خبر تصویری و فیلم شلاق زدن پیمان عارف

18 مهر 90

چرا به جای دراز کش کردن و شلاق زدن اختلاس گران 3 هزار میلیارد تومان بانکی دانشجو شلاق زده شده است؟ چرا برای منحرف کردن اذهان عمومی از اختلاس 3000 میلیارد تومانی به سراغ دانشجوی دانشگاه رفته و وی قربانی شده است؟ مگر جز این است که هدف از به حساب اینگونه تحقیر کردن دانشجو نمایش آنسوی سکه ی جنایت بازداشتگاه کهریزک می باشد؟ چرا در ادامه ی طرح و توطئه ی دشمنی آشکار با دانشجویان و دانشگاه ها که هدف گورستانی و حوزوی و پادگانی و تفکیک جنسیتی جدا سازی دخنران و پسران دانشجویان در دانشگاه ها می باشد که این طرح شلاق زدن اجرا شده است؟ مگر این چنین شلاق زدن و تحقیر کردن دانشجو مترادف شتاب و فزونی رشد فرار مغز ها یا سرمایه از کشور نیست؟ البته این اقدام وحشیانه آنسوی مانور انتظامی در دبیرستان دخترانه است که ناشی از وحشت ارتجاع هار حاکم دین فروش به آخر خط رسیده است که از ترس هجوم به سنگر آزادیخواهی دانشگاه برده است که دارای تاریخچه ی 6 دهه ی مبارزه با استعمار خارجی و ارتجاع داخلی دارد. بهرحال تصاویر وفیلم ضمیمه شده مربوط به دانشجو پیمان عارف است که پس از اتمام یک سال محکومیت زندانش با فرود آوردن 72 ضربه شلاق بر پشت وی و سیخ کباب درست کردن دژخیمان زندانبان وی را بدرقه کردند تا به استقبال خانواده اش برود تا که تفهیم شود دانشجویی که مقاومت کند وتسلیم نشود و در نامه ی نگاری هم سلام به رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد ندهد چنین بهایی دارد . اما چنین اقدام وحشینه دارای چند پیام می باشد . یکی زهر چشم گرفتن از دانشجویان آزاد یخواهانی می باشد که اکنون پس از باز گشایی دانشگاه ها در گیر اعتراض برای تفکیک جنسیتی هستند . از سوی دیگر تجمع اعتراضی بر پا می دارند و درعدم حضور در کلاس های درس به خاطر کشته شدن دانشجوی ارشد کارشناسی آمنه زنگنه فعال می باشند . همچنین هدف اجرای این حکم از سوی دستگاه فاسد قضاییه به 72 ضربه شلاق با چاشنی عدم رعایت سلام به پاسدار گماشته احمدی نژاد نوعی پوست موز بر زیر پای رئیس جمهور انداختن وتحریک کردن دانشجویان معترض و نا راضی علیه ی وی می باشد که بی ربط به رقابت و اختلاف ناشی از جنگ قدرت و ثروت میان های باند های مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره می باشد.

بدن شلاق خورده پیمان عارف : آزادی از زندان یعد از 72 ضزبه شلاق بخاطر توهین به احمدی نژاد!

پیمان عارف، از فعالان دانشجویی که در بند ۳۵۰ زندان اوین محبوس بود، ظهر امروز بعد از تحمل ۷۲ ضربه شلاق از زندان آزاد شد.دادگاه انقلاب تهران پیمان عارف را به اتهام توهین به ریاست جمهوری به ۷۴ ضربه شلاق محکوم نموده بود. سمیرا جمشیدی همسر پیمان عارف نیز به سایت "رهانا" گفته است که "همسرش امروز با پایان دوره‌ی محکومیت از زندان آزاد شده است و قبل از آزادی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی اجرا شده است."این فعال دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته، با ورود ماموران امنیتی به منزل شخصی‌اش بازداشت و بعد از گذراندن چند روز انفرادی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.

اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق پیمان عارف در آستانهٔ آزادی‌اش

پیمان عارف، فعال دانشجویی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، لحظاتی پیش جهت اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق به اجرای احکام زندان اوین منتقل شده است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پیمان عارف در حالی صبح امروز به اجرای احکام زندان اوین منتقل شد که با پایان دوران محکومیتش و بر اساس اعلان قبلی، تا ساعاتی دیگر آزاد خواهد شد.دادگاه انقلاب تهران پیمان عارف را به اتهام توهین به ریاست جمهوری به ۷۴ ضربه شلاق محکوم نموده بود.پیمان عارف از فعالان سابق دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی ایران، بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته جهت اجرای حکم حبس بازداشت شده بود.

فیلم/ مصاحبه با پیمان عارف پس از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=39216