دروغ نامه ی کیهان 13 مهر ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان سيل بند ، ترك خورده بود !

"هر زمان که یک پرونده ی غارتگری و اختلاس و رانت خواری رو شده که تبدیل به بحران برای رژیم ضد بشری و قرون وسطایی شده است . بلافاصله کلی گرد و خاک تبلیغاتی پیرامونش شروع شده است . آنچنانکه با جنگ روانی تبلیغاتی تلاش شده است که اذهان عمومی از مسأله اصلی منحرف شود تا که فرصت پیگیری ریشه ی بحران به وجود آمده نباشد و به فراموشی سپرده و شامل مرور زمان شود تا نوبت به مطرح شدن بحران بعدی وتکرار سناریوی مشابه شود"

مداحی همراه با شیون و زاری بر پا کردن همراه با روضه خوانی و اشک ریزی کردن پیرامون گوری که در آن مرده ای نیست جزو تخصص ویژه ی آخوند های منبری حوزوی غیر مولد و مفت خور و پا منبریان شان می باشد . مشخص است وقتی اینان با این صفات و تخصص و ویژگی ها 33 سال است که قدرت را قبضه و حکومت مداری کرده اند. معلوم است که دیگر ابهامی باقی نمی ماند که چگونه برای ماستمالی کردن وتوجیه نمودن پیرامون پرونده ی فاش شده 3000 میلیار تومان اختلاس بانکی باید پاسدار سرباز جوی پرونده ساز شریعتمداری آستین هایش را بالا بزند و وظیفه و مأموریت خود در این مورد را اجرا کند. به ویژه اینکه فاش شده است که خودش پرونده ی 12 میلیارد تومانی بدهی به دولت دارد. پس باید با سبک روضه خوانی پیش مقدمه سازی نماید و گریز به صحرای کربلا بزند تا که بتواند بدون آنکه با نقل قول کردن از رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع بگوید که بد کاره چون درون دولت مدعی ساده زیست اصول گرا چرا نفوذ کرده است که وی تأکید کرده است که نباید به اینان رحم شود؟ ولی با آویزان به گفته یولی وقیح نا مشروع و منفور شدن البته با شیوه ی هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است و با نقل قول کردن از منشور 8 ماده ای 10 سال پیش وی برای تبرئه کردن خودش ، دیگران چنین متهم و مقصر قلمداد شوند :

" گناه ما اين است كه طي چند سال گذشته، بارها به چشم خويش ديده بوديم كه «سد سيل برگردان» ترك برداشته و بايد مي دانستيم كه سد آسيب ديده، تاب و توان ايستادگي در برابر سيل را ندارد ولي به اين نكته توجه نكرديم و براي ترميم سد دست به كار نشديم تا آن كه امروز به اين فاجعه گرفتار شدي.امروز دوشنبه هفته جاري-11/7/1390- رهبرمعظم انقلاب در ديدار كارگزاران حج با ايشان به ماجراي فساد اقتصادي كلان و 3هزار ميلياردتوماني اخير اشاره كرده و فرمودند؛ «چند سال قبل از اين- نمي دانم حالا ده سال است يا بيشتر است- من توصيه هاي موكدي را راجع به مقابله با فساد اقتصادي به مسئولين كشور كردم. استقبال هم كردند، اما خب! اگر عمل مي كردند ديگر اين فساد بانكي اخير كه حالا همه روزنامه ها و همه دستگاهها و همه ذهن ها را پر كرده پيش نمي آمد. وقتي عمل نمي كنيم، دچار اين حوادث مي شويم. اگر با فساد مبارزه بشود ديگر اين چند هزار ميليارد- يا هرچه - سوء استفاده اي كه افرادي بيايند بكنند، پيش نمي آيد. وقتي عمل نمي كنيم، خب، پيش مي آيد؛ ذهن مردم را مشغول مي كند، دل مردم را مشغول مي كند، دل آدمها را مي شكند. چقدر در اين كشور از بروز يك چنين فسادي دلها ناراحت مي شود؟ چقدر آدمها اميدشان را از دست مي دهند؟ اين سزاوار است؟ اين به خاطر اين است كه عمل نكرديم. از همان وقت كه گفته شد فساد ريشه دار مي شود، ريشه پيدا مي كند، شاخ و برگ پيدا مي كند، هر چه كه بگذرد، كندنش مشكل مي شود- اينها گفته شد، اينها تاكيد شد، اينها همه بيان شد؛ اينها سرمايه گذار پاكدامن و صادق را مأيوس مي كند- اگر عمل مي شد، مبتلا به اين مسائل نمي شديم. حالا مبتلا شديمرهبرمعظم انقلاب در ادامه تاكيد مي كنند كه «به بدكاره و خرابكار و مفسد» نبايد ترحم بشود"

بدتر اینکه در دومین نقل قول کردن خود سربازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز دست به خود زنی زده و بند را آب داده است . زیرا بر خلاف اینکه ولی وقیح منفور ونا مشروع به رسانه خبری و مطبوعاتی نهیب زده است که چرا اینقدر این داسان اختلاس 3000 میلیارد تومانی را کشدار می کنید ? اجازه دهید تا نهاد های حکومتی پیگیر این پرونده کارشان را بکنند . یعنی اینکه هم ناراحتی ونگرانی از مطرح شدنش در مطبوعات ر ا آشکار بیان کرده است . هم اینکه رعایت سانسور را به مطبوعات دیکته نموده است که فتیله ی پیگیری این پرونده را پایین بکشید . ولی اکنون ار سوی نماینده ویژه اش در دروغ نامه ی کیهان ناخواسته با نقل قول کردن فاش ساخته است که مطبوعات به خصوص هفته نامه طنز توفیق در زمان شاه آنقدر اختیار داشت که اقدامات اقبال مسئول شرکت ملی را می توانست زیر سئوال ببرد. بهر حال وی با این نقل قول کردن اینگونه آمده زیر ابرو بر دارد که موجب چشم کور شدن شده است :

" در دوران طاغوت هفته نامه طنز و فكاهي توفيق روي جلد يكي از شماره هاي خود را به كاريكاتوري اختصاص داده بود كه توقيف دو هفته اي آن را در پي داشت. در اين كاريكاتور كه سواحل خليج فارس را نشان مي داد، يك كشتي نفتكش غول پيكر بعد از بارگيري از ساحل جدا شده و در آب هاي خليج فارس به سوي انگليس در حركت بود و همزمان، يك گاري اسبي در حالي كه يكي از چرخ هاي آن لنگ مي زد، بشكه اي نفت را از مناطق نفت خيز جنوب به داخل كشور حمل مي كرد. در كنار ساحل، دكتر منوچهر اقبال رئيس وقت شركت ملي نفت ايستاده و در حالي كه چشم خود را به روي نفتكش غول پيكر انگليسي بسته بود، با دست راست به گاري فكسني اشاره كرده و فرياد مي زد؛ «آهاي بردند! سرمايه ملي را دزديدند و خوردند! و...»! امروز كه سوءاستفاده كلان و 3 هزار ميليارد توماني در سيستم بانكي كشور برملا شده و به قول آقا اين ماجراي تلخ دل بسياري از مردم را شكسته است، اولين و ضروري ترين اقدام، واكاوي عوامل و علت هايي است كه تاكنون مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي را زمين گير كرده و مانع از تحقق آن شده است.راه كار، اما، نه فقط دشوار نيست بلكه نسخه اي ناپيچيده است كه نبايد مانند گذشته در پيچيدن و به كار بستن آن كوتاهي شود.اين نسخه -متاسفانه- بر زمين مانده را مي توان در دستورالعملي جستجو كرد كه10 سال و چند ماه قبل حضرت آقا براي مبارزه با مفاسد اقتصادي صادر كرده بودند؛«با اين امر حياتي- مبارزه با مفاسد اقتصادي- نبايد به گونه شعاري و تبليغاتي رفتار شود... هيچكس و هيچ نهاد و دستگاهي نبايد استثناء شود... با فساد در هر جا و هر مسند بايد برخورد يكسان صورت پذيرد... به جاي پرداختن به ام الفسادها به سراغ خطاهاي كوچك نروند... كار مبارزه با فساد چه در دولت و چه در قوه قضائيه به افراد مطمئن سپرده شود... دستي كه مي خواهد با فساد مقابله كند، خود بايد پاك باشد... به هياهوي كساني كه از مبارزه با فساد اقتصادي متضرر مي شوند و نعره مخالفت بلند مي كنند توجه نشود... و بالاخره... تسامح در مبارزه با فساد، همدستي با مفسدان است...» اواسط دهه 70 وقتي در كيهان پرونده يكي از مفاسد اقتصادي را گشوده و به آن پرداخته بوديم ناگهان با سر و صداي كساني روبرو شديم كه مخالفت آنها با افشاي اين پرونده عجيب و غيرمنتظره به نظر مي رسيد، همان روزها، برادر عزيزمان سردار لطفيان فرمانده وقت نيروي انتظامي تماس گرفت و گفت؛ ما به سراغ برخي از كساني كه دست به هياهو و جنجال زده اند رفتيم و متوجه شديم كه تعدادي از آنان، خود به فسادهاي اقتصادي مشابهي آلوده اند و البته، شماري از آنها نيز با ساده لوحي تحت تاثير القائات همان آلوده ها قرار گرفته اند"

در نهایت سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری وارونه گوی پس از تناقض گویی های آشکار و بدون تجربه ی 33 ساله ی سابقه از اختلاس و غارتگری و رشوه و رانت خواری و اختلاس مهمتر با وجودد ستگاه فاسد و آلوده ی قضاییه که پشتیبان کلان دزدان حکومتی و شر کای شان بوده است. به خصوص پس از تعریف و تمجید از آخوند محسنی اظژه ای پیگیر این پرونده که مجرم جنایت علیه ی بشریت و آمر اصلی قتل های زنجیره ای ب خصوص سلاخی کردن زوج فروها می باشد . اینگونه آدرس وارونه داده است که بطور قاطع و بی ملاحظه این پرونده ی اختلاس 0000 3میلیارد تومانی پیگیری می شود :

"بالاخره، اين نكته نيز گفتني است كه اگرچه سوءاستفاده كلان و 3هزار ميليارد توماني از سيستم بانكي كشور، رخدادي تلخ و ناگوار است ولي عزم راسخ نظام در پي گيري قاطع و بي ملاحظه اين پرونده، برخلاف آنچه دشمنان بيروني با ذوق زدگي اعلام مي كنند، نشانه روشن و بدون ابهامي از سلامت نظام است و گوياي اين واقعيت كه اينگونه زشتي ها و پلشتي ها با نسخه حكومتي جمهوري اسلامي ايران ناسازگار است. شدت اين ناسازگاري و ناهمخواني را مي توان از شدت برانگيختگي مسئولان بلندپايه نظام براي مقابله با آن مشاهده كرد"

در خاتمه اینکه فراموش نشده است هر زمان که یک پرونده ی غارتگری و اختلاس و رانت خواری رو شده که تبدیل به بحران برای رژیم ضد بشری و قرون وسطایی شده است . بلافاصله کلی گرد و خاک تبلیغاتی پیرامونش شروع شده است . آنچنانکه با جنگ روانی تبلیغاتی تلاش شده است که اذهان عمومی از مسأله اصلی منحرف شود تا که فرصت پیگیری ریشه ی بحران به وجود آمده نباشد و به فراموشی سپرده و شامل مرور زمان شود تا نوبت به مطرح شدن بحران بعدی وتکرار سناریوی مشابه شود . زیرا که ساختار این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی آلوده به فساد و غیر متعارف می باشد و پیوسته می بایست مردم یا رده های پایینی بعنوان پیشمرگه قربانی شوند تا که حاشیه ی امنیتی برای حلقه یا مهره های بالایی تأمین شود. البته در اینگونه سناریو های ترسیم شده در راستای جنگ قدرت و ثروت معمولاً جریان مغلوب دراز و قربانی می شود . یا اینکه شامل جناحی می شود که قرار است از قدرت پایین کشیده و حذف گردد . اما این پرونده ی اختلاس 3000 میلیارد تومانی بانکی درون دولت مدعی اصول گرای ساده زیست اتفاق افتاده است که مورد پشتیبانی ولی وقیح منفور و نا مشروع بوده است پسموضوع پیچیده شده و عبور از آن آسان و بدون هزینه نیست . چون ریش خود رهبر ولی وقیح منفور ورئیس جمهور پاسدار گماشته اش احمد نژاد گیر است . برای همین اخطار کرده است که مطبوعات نباید دامن به این موضوع بزنند . از سوی دیگر آویزان به منشور 8ماده ای بیش از 10 سال خود در سال عدالت امام علی شده است تا متهمان درون دولت مدعی اصلاح طلبان دروغین جستجو شود. در این رابطه پاسدار سر بازجو شریعتمداری قبر ستان کهنه شکافته است و به گذشته اشاره کرده است .

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900713/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 13 مهر ماه سال 1390

سيل بند ، ترك خورده بود ! (يادداشت روز)