گزیده خبر های 11 مهر 90

"نبیه بری" در اختتامیه اجلاس حمایت از انتفاضه:سخنان "کامل، مفید و تاریخی"رهبر انقلاب درباره فلسطین "سند رسمی" ماست.خبرگزاری فارس: رئیس پارلمان لبنان گفت: سخنان "کامل، مفید و تاریخی"رهبر انقلاب درباره فلسطین و مقاومت "سند رسمی" ماست.

به نظر می رسد که چون پاسخ مناسب حمایتی از سوی فلسطینیان نسبت به جیغ بنفش کشیدن و گرد و خاک بر پا کردن ولی وقیح منفور و نا مشروع پیرامون همه پرسی سر زمین فلسطین بدون یک وجب کاهش بحری ونهری در یافت نشده است و رهبر ام القرای جهان اسلام بد جوری کنف و بی اعتبار شده است . بنابراین به مهره ای که گفته می شود ماهیانه 450 هزار دلار از بیت رهبری جماران دریافت می کند تا از حزب الله لبنان پشتیبانی کند . وادار شده است تا وارد صحنه نمای تبلیغاتی شود واز انتفاضه ی فلسطین و سخنان تاریخی نامیده شده ی ولی وقیح منفور ونا مشروع با نام سند رسمی دفاع کند تا موجب تشکر پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان در سخنان کوتاهی در اختتامیه اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: از سخنان عمیق و پرمعنی رییس جمهور ایران تشکر می‌کنم.وی افزود: دشمنان هیچ گاه تصور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران در پایان قرن بیستم برپا و تأسیس شود.رئیس پارلمان لبنان در بخش دیگری از انقلاب و ملت ایران که باعث گردهم آمدن روسای پارلمان‌ها در این سرزمین "پاک و طیبه" برای نصرت و یاری رساندن به ملت فلسطین شد، تشکر و عنوان کرد: امکان برگزاری چنین اجلاسی در کشور‌های دیگر نبود و از رهبر ایران به خاطر سخنرانی کامل و مفید و تاریخی درباره مقاومت اسلامی بود، تشکر می کنم و باید بگویم که سخنان رهبر ایران را سند رسمی خود قرار می دهیم."نبیه بری" همچنین از سخنان رئیس جمهور تقدیر و تصریح کرد: از علی لاریجانی رئیس مجلس ایران به خاطر برگزاری این اجلاس تشکر می کنم.وی این کنفرانس را یکی از مهمترین اجلا‌س‌ها دانست و متذکر شد: این اجلاس در شرایط سختی برگزار شد اما توانایی زیادی در جهت برخورد با سختی ها خواهد داشت.لاریجانی رئیس مجلس نیز خاطرنشان کرد: ما از شما سپاسگزاریم که احساس وظیفه کردید و در این روزها در این اجلاس شرکت کردید.

در پایان پنجمین اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین:پیشنهاد قطع صدور گاز به اسرائیل تصویب شد.خبرگزاری فارس: در پایان جلسه پنجمین اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین پیشنهاد قطع صدور گاز به اسرائیل به تصویب رسید.

برای چه ولی وقیح منفور و نا مشروع که خودش را رهبر ام القرای جهان اسلام نا میده است حق قانونی برای خودش قایل شده است تاکه سیاست در کنفرانس نمایشی اسلامی که در تهران بر گزار کند مداخله گری آشکار در امور داخلی فلسطین کرده است . آنچنانکه با نماینده ی ملت فلسطین شدن هم علیه ی پیشنهاد محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین مخالفت کرده است که در سخنرانی خود در مجمعع عمومی سازمان ملل برای بررسی و رأی گیری کشور مستقل فلسطین مطرح نمود . مهمتر اینکه برای ملت فلسطین وظیفه تعیین وخط و خطوط ترسیم کرده است که چه باید بکنند وچگونه در همه پرسی شرکت نمایند؟ در صورتی که در ایران پیشنهاد همه پرسی جرم است و مجازات دارد . بدتر اینکه رقبای مغلوب چون خواهان پیگیری تقلبات گسترده در نمایش خیمه شب بازی یا کودتای 22 خرداد 88 شدند مورد بدتر ین اهانت و توهین و اتهامات واقع شدند . اکنون هم 8 ماه است که در حصر خانگی بسر می برند . از طرف دیگر سپاه قدس عراق را باتلاق وناامن وبی ثبات کرده است . پاسداران هم که تهاجم نظامی به روستا های کردستان عراق کرده اند . تازه فراموش نشده است که چگونه حاکمان تهران از طریق عوامل نفوذی شان درون دولت عراق در صبح زود عید فطر صدام حسین را به طرز فجیعی بر دار کشیدند که حامی مبارزات ملت فسطین بود. بنابر این سئوال است چنین رژیم ضد بشر و قرون وسطایی که کار نامه ی بس ننگین و سیاهی دارد که نه 33 سال در ایران مرتکب جنایات وخیانت وجنگ افروزی شده است ، بلکه سابقه ی خیانت خنجر از پشت زدن به رهبر فقید یا سر عراق وملتت فلسطین د ارد چگونه می تواند دلسوز و دوست دار ملت فلسطین باشد؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای شرکت‌ کننده در پنجمن اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیانیه پایانی مجمع عمومی و همچنین بیانیه کمیسیون‌های تخصصی این اجلاس را به تصویب رساندند.به گزارش فارس، همچنین اعضای اجلاس در بیانیه پایانی کمیسیون احزاب و گروههای سیاسی پیشنهاد قطع صدور گاز به اسرائیل، طرح زنده نگه‌ داشتن قدس، دفاع از انقلاب‌های منطقه، نامگذاری 29 نوامبر به عنوان روز الکترونیک در حمایت از فلسطین، تشکیل دبیرخانه دائمی برای پیگیری مسئله آوارگان فلسطین را نیز به تصویب رساندند.همچنین اعضا پیشنهاد دادند که دادگاههای بین‌المللی که به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی نمی‌کنند محدود شوند و از حقوق ملت‌هایی که در حال انقلاب هستند به خصوص ملت‌ یمن حمایت به عمل آید. همچنین مقرر شد که از رزمندگان و مبارزینی که در جنگ‌های 33 و 22 روزه مجاهدت کردند قدردانی شود.در بیانیه پایانی کمیته رسانه‌های گروهی نیز پیشنهادی راجع‌ به آزادی همه سرزمین‌های کشورهای اسلامی که توسط رژیم صهونیستی اشغال شده‌اند، به تصویب رسید.

بیانیه پایانی اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه/تدابیر رهبر معظم انقلاب به عنوان میثاق کنفرانس بین المللی انتفاضه ثبت شد.خبرگزاری فارس:شرکت کنندگان در بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس بین المللی انتفاضه، با قدردانی از مجموعه مواضع و تدابیر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حفظ و تقویت مقاومت مردم فلسطین، سخنرانی ایشان را به عنوان سند رسمی و میثاق کنفرانس ثبت کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900710001373

شرکت‌کنندگان در جلسات عمومی و کمیسیون‌های مختلف به طرح نظرات خود و تبادل نظر پرداختند..کمیسیون‌های پنجگانه شامل:1. کمیسیون پارلمانی‌ها: فعال‌سازی ظرفیت‌های پارلمانی و بین‌المللی برای حمایت از فلسطین2. کمیسیون احزاب و گروه‌های سیاسی: تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و آینده انتفاضه و مقاومت فلسطین.3. کمیسیون سازمان‌‌های مردم‌نهاد فلسطین: آوارگان و بازگشت.4. کمیسیون علما و رهبران دینی: قدس5. کمیسیون رسانه‌های گروهی: رفع محاصره فلسطین و غزه- مسئله فلسطین اصلی‌ترین موضوع و محور همه مسائل خاورمیانه و اولویت نخست جهان اسلام و کشورهای عربی است. فلسطین و ضرورت آزادسازی آن اهمیت ویژه‌ای برای کلیه انسان‌های شرافتمند و آزاده جهان دارد که آن را به مسئله انسانی و اخلاقی مورد اهتمام جامعه بشری مبدل می‌سازد.- مرحله کنونی یک مقطع استثنائی از تاریخ منطقه و جهان است. تحولات پر سرعت و شگرف در جهان اسلام و کشورهای عربی، مجموعه‌ای از چالش‌ها و فرصت‌ها را فراهم آورده است. در این شرایط همگان در برابر یک رسالت تاریخی در مسئله فلسطین قرار دارند، تغییرات صورت گرفته در محیط پیرامونی فلسطین، به صحنه آمدن ملت‌ها و ایفای نقش اساسی در تعیین سرنوشت و تقویت مقاومت تلاش برای حاکم گردانیدن ارائه خود فضائی را شکل داده است.مقاومت که موفقیت و ثمر بخشی خود را در عمل به اثبات رسانیده است، فراهم سازد...........

پيوند يک آقازاده با يک بدهکار بزرگ بانکي

سئوال است که مگر فقط یک آقازاده است که چنین رابطه ای دارد و شامل همه آقازادهه ا نمی شود؟ مگر پرونده ی آقا زاده ناصر طبسی فراموش شده است که بدلیل مداخله گری ولی وقیح منفور و نا مشروع پرونده بسته شد؟

خراسان : در حالي که نهادهاي نظارتي طي هفته هاي اخير بررسي هاي گسترده و دقيقي را درباره فعاليت هاي يکي از بدهکاران بزرگ بانکي آغاز کرده اند، مشخص شده بخش قابل توجهي از اقدامات وي با حمايت يک آقازاده فعال در بخش زمين و مسکن انجام مي شده است که اين پرونده پس از تکميل، وارد فاز رسيدگي خواهد شد.

حاشيه‌يي ديگر از سفر مشايي به امريكا

این گزارش مهم نیست . چونکه دور از انتظار نیست که این مأموریت را ایفا کند. برای اینکه حمید مولانا شهروند مجرم آمریکایی که مشاور روابط بین المللی رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد است که خلاف قانون اساسی می باشد.

اعتماد : رسانه‌ها طي روزهاي اخير ابهامات زيادي درباره اقدامات و جلسات اسفنديار رحيم مشايي در سفر به نيويورك مطرح كرده‌اند، چراكه وي با وجود همراهي با رييس‌جمهور در سفر به امريكا، در هيچ‌يك از تصاوير منتشر شده از ديدارهاي رسمي ديده نشد و اين سوال ايجاد شد كه وي در مدت اقامت يك هفته‌يي در امريكا چه مي‌كرده است؟ سايت قاصد با طرح اين مقدمه خبر داده است كه برخي افراد علاقه‌مند براي ايجاد ارتباط ايران و امريكا نيز در اطراف هيات ايراني در نيويورك پرسه مي‌زدند. يكي از اين افراد نيز مدعي است با پخش كارت‌هاي ويزيت مشايي، تلاش داشته ايرانيان را با وي آشنا و زمينه ارتباط نزديك او با برخي افراد خاص را فراهم كند.

فرار مديرعامل تعاوني مسکن مهر تعطيل شده

این خبر که جدید یا تازه و دور از انتظار نیست . زیرا که در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه ورانت خواری و اختلاس و غارتگری 33 سال است که از اینگونه فراری دادن های غارتگران وجود داشته است . اما چون اکنون جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مایایی کودتایی اصول گرا آشتی نا پذیر شده است . پس برخی از اسامی اختلاس و غارتگران پس از فرار فاش می شود

خراسان : مديرعامل تعاوني مسکن مهر يکي از مناطق غرب کشور با 600 ميليون تومان آورده اعضا، فرارکرده است. اعضاي اين تعاوني هرکدام از يک ميليون تومان تا 7 ميليون تومان پول به حساب تعاوني واريز کردند. اين در حالي است که اين تعاوني نخستين تعاوني بوده است که با اجراي فونداسيون کار خود را آغاز کرده بود.

علی خامنه‌ای بدنبال رهبری جهان اسلام

چه جالب گفته شده است سنگ بزرگ علامت نزدن است . ولی وقیح نا مشروع و منفور شیر بی یال و کوپال شده توان کنترل پاسدار گماشته احمدی نژاد را ندارد که خودش بر سر کار آورده وازش پشتیبانی کرده است . اما اکنون برای منحرف کردن ذهان عمومی از رسوایی بزرگ 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی و فرار رئی بانک ملی به کا نادا از موضع فرار به جلو وضعف قدرت نمایی کرده و برای ملت فلسطین خط و خطوط ترسیم و تعیین کرده است.

دیگربان : علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در پی بی‌اعتنایی محمود احمدی‌نژاد به تحولات جهان عرب و مسئله فلسطین٬ تلاش‌ها برای به دست گرفتن رهبری جهان اسلام را آغاز کرده است. آقای خامنه‌ای طی دو هفته گذشته در همایش «بیداری اسلامی» و «اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه» که در تهران برگزار شد حضور یافته و برای مهمانان خارجی از کشور‌های اسلامی سخنرانی کرده است. رهبر جمهوری اسلامی که در سال‌های گذشته به فرستادن پیامی به این دست از همایش‌ها اکتفا می‌کرد٬ در اقدامی کم‌سابقه در دو همایش مربوط به جهان عرب شرکت کرده و با مهمانان خارجی دیدار داشته است. خامنه‌ای ۲۶ شهریور ماه در همایش «بیداری اسلامی» در جمع ۶۰۰ مهمان خارجی این همایش خطاب به آن‌ها گفته بود «هرگز به آمریکا و ناتو و به رژیم‌های جنایتکاری چون انگلیس و فرانسه و ایتالیا» اعتماد نکنند.

احمدی‌نژاد سه‌شنبه شب در گفت‌وگوی مستقیم تلویزیونی از شبکه دوم سیما با مردم سخن می‌گوید.

پاسدار گماشته احمدی نژاد چون می داند که فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور وتحریف گری و وارونه گویی در ژیم ضد بشری وقرون وسطایی چگونه نهادینه شده است . بنا براین حاضر نیست که تن به برنامه ضبط شده به جای پخش زنده یا مستقیم بدهد؟

به گزارش دولت ما (حامی احمدی نژاد)، محمد شیخان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر احمدی نژاد روز یکشنبه ضمن اعلام این خبر افزود: این مصاحبه در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما و پس از بخش خبری ساعت 22:30 انجام خواهد شد.وی افزود:‌ احمدی نژاد در این گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم درباره مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی و موضوعات داخلی سخن‌ خواهد گفت. گزارش دولت ما حاکی است صداوسیما برای اینکه آنتن زنده در اختیار احمدی نژاد قرار دهد اکراه داشته و دارد اما با توجه به حساسیت شرایط سیاسی ، بعید است احمدی نژاد برنامه ضبطی را بپذیرد. شنیده ها حاکی است پیش از این نیز چندین بار برنامه های گفتگو با مردم احمدی نژاد به دلیل شرط آنتن زنده لغو شده است

ماهواره ها با نظارت دستگاه قضایی جمع می شود

این خبر هم مکمل ادعای خبر قبلی می باشد . زیرا که جزو زیر مجموعه ی سیاست فرهنگ تفتیش عقاید ورعب و و حشت و سرکوب و سانسور در جامعه است.

سردار احمدی مقدم همچنین درباره قانونی بودن یا نبودن ورود ماموران پلیس به بام خانه ها برای جمع آوری ماهواره گفت: 'نماینده دستگاه قضایی، برای جمع آوری ماهواره ها در تهران، همراه ماموران پلیس حضور دارند. درواقع برای جمع آوی ماهواره، بر اساس احکام قضایی عمل می شود.