2 گزیده خبر تصویری وصوتی 23 شهریور 90

این دو فیلم تصویری و گزارش صوتی ضمیمه شده حتماً را به بینید و گوش کنید تا بیشتر بدانید در ایران چه خبر است؟

فیلم+16;دختری که طعمه هوس کرکس‌ها شد

http://www.fararu.com/vdcf0xdc.w6d1eagiiw.html

چرا به جای پرداختن به علت وریشه که دلیل رشد سادیسم و نیات شیطانی در جامعه چیست به معلول پرداخته شده است در صورتی که خود جزو قربانیان علت هستند؟ یعنی پیوسته در اینگونه سناریو سازیها تلاش می شود که نقش حاکمان پنهان بماند یا اینکه پرونده شان سفید بشود ومقصر خود قربانیان شرایط تحمیل شده شوند . همچون مبارزه ی 33 ساله ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین که هر گز گفته نمی شود که مواد مخدر چگونه وارد کشور می شود وتا درون زندان ها برده می شود یا دلیل گرایش بسوی مصرف مواد مخدر چیست؟ همانگونه که گفته نمی شود فقر وبیکاری و فاصله ی عمیق طبقاتی در کنار رشد خرافات چه نقشید ر تن فروشی زنان خیابانی دارد؟

خوب اين يعني چي؟ يعني اگر كسي سر راهمون رو گرفت و ما رو اذيت كرد يا زني مورد هجوم قرار گرفت بايد ساكت باشد و هيچگونه مقاومتي نكند تا مورد اذيت و آزار قرار نگيرد؟

صوت>تماشاگران اعدام قاتل پل مدیریت چه می‌گویند؟

http://www.fararu.com/vdcfyxdc.w6d1cagiiw.html

انکار کردنی نمی باشد که رژیم مرگ زا و مرگ زی ومرگ آفرین 33 سال است که فقط مرگ انبوه همراه با جنگ و فقر و بیکاری و اعتیاد و سرکوب و سانسور تولید کرده است وهرروز که سپری می شود بر کار نامه ی ننگین و ضد بشری اش افزوده می گردد . اکنون یک از این جنایت مرگ آفرین که ترکش آن به مقتول و قاتل قربانیانش که دختر و پسر دانشجو بودند اصابت کرده است گزارشی از صحنه ی دار زدن تهیه و باز تاب داده شده است که بسیار تأسف انگیز و درامیک می باشد . تراژدیک تر اینکه اینگونه جنایات از بس در زمان 33 سال اتفاق افتاده و تکرار شده که برای اغلب تبدیل به یک امر عادی شده است. بد تر این که همراه با تحریک و ترغیب حس انتقام گیری به جای اجرای عدالت شده است. بهرحال گزارش صوتی تهیه شده از صحنه ی بر دار بردن یک جوان دانشجوی کرمانشاهی متهم به قتل یک دختر دانشجوی دیگر در ملأ عام در تهران است که در صبح زود با حضور 600 نفر شروع و به 1400 نفر تماشاگر رسید که دارای افکار متفاوت و متضاد نسبت به این صحنه بودند . تبلیغات هیستری به صحنه کشانیدن مردم آنگونه بوده است تا جاییکه پدری با فرزند 5 ساله و زن ها یی که با بچه های شیری بودند آمده بودند تا در آن صبح زود شاهد یا سهیم درصحنه ی در جنایت ضد بشری دار زدن یک جوان دانشجو باشند . گویی که این حضور را با تجمع صف های کوپن ارزاق دوران جنگ ضد ملی و میهنی خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق اشتباهی گرفته بودند. یک دختر به گزارشگر گفت که این اقدام حرکت خوب و عالی است. دار زدن با اعمال شقه یا شکنجه مضاعف همراه بوده است . زیرا بدلیل کوتاه بودن طناب دار آویزان شده بر گردن متهم موجب شد تا که جان دادنش 8 دقیقه طول بکشد . یعنی مشابه ی زندانیان سیاسی زجر کش شد. برخی هم گفتند که بقیه برای تفریح می آیند چون برخی دارند خندند. عجیب که نظرات متفاوت است . یکی گفت تا حالا صحنه ی دار زدن را ندیده بودم. دیگری گفت دوست دارم جای این پسر بودم چون دوست ندارم زنده بمونم .این پسر از بس تو عمرش دختر ندیده بود تا یک دختر دید دچار جنون شد وکارش به اینجا کشیده شد . یک خانم خانه دار گفت به این امید آمدم که شاید یک در صد امکان بخشش وجود داشته باشد اما اینطوری نشد. یکی دیگر گفت من آمدم ولی نگاه نمی کنم چون چیز خوبی نیست که نگاه کنم . برخی هم می گفتند برای عبرت دیگران خوبست.

صبح امروز بیست و دوم شهریورماه ۱۳۹۰، مردم تهران به تماشای مراسم اعدام كوشا رفتند، جوانی كه پانزدهم تیرماه دختری كه به او نه گفته بود را روی پل مدیریت با ضربات چاقو به قتل رساند.


http://www.fararu.com/script/media/images/audio_mp3_stop.gif