یک خبر مهم از خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس 22 شهریور 90

شفیعی به فارس خبر داد:آزادي دو تبعه آمريكايي متهم به جاسوسي با قرار وثيقه.خبرگزاری فارس: شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب با آزادی دو تبعه آمریکایی متهم به جاسوسی با قرار وثیقه موافقت کرد.

بدون شک این خبر به وضوح یک عقب نشینی رسوا می باشد که نشان از ضعف و استیصال آشکارحاکمان ایران است که سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت و بحران های داخلی و بیرونی است . همچنانکه به در منطقه و جهان به انزوا کشانیده شده است. به خصوص اینکه کودتا گران در بحران قرار گرفته اند و شورای حکام هم مشغول بررسی و ارزیابی پرونده ی هسته ای هستندکه دارای اهداف نظامی می باشد . بنابراین بازی با برگ گروگان های آمریکایی که متهم به جاسوسی و محکوم به 8 سال زندان شده اند مانور تبلیغاتی همچون آزاد کردن سارا شود گروگان آزاد شده ی دیگر آمریکایی ربوده شده است که اکنون در آستانه ی سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به نیویورک و حضور وی در سازمان ملل و سخرانی تاکتیکی و تبلیغاتی ضد آمریکایی و اسراییلی از ترس مخالفت کردن با سفر وی نیاز به این عقب نشینی و آزاد کردن شان بر اساس قول وی و مالیده و بی ارزش کردن حکم صادره 8 سال محکومیت دستگاه فاسد قضایی برای این متهم و گروگان آمریکایی است . همینطور زدن زیرآب اجرای سناریو وشوهای مسخره ی فریاد مرگ بر آمریکا از سوی اعضای بازار مکاره ی هشم می باشد . مهمتر اینکه تف وتاق وریش برای ولی وقیح منفور و نا مشروع می باشد که از هر تریبون وبلند گو و منبری که برای روضه خوانی بدست می آورد از تاختن به آمریکا وتأکید کردن بر دشمن شناسی دریغ نمی ورزد . همچنانکه رقیب مغلوب و منتقدان ومعترضان نا راضی را به ستون پنجم و ایادی دشمن بیگانه ی آمریکا متهم می کند . ولی در چنین مواقع که سارا شود و حال دو گروگان دیگر آمریکایی متهم به جاسوسی و با محکومیت به 8 سال زندان با قید وثیقه آزاد می شوند. اما وی بطور عمدی سکوت معنی دار می کند. البته این اقدام عجولانه می تواند آن سوی معادله مکمل اقدام عریضه نویسی 37 لابی های ایرانی و آمریکایی به وزارت امور خارجه ی آمریکا برای عدم اخراج شان از توی لیست سیاه تروریستی و زد وبند های پشت پرده با آمریکا می باشد. همچنین تلاش مذبوحانه برای خنثی کردن پیگیری پرونده ی نقض محکومیت حقوق بشر در ژنو می باشد . البته که می تواند ربط به پرونده ی مذاکرات هسته ای و کاهش تحریم ها هم داشته باشد . به ویژه اینکه گفته شد پرونده ی هسته ای در شورای حکام در حال رسیدگی می باشد. همچنانکه بی ربط هم به تهاجم پاسداران به روستا های کردستان عراق و مداخله گری شان در سرکوب معترضان سوری نمی باشد که این مداخله گری مورد اعتراض معترضان سوری و مقامات محلی کردستان عراق و برخی اعضای پارلمان عراق واقع شده است که برای زدودن فشار ها و کاهش آن دست به این اقدام زده شده است. بهر حال هر چه باشد مو درزش نمی رود که ناشی از ضعف و وحشت آشکار حاکمان ایران است . چونکه زمان زیادی از محکوم به 8 سال زندانی شدن این دو گروگان آمریکایی نمی گذرد که اکنون معجزه رخ داده که گزارش شده است در دادگاه تجدید نظر با قرار وثیقه 500 هزار دلاری برای آزادی شان موافقت شده است.

مسعود شفیعی وکیل شین بائر و جاش فتال به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب اسلامی با آزادی این دو تبعه آمریکایی با قرار وثیقه نیم میلیون دلاری موافقت کرد. وی تصریح کرد: این موضوع امروز به اطلاع خانواده این دو آمریکایی و سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در تهران رسیده و باور و فتال می‌توانند مانند سارا شورد از کشور خارج شوند. لازم به یادآوری است، چندی پیش شین بائر و جاش فتال از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهام ورود غیرقانونی به کشورمان و جاسوسی برای ایالات متحده آمریکا جمعا به 16 سال حبس محکوم شده بودند. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور نیز امروز سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه NBC ‌از آزادی دو آمریکایی محکوم به جاسوسی تا چند روز آینده خبر داد.