گزیده خبرهای تصویری و نوشتاری 17 شهریور 90

عکس اقامه نماز هیات ایرانی حین مذاکره با وزیر مسکن الجزایر

چرا محمد رضا رحیمی معاون رئیس جمهور جزواین نماز گزاران نمی باشد . نکند که مسلمان بودن اینهم همچون خمینی شیاد و جانشین وی می باشد که گفته بود هر زمان احساس خطر کنم فرمان می دهم نماز وحج و روزه تعطیل شود؟! یا اینکه اینان بطور عمدی دارند با نماز خواندن تبلیغ به مسلمان بودن خود می کنند؟!

فرارو- محمدرضا رحيمي كه به منظور ديدار و گفتگو با مقامات عالي‌رتبه دو كشور كوبا و اكوادور به آمريكاي لاتين سفر كرده است ضمن توقف کوتاه در فرودگاه الجزاير با نورالدین موسی وزیر مسکن الجزایر دیدار و گفتگو کرد.غضنفری و نامجو که محمدرضا رحیمی را در این سفر همراهی می کنند در هنگام مذاکرات معاون رئیس جمهور و وزیر مسکن الجزایر مقارن با نماز ظهر برای دقایقی محل را ترک کرده و نماز ظهر را اقامه کردند.

عکسمحمدرضا رحیمی روی صندلی چه‌گوارا

باغبان بیا بنگر جای بلبل مسکین لاغ زاغ به باغ آمد . راستی برای چه مسایل اقتصادی همراه با رشوه اینقدر منزلت یافته است که یک عنصر متحجر خرافاتی فرصت طلب اختلاس گر با حالت تشریفاتی می توان برروی یک صندلی یک انقلابی نامدار بنشیند وتکیه زند؟! به خصوص اینکه از سوی چنین رژیم خرافاتی متحجر ضد بشری رقبا و منتقدان در داخل کشور تحمل نمی شوند بلکه مورد بد ترین اتهام وتوهین ها همراه با تمسخر و تحقیر شدن واقع می شوند. درحالی در کوبا با مدعیان کمونیست لاس زده و زد وبند می شود؟البته وقتی رهبران کمونیست ومدعی انقلاب همچون چائچسکو وفیدل کاسترو چاوز با دسته گل بر سر گور خمینی شیاد ضد امپریالیست حضور می یابند . چرا نمی بایست این چنین محمد رضا رحیمی از سوی مقامات کوبایی تحویل گرفته نشود؟

معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران از مقر فرماندهی قهرمان مبارز آمریکای لاتین، ارنستو چگوآرا بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،محمدرضا رحیمی عصر (چهارشنبه) به وقت محلی در قلعه تاریخی – نظامی مورو کابایناس حضور یافت و پس از استقبال توسط رئیس این مجموعه از مقر فرماندهی ارنستو چگوآرا بازدید کرد. در جریان بازدید معاون اول رییس جمهور کشورمان از مجموعه تاریخی – نظامی مورو کابایناس مراسم شلیک توپ نیز برگزار و یک گلوله توپ به افتخار وی شلیک شد. بازدید از قلعه پرتغالی ها و مقر چه گوارا.چه گوآرا یکی از اعضای جنبش بیست و شش ژوئیه فیدل کاسترو بود که این جنبش در سال 1959 قدرت را در کوبا به دست گرفت. چه گوآرا چندین پست های مهمی در دولت کوبا از جمله سفارت، ریاست بانک مرکزی و وزارت صنایع را برعهده داشت و پس از آن با امید برانگیختن انقلاب در دیگر کشورها کوبا را ترک کرد. وی در بولیوی طی عملیاتی که توسط سازمان سیا طرح‌ریزی شده بود، دستگیر و سپس کشته شد. پس از مرگش او به عنوان یک تئوریسین، متخصص در فنون جنگی و جنگ‌آور تبدیل به قهرمان جنبش‌های انقلابی سوسیالیستی در سراسر جهان شد.

تجمع‌ مردم جيرفت در اعتراض به يك سريالا

اینگونه واکنش های اعتراضی که مشابه ی اعتراض دراویش شهرستان کوار در استان فاس وفقیران در ایلام و مردم معترض ارومیه و تبریز و حتی تجمع در پارک ها و آب پاشی کردن بهانه ای برای بروز خشم فرو خورده و انباشته شده می باشد که مترصد فرصت یا روزه برای بروز آن می باشد که نشان دهنده ی عمق نارضایتی و تنفر عمومی می باشد که فقط با افزاش فضای رعب و وحشت و سانسور وبازداشت و زندان و اعدام مهار شده است.

ايسنا نوشت: صبح روز‌ چهارشنبه تعدادي از فرهنگيان، هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان جيرفت با حضور اعتراض‌آميز در مقابل فرمانداري جيرفت، خواستار توقيف توهين‌هاي آشكار در جريان پخش سريال «شهر دقيانوس» توليد شبكه يك شدند. در اين تجمع فرهنگيان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اعلام كردند تا زماني كه حداقل مسوولان شهرستان واكنشي نسبت به اين مهم نشان ندهند تا حصول نتيجه موضوع را پيگيري خواهند كرد. ابراهيم غنچه‌پور فرماندار جيرفت ضمن حضور در جمع معترضان با آنها به گفت‌وگو پرداخت. فرماندار جيرفت گفت: «اين شهرستان داراي قدمت بيش از هفت هزار ساله است كه از تمدن‌هاي بين‌النهرين، مصر و سومر پيشي گرفته و آثار به دست آمده گواه اين مطلب است.» نماينده دولت در شهرستان جيرفت تصريح كرد: «فرهنگ جيرفت يك فرهنگ معتبر و شناخته‌شده در ايران و جهان است كه متاسفانه اين مهم در جريان پخش سريال «شهر دقيانوس» دستخوش رفتارهاي مغرضانه و غضب‌آلود قرار گرفته است