گزیده خبرهای 24 شهریور 90 قسمت -2

21 تشکل سیاسی مصری مسئولیت تصرف سفارت اسرائیل را برعهده گرفتند.خبرگزاری فارس: 21جنبش و تشکل سیاسی مصری با انتشار بیانیه مشترکی رسما مسئولیت تصرف سفارت اسرائیل در قاهره را که جمعه شب گذشته روی داد برعهده گرفتند.

چگونه است که در این گزارش که اشاره به ن 21 تشکل مصری اشغال کننده ی سفارت اسراییل در قاهره اشاره است هیچ خبر و اثری از نام ونشان شان نیست؟ مهمتر اینکه برای چه اینقدر خواست وتأکیدشان مشابه سران رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران می باشد؟

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، 21جنبش و تشکل سیاسی مصری امروز با انتشار بیانیه مطبوعاتی مشترکی رسما مسئولیت تصرف سفارت اسرائیل در قاهره طی جمعه شب گذشته را برعهده گرفتند.در این بیانیه این جنبش‌‌ها و تشکل‌ها هدف از این اقدام خود را بازگرداندن کرامت شهروندان مصری و شکوه مصر اعلام کرده و مسئولیت کامل این اقدام و مشارکت خویش با شهدا و مجروحان و بازداشت‌شدگان این حادثه اعلام کردند.این احزاب و تشکل‌ها تعهد خود را در ادامه مبارزه جهت بازپس گرفتن کامل حقوق شهدای 20 آگوست اعلام و تجاوز به تظاهرات‌کنندگان و شلیک مستقیم به سمت آنها و وارد آوردن اتهامات بیهوده به آنها را محکوم کرده و خواستار تحقیق عادلانه از تظاهرات‌کنندگان در دادگاه‌های ادارای و نه نظامی شدند.این تشکل‌ها و احزاب در این بیانیه با اعلام این که به اقدام تصرف سفارت اسرائیل افتخار می‌کنند، اتهامات وارده به تصرف‌کنندگان سفارت مبنی بر ایجاد خرابی و وارد آوردن خسارت در آن را رد کردند.این جنبش‌ها در پایان بیانیه خود خواستار عدم بازگشت سفیر اسرائیل، لغو توافقنامه کمپ‌دیوید و قطع رابطه با رژیم صهیونیستی شدند.

در تشییع پیکرهای زائران به رگبار بسته شده.هزاران عزادار شهر كربلا شعار مرگ بر آل سعود سر دادندخبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود و مرگ بر گروهک های وهابیت، پیکرهای 22 شهید زائر مرقد حضرت زینب (س) را که به رگبار بسته شده بودند، تشییع کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900623000203

گذشته از اینکه اینگونه اقدام تروریستی از سوی چه گروهی باشد که بشدت محکوم است . ولی آنچه مهم وانکار کردنی نمی باشد بیان این واقعیت است که کدام کشور همسایه ی عراق است که در این کشور فعال می باشد و پس از اشغال نظامی عراق با اقداماتت تروریستی و انفجاری و تهدید آمیز خود این کشور را تبدیل به باتلاق ونا امن و بی ثبات کرده است؟ همچنین تلاش کرده است تا که نوری مالکی را نخست وزیر کند تا عراق تبدیل به حیات خلوتش شود . بنا براین اینگونه با پاک کردن صورت مسأله فضا سازی کردن هدف آدرس غلط دادن و منحرف کردن اذهان عمومی عراق به خصوص معترضان و ناراضیان عراقی است که خواهان بر کناری نوری مالکی وقطع سیاست مداخله گری حاکمان ایران در امور داخلی عراق هستند . از سوی دیگراین گزارش خبری هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد با این اختلاف که در این تظاهرات سمت وسوی شعار مرگ برآل سعود جای گزین مرگ بر اسراییل شده است که از سفیر پاسدار محمد حسن دانایی فرد و سپاه قدس و حامیان نفوذی حاکمان تهران در دولت مزدور و خائن نوری مالکی تدارک و برنامه ریزی شده است . همچنین مگر مرز عراق با عربستان هم نزدیک مرز عربستان با سوریه است که ادعا شده است که گروه تکفیری وهابی وابسته به عربستان مستقر در مرز عربستان مسئول این اقدام تروریستی هستند. عجیب تر اینکه چرا تروریست ها فقط مردان را با جدا کردن از زنان به رگبار بسته اند؟ بهرحال می تواند کار شبه نظامیان حامیان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران یا اعضای القاعده باشد که با سپاه قدس همکاری می کند. به خصوص اینکه فشار برروی نوری مالکی مزدور از سوی مخالفان و هم برروی آمریکا برای اخراج نیروهای نظامی اش از عراق زیاد است که از سوی حاکمان تهران تعقیب می شود. برای همین ناامن کردن عراق سیاستی است که حاکمان ایران خواهانش بوده و پیگیری شده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "نهرین نت"، پیکرهای 22 زائر شهید که در راه اعزام به سوریه و زیارت مرقد حضرت زینب (س) توسط تروریست ها به رگبار بسته شدند، در کربلا تشییع شدند.بر اساس این گزارش، هزاران کربلائی با سردادن شعارهای «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر گروه های وهابی تکفیری» پیکرهای این شهدا را تشییع کردند."علی عیدان" دانشجوی شرکت کننده در مراسم تشییع گفت: این یک جنایت وحشتناک بود که بیانگر بازگشت فعالیت گروه های تروریستی وهابی و تکفیری در منطقه حساس"النخیب" که در نزدیکی مرزهای عربستان است. تنها گناه این شهدا این بود که شیعه اهل بیت بودند و رهرو امام حسین (ع) هستند. ما رژیم سعودی حاکمی تروریسم در عراق را عامل ارتکاب این جنایت می دانیم و دولت و مقامات امنیتی کشور را مسئول اهمال و ناکامی در تامین امنیت در این منطقه می دانیم زیرا تاکنون صدها تن از شیعیان در این منطقه کشته شده اند.
در ساعت 10 شب دوشنبه در نزدیکی روستای "الاعوج" در منطقه صحرایی "النخیب" این حادثه تروریستی روی داد و به گفته "جمال مهدی" مسئول اطلاع رسانی وزارت بهداشت در کربلا اعلام کرد که 16 تن از قربانیان از ساکنان کربلا و 4 تن از بصره، یک نفر از ناصریه و یک نفر دیگر از شهری که تاکنون مشخص نشده است، بودند. البته آژانس گردشگری درباره هویت نفر آخر گفت که اسم او "یاسر زین العابدین" است که سوری الاصل است و راننده اتوبوس بوده است."ام ثائر" که یکی از مسافران این اتوبوس بود و همسرش در این حمله به شهادت رسیده است، گفت: ما در حال حرکت به سوی سوریه بودیم که چندین فرد مسلح با لباس ارتشی در منطقه "نائیة" در ساعت 21 دوشنبه شب، ما را متوقف کردند و تعدادی فرد مسلح وارد اتوبوس شدند و اعلام کردند که از نیروی ارتش هستند.این شاهد عینی گفت: آنها به ما گفتند: ما اکنون در خدمت شما هستیم و از شما می خواهیم که با ما همکاری کنید. لطفا تلفنهای همراه خود را به ما تحویل دهید چون شما در خطر حمله قرار دارید و ما می خواهیم همه چیز را کنترل کنیم. ما نیز تلفنهای خود را به آنها دادیم. سپس به بهانه نفتیش آنها از همه مردها خواستند که از اتوبوس پیاده شوند. اما چند دقیقه پس از پیاده شدن آنها، ما صدای تیراندازی شدیدی را شنیدیم . چند زن سراسیمه از اتوبوس پیاده شدند و ما متوجه شدیم که همه مردانمان به رگبار بسته شده اند. در همین اثناء دو کامیون به محل حادثه نزدیک شدند و موفق شدند که دیوار امنیتی این افراد را بشکنند و به حرکت خود ادامه دهند. افراد مسلح ناشناس نیز وقتی فهمیدند که راننده های کامیون ها فورا به نزدیک ترین مقر نیروهای امنیتی عراق اطلاع خواهند داد، بلافاصله سوار خودروهای خود شدند و فرار کردند.

"شیوه‌های تقلب در انتخابات در حال تغییر است"

http://www.fararu.com/vdcfyydc.w6d1eagiiw.html

آخوند ابراهیمی که عضو بازار مکاره و معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ی کشور است در خطبه ی خود در شهرستان بهارستان اعتراف آشکار نه به وجود اختلاف و نفاق و رقابت و جنگ قدرت و ثروت باندی و بد بین وزیر سئوال بردن ا بازار مکاره ی هشتم و نظام بربرمنش دین فروش و عوامفریب کرده است ، بلکه مهمتر اینکه تقلبات گذشته در بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی را نیز تأیید کرده است. برای همین اکنون هشدار داده است که چون شیوه ی تقلب تغییر کرده است پس ازهم اکنون باید مراقب بود تا که عوامل نا شناخته شده بدون صلاحیت متعلق به رقیب مدعی اصول گرا یا رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب از صافی نظر استصوابی شورای نگهبان دست نشانده عبور کنند . از سوی دیگر تأکید نموده است که امکان تقلب در شهرستان های کوچکتر بیشتر می باشد. بنابراین با این اعتراف بوضوح زیرآب ادعاهای کمدی ووارونه های گذشته زده شده است که مدعیان پیوسته با دسته گل بی لام به خود دادن اذعان می کنند که تبلیغات بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی ها در ایران دمکراتیک و سالم ترین در جهان است. بهر حال این مدعی حامی ولی وقیح نا مشروع و منفور خطاب به سران رژیم ضد بشری و قرون وسطایی از موضع اینکه انگاری که هیچ اختلافی وجود ندارد لذا توصیه کرده است دلسوزان این نظام نباید اجازه دهند تا که نفاق در بین ما توسعه پیدا کند به خصوص اینکه هر چه جلوتر پیش می رویم ما از انتخابات آسیب جدی می بینیم . عجیب تر اینکه بر خلاف ادعای بیش از 85% ولی وقیح نا مشروع و منفور شرکت مردم در نمایش خیمه شب بازی کودتای 22 خرداد 88 را کاهش داده و از 82درصدی مردم در پای جعبه های مار گیری یا صندوق های رأی را یکی از ویژگی های اصل حاکمیت مردم سالاری یاد کرده است. البته وی نگفته است که اگر چنانچه رژیم ضد بشری قرون وسطایی از چنین ضریب حمایت مردمی بر خور دار می باشد پس چه نیازی به تهدید کردن و ابراز وحشت از تقلب و شکاف و اختلاف و نفاق می باشد؟

مهر نوشت:معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورمان گفت: متأسفانه امروزه افرادی برای به دست آوردن یک کرسی دست به تقلب با شیوه های مختلف می زنند. حجت الاسلام ابراهیمی در جمع صدها نفر از ناظرین شورای نگهبان در شهرستان بهارستان و رباط کریم اظهار داشت: متاسفانه رفته رفته شیوه های تقلب هم تغییر می کند و ما همه وظیفه داریم که نسبت به چهره های گمنام که درصدد فراهم نمودن زمینه تخلف در تلاش هستند شناسایی کنیم. به رغم اینکه برخی افراد فاقد صلاحیت از هم اکنون به دنبال راهکارهایی برای رفع اشکال خود از سوی نهادهای مربوطه می باشد ما نباید اجازه دهیم این افراد ورود داشته باشند. ابراهیمی با تأیید بر اینکه یک نفر برای به دست آوردن یک کرسی در مجلس به راه های گوناگون متوسل می شود و این مسیر حتی تا به زیر سوال بردن مجلس و نظام نیز ختم می شود. باتوجه به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد بایست به همان اندازه نیز حساسیت ناظرین دیگر عوامل انتخاباتی به این موضوع سرنوشت ساز افزایش داشته باشد. : نباید اجازه دهیم که انتخابات عامل ویا وسیله ای برای ایجاد اختلاف و شکاف در جامعه وبین مردم باشد. وی حساسیت اینگونه آزمون ها را در شهرستان ها نسبت به شهرهای کوچک از میزان بالایی برشمرد وخواستاردقت نظر بیشتر عوامل انتخاباتی شد. دلسوزان این نظام نباید اجازه دهند تا نفاق در بین ما توسعه پیدا کند چرا که هم اکنون هر چه جلوتر پیش می رویم ما از انتخابات آسیب جدی می بینیم. متأسفانه برخی شیوه های غلط انتخابات در کشور ما به یک آسیب جدی تبدیل شده است وهمین امر باعث مشکلات عمیق در جامعه شده است. در هیچ کجای جهان چنین کشوری که برحاکمیت مردم سالاری اکتفا نماید وجود ندارد و جایگاهی که نظام ما نسبت به دیگر نظام ها دارد در سطح دنیا بی نظیرمی باشد. وی حضور 82درصدی مردم در پای صندوق های رأی را یکی از ویژگی های اصل حاکمیت مردم سالاری یاد کرد و گفت: ما می توانیم با ترویج فرهنگ مردم سالاری دینی بهترین سوغات را برای دیگر کشورها داشته باشیم. همه می دانیم که پس از انتخابات دهمین انتخابات ریاست جمهوری چه بلایی توسط بنگاه های خبر پراکنی غرب وهمچنین دیگر عوامل داخلی و خارجی بر پا شد ولی حضور مردم در جریان ندای رهبری به ویژه9 دی را نباید فراموش کنیم که مردم همه به صحنه آمدند و پاسخ دندان شکنی رابه یاوه گویان غرب دادند. وی اظهار داشت:شورای نگهبان در کشور از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار می باشد و وظایف آن کاملا بر همگان روشن و واضح است. این مسئول تصریح کرد:دشمنان این نظام از بدو پایه گذاری این نهاد مقدس برای تخریب و زیر سوال بردن این جایگاه ارزشمند تلاش های وسیعی انجام دادند ولی با شکست سختی مواجه شدند.