گزیده خبرهای 10 مهر 90 قسمت - 2

فیلم/ خانه 180 میلیارد تومانی علی انصاری صاحب بازار مبل ایران و مدیر عامل بانک تات در تهران که می گویند یکی از اختلاس کنندگان 3 میلیارد دلاری است

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=38883

لازم نیست ولی وقیح منفور ونا مشروع برای ملت فلسطین سینه چاک دهد و اشک تمساح بریزد بلکه پاسخ دهد که مگر خمینی شسیاد نگفته بو که بر دست کوخ نشینان بوسه می زند وبیزار از کاخ نشینان مرفهین اسلام آمریکایی می باشد؟ اکنون سئوال است که فرق کاخ وکوخ چیست و فرق میان کارتن خوابان با صاحبان چنین کاخ هایی که تصویرش در لینک فیلم ضمیمه شده است چیست؟ چرا سرنوشت چنین در جهت وارونه است وکدام حق دیگری را خورده است وچرا؟

فرماندار همدان: روز ورود احمدي نژاد مثل شب قدر است

پس بگو چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد و هیأت دولت می خواهد در ادامه ی تور سفر های استانی عازم همدان شود؟ ضمن اینکه مطح کردن شب قدر به نظر می توی بوی خون هم به مشام می رسد.

فرماندار همدان استقبال از احمدی نژاد را مقابله با توطئه دشمنان خواند و این سفر را به مثابه شب قدر استان همدان دانست.

عضو كميسيون حقوقي مجلس: هدف جريان انحرافي بر هم زدن تمركز دستگاه قضا در برخورد با اختلاس است

این چگونه دستگاه فاسد قضاییه ای می باشد که اگر چنانچه مستقل وخودش آلوده نباشد ونقطه ضعف نداشته باشد. یک جریان انحرافی بسادگی می تواندد ر پیگیری اختلاس نجومی 3000 میلیارد تومانی اخلال ایجاد نماید؟

حجت الاسلام سلمان ذاكر، هجمه جريان انحرافي به دستگاه قضايي و متهم كردن اين دستگاه به اهمال كاري در اختلاس اخيرا را تامل برانگيز دانست.نماينده مردم اروميه و عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه برخورد جدي دستگاه قضايي با عاملان اختلاس چند هزار ميلياردي موجب دلگرمي مردم خواهد شد، افزود: اختلاس اخير در جمهوري اسلامي بي سابقه بود لذا لازم است برخورد جدي با اين اختلاس انجام شود.وي با بيان اينكه عزم جدي دستگاه قضايي براي برخورد با عاملان اختلاس اخير مشهود است، تصريح كرد: برخي ها قصد دارند با هجمه به قوه قضاييه دستگاه قضايي را بين مردم زير سوال ببرند.ذاكر با انتقاد از هجمه جريان انحرافي به دستگاه قضايي و مجلس، گفت: متهم كردن قوه قضاييه به اهمال كاري در ماجراي اختلاس چند هزار ميلياردي تامل برانگيز است چرا كه مشخص نيست اين افراد با زير سوال بردن قوه قضائيه چه اهدافي را دنبال مي كنند.عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي به «فارس» گفت: همه بايد از دستگاه قضايي در جهت مقابله با اختلاس اخير حمايت كنند و با هر اقدامي كه از سوي جريان انحرافي براي تضعيف دستگاه قضايي مي شود، برخورد كنند.وي گفت: كساني كه به قوه قضاييه هجمه مي كنند، نمي خواهند دستگاه قضايي با تمركز لازم با اختلاس اخير برخورد كند

طرح ابومازن، تقدیم بخش اعظمی از خاک فلسطین به صهیونیست‌هاست؛ذاکر: کشور مستقل فلسطینی تنها با اجرای طرح "از نهر تا بحر" تشکیل می‌شودخبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه طرح ابومازن بخش زیادی از خاک فلسطین را تقدیم صهیونیست‌ها می‌کند، گفت: کشور مستقل فلسطینی تنها با اجرای طرح "از نهر تا بحر" تشکیل می‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900710001083

بازهم این طلبه ی عضو بازار مکاره بر سر منبر رفته است و به جای اینکه پیگیر این موضوع باشد و پاسخگوی موکلین خود باشد که چرا در یاچه ی ارومیه دارد خشک می شود. برای انحراف اذهان عمومی تبدیل به مداح روضه خوان ولی وقیح منفور ونا مشروع شده است و با نماینده ی ملت فلسطین به جای مردم ارومیه شده است وعلیه ی محمود عباس منبر رفته و روضه خوانی کرده است؟

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح ابومازن برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی در بخشی از خاک این کشور گفت: فلسطین برای تمام فلسطینیان است و ابومازن نمی‌تواند خود را به عنوان نماینده فلسطینیان معرفی کرده و بخش زیادی از خاک فلسطین را تقدیم رژیم صهیونیستی کند.وی در این باراه افزود: طرح ابومازن برای تشکیل کشور فلسطین در بخشی از خاک این کشور، تقدیم بخش اعظمی از خاک فلسطین به صهیونیست‌ها است، طرحی که ملت‌های منطقه هم با آن مخالف هستند.نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: کشور مستقل فلسطینی تنها با اجرای طرح از "نهر تا بحر" تشکیل می‌شود چرا که وجب به وجب خاک فلسطین برای ساکن این سرزمین است.ذاکر همچنین با بیان اینکه فقط فلسطینیان باید آینده خود را تعیین کنند، اضافه کرد: طرح ابومازن اگرچه ممکن است که به تشکیل کشور مستقل فلسطینی منجر شود اما این طرح علاوه بر اینکه خون شهدای راه آزادی فلسطین را پایمال می‌کند بلکه دولت جعلی اسرائیل را هم رسمیت می‌بخشد.وی خاطرنشان کرد: فلسطینیان هرگز زیر بار طرحی که قرار است بخش زیادی از خاک کشورشان را تقدیم صهیونیست‌ها کند، نخواهند رفت.

کوثری در گفتگو با «فردا» مطرح کرد:دولت‌های اسلامی از پیشنهاد رهبر انقلاب درباره فلسطین استقبال می‌کنند

این یکی پاسدار که عضو بازار مکره است . همچون عضور باز مکاری قبلی مداح و ستایشگر ولی وقیح منفور ونا مشروع شده است تا به جای اینکه پاسخگوی مطالبات موکلین خود باشد اما چون وکیل الدوله و مأمور وامدار وی و پاسداران کودتا گر می باشد . بنابراین با پاک کردن صورت مسأله و تلاش برای منحرف کردن اذهان عموی نسبت به مسایل مهم وداغ همچون فاش شدن اختلاس 3000 میلیارد تمانی بانکی تبدیل به جارچی پا منبری ولی وقیح منفور ونا مشروع علیه پیشنهاد محمود عباس از همه پرسی پیشنهادی پشتیبانی کرده است . البته یادش رفته است که چنین پیشنهادی در ایران جرم است ومجازات سنگین دارد

آنچه نظام جمهوری اسلامی و کلیه مردم فلسطین قبول دارند، همه پرسی است. گرچه رژیم اشغالگر قدس به این موضوع تن نمی‌دهد اما به طور حتم دولت‌های اسلامی از پیشنهاد رهبری پشتیبانی واقعی خواهند کرد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به موضع صریح و پیشنهادات رهبر معظم انقلاب در اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد که فرمایشات ایشان به طور حتم از سوی دولت‌های اسلامی مورد پشتیبانی و حمایت قاطع قرار خواهد گرفت. رهبر انقلاب در این اجلاس ضمن رد جنگ کلاسیک ارتش‌های کشورهای اسلامی و یا حکمیّت سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی، خاطر نشان کردند که هر طرحی که بخواهد فلسطین را تقسیم کند، یکسره مردود است و هر طرح عملیاتی باید بر مبنای اصل «همه‌ فلسطین برای همه مردم فلسطین» باشد باشد . چرا که فلسطین، فلسطینِ «از نهر تا بحر» است، نه حتی یک وجب کمتر. محمد کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با «فردا» گفت: رهبری تاکنون همواره بر اساس آرمان های امام راحل بر آزاد شدن فلسطین و از بین رفتن رژِیم اشغالگر تاکید دارند. وی بیان داشت: اینکه بخواهند تکه‌هایی از فلسطین به نام کشور فلسطین و عمده خاک آن در اختیار رژیم اشغالگر قرار گیرد، به هیچ عنوان قابل قبول نیست. کوثری با اشاره به راه حل رهبر انقلاب برای تعیین سرنوشت فلسطین به دست فلسطینی‌ها، گفت: همه پرسی بهترین شیوه برای این کار است؛‌‌ همان گونه که رهبری فرمودند، همه‌ مردم فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی که در فلسطین زندگی می‌کنند، باید در این همه پرسی شرکت و آینده خود را رقم زنند. وی با تاکید بر اینکه فلسطین باید از سوی کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان کمک فکری و معنوی شود، یادآور شد که مردم فلسطین و جوانان غیور فلسطین نیز باید بتوانند این مسئله را به صورت سرزمین فلسطین قبل از سال ۱۹۴۸ اداره کنند.

حمايت رسمي وزارت خارجه آمريكا از محسن آرمين (خبر ويژه)

به سبک بازجویی زندان اوینی پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری چون آمریکا یک حکم محکومیت زندان را محکوم کرده است اکنون اثبات آمریکایی بودن این مهره ی فعال ضد آمریکایی سابق کرده است که در دوران مدعیان اصلاح طلبان قلابی در بازار مکاره ی ششم برو وبیای زیادی داشت

حكم 6 سال حبس تعزيري «محسن آرمين» از عوامل پشت صحنه آشوب هاي خياباني پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 باعث خشم و عصبانيت رسانه هاي غربي و مقامات كاخ سفيد شده است. راديو فردا، وابسته به سازمان سيا در اين باره گزارش داد كه «ويكتوريا نولند»، سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا، روز جمعه از خبر صدور حكم شش سال زندان براي محسن آرمين، نماينده مجلس ششم و سخنگوي مجاهدين انقلاب اسلامي، انتقاد كرده است. ويكتوريا نولند گفته است: «ما از خبر صدور شش سال زندان براي محسن آرمين نماينده سابق مجلس به دليل استفاده از حق آزادي بيان و تجمع در ايران، عميقا نگران شده ايمدر همين رابطه خبرگزاري فرانسه نيز گزارش داد كه هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا از زنداني شدن يك اصلاح طلب سرشناس در ايران سخت برآشفته شده است. گفتني است، حمايت از فتنه گران و عوامل ناآرامي و آشوب در ايران همواره سياست مقامات كاخ سفيد براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است و سران و عوامل فتنه 88 نيز كه در جريان فتنه ياد شده تمام قد خود را در اختيار بيگانگان قرار داده بودند، جرات مرزبندي با مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس را ندارند.

سرلشكر صفوي : ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر در جهت احقاق حقوق ملت ايران بود
http://www.kayhannews.ir/900710/3.HTM#other302

در هفته جنگ خانمان سوز ایران وعراق اصراری که خمینی شیاد و پاسداران بر ادامه ی 7 سال اضافی جنگ میان عراق و ایران شد. چونکه پس از باز پس گیری خرمشهر که دیگر نیروی نظامی عراق در خاک ایران نبود . فضای صلح با پیشنهاد تقبل 100 میلیارد دلار غرامت جنگی فراهم شد . ولی خمینی شیاد جنگ افروز این پیشنهاد را نپذیرفت و به جنگ افروزی خود با پاسداران فاشیست ادامه داد و ه موجب کشته ومجروح و آواره و بی خانمان شدن میلیون ها نفر ایرانی وعراقی شد که گذشته از اینکه یک قلم هزار میلیارد دلار خسارات مالی و اقتصادی برای ایران در بر داشت که بدون شک جنایت جنگی علیه ی بشریت هم می باشد که روزی باید مجرمان جنگ افروز این جنایت در دادگاه صالحه ی بین المللی محاکمه ومجازات شوند . مهمتر اینکه این جنک منتهی به سرکشی جام زهر از سوی خمینی شیاد شد . البته چون این جنگ ویرانگر نعمت الهی نا میده شد . زیرا که موجب بقای رژیم ضد بشری وقرون وسطایی به خصوص قدرت گیری پاسداران شد آنگونه که پاسداران دست به کودتا زدند ورقبا را از صحنه حذف کردند و معترضان را بشدت وبطرز وحشیانه ی ضد انسانی سرکوب کردند . اما اکنون از سوی رئیس گزمکان یا پاسداران سابق نقل شده است که ادامه جنگ پس از باز پس گیری خر مشهر که نه دیگر حالت دفاعی نداشت که ماهیت تجاوز گرانه داشت همچون شرایط کنونی تهاجم پاسداران به روستا های کردستان عراق که شده است ادعای کمدی شده است که هدف احقا ق حقوق ملت بوده است . چونکه از ملت پشته ها از کشته ها ساخته شد که همراه باشهرهای ویران شده نصیب شان شد. طوریکه هنوز مرردم استان جنگ زده ی شهر ستان های خوزستان از خاموشی وعدم آب آشامیدنی این جنگ رنج می برند . یعنی اینگونه از حقوق و حقوق شان دفاع شده است.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا تاكيد كرد كه ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر در راستاي احقاق ملت ايران بودسرلشكر پاسدار سيديحيي رحيم صفوي در جلسه بررسي ابعاد دفاع مقدس از جنگ نظامي تا جنگ نرم، پيرامون چگونگي ديپلماسي قبل از جنگ گفت: در زمان جنگ بني صدر فردي روشن فكر، داراي تحصيلات خارجي و تفكر ليبراليستي، كه تفكري واقع بينانه از اهداف انقلاب نداشت فرماندهي كل قوا و رياست جمهوري را عهده دار بود.وي با اشاره به اين كه «جنگ را رهبران سياسي شروع و پايان مي دهند» تصريح كرد: دولتمردان ايران ديپلماسي جنگي نداشتند و حمله رژيم هاي منطقه اي عرب به كمك آمريكا را جدي نمي گرفتند به همين دليل با يك غافلگيري استراتژيك روبه رو شدند.دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا اظهار كرد: آمريكايي ها از شكست نيروهايشان در طبس و تسخير لانه جاسوسي خود ناراحت بودند به همين لحاظ به وسيله صدام كه پآمادگي كافي براي جنگ را داشت شروع به جنگ كردند..

سخنرانی خالد مشعل در دانشگاه تهران

بر اساس خبری که از وی بازتاب داده شد که موافقت با پیشنهاد ولی وقیح منفور ونا مشروع در مورد رد پیشنهاد محمود عباس برای کشور مستقل فلسطین در سازمان ملل وی پیشنهاد همه پرسی بدون یک وجب کم بحری ونهری اکنون با تهدید وتطمیع قرار است وی به تهران کشانیده شود تا لبیک گوی ولی وقیح منفور وئنا مشروع و پاسداران کودتا گر شود.

یادوراه شهید مهدی رجب‌بیگی با عنوان "راه رهایی" با حضور خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از سران گروه‌های مقاومت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود فارس: رئیس دفتر سیاسی حماس با حضور در دانشگاه تهران، در یادواره شهید رجب‌بیگی شرکت می کند.مرتضی کیا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: یادوراه شهید مهدی رجب‌بیگی با عنوان "راه رهایی" با حضور خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از سران گروه‌های مقاومت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.به گفته وی این یادواره به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران و از ساعت 14 تا 18 روز سه‌شنبه 12 مهر در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود