف: مگر حضرتعالي روز 26 بهمن ماه 88 يكي از امضاءكنندگان بيانيه اي نبوديد كه 223 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي عليه موسوي و كروبي صادر كرده و در آن خواستار «اشد مجازات» براي آنها شده بودند؟ در بخشي از آن بيانيه آمده است؛ «ما نمايندگان مسئوليت مستقيم شهادت يك دانشجوي بسيجي را در 25 بهمن و بهره برداري دشمنان ضدانقلاب را متوجه كروبي و موسوي مي دانيم و معتقديم كاسه صبر ملت از مدارا در برابر اين آقايان لبريز شده و همگان خواستار اشد مجازات براي آنها هستيم.»« از همه كساني كه خود را انقلابي مي دانند، مي خواهيم -يعني شما جناب آقاي باهنر، هم خواسته ايد- با صراحت از اين آقايان اعلام برائت كنند وگرنه در ميان مردم جايگاهي نخواهند داشت».جناب آقاي باهنر! همانگونه كه ملاحظه مي كنيد 223 تن از نمايندگان مجلس - از جمله حضرتعالي- خواستار «اشد مجازات» براي موسوي و كروبي شده بوديد، بنابراين چرا اين درخواست را فقط به يك اقليت 4 ، 5 نفره! در فراكسيون اصولگرايان نسبت مي دهيد؟!ب: شايد بفرمائيد منظور شما كساني است كه شعار مرگ بر موسوي و مرگ بر كروبي سر داده بودند كه در اينصورت بايد گفت؛ اين شعار به معناي درخواست «اشد مجازات» است، يعني دقيقا همان خواسته اي كه با صراحت در بيانيه 223 نماينده مجلس آمده بود و جنابعالي نيز آن را امضاء كرده بوديد. ج: ممكن است آقاي باهنر بفرمايند كه آن روزها نيز با مجازات موسوي و كروبي موافق نبوده اند كه بايد پرسيد؛ اگر موافق نبوديد چرا همراهي و امضا كرديد و چنانچه همراهي و امضاء نكرده بوديد چرا همان روزها با خواست 223 نماينده مجلس- يعني خواست قاطبه ملت- مخالفت نكرديد و اين روزها چه اتفاقي افتاده كه به فكر مخالفت با مجازات سران فتنه و حمايت ضمني از آنها افتاده ايد؟! اگر واقعاً سربازجو پاسدار شکنجه گر به سبک سیاهی لشکر وابزاری ولی وقیح گونه نظر و رأی مردم را قبول ندارد که استناد به آن کرده است "

چرا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای رفع ابهام پیشنهاد نظر سنجی آزاد فریاد مرگ سر دادن میان موسوی وکروبی و رهبر ولی وقیح نمی کند تا آن موقع با دست پر روی این پیشنهاد یا اتهام تأکید کند که آمار کدامیک بالاتر می باشد . آنگاه با ادعای گنجشک منار ادعای ده ها میلیونی ساندیس خوران در 9 دی 88 کند. سپس از موضع ضد آمریکایی این چنین ادعا نماید:

"مردم مي دانند و آقاي باهنر نيز به يقين مي داند كه شعار مرگ بر سران فتنه نشانه انزجار و نفرت از خيانت آنهاست و مجازات اعدام چرخه قانوني جداگانه اي دارد. به يقين جناب باهنر در تظاهرات و راهپيمايي حماسي و كم نظير 9 دي حضور داشته و شعارها و خواسته هاي اصلي مردم را كه محاكمه و مجازات سران فتنه بود شنيده اند. خواسته آن توده هاي عظيم و چند ده ميليوني در سراسر كشور كه نظر يك اقليت 4 ، 5 نفره در فراكسيون اصولگراي مجلس نبوده است! بوده است؟! و بايد از آقاي باهنر پرسيد؛ چرا نمايندگاني كه همراه با توده هاي چند ده ميليوني مردم خواستار محاكمه و مجازات سران فتنه شده بودند را سزاوار ملامت مي دانيد؟ و آيا مي توان از كنار وطن فروشي، جنايت، آدم كشي، اهانت به ساحت امام حسين(ع)، پاره كردن عكس حضرت امام(ره)، همكاري آشكار با سرويس هاي اطلاعاتي موساد، سيا و MI6، ائتلاف با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها، و ده ها خيانت ديگر سران فتنه به آساني عبور كرد؟!امروزه چه كسي است كه نداند ممانعت از دستگيري سران فتنه، تدبيري حكيمانه بوده و هويت واقعي آنها را بر همگان آشكار كرده است؟ و رابعاً؛ هم اكنون نيز سران فتنه به علت جرايم و جناياتي كه مرتكب شده اند تحت پيگرد هستند و محاكمه و مجازات آنها هرگز منتفي نشده و نخواهد شد"

عجیب است که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری مچ گیر وفاش کننده ی تناقض گویی های محمد رضا باهنر .مشخص نیست که چرا خودش اینگونه از 3 رقم آرای موسوی 13 میلیون یا 5/12 یا12 میلیون فریب خورده یاد کرده یا نام برده است:

"آقاي باهنر مي گويد؛ «يكي از اشكالاتي كه به اين افراد تندرو(!) در ميان اصولگرايان داريم اين است كه اين افراد، در به در به دنبال اين هستند كه 13 ميليون نفري كه به ميرحسين موسوي راي داده اند را پيدا كنند و آنها را از صفحه روزگار محو كنند»!دستكم 12 ميليون از رأي دهندگان به موسوي، فريب تظاهر اوليه او به اسلام و انقلاب و رهبري را خورده اند؟ نگارنده در يكي از مناظرات تلويزيوني به اين نكته اشاره داشت كه موسوي در انتخابات تقلب كرده است و مانند كسي كه به مردم وعده سكه طلا مي دهد ولي به جاي آن سكه برنز تحويل مي دهد، با تظاهر به پيروي از امام(ره) و رهبري و اعتقاد به نظام اسلامي، رأي جمع كرده و رأي دهندگان بعد از پي بردن به ماهيت ضد انقلابي وي، متوجه فريب خوردگي خويش شده و به او پشت كرده اند. نهايتاً جذب 5/12 ميليون رأي دهنده فريب خورده بوده اند"

بهرحال سر بازجو پاسدار پرونده ساز در بخش پایانی کیفرخواست خود علیه ی محمد رضا باهنر روی به ترفند نخ نما شده ی شیوه ی بازجویی و اتهام زنی و پرونده سازی کردن و برج مقابل بارو آورده و همراه با یک تیر چند نشان زدن کرده و هم باهنر را متهم کرده است که چرا اهانت به فراکسیون مدعیان اصلاح طلبان در بازار مکاره کرده است؟ هم ضمن تأکید کردن مجدد کروبی و موسوی و خاتمی به فتنه گر حامیان شان در بازار مکاره را نیز متهم به آمریکایی و اسراییلی بودن کرده است . بالاخره از موضع ضد آمریکایی به محمد رضا باهنر توصیه کرده است که مواظب باشد این چنین در زمین دشمن بازی نکند:

"آقاي باهنر مي فرمايند؛ يكي از اختلافات ما با برخي از افراد تندرو در ميان اصولگرايان همين بود كه نبايد اصلاح طلبان درون مجلس را تحريك كنيم و در مقابل آنها مرگ بر فتنه بگوئيم.ظاهرا آقاي باهنر متوجه نبوده است كه اين بخش از اظهارات ايشان، اهانت صريح به فراكسيون اصلاح طلبان مجلس است و آنها را به فتنه گري و همراهي با فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 متهم كرده است. زيرا، كساني كه اهل زد و بند با بيگانگان و همكاري و همراهي با فتنه گران نبوده اند، به يقين از شعار مرگ بر فتنه عصباني نمي شوند و اين شعار را عليه خود تلقي نمي كنند بلكه با آن همصدا نيز خواهند شد ولي آقاي باهنر بي آن كه متوجه باشد تصريح مي كند كه اعضاي فراكسيون اقليت مجلس، بخشي از فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 هستند و به همين دليل از شعار مرگ بر فتنه عصباني و تحريك مي شوند!! عجيب آن كه همين آقاي باهنر كه حتما نمايندگان اصلاح طلب مجلس را هم فتنه گر مي داند، اصولگرايان را متهم مي كند كه «در به در دنبال پيدا كردن و حذف 13 ميليون نفري هستند كه به موسوي راي داده بودند»!! اين نگاه «تند» و «افراطي» آقاي باهنر نسبت به نمايندگان اصلاح طلب مجلس در حالي است كه برخي از آنها با صراحت از سران فتنه تبري جسته اند.بالاخره، وجيزه پيش روي، سخني دوستانه با يك برادر گرامي است و نقد و هشداري دلسوزانه كه در ميدان دشمن بازي نكنند و چنانچه اظهارات آقاي باهنر رسانه اي نشده بود، نيازي به اين نوشته نيز احساس نمي شد و اما، از سوي ديگر، اين يادداشت در پي ناديده گرفتن اشتباهات برخي از دوستان اصولگراي مجلس شوراي اسلامي هم نيست"

در خاتمه اینکه یک زمانی خمینی شیاد گفته بود من هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام . مکمل آن افزود هر زمان احساس کنم که اسلام که نام مستعار خودش بود در خطر باشد دستور می دهم تا نماز و حج و روزه تعطیل شود . یعنی به طور شفاف گفت که اسلام و دین ابزار قدرت و ثروت و حفظ نظام می باشد . برای همین بنی صدر که رئیس جمهور بودحذف شد و قطب زاده که گفته بود بیش از 20 سال وی را می شناسد و رئیس صدا و سیمابود تیرباران شد و منتتظری از جانشینی خمینی شیاد بر کنار گردید وخانه نشین شد . سپس آقازاده احمدش از سوی جانشین وی و سوگلی اش رفسنجانی سر به نیست شد تا موی دماغ ولی وقیح نا مشروع و منفور نشود . اکنون بدلیل ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان باند ها که موجب شکاف و اختلاف در رأس شده است . بنابراین شیوه و تاکتیک حذف فیزیکی یا خاموش و از صحنه حذف کردن در مورد پیروان خمینی شیاد همچون کروبی و خاتمی و موسوی و حتی رفسنجانی اعمال می شود . هرکه هم بطور مستقیم و غیر مستقیم باا ینان مرز نداشته باشد و اینان را متهم به فتنه گر و پیاده نظام وستون پنجم دشمن بیگانه نکند و خواهان محاکمه و مجازات شان نشود . هرکه می خواهدباشد همچون محمد رضا باهنر که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است و نایب رئیس بازار مکاره هم می باشد با وجود اینکه جزو باندهای مافیایی اصول گرایان کودتا گر می باشد ولی از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برایش کیفر خواست تنظیم می شود و متهم به نا آگاه بازیگر دشمن شده است.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900614/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 14 شهریور ماه سال 1390

آقاي باهنر ! ازشما انتظار نمي رفت (يادداشت روز)