گزیده خبر های 14 مهر 90 قسمت-4

نامه سپاس فرمانده کل سپاه خطاب به مقام معظم رهبری.دیدار جانبازان خون تازه ای در رگ های یادگاران دفاع مقدس جاری کرد.خبرگزاری فارس: در پی دیدار اخیر 57 تن از جانبازان قطع نخاع گردنی با رهبر فرزانه انقلاب، سرلشکر جعفری فرمانده سپاه در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری از ایشان سپاسگزاری کرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900714000481

این گزارش حمایتی رئیس گزمکان پاسداران کود تا گر از و لی وقیح منفور ونا مشروع که از قربانیان جانباز یا مردگان سیار جنگ ضد ملی و میهنی 8 ساله ایران و عراق دیدار داشته و اشک تمساح برای شان ریخته و از جنگ افروزی دفاع نموده است که گذشته از 1000 میلیارد دلار خسارات اقتصادی ومالی در بر داشت منتهی به شکست و سر کشی جام زهر از سوی خینی شیاد شد چونکه برای بقای رژیم منحوس ضد بشری و قرون وسطایی این جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق نعمت الهی نا میده شده نیاز بود . زیرا در غیر اینصورت نه این رژیم ضد بشری دوام می آورد ونه ولی وقیح منفور ونا مشروع با پاسداران می توانستند طرح کودتا علیه ی رقبا وحذف شان از صحنه تدارک به بینند . برای همین است که اکنون رئیس گزمکان پاسداران کودتا گر از مواضع جنگ افروزانه ی ولی وقیح منفور ونا مشروع تعریف و تمجید کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، متن پیام سرلشکر جعفری بدین شرح است: محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) .با اهدای سلام خالصانه؛خدای بزرگ را شاکریم که در عصر غیبت کبرای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از نعمت عظمای نیابت امام معصوم (ع) و ولایت فقیه در ساحت فقیهی عادل، مجاهدی حکیم و رهبری بصیر، هوشمند و جامع شرایط علمی و عملی چون امام راحل عظیم الشأن (ره) و خلف صالح و شایسته اش حضرتعالی ـ که به حق خورشید پرفروغ اسلام ناب محمدی (ص) و هدایت بخش نهضت بیداری اسلامی در تاریخ معاصر به شمار می روید ـ بهره مندمان ساخت و در عصر جاهلیت مدرن در صراط مستقیم الهی قرارمان داد. اینک با قلبی آکنده از عشق جاودانه، به نمایندگی از رزمندگان و حماسه سازان دفاع مقدس ـ بویژه جانبازان عزیز و سرافراز قطع نخاع گردنی ـ که در فضایی سرشار از نشاط معنوی و شوق آسمانی، آرزوی دیرین خود را محقق یافتند و به فیض حضور در محضر شریفتان نایل آمدند و از الطاف کریمانه آن رهبر فرزانه بهره مند شدند، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم. بی تردید خاطرۀ این دیدار شورانگیز و فرحبخش که خون تازه ای در رگ های ما و یکایک ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس جاری ساخت، همواره ماندگار و طریق تداوم راه امام (ره) و شهدا و دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های سترگ نظام را به عطر حماسه، ایثار و استقامت معطّر ساخته و ایمان، جهاد و شهادت را فریاد خواهد زد.با اشتیاق فراوان برای دیدارهای مجدد، سلامتی و دوام عمر پربرکت حضرتعالی و استمرار حرکت در سایه سار رهبری های خردمندانه و حکیمانه‌تان دعای همیشگی و آرزوی دائمی ما از درگاه پروردگار متعال است. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری.

آیت‌الله جنتی: برخی از روحانیت به امور دنیوی روی آورده‌اند

این آخوند فسیل هفت خط پالان ساییده ی که عجیب و متملق وارونه گوی می باشد . اکنون آنگونه نعله وارونه زده است که انگاری خودش و رهبر وی وقیح منفور ونا مشروع و سایر آخوند های حوزوی و حکومتی حامی ا ش 33 سال نمی باشد که سفت وسخت به امور دنیوی نچسبیده وجنگ قدرت وثروت وطرح کودتا وحذف رقبا به خاطر همین حفظ قدرت و ثروت و چسبیدن به امور دنیوی شان را دنبال نکرده و همچنان نمی کنند؟

دبیر شورای نگهبان گفت: روحانیت باید با جدیت در صحنه سیاست وارد شوند. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جنتی پیش از ظهر پنج شنبه در پنجمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روحانیت باید در صحنه سیاست حضور داشته باشند زیرا اسلام جامع است و فلسفه سیاسی اسلام از فلسفه عبادی اش بیشتر است و طلبه نباید از مسائل سیاسی دور بیفتد. وی افزود: عده ای می خواهند مسیر انتخابات را به جهتی که امام و رهبری نمی خواهند ببرند که روحانیت باید این جریان را بشناسد و درست وارد عمل شود. آیت الله جنتی تاکید کرد: چقدر ضربه خوردیم از بی اطلاعی و بی تفاوتی برخی از روحانیون از سیاست. این ضربه ها از همان زمان امام حسن و امام حسین (ع) وجود داشت. وی عنوان کرد: برخی از روحانیت به امور دنیوی روی آورده اند تا زندگی بهتری داشته باشند و اگر دیگران می بینند که افراد ناصالحی در این عرصه ورود پیدا کرده اند باید با آنها برخورد کنند. وی با اشاره به بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد: سلطه غربی در حال سقوط و انحطاط است و این ما هستیم که باید الهام بخش برای مردم کشورهای اسلامی باشیم. وی ادامه داد: قسمتی از این تاثیرگذاری رخ داده اما هنوز کم است و روحانیت باید نقش خود را با توجه به جایگاهش در بیداری اسلامی ایفا کند. آیت الله جنتی عنوان کرد: انتخابات نزدیک است و هرکدام از روحانیت وظیفه ای برای توجیه مردم داریم.

«لاریجانی به هر نماینده ۱۰۰ میلیون تومان پول داده»

اینکه از سوی فاطمه رجبی افشاگری در بازار مکاره ی رژیم دزد بازار و غارتگر شده است که بازار داغ اختلاس ها به رقم 3000 میلیارد تومان رسیده است . بنابراین اهدای پاداش اجاره بهای 100 میلیون تومانی از سوی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی به اعضای بازار مکاره موضوعی پیش و پا افتاده وعادی می باشد به خصوص اینکه بازار مکاره د رر قابت وجنگ وگریز با دولت می باشد که با باج دادن نیاز به عضو گیری برای لشکر کشی در این رقابت می باشد.

فاطمه رجبی در گفتگو با “نسیم”، درباره رقابت مجلس با دولت و طرح نظارت بر نمایندگان گفت :”لاریجانی در ابتدای مجلس هشتم، صد میلیون تومان به هر نماینده به عنوان اجاره بهای منزل در جنوب تهران داد؛ اینگونه برخوردهای نفع‌طلبانه و مادی که بی‌سابقه هم بوده در مجالس ایران نشان دهنده آن است که تصویب نکردن طرح نظارت بر نمایندگان حداقل از بعد اقصادی مسئله‌دار است و اینها از چشم مردم دور نخواهد ماند.وی دولت احمدی نژاد را ستود و گفت : ”وحدت بین مردم و مسئولین واقعیتی غیرقابل انکار است که از سال ۸۴ با انتخاب اقای احمدی‌نژاد اعتماد مردم به مسئولین بازگشت ویک وحدت غیر قابل انتظاری بعد از ۱۶سال بین مردم و مسئولین مشاهده شد.”همسر غلامحسین الهام افزود :”دولت نهم و حتی دولت دهم که مشکلاتی فکری در آن مطرح شده، قابل مقایسه با دولت‌های هاشمی رفسنجانی و خاتمی، هم از لحاظ عملکرد و هم از جنبه فکری نیستند. دولت احمدی‌نژاد از دولت‌های قبلی جلوتر عمل کرده است وخدمات ارائه شده از سوی آن موجب بازگشت اعتماد مردم به نظام شده است.”

یک سایت اصولگرا: «احمدی نژاد، شهید رجایی نیست

عجب کشف بکری شده است . چونکه معلوم است که وی رجایی نیست .چون رجایی معدوم شده و استخوان هایش هم پوسیده است .و لی پاسدار گماشته احمدی نژاد نفس می کشد و مانور قدرت نمایی پوشالی می دهد ومشغول دروغ گفتن وخالی بندی می باشد.

جهان نیوز در مطلبی با اشاره به ادعای “احمدی نژاد” در خصوص شباهت وی به “شهید رجایی” و استفاده کردن از نام این شهید برای پیروزی در انتخابات وی می نویسد : ” زمانی که محمود احمدی نژاد،‌ کاندیدای ریاست جمهوری شد، ستاد انتخاباتی او برای معرفی این کاندیدای گمنام که تا قبل از شهرداری اش در تهران ،‌کمتر کسی اسمش را شنیده بود،‌ از یک نام بزرگ و ملی استفاده کرد:‌” شهید رجایی”‌ … و بدین سان احمدی نژاد در تبلغات رسمی،‌ رجایی زمانه و رجایی دوم معرفی شد! اینک اما ۶ سال از آن روزها می گذرد و روز به روز عیان تر می شود که رجایی در همان ۸ شهریور ۶۰ به شهادت رسید و هرگز در ۴ تیر ۸۴ در قالب احمدی نژاد ظهور نکرد.”این سایت اصولگرا در خصوص مقایسه سفر این دو مقام دولتی به نیویورک و ادعای احمدی نژاد می نویسد :” آنچه به شدت مطرح است این که چرا رئیس جمهور در این سفر با هیاتی که طبق خبرهای منتشره ۱۰۰ نفره بوده است به نیویورک رفته و بدتر از همه این که تعدادی از فامیل های خود و اعضای کابینه مانند خانواده های مشایی و بقایی و … را نیز با هزینه بیت المال به این سفر کاری برده است؟! مگر سفر سازمان ملل جای پسر و عروس و مادر زن آقازاده معزز و … است و مگر مردم ایران چه تعهدی نسبت به این خاندان دارند که باید هزینه سفر آنان به نیویورک را نیز بپردازند؟!”جهان نیوز در این خصوص با تشریح سفر شهید رجایی به سازمان ملل در سال ۱۳۵۹ می نویسد :” ایشان)شهید رجایی( که از چند روز قبل در جبهه جنگ حضور داشتند، عصر روز پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه ۵۹ از مناطق جنگی با هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد شدند و پس از انجام مصاحبه مطبوعاتی در فرودگاه ، در رأس هیأتی مرکب از برادران: بهزاد نبوی وزیر مشاور در امور اجرایی، گودرز افتخار عضو شورای نگهبان، یک نفر از وزارت امور خارجه، ۳ نفر از دفتر نخست وزیر و چهار نفر خبرنگار و فیلم‌بردار از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری پارس ، عازم نیویورک شده پس از ۱۳ ساعت پرواز، در ساعت هشت صبح جمعه به وقت تهران (نیم ساعت پس از نیمه شب به وقت نیویورک) وارد آن شهر شدند. هیات همراه شهید رجایی در سفر نیویورک ۱۰ نفره بوده است که ۴ نفرشان نیز خبرنگار و فیلمبردار بوده اند و البته دوستان و آشنایان و اقوام و همسایه ها شال و کلاه نکرده بودند تا با رئیس دولت به نیویورک بروند و جاهایی که بخه خواب هم نمی دیدند را با پول ملت ببینند! سفر هم به لحاظ دیپلماتیک،‌ سفر موفقی بود و شهید رجایی در سازمان ملل بیش از آن که از این سو و آن سوی جهان بگوید درباره ایران گفت و “صدای ملت ایران” بود. حال این رفتار شهید رجایی را مقایسه کنید با رفتار کسی که حتی برای نوه اش نیز درخواست ویزا کرده بود تا او را با خود به نیویورک ببرد و حتی همسران رئیس دفتر و معاون رئیس جمهور هم در این سفر به عنوان “هیات همراه”‌ حاضر بوده اند!”نویسنده این مطلب در ادامه قضاوت را بر عهده مردم گذاشته و می نویسد : ” قضاوت با مردم و تاریخ و خطاب به برخی مسوولان می گوییم؛ آقایان! هر کاری که می کنید ،‌لااقل خود را به چهره های تاریخی نچسبانید و نام بزرگانی چون رجایی را که اینک جزو اسطوره های این ملتند را لکه دار نکنید.”

متهمان تجاوز گروهی به یک زن آزاد شدند

مگر جنایتکار حاکم که 33 سال است جنایت وخیانت و غارت وجنگ افروزی و عوامفریبی ودین فروشی کرده اند آزاد نمی باشند و همچنان مشغول ادامه دادن جنایات وخیانات خود نمی باشند که توقع می باشند پیروان شان آزاد نباشند؟

به گزارش سایت آفتاب، ۱۰ متهم دستگیر شده در حادثه تجاوز گروهی به یک زن در کاشمر، از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شدند.به نوشته این سایت این افراد در پی اتهام تجاوز دسته جمعی به یک زن جوان در تاریخ خرداد در کاشمر پنج ماه را در زندان به‌سر ‌بردند، اما دادگاه می گوید نسبت به این اتهام، شواهدی به دست نیامد.یک مقام مسئول در دادگستری مشهد نیز در این خصوص گفت: تعدادی از این افراد با ضمانت آزاد و تعدادی نیز تبرئه شده‌اند تا تحقیقات بیشتر از زن مدعی و سایر شاهدان انجام شود.به گزارش رسانه ها، در تاریخ شانزدهم خرداد، مردی با یک زن جوان به دلایل نامشخص به اطراف روستای قوژد کاشمر رفته بود که تعدادی از جوانان این منطقه با اطلاع از این موضوع با ضرب و شتم مرد جوان و مجروح کردن او، زن جوانرا مورد آزار و تجاوز جنسی قرار دادند.

پاسخ ۱۰ نماینده مجلس به یک سوال

آخر مشخص نیست که برای چه اعضای بازار مکاره ی مدعی اصول گرایی که چون از اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانکی به اینان سهمی نرسیده است در بازار مکاره دست به گرد وخاک بر پا کردن می زنند و شرط و شروط تناقض آمیز می زنند تا تبدیل بهم زدن داستان بد بوی اختلاس و بیشتر بوی گندش در آردن می شوند؟

در پی مطرح شدن اختلاس سه هزار میلیاردی در بانک صادرات، ده نماینده مجلس در پاسخ به خبرنگار سایت جهان درخصوص اینکه “اگر جای بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و حسینی وزیراقتصاد بودید در مواجهه با این اختلاس چه می کردید؟” پاسخ دادند :۱- محمد کرمی راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: “به قوه قضائیه کمک می کردم تا با قاطعیت این موضوع را پیگیری و با مسببین اصلی برخورد جدی کرده و اشد مجازات را برای آنها خواستار می شدم و اگر قصور متوجه ام بود و مقصر می بودم، ضمن عذرخواهی از مردم، استعفا می دادم.”۲- داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس: “اگر من وزیر یا رئیس کل بانک مرکزی بودم حداقل شجاعت استعفا را داشتیم و دو دستی به پست و مقام نمی چسبیدم.”۳- بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری در مجلس: “اگر من بجای سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی بودم، قبل از همه استعفا می دادم و وقتی اینجانب استعفا می کردم، مقامات زیر مجموعه من از جمله رئیس کل بانک مرکزی باید استعفا می داد.”۴- جعفر قادری نماینده شیراز: “در اخبارها ذکر شده که خاوری مدیر عامل بانک ملی تابعیت کانادایی دارد که اگر این خبر درست باشد، سپردن مسئولیت مدیرعاملی بانک ملی به وی برخلاف ماده ۹۸۹قانون مدنی که بر ممنوعیت سپردن مسئولیت بر افراد با تابعیت خارجی تاکید دارد، می باشد و آقایان باید پاسخگو باشند.”۵- سیدرضا اکرمی نماینده تهران: “سه کار را انجام می دادم ۱- ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام می کردم که در نظارت ضعیف بودم. ۲- با قاطعیت اعلام می کردم که هر آنچه قانون حکم کند، با تمام وجود پذیرا هستم.۳- با شهامت استعفاء می دادم تا سوء ظنی در کشور بوجود نیاید.”۶- مصطفی رضاحسینی نماینده شهر بابک:” اگر چنین اتفاقی در حوزه کاری من رخ می داد، به رسم ادب و برای اینکه نشان دهم که از این قضیه ناراحت هستم در درجه اول استعفاء می دادم و بعد از آن تمام توان و امکانات خود را در اختیار مسئولین اطلاعاتی و امنیتی می گذاشتم تا همه عوامل و مسببین آنرا شناسایی کنند.”۷- جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه: “من استعفا می دادم. چرا که هیچ دلیل قانع کننده ای در این زمینه وجود ندارد. معتقدم که آسیبی که ناشی از این موضوع به اعتماد ملی و نظام وارد شده جز با استعفای این افراد التیام پیدا نمی کند. جالب است این اختلاس در بانکی رخ داده که معاون امور بانکی وزیر اقتصاد، خود عضو غیر موظف بانک صادرات بوده است.”۸- موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس: “در سیستم مدیریتی خودم تیم نظارت و کنترل را فعال می کردم. عوامل خلاف کار را ضمن معرفی، بشدت برخورد می کردم. اگر این اختلاس به دلیل ضعف مدیریتی من بوده، حتما استعفا می دادم.”۹- موسی غضنفرآبادی نماینده بم: “هر چه را قانون و شرع می گفت انجام می دادم و به هیچ وجه دنبال جوهایی که روزنامه ها و رسانه ها می سازند نبودم و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل می کردم.”۱۰- فاطمه رهبر نماینده تهران: “ضمن برخورد جدی با عاملین اختلاس، استعفاء داده و از مردم و نظام عذرخواهی می کردم.”