گزیده خبر های 13 مهر 90 قسمت -4

صاویرمواجهه جاسبی و احمدی‌نژاد

بدلیل ادامه جنگ قدرت وثروت و اختلافات ورقابت های باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی به نظر می رسد که دیگر پاسدار گماشته احمدی نژاد حاضر نیست که نقش کیش دادن بسوی رفسنجانی و عواملش را برای کودتا گران پاسدارو ولی وقیح منفور و نا مشروع اجرا و دنبال نماید.

فرارو- پنجمين همايش ملى نخبگان جوان حضور دكتر محمود احمدى نژاد برگزار شد. در این همایش عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد نیز حضور داشت.

ضرب وشتم چهارمین روحانی ناهی ازمنکر

http://www.fardanews.com/fa/news/164333

جالب است که سیاست رایج و ارزان کردن مواد مخدر که ابزاری برای غارتگری و منحرف کردن جوانان از مسیر مبارزه و آلوده کردن شان بوده است . همچنین بهانه ای برای سرکوب گری زیر چتر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین بوده است . اکنون ترکش آن دامن آخوند های حکومتی قاضی شده را گرفته است. ضمن اینکه همین می تواند تبدیل به ترفندی برای افزایش سیاست رعب و وحشت با پوشش مبارزه باا راذل اوباش شود.

این شرور بعد از دستگیری به آگاهی منتقل شد و در بازرسی بدنی از وی ۲۰ بسته کراک به میزان ۱۲ گرم کشف شد و در حال حاضر پرونده وی در حال رسیدگی و متهم با قرار در زندان است. قانون: با دخالت جانشین سرپرست دادسرای ناحیه 4 تهران، در یک نزاع خیابانی، شرور مواد فروش در ربودن یک دختر جوان ناکام ماند.جت‌الاسلام فرج‌الله عباسی جانشین دادسرای ناحیه 4 که چند شب پیش هنگام نهی از منکر مورد ضرب و شتم واقع شد.جانشین دادسرای ناحیه 4 در پاسخ به این پرسش که آیا این شرور به شما آسیب جدی وارد کرده‌ است، گفت: «با ضربه‌ای که این شرور به صورت من وارد کرد، لب‌هایم پاره و یکی از دندان‌هایم لق شده است. نامه‌ای از پزشکی‌ قانونی گرفته‌ام و هنوز به خاطر لگد‌هایی که این شرور وارد کرد، ‌در راه رفتن با کمی مشکل مواجه هستم

سایت دولت ما : افشاگری احمدی نژاد درباره اخلال شهراری تهران در بازار سکه و ارز

جالب است که گزارش شده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد توپ را وارد زمن منتقدان مدعی اصول گرای دولت شوت کرده است . زیرا که منتقدان اصول گرای دولت نه اینکه دولت را متهم به عامل اصلی اختلاس 3000 میلیارد تومانی بانکی می کنند بلکه می گویند بخشی از این اختلاس در خرید وفروش سکه طلا وارز بکار گرفته می شود . زیرا که دولت از طریق این سود کلان گران کردن سکه و ارز تصمیم دارد که هزینه ی تبلیغات بر گزااری نمایش خیمه شب بازی باز ارمکاره ی دوره ی نهم را تأمین نماید . اما اکنون گزارش شده است که پاسدار گماشته احمدی در سخنرانی خودد ر سفر اخیرش به همدان همیننسبت مشابه را به رقبای منتقد وی و دولت وارد نموده است که دلال های وابسته به این هستند با سیاست خرید ارز و سکه های دولتی و گران کردنش می خواهند ضربه به سیاست طرح های توزیع ارز های دولتی بزنند .

سایت دولت ما (حامی احمدی نژاد) : احمدی نژاد در جمع مردم همدان از اخلال شهرداری تهران در بازار سکه و ارز پرده برداشت. به گزارش "دولت ما" احمدی نژاد درباره اخلال در بازار سکه گفت برخی با پول های کلان سکه های موجود در بازار را خریده اند تا سکه گران شود. وی درباره اخلال در بازار ارز هم گفت دلار در بازار ایران 900 تومان هم نمی ارزد ، آنها با پول های کلان هرچه بانک مرکزی ارز به بازار عرضه می کند می خرند و مدام هم می گویند ارز باید گران شود! این گزارش حاکی است چندی پیش روزنامه ایران گزارشهای متعددی درباره اخلال یک شرکت شرخر وابسته به شهرداری تهران در بازار سکه و ارز خبر داده بود. در پی انتشار این خبر سخنگوی شهرداری تهران اصل ماجرا را تکذیب کرد اما باقر قالیباف چند روز بعد اعلام کرد فقط 25 میلیارد ریال سکه خریده ایم!این گزارش حاکی است احمدی نژاد در سخنان خود از برنامه ریزی باندهای قدرت و ثروت برای راه انداختن موج گرانی خبر داد و از مردم خواست تا سه ماه آینده کالای غیر ضروری نخرند و تا حد امکان نیز پول یارانه های واریزی را برداشت نکنند تا نقشه های شوم باندهای اختاپوسی باطل شود.اهمیت سخنان احمدی نژاد از آنجا مضاعف شد که برخلاف سخنرانی سفر استانی اردبیل ، سخنرانی وی در همدان بصورت زنده از شبکه خبر پخش شد.

دو نماینده مجلس: خاوری با كوله بار اطلاعات سری،آن ور آب!

معلوم است اکنون که محمود رضا رئیس سابق بانک ملی خاوری فراری داده شده است . رقبا ی پاسدار گماشته احمدس نژاد رئیس جمهوذ تلاش می کنند هر طوری شده یا وی را مجبور به باز گشت به ایران نمایند . یا اینکه با فضا سازی مجبور به سکوتش کنند تا که جرت نکند دست به افشاگری بزند و با پیش گرفتن سیاست سکوت کنار بیاید . یا اینکه آنگونه برایش فضا سازی شود دکه فاش کردن اطلاعات از سوی وی در آینده بی اعتبار شود. یا اینکه حتی تهدید به ترور وحذف فیزیکی خواهد شد.

دو نماینده مجلس با اشاره به این كه وزارت اطلاعات صلاحیت خاوری را تایید نكرده بود، پرسیدند: وزیر اقتصاد چرا او را منصوب كرد؟به گزارش ایلنا عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر قرار باشد در مورد انتصاب خاوری به مدیریت بانك ملی، ایرادی گرفته شود نباید به وزارت اطلاعات ایرادی وارد شود، چون از ابتدا وزارت اطلاعات صلاحیت وی را تایید نكرده بود. محمد دهقان در رابطه با اختلاس اخیر و تابعیت دو گانه خاوری، اظهار داشت: انتصاب خاوری به عنوان مدیر عامل بانك ملی به لحاظ حقوقی ایراد دارد، چرا كه وزارت اطلاعات صلاحیت وی را تایید نكرده بود اما وزیر اقتصاد وی را به این سمت منصوب كرد. با وجود اینكه وزیر اقتصاد از تابعیت دوگانه خاوری خبر داشته، چه طور وی را بر این سمت منصوب كرده است.اسماعیل كوثری عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز گفت: از آنجایی كه خاوری تابعیت دو گانه‌ای داشته است، وزارت اطلاعات و وزیر اقتصاد باید در این خصوص پاسخگو باشند علاوه بر این اگر وزارت اطلاعات صلاحیت خاوری را تایید نكرده و وزیر اقتصاد با بی‌توجهی به عدم تایید صلاحیت خاوری از سوی وزارت اطلاعات وی را منصوب كرده است، باید در این زمینه نیز پاسخگو باشد.به گفته وی، اكنون خاوری كوله باری از اطلاعات محرمانه و سری كشور را در اختیار دارد و در آن سوی مرز‌ها نشسته و این طور به نظر می‌رسد كه از ابتدا هیچ تعلق خاطری به ایران و مسئولیتش نداشته است، از این رو وزیر اقتصاد باید در این رابطه به مردم پاسخ دهد كه با چه اطمینانی فردی كه تابعیت كشور دیگری را داشته است به سمت به این مهمی منصوب كرده است