گزیده خبر های 14 آبان 90 قسمت - 3

نشت گاز 37 دانش آموز را عازم بيمارستان كرد

بالاخره وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد آمنه زنگنه ناشی از گاز گرفتگی فاضلآب حمام خوابگاه دانشگاه بقتل می رسد . یا دانشجوی پرستاری در سیستان بدلیل برق گرفتگی جان می بازد. چرا نباید وقتی پول گاز ونفت به دانش آموزان سهمی نمی رسد .ولی نشت گاز مونو اکسید کربن از شوفاژ اینگونه راهی بیمارستان شان نکند؟

نشت گاز مونو اكسيد كربن شوفاژخانه به داخل كانال كولر دبيرستاني دخترانه در شهرستان هرسين استان كرمانشاه، 37 دانش آموز را روانه بيمارستان كرد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره گازگرفتگي در دبيرستاني دخترانه در شهرستان هرسين استان كرمانشاه و اعزام تعدادي دانش آموز به بيمارستان، بلافاصله ماموران كلانتري 11 اين شهر براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.بنابراين گزارش، با حضور ماموران در بيمارستان و در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد، به دليل نشت گاز مونواكسيد كربن از موتور شوفاژخانه به داخل كانال كولر مدرسه، 37 نفر از دانش آموزان مسموم و براي درمان به بيمارستان شهرستان هرسين اعزام شدند.اين گزارش حاكي از آن است كه حال همه دانش آموزان رضايت بخش بوده و پس از انجام اقدامات درماني لازم از بيمارستان ترخيص شدند.

اعدام عامل قتل 3عضو يك خانواده نورآبادي در ملأ عام
http://www.kayhannews.ir/900814/15.htm#other1514

چرا گفته نمی شود که این چگونه رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی می باشد که پس از 33 سال سابقه ی حکومت دین ابزار قدرت و ثروت کردن چگونه جامعه ای ساخته است که یک جوان 20 ساله اگر پرونده سازی برایش نشده باشد معتاد سابقه دار شده است . سپس بدلیل جواب رد در ازدواج قاتل می شود . آنگاه در نهایت تبدیل به مقتول می شود؟

حكم اعدام عامل قتل سه عضو يك خانواده نورآبادي صبح پنج شنبه در ميدان امام خميني نورآباد شهرستان دلفان به اجرا درآمده گزارش خبرنگار ايرنا، اين فرد در اقدامي جنون آميز، با شليك گلوله موجب مرگ سه عضو خانواده (مادر و دو فرزند دختر و پسر) دختر مورد علاقه اش شد كه در اين حادثه يكي ديگر از اعضاي اين خانواده نيز به شدت مجروح شد.رئيس دادگستري شهرستان دلفان با اشاره به اين كه حكم قصاص عامل قتل سه عضو يك خانواده نورآبادي به تاييد مراجع ذيصلاح رسيد، گفت: به دستور رئيس كل دادگستري لرستان و با توجه به تاثير منفي اين اقدام جنون آميز در منطقه، يك قاضي ويژه مامور رسيدگي به اين پرونده شد و در كمترين زمان ممكن با انجام مراحل قانوني رسيدگي به پرونده، حكم اعدام براي نامبرده صادر و پس از تاييد مقامات عالي قوه قضاييه، صبح پنجشنبه به اجرا درآمد.رسول كرمپور افزود: پرونده اين جنايت ابتدا در شعبه بازپرسي دادگستري شهرستان دلفان مورد رسيدگي قرار گرفت و حكم مربوطه صادر شد.وي اظهار داشت: براساس حكم صادره، اين فرد به سه بار قصاص نفس محكوم شده و تمام مراحل قانوني آن نيز از قبيل تاييد حكم توسط قضات كيفري استان رسيد و رسيدگي به اعتراض و فرجام خواهي انجام شد كه در نهايت ديوان عالي كشور حكم قصاص را مورد تاييد قرار داد.فرماندار شهرستان دلفان نيز در اين باره با قدرداني از دستگاه قضائي در رسيدگي سريع به اين پرونده، گفت: اقدام جنون آميز اين فرد موجب بروز اخلال در روند امنيت رواني شهر شد كه اقدام به موقع دستگاه قضائي در صدور و اجراي حكم، نقش بسيار مهمي در آرامش و تسكين مردم و خانواده داغدار دارد.حجت الله نصيري پور افزود: اين متهم كه داراي اعتياد به مواد مخدر و سابقه فروش مواد مخدر است، پس از اين جنايت، از محل متواري و به روستاهاي اطراف شهرستان پناه برد كه با تلاش ويژه سربازان گمنام امام زمان(عج) و نيروي انتظامي در كمتر از 48 ساعت دستگير شد.به گزارش ايرنا، قشرهاي مختلف مردم از دستگاه قضائي به خاطر رسيدگي سريع و دقيق به اين پرونده قدرداني كردند.اين جوان نورآبادي به نام ز- ك، 20 شهريور امسال پس از اين كه نتوانست رضايت خانواده دختر مورد علاقه اش را براي ازدواج با وي جلب كند، با سلاح گرم به منزل آنها رفت و در اقدامي جنون آميز با شليك گلوله مادر، خواهر و برادر اين دختر را به قتل رساند و عضو چهارم خانواده نيز در اين حادثه به شدت مجروح شد.

مهمانپرست: داشتن گرین کارت جرم است

در این آشفته بازار رژیم خرت و خر قرون وسطایی ضد بشری که قانون اساسی اش با قدرت و اختیارات ولی وقیح منفور ونا مشروع بی اعتبار شده است . معلوم نیست که چه مقام مسئولی بدون تناقض آمیز دروغ نمی گوید؟ چون از یک سو فریاد مرگ بر آمریکا سر داده می شود . از سوی دیگر زد وبند های پشت پرده با آمریکا ادامه دارد . همچنین فاش شده است که چند عضو بازار مکاره گرین کارت آمریکا دارند که آحوند سقای بی ریا از این موضوع دفاع کرده است . اکنون سخنگوی وزارتت رور و جاسوسی امور خارجا مدعی شده که داشتن گرین کارت جرم است . ولی نگفته که چرا مجرم همچون آخوند آقا تهرانی یا معلم اخلاق دولت عضو بازار مکاره است به جای اینکه این مجرم بازداشت و محاکمه شود؟

رامین مهمانپرست می‌گوید گرین کارت تابعیت محسوب شده و طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تابعیت دوگانه تخلف و جرم است و ما به هیچ وجه تابعیت دو گانه را نمی پذیریم.سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا وزارت خارجه دنبال این است تا برای کارمندان خود در سازمان ملل گرین کارت بگیرد؟ گفت: این حرف بیشتر به دروغ سیزده شبیه است و به هیچ وجه درست نیست.وی ادامه داد: شاید منظور گوینده افرادی باشد که از سوی وزارت خارجه به کار گرفته می شوند. چرا که به خاطر عدم روابط رسمی بین دو کشور برای انجام برخی امور به صورت محدود چند ماهه از برخی شهروندان آمریکا استفاده می کنیم

گفت‌وگوی فارس با زارعی درباره اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛4 موشک ایران یک میلیون صهیونیست را آواره می‌کند/باراک به زودی حرفش را پس می‌گیردخبرگزاری فارس: یک کارشناس امور بین‌الملل با بیان اینکه اسرائیل با 4 موشک معمولی ایران با یک میلیون آواره مواجه خواهد شد،‌ گفت: میزان آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی در شرایط سخت، از ایران بیشتر است چرا که حتی اگر اسرائیل یکصد موشک به ایران شلیک کند، چند خانوار هم در ایران آواره نخواهند شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900814001095

اگر پاسخ اینگونه خالی بندی های تبلیغاتی پاسداری یک غیر ایرانی که با فلسفه ی سنگ مفت و گنجشک مفت چپ و راست بیان می شود. در صورت نبرد واقعی صورت گیرد و جواب وارونه داشته باشد .خسار ات وارده ی جانی و مالی و اقتصادی چگونه جبران یا توجیه می شود؟.چون سئوال است که مگر اسراییل مقابل موشک های آزمون دقت در عمل نشده مدل موشک و سلاح های ش پیشترفته حتی هسته اش را ندارد که اگر مقابل تهدید واکنش نشان دهد نه چه تعداد فرار کننده و بی خانمان شده که معلوم نیست ابعداد ویرانی و نابودی چه میزان می باشد؟ با وجود اینکه تا کنون بدفعات فاش شده است که کره شمالی به ایران موشک فروخته است . ولی اکنون ادعا شده است ایران به 35 کشور بی نام ونشان موشک می فروشد؟ لابد منظور حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حماس و سوریه و شبه نظامین شیعی عراقی وحوثی های یمنی جزو این 35 کشور خریدار موشک می باشند.

سعدالله زارعی کارشناس امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارساگر یکی دو روز صبر کنید آقای باراک متوجه اظهارات نادرست شده و حرفش را پس خواهد گرفت.زارعی با بیان اینکه ایران بزرگتر از آنی است که رژیم صهیونیستی بتواند آن را تهدید کند، افزود: در جنگ 33 روزه اسرائیل به وحشتناک ترین حالت ممکن از یک گروه نظامی به نام حزب‌الله لبنان شکست خورد. کارشناس امور بین‌الملل با اشاره به آزمایش موشک بالستیک در رژیم صهیونیستی، گفت: اساساً تمامی موشک‌هایی که در اختیار اسرائیل است از نوع عاریه و تولید کشورهایی چون فرانسه، روسیه و هند است که توانایی و کاربرد آنها در مجامع آکادمیک به ثبت رسیده است چرا که این موشک‌ها در دورانی مورد استفاده اسرائیل قرار گرفته بود اما در مقابل موشک‌های ایران تولیدی و بومی است و تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است و توان و برد آنها برای اسرائیل مبهم است.ما می‌دانیم که اسرائیلی‌ها در عملیات‌های هوایی امکانات و تجهیزات ویژه‌ای دارند و می‌توانند از آنها استفاده کنند. اما اینکه چرا از این امکانات و توانایی‌ها علیه ایران استفاده نمی‌کنند، به قدرت نظامی مربوط نمی‌شود. زارعی با بیان اینکه اسرائیل با 4 موشک معمولی ایران با یک میلیون آواره مواجه خواهد شد،‌ گفت: میزان آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی در شرایط سخت، از ایران بیشتر است چرا که حتی اگر اسرائیل 100 موشک به ایران شلیک کند، چند خانوار هم در ایران آواره نخواهند شد.اما اگر ایران 4 موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کند، یک میلیون اسرائیلی سرزمین‌های اشغالی و خاک فلسطین را ترک خواهند کرد؛ در 50 سال گذشته ایران تنها کشوری بوده که به هنگام جنگ مشکل مهاجرت نداشته است".ایران به 35 کشور دنیا موشک می‌فروشد و از سود فروش این موشک‌ها، موشک‌هایی کاربردی برای خود می‌سازد که با هزینه بسیار اندک می‌تواند در تل‌آویو و سرزمین‌های اشغالی فرو بنشیند.این کارشناس امور بین‌المللی با بیان اینکه شرایط ژئوپلتیک ایران، یکی از موانع تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران شده است، گفت: جغرافیای رژیم صهیونیستی به حالت لوزی است و اگر مورد هجمه موشک‌های ایرانی قرار بگیرد به دلیل عرض کم سرزمین‌های اشغالی هیچ راه فراری برای صهیونیست‌ها باقی نخواهند ماند و شاید هم زمان برای دفاع اسرائیل باقی نماند.زارعی با اشاره به برخی اظهارات در محافل صهیونیستی مبنی بر پاسخ ایران به اولین موشک اسرائیل با 15 هزار موشک گفت: قدرت موشکی ایران و توانایی پاسخگویی به تهدیدات بلوف نیست چرا که خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند ایران در برابر هر تهاجمی پاسخ قاطع و دندان شکن خواهد داد

اعزام بیش از سه هزار مبلغ دینی به کشورهای مختلف جهان.

پرسش است که چه تعداد از اینان عضو سپاه قدس یا اینکه مأمور بد نام وزارت اطلاعات هسنند که در این پوشش برای مأموریت به برون مرز اعزام می شوند؟ مهمتر اینکه هزینه ی این اعزام چگونه تأمین می شود؟ آیا اختصاص دادن هزینه ی این اعزام به 7میلیون و135 هزار دانش آموز ترک تحصیل کرده ارجحیت ندارد؟

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از اعزام بیش از سه هزار مبلغ دینی به کشورهای مختلف جهان به منظور نشر و ترویج آموزه‌های اسلام و اهل بیت خبر داد.به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر خرمشاد، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه شماری از معاونان و مدیران این سازمان ظهر پنج‌شنبه با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.خرمشاد با اشاره به موج بیداری اسلامی تاکید کرد: این موج به نحو بسیار شایسته در حال شکل‌گیری است و یکی از دلایل عصبانیت استکبار و دشمنان نیز این است که بر خلاف تصورشان این تحولات شکل می گیرد.خرمشاد تاکید کرد: هیات‌های مختلفی از کشورهای اسلامی بپا خاسته به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده‌اند و هیات‌هایی نیز از ایران به این کشورها اعزام شده‌اند و سازمان فرهنگ و ارتباط نیز در فضاسازی داخلی و خارجی در حد توان نقش خود را ایفا کرده و توفیقات خوبی را کسب کرده ست.خرمشاد از آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اعزام طلاب به نقاط مختلف دنیا خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ امروز جهان از ما مطالبات بسیاری دارد و ما برای پاسخگویی به این انتظارات کم کاری کرده ایم و باید با برنامه ریزی مناسب آموزه های اهل بیت را به زبان های مختلف عرضه کنیم