گزیده خبر های 12 آبان - 90

مطهری: لاریجانی داماد ناخلفی است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=82227

خوب وقتی علی مطهری عضو بازار مکاره که برادر همسر پاسدار انگلیسی علی لاریجانی است که رئیس بازار مکاره می باشد وب بطور شفاف اقرار کرده است که همسر خواهرش نا خلف است . بنابراین از این برادران ناخلف لاریجانی که دو نهاد حکومتی را اشغال کرده اند چه توقعی می توان د اشت که این نا خلا فان اقدامی مثبت به نفع ملت ومنافع ملی کشورانجام دهند؟

با سئوال از رئیس جمهور چه اتفاقی قرار بود در کشور رخ دهد که معاونان پارلمانی وزرا و معاون پارلمانی رئیس جمهور از یک طرف و هیئت رئیسه از طرف دیگر مانند دو تیغه قیچی به طراحان سئوال فشار می آوردند؟نماینده تهران تاکید کرد: آیا این روش برای اداره کشور بهتر است یا روشی که الان دولت و مجلس از طریق مطبوعات پیش گرفته اند و یکدیگر را گلوله باران می کنند.به گزارش شفاف به نقل از مهر علی مطهری در جلسه بررسی استعفای خود، گفت: نمی‌توان گفت چون فردی تعدادی پرونده زیر بغل دارد و جسارت لازم را هم دارد همه باید مطابق میل او رفتار کنیم تا دوره اش به سر رسد.اگر آقای لاریجانی که داماد ما هم هست در جایگاه ریاست جمهوری چنین خطاهایی را انجام می داد من از ایشان هم سئوال می کردم. لاریجانی داماد ناخلفی است چون با طرح سئوال همراهی نکرد.اگر هیئت رئیسه از همان ابتدا طرح سئوال از رئیس جمهور را به جریان می انداخت مسئله پس گرفتن امضاها پیش نمی آمد چون وقتی نمایندگان می بینند هیئت رئیسه در مورد طرح سئوال مردد است امضاهای خود را پس می گیرند.اظهارات احمدی نژاد مبنی بر اینکه مجلس در راس امور نیست و یا انتقاد وی از مجریان قانون حجاب و عفاف و عدم اجرای دقیق قانون هدفمند کردن یارانه ها و نپرداختن بخش صنعت و کشاورزی از این قانون از علل مهم طرح سئوال از رئیس جمهور بود.تایید اظهارات منحرفانه مشایی مبنی بر قرار دادن مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام، عزل متکی در زمان ماموریت به سنگال، معرفی وزیر ورزش و جوانان پس از گذشت 5 ماه از ابلاغ قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان و در پایان مقاومت 11 روزه رئیس جمهور در مقابل حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ابقای وزیر اطلاعات از دلایل مهم نمایندگان برای طرح سئوال از رئیس جمهور بود.تصور برخی از اصل ولایت فقیه مضحک است و خیال می کنند ولی فقیه تکالیف را از گردن ما ساقط می کند.خودداری هیئت رئیسه در به جریان انداختن طرح سئوال از رئیس جمهور ارتباطی به رهبری ندارد و تنها این احتمال باقی می ماند که ترس از بیان مطالبی که در مناظرات انتخاباتی رخ داد عامل عزم هیئت رئیسه در عدم به جریان افتادن طرح این سئوال است.البته این دلیل درست نیست. نمی توان گفت چون فردی تعدادی پرونده زیر بغل دارد و جسارت لازم را هم دارد همه باید مطابق میل او رفتار کنیم تا دوره اش به سر رسد. ضمن اینکه این امر منحصر به تریبون مجلس نیست و رئیس جمهور محترم در هر هفته بارها فرصت بیان آنچه که مایل است به گوش ملت برسد دارد.

سردار حجازی: متهم کردن ایران ناشی از بیداری اسلامی است.بیداری اسلامی‌ ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها را به صدا درآورد.خبرگزاری فارس: معاون ‌آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیداری اسلامی در جهان ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها در جهان را به صدا درآورده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900811001347

این سردار پاسدار وارونه گوی چرا با آدرس غلط دادن هذیان گئیی کرده است . زیرا که قیام های منطقه ضد دیکتاتوری است که بدترین نوعش در ایران 33 سال است که حاکم است . دوماً جرقه اصلی این قیام در تظاهرات ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 در ایران زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار سیدمحمد حجازی عصر امروز در دومین کنگره بین‌‌المللی شعر مقاومت در بوشهر اظهار داشت: قدرت‌های استکباری بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کنند و در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و به اقدامات بی‌ارزش دست می‌زنند.‌وی افزود: استکبار با متهم کردن مسلمانان به تروریست بودن و طرح اسلام‌هراسی در جهان می‌خواهند نور پرفروغ بیداری اسلامی را خاموش کنند و این خیزش بزرگی را که در کشورهای اسلامی به خواسته است نوید بخش سقوط ابرقدرت‌هاست‌.حجازی اظهار داشت: شعر چون فطری است موزون، شیوا و لطیف است و به نوعی زبان مشترک جوامع محسوب می‌شود.‌وی با بیان اینکه شعر مقاومت برای بیان مقاومت‌ تاثیرگذار است، افزود:هیچ مقاومتی بدون شعر تعمیق نیافته و ماندگار نشده است‌.معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: شعر و مقاومت پیوند دیرینه دارند و با هم مانوس بوده و هستند به ویژه اینکه مقاومت به توصیف اسلامی متصل است‌.معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیداری اسلامی در جهان ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها را به صدا درآورده و آن‌ها بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کنند و در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند‌.‌وی‌ با اشاره به همزمانی کنگره شعر مقاومت با روز 13 آبان ‌اظهار داشت: 13 آبان نیز مقاومت و بیداری‌ اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است‌.

ایادی آمریکا و موساد.خبرگزاری فارس: تاکنون گزارش‌های متعددی درباره ترور حداقل 530 دانشمند و استاد دانشگاه در عراق توسط موساد و با همکاری نیروهای اشغالگر آمریکایی منتشر شده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900811001150

چرا پس از بازتاب خبر خروج نظامیان آمریکاییان از عراق وفاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا اینگونه ادعا شده است . همچنین سئوال است که چرا لیست اسامی ترور های سپاه قدس و شبه نظامیان شیعی عراقی وابسته به آن از قلم افتاده است که چندین برابر این رقم است و همچنان ادامه دارد؟

به گزارش فارس، از آوریل 2003 یعنی تنها چند روز پس از سقوط بغداد و سرنگونی رژیم بعث جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی علیه دانشمندان عراقی فعال شدند. * 350 تن از دانشمندان عراقی و بیش از 200 استاد دانشگاه و شخصیت دانشگاهی* آغاز فعالیت‌های موساد در عراق با هدف کشتن دانشمندان هسته‌ای و بیولوژیک* واداشتن دانشمندان عراقی به ترک کشور* اتفاق نظر پنتاگون و موساد بر حذف دانشمندان عراقی* نتایج بدست آمده از یک تحقیقهچنین در کنفرانس"بررسی عوامل ترور دانشگاهیان و دانشمندان عراقی" که 24 آوریل 2006 در مادرید اسپانیا برگزار شد، " دکتر اسماعیل الجلیلی" انگلیسی عراقی الاصل برای اولین مرتبه از نتایج تحقیقات گسترده خود درباره این ترورها پرده برداشت. وی تاکید کرد که در تحقیقات خود به نتایج زیر دست یافته است:- اکثر ترورهای صورت گرفته علیه اساتید دانشگاهی و دانشمندان عراقی به کشته شدن برخی از اعضای خانواده‌های آنها و یا محافظانشان منجر شده است.- سیاست موساد بر ادامه روند ترورها در عراق متمرکز بود.- تهدید اساتید دانشگاهی و دانشمندان عراقی جهت واداشتن آنها به ترک کشور.* از جمله اهداف حمله آمریکا به عراق، ترور دانشمندان و نابودی مراکز تحقیقاتی- علمی بوداز سوی دیگر " دکتر نورالدین الربیعی"، دبیر کل شورای تحقیقات علمی عراق و از دانشمندان برجسته این کشور تاکید کرد که از جمله اهداف پشت پرده حمله آمریکا به عراق، ترور دانشمندان و نابودی مراکز تحقیقاتی- علمی این کشور بوده است.* تشکیل ارتش سریدکتر الربیعی در ادامه گفت: پیشرفت‌های علمی و فنی عراق از جمله دلایل حمله آمریکا به عراق با پافشاری رژیم صهیونیستی بود. آژانس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در واقع ارتش سری متشکل از 150 نفر را برای ترور اساتید دانشگاهی و دانشمندان عراق تشکیل داده بودند.این دانشمند برجسته عراقی تاکید کرد که این ترورها بخشی از "استراتژی ایجاد فاجعه" در عراق است.

صفارهرندی از حربه جدید دشمنان برای نفوذ به داخل کشور می‌گوید:تلاش آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق افراد نفوذی.خبرگزاری فارس: صفارهرندی گفت: ایران در صدر لیست دشمنان امریکا قرار دارد، اما آنها می‌دانند که از طریق حمله به ایران نمی‌توانند کاری را به انجام برسانند و برای از بین‌ بردن نظام باید به درون آن نفوذ کند تا با استفاده از افراد درون نظام برای براندازی اقدام کند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900811001307

این دیگر بیش از حد نخ نما شده و آدرس غلط دادن می باشد . برای اینکه 33 سال است که نفوذی های دشمن در ر أس قدرت خزیده اند و برای رد گم کردن بطور سستماتیک از موضع فرافکنی وپرونده سفید سازی اینگونه ادعا می کنند تا که صورت مسأله سفید نمایند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدحسین صفارهرندی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد واحد جیرفت با اشاره به حادثه 13 آبان اظهار داشت: اتفاقی که در 13 آبا گروه‌هایی نگران آینده روابط ایران و آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی بودند که یک سویه از طرف آمریکا قطع شد.صفارهرندی تصریح کرد: آن پرچمی که دانشجویان در 13 آبان برافراشتند، نتیجه‌اش تحرکات امروز منطقه است و این یعنی قدرت نفوذ که امام راحل فرمودند، "من به شما اطمینان می‌دهم که اسلام ابرقدرت‌ها را به ذلت می‌کش". وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در آن روز سقوط ابرقدرت‌ها را با چشم بصیرت می‌دید که سال‌ها بعد متفکران غربی خود به این پیش‌بینی امام راحل رسیدند که نتیجه‌اش فروپاشی اقتصاد امریکا با 14 میلیارد دلار بدهی داخلی و خارجی است.صفارهرندی گفت: افرادی که مخالف نظر امام راحل در زمینه تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان بودند، این روزها را پیش‌بینی نمی‌کردند‌ در غیر این‌ صورت ما هم امروز به یکی از کشورهای طرفدار امریکا که در حال سقوط هستند، بدل می‌شدیم. وی افزود: امروز ایران از نظر رشد علمی در جهان رتبه اول را دارد، اگر چه کشورهای پیشرفته در زمینه‌هایی از ما جلوتر هستند، اما سرعت رشد علمی ایران 13 برابر میانگین جهانی است و ما نیز با این سرعت رشد به زودی در صدر قرار می‌گیریم.

فرمانده‌ پلیس بصره‌ در گفت‌وگو با فارس خبر داد؛3 کشته‌ و 40 زخمی در انفجار بصره‌ عراق.خبرگزاری فارس: انفجار همزمان سه‌ موتور سیکلت در شهر بصره‌ ، 3 کشته‌ و 40 زخمی برجای گذاشت.

بدون شک اینگونه اقدامات تروریستی زیر سر نیروهای تروریستی کشوری می باشد که عراق را اشغال وحیات خلوت خود کرده است . اکنون برای اینکه عراق را بیشتر ناامن وبی ثبات سازند تا که به جای خروج نظامیان آمریکایی مسئولیت آموزش نظامی ارتش قرار را از دولت دست نشانده نوری مالکی مزدور خائن دریافت دست به اینگونه اقدامات تروریستی تا عربستان و حزب بعث عراق و به خصوص آمریکا را متهم کند تا ادعای تروریست بودن آمریکا در دنیا ثابت شود که از سوی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع بیان کرده است.

سرلشکر "فیصل العبادی" فرمانده‌ اداره‌ پلیس استان بصره‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بصره‌ ، اعلام کرد: دقایقی پیش سه‌ موتور سیکلت بمب گذاری شده‌ در منطقه‌ "الجمهوریه‌" واقع در مرکز شهر بصره‌ به‌ طور همزمان و در مقابل یک رستوران منفجر شدند.وی افزود: آمارهای اولیه‌ نشان می دهد در این انفجارها 3 نفر کشته‌ و دست کم 40 تن دیگر زخمی شده‌اند که‌ همه‌ قربانیان غیر نظامی و شهروند عادی هستند.انتظار می رود بر اثر شدت حادثه‌ در ساعات آینده‌ شمار قربانیان این حمله‌ تروریستی افزایش یابد.پیش از این برخی منابع اداره‌ پلیس از انفجار سه‌ خودروی بمب گذاری شده‌ خبر داده‌ بودند ؛ اما رئیس اداره‌ پلیس استان بصره‌ تاکید کرد که‌ عامل انفجار موتورسیکلت های بمب گذاری شده‌ بوده‌اند.