تصاویری از پاسدار احمدی نژاد با مدعیان اصلاح طلبان وسفر خانوادگی به نیویورک.

10 مهر 90
تصاویر دیده نشده>احمدی‌نژاد و اصلاح طلبان


چون 33 سال است که دین به اساس قدرت و ثروت و عوامفریبی تبدیل شده است . خوب معلوم است فرصت طلبی و قدرت ومال پرستی ودگر دیسی و چرخش هم جزو پیامدهای این چنین حکومت دین فروشانه ی جنگ افروزی می باشد و تا ادامه داشته باشد این وضعیت هم همچنان ادامه دارد تا که در بستر جنگ قدرت وثروت بخشی حذف شوند وجای شان تغییر کند تا که برخی از اینان همچون اکبر گنجی و تاجزاده و آخوند کدیور و...تبدیل به منتقد شوند ودر آب نمک نوبت بازگشت قدرت خیسانده شوند. البته برخی که تاریخ مصرف شان به سر رسیده از صحنه محو می شوند. ناگفته نماند که انگشت شماری دل از سر سپردگی برای بازگشت یا در نوبت انتظار قدرت دل بر می کنند.


احمدی نژاد-تاجزاده و امیر محبیان در یك نشست سیاسی در مسجد حجت بن الحسن(عج))گفتگوی وردی نژاد و فاتح و رحمانی فضلی -مدیرعامل خبرگزاری‌های دولتی ایسنا و ایرنا و معاون سیاسی صداوسیما با خاتمی در دوران ریاست جمهوری‌اش عماد الدین باقی، لطیف صفری، عبدالله نوری، اكبر گنجی، محسن كدیور، مرحوم احمد بورقانی در یك برنامه دوران دوم خرداد .

خانواده احمدی‌نژاد در نیویورک

http://www.fararu.com/vdcezp8o.jh87oi9bbj.html

گفته می شود که مگر مگر دوغ به در ویشان حرام است. چرا باید سفر به نیویورک بر خانواده احمدی نژاد نا روا باشد چونکه این مکان برای مدعی که می خواهد فضا را تسخیر کند وجهان را تغییر دهد و ا صلاحش نماید ومدیریت آن را بر عهده داشته باشد بسیار کوچک و حقیر است؟ به خصوص این که این بیچاره یک شهروند آمریکایی به نام حمید مولانا دارد که مشاور امور ارتباطی بین المللی اش می باشد و کمک به ادعای ساده زیستی اش کرده است و مشاور مبارزه با مفسدان اقتصادی داخلی و استکبار و صهیونیست جهانی کردنش می باشد. برای همین برای اثبات ادعای خود دست به چنین سفری زده تا رفع خستگی ناشی از کار مداوم کند . اما بخیلان و حسودان که همچون گربه ی گرسنه ای هستند که چون دستش به گوشت نمی رسد می گوید پیف پیف چه بوی بدی می دهد چشم دیدن اینگونه پیشرفت وسفری را ندارند .سنگ اندازی می کنند ونق می زنند یا بقل خودشان افشاگری می کنند.

به دنبال انتشار خبر درخواست ویزا برای سفر همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئیس جمهور برای سفر به آمریکا به همراه هیات دیپلماتیک ایران و تکذیب حضور داماد، دختر و نوه رئیس جمهور در این سفر، توسط دفتر رئیس جمهورسایت الف یک عکس از این سفر را منتشر کرد.این عکس را سایت رسمی رئیس جمهور(president.ir) منتشر کرده بود ولی اکنون از سایت خود حذف کرده است. در این عکس، مهدی احمدی نژاد، عروس و مادر عروس رئیس جمهور در ردیف وسط مشخص هستند. الف یادآور شد درفهرست افرادی که امسال برای همراهی رئیس جمهور در سفر کاری به نیویورک، برایشان درخواست ویزای آمریکا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئیس جمهور وجود داشت ولی داماد و دختر و نوه رئیس جمهور به دلیل نرسیدن یا عدم صدور ویزا نتوانستند آقای احمدی نژاد را در این سفر همراهی کنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئیس جمهور (همسر آقای مشایی) در این سفر حضور داشته اند و در عکس به روشنی حضور دارند