گزیده خبرهای 15 آبان 90 قسمت

سردار خراسانی در گفت و گو با فارس خبر داد؛اعزام گروه‌های بسیج سازندگی به پاکستان و سومالی تا پایان آبان‌ماه خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از اعزام گروه‌های 15 نفره سازندگی به کشورهای پاکستان و سومالی خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900815000259

این یک اعتراف آشکار به صدور اعضای سپاه قدس زیر پوشش بسیج است که مکمل سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه می باشد . همچنین مر تبط با اعتراف رهبریت جنبش بیداری اسلامی منطقه وتقویت اقدامات تروریستی می باشد

سردار مجید خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت و گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات این سازمان در خارج از کشور، گفت: کارهای تحقیقاتی برای حضور بسیج سازندگی در کشورهای پاکستان و سومالی صورت گرفته و به نتیجه مثبت رسیده است. وی افزود: اولین گروه‌های بسیج سازندگی از این ماه به سومالی و پاکستان اعزام می‌شوند و طی یک زمانبندی یکساله در آنجا اقدام به خدمات رسانی می‌کنند. خراسانی با اشاره افراد تشکیل دهنده این گروه‌ها تاکید کرد: یک گروه تخصصی از سازمان بسیج جامعه پزشکی و یک گروه تخصصی از سازمان بسیج سازندگی برای کارهای مهندسی و خدماتی در قالب یک گروه 15 نفره به این کشورها اعزام می‌شوند که 10 نفر گروه پزشکی و 5 نفر تیم سازندگی را برای مدیریت کارها و انتقال ظرفیت گروه‌ها و انتقال ظرفیت کشور تشکیل می‌دهند. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هر دو گروه، 4 اولویت در سومالی دارند، اظهار داشت: ارائه خدمات پزشکی درمانی ارائه آموزش‌های پیشگیرانه در حوزه بهداشت. توانمند سازی مردم محروم سومالی و کمک به صنعت، کشاورزی و دامپروری این کشور از اولویت های گروه‌های اعزامی است. خراسانی در پایان با بیان اینکه طبق زمان بندی گروه‌های 15 نفره همواره در طول سال در کشور سومالی حضور خواهند داشت، گفت: تعداد اعضای این گروه‌ها در آینده با توجه به شرایط افزایش می‌یابد.

"دو هیچ به نفع احمدی‌نژاد"

http://www.fararu.com/vdcjxieh.uqexozsffu.html

باخت دو هیچ مجلس به احمدی نژاد بی باک

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=82914

سیستم خبرر ساتی ومطبوعاتی در رژیم غیر متعارف عوامفریب و دین فروش ووارونه گوی آنگونه خرت وخر وبی حساب وکتاب وتناقض آمیز است که حد مرزی بر آن متصور نیست . چونکه حرف اول و آخر را سانسور مکمل خفقان ونسق و حال گیری می زند. به طور مثال پس از فاش شدن اختلاس 3000 میلیاردتومانی بانکی که بازار مکاره خط و نشان کشید و گرد وخاک بر پا نمود که می خواهد وزیر اقتصاد استیضاح کند و سئول از رئیس جمهور نماید . ولی اکنون گزارش شده است که در بستر جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت مرتبط به برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم می باشد که حضورر ئیس جمهور در بازار مکاره نه وزیر اقتصاد استیضاح نشد و سئوال از رئیس جمهور نشد و ثابت شد که نه بازار مکاره درر أس امور نیست ، بلکه در این بازی دو بر هیچ باخت و به نفع پاسدار گماشته احمدی نژاد شد که اکنون گزارش نتیجه ی این بازی برد از سوی رقبای مدعی اصلاح طلب و منتقد اصول گرا با کپی کردن از روی دست هم بازتاب داده شده است.

به‌هرحال آنچه حاصل اين کشمکش و زورآزمايي بوده، اين است که مجلس نتوانست ثابت کند که در رأس امور است، بلکه با اين شکست سخت نشان داده که از رأس و اصل و اسب افتاده و در اين بازي قهر و آشتي، دو هيچ به دولت باخته است.اختلاس کلان کنوني اگرچه سراسر زيان بوده و چون آتشفشاني در خرمن اعتماد مردم افتاده، باوجوداين، دست‌کم نتيجه مصاف چندماهه اخير دولت و مجلس را تا حدودي مشخص کردروزنامه ابتکار درسرمقاله خود با عنوان "دو هیچ به ‌نفع احمدی‌نژاد"به قلم غلامرضا کمالی‌پناه آورده است: اختلاس کلان کنونی اگرچه سراسر زیان بوده و چون آتشفشانی در خرمن اعتماد مردم افتاده، باوجوداین، دست‌کم نتیجه مصاف چندماهه اخیر دولت و مجلس را تا حدودی مشخص کرد. دولت بهار امسال را با برگ‌ریزان و بادهای مخالف شروع کرد و بهارش خزان شد؛ اما برعکس، فصل پاییز برایش بهاری گشت. رئیس محترم دولت با آن‌همه هوش سرشار خود، در اولین فصل، مهره‌های خود را به‌خوبی نراند و دست روزگار را خوب نخواند. همین غفلت در تصمیم سبب شد تا منتقدان وی در مجلس تمام‌قد هجوم آورند و حساب کهنه را پاک کنند. نتیجه این شد که قریب به یک‌صد نفر از نمایندگان تصمیم گرفتند از رئیس‌جمهور سؤال کنند و بر پای تصمیم خود امضا زدند. در رأس این نمایندگان، علی مطهری با اراده و اهتمام تام پیش رفت تا کار را تمام کند. مطهری خود همانند احمدی‌نژاد دست و دل‌پاک بوده؛ به‌همین‌سبب بدون واهمه تلاش نموده که به قسم نمایندگی خود عمل کرده و آنچه در راستای وظایفش دانسته، انجام دهد. اما غافل از اینکه رفیقان نیمه‌راه وی با اشاره‌ای صحنه را خالی می‌کنند و سوگند و عهد با مردم اصلاً برایشان معنی ندارد. چند روز پیش آقای لاریجانی، رئیس‌مجلس، در تأیید همین ادعا گفت: «برخی نمایندگان حرف‌هایی را می‌زنند، سپس قسم می‌خورند که این حرف‌‌ها را نزده‌اند، درحالی‌که نوار صوتی گفته‌های آنان موجود است.» این‌همه انحطاط در اخلاق و سیاست و عقیده، آن‌هم در میان کسانی‌ که خود را نخبگان مردم می‌دانند و می‌خواهند الگو قرار بگیرند، چه معنی دارد؟ مطهری استعفا داد؛ اما افاقه نکرد. به‌هرحال «از کوزه همان برون تراود که دروست». در پی اختلاس، مجلس باز غرشی کرد تا خودی نشان دهد. طرح استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس مطرح شد. احمدی‌نژاد به‌شدت مخالف این استیضاح بوده و تأکید کرده که آقای حسینی و سایر همکارانش پاک پاک‌اند. اميدواريم که همين‌گونه باشد و احتمالاً همين‌طور است. اگر غيرازاين بود، چرا مجلسيان کوتاه آمدند و شمشير کشيده خود را در شکم خود فرو بردند؟هيبت سپاه پهلوانان اجرايي، بسياري از نمايندگان ضعيف را در جا خشک کرد. بالاتر از همه در زير بغل آقاي احمدي‌نژاد انبوهي کاغذ حتي کاغذ باطله بود که ترس برخي نمايندگان را دوچندان کرد.آنان مي‌دانستند که رئيس‌جمهور پاک و بي‌باک است؛ پس دست‌هاي خود را به نشانه تسليم بالا بردند و تسليم شدند.اگرچه زمزمه‌هايي از ارتباط برخي نمايندگان کنوني مجلس با اختلاس موجود به‌گوش مي‌رسد، تا روشن شدن ابعاد پرونده بايد منتظر ماند.بعيد نيست که چيزکي در ميان باشد؛ زيرا مردم چيزها مي‌گويند. به‌هرحال آنچه حاصل اين کشمکش و زورآزمايي بوده، اين است که مجلس نتوانست ثابت کند که در رأس امور است، بلکه با اين شکست سخت نشان داده که از رأس و اصل و اسب افتاده و در اين بازي قهر و آشتي، دو هيچ به دولت باخته است.

سایت محافظه‌کار «عماریون» : تلاش تیم احمدی‌نژاد برای ترور سلیمانی و طائب

مثل اینکه هم رقابت و اختلافات بمرحله جدی وخطری رسیده است . هم اینکه پیش بینی حاج داوود احمدی نژاد دارد د رست از آب در می آید و متقابلاً نظر پاسدار بسیجی حسن فیروز آبادی اشتباه است . چون وی گفته است که تصور نمی کند از سوی جریان انحرافی اقدام نظامی صورت بگیرد.

دیگربان : سایت محافظه‌کار «عماریون» نزدیک به انصار حزب‌الله اعلام کرد تیم محمود احمدی‌نژاد قصد دارد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و حسین طائب فرمانده سازمان اطلاعات سپاه را «حذف فیزیکی» کند.این سایت محافظه‌کار روز شنبه (۱۴ آبان) نوشته است تیم احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر تصمیم گرفته این دو مقام سپاه را «تضعیف» کرده یا به طور فیزیکی «حذف» کند.هفته گذشته نیز داود احمدی‌نژاد برادر محمود احمدی‌نژاد از تلاش نزدیکان رئیس دولت دهم برای «اقدام نظامی» علیه جمهوری اسلامی خبر داده بود.سایت «دولت ما» هم در واکنش به این گزارش نوشته سایت «عماریون» را افرادی «فاقد تعادل روانی اداره» می‌کنند و مقام‌های امنیتی باید با این سایت و مسئولان به خاطر این «اتهام جنون‌آمیز» برخورد کنند. نام قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از آنکه مقام‌های آمریکایی اعلام کردند سپاه قدس قصد داشته سفیر عربستان در آمریکا را ترور کند بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است.حسن فیروزآبادی و ید‌الله جوانی از فرماندهان سپاه روز گذشته اعلام کردند در صورتی که سلیمانی یا هر فرمانده دیگر سپاه ترور شود٬ جمهوری اسلامی مقابله به مثل خواهد کرد.رسانه‌های محافظه‌کار ایران هفته گذشته خبری منتشر کردند مبنی بر این که «جک کین» رئیس سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا خواستار «ترور» قاسم سلیمانی و دیگر مقام‌های جمهوری اسلامی شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی: 500 دانشجو از خانواده های مسئولین کشور در انگلیس اقامت دارند

باا ین گزارش روشنگری اکنون مشخص شده است که چرا در بازار مکاره ی موضع گیری علیه ی دولت فخیمه گرد وخاک می شود و دلیل آن برای چیست . چونکه اقدامی نمایش و سیاه نمایی برای رد گم کردن می باشد؟

خبر آنلاین : نماینده کرمانشاه می گوید:هرگاه بحث کاهش رابطه با انگلیس در ایران مطرح می شود، سطح مبادلات تجاری دو کشور بالاتر می رود.محمد کرمی راد در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص سرنوشت طرح کاهش روابط با انگلیس دردوره هشتم مجلس که محل بحث و بررسی و مانور های تبلیغاتی زیادی بود،گفت: این طرح همچنان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.وی در پاسخ به این که گفته می شود یکی از دلایل تعلل در تصویب این طرح حضور فرزندان بسیاری از مسئولین در انگلیس است، گفت: ما شنیده ایم که حدود 500 دانشجو از خانواده های مسئولین کشور در انگلیس اقامت دارندکه بخشی از آن ها دارای تابعیت دوگانه هستند اما دلیل تعلل در ارائه این طرح نمی تواند چنین مسایلی باشد.عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است برخی این موضوع را عامل تعلل بدانند اما دلایل دیگری نیز در این میان مطرح است و منافع دیگری هم دراین ارتباط بی تاثیر نبوده اند.کرمی راد ادامه داد: گاهی ما از اتاق بازرگانی این جمله را می شنویم که هرگاه بحث کاهش روابط با انگلیس در جمهوری اسلامی مطرح می شود، برعکس سطح معادلات و تبادلات کالایی ما نیز بالاتر می رود.

راز ناگشوده 10جنايت مرموز در تهران

http://www.fararu.com/vdcepp8o.jh8e7i9bbj.html

اینهم گزارشی از 10جنایت وحشتناک کشف شده که به سبک قتل های زنجیره ای است آنهم در کشوری که مسئولانش ادعا دارند امن و آزادترین کشور جهان می باشد.

پرونده قتل مرد بساز بفروش .پرونده قتل فروشنده عمده سیگار .جنایت مرموز شبانه در خانه ویلایی.کشف پیکر مثله در شرق تهران ..جسدی در رستوران راز جسدی در گونی ظهر جمعه - 20 خرداد - ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرک نفت تهران با مشاهده جسد متعفن مرد ناشناس در گونی، موضوع را به پلیس اطلاع دادند. پرونده حسابدار زن .قتل زن ناشناس .کشف جسد سوخته در باغ متروکه .راز جمجمه منجمد .مأموران کلانتری 154 چیتگر عصر پنجشنبه - 13 مرداد - سر منجمد یک انسان را که در کیسه پلاستیکی قرار داشت، در ضلع غربی ورزشگاه آزادی و کنار خیابان کشف کردند، اما هنوز تحقیقات پلیسی برای افشای راز این جنایت هولناک نیز در بن‌بست قرار دارد.

فعالان سیاسی در گفتگو با فرارو:این خطر بزرگی است/ اصولگرایان با کسی شوخی ندارند

http://www.fararu.com/vdcfctd1.w6djxagiiw.html

وحشت غارتگران ودزدلان و اختلاس گران و زمین خوران و مفتخوران صاحب ثروت های کلان شده از تهدیدپاسدار گماشته احمدی نژاد چون که قصد دارد سناریوی افشاگری مشاب ی مناظره های تلویزیونی ریاست جمهوری 88 راا ین بار علیه ی رقبای منتقد ومزاحم و موی دماغ مدعی اصول گرا یش تکرار کند خبر این طرح عجیب موجب شده تا کک بر توی تنبان غارتگران و اختلاس گر بی افتد . طوریکه برخی هشدار داده اند که باید تلاش کرد که مانع از این افشاگری پاسدار گماشته احمدی نژاد شد.

فرارو- یک نماینده مجلس گفت: «باید منتظر افشاگری‌هایی از جانب دولت علیه اصولگرایان باشیم دوباره احمدی‌نژاد و جریان موسوم به انحرافی در صدر اخبار قرار گرفت و این بار با انتشار اظهاراتی که احمدی نژاد در جمع ستادهای انتخاباتی کرده است و با دفاع تمام قد از مشایی. در این میان اگر چه یک فعال سیاسی اصولگرا چون پرونده اصولگریان را پاک می‌داند، باکی از این روش ندارد، دیگر نماینده اصولگرای مجلس معتقد است که به رغم خالی بودن این افشاگری‌ها از صدق، روش مطرح کردن این اتهامات می‌تواند شائبه‌هایی را ایجاد کند. نور الله حیدری دستنایی در گفتگو با فرارو؛ در خصوص جریان خاص، گفت: «جریان انحرافی کاملا به یک گفتمان فراگیر در درون دولت تبدیل شده است. دولت این حرکت را تحت این عنوان قبول ندارند اما پذیرفته‌اند که گفتمانی وجود دارد که اگر چه از دید ما انحرافی است اما خود این افراد معتقدند اصولگرایی ناب است حیدری ادامه داد: «همین که این‌ها قبول دارند که این حرکت در درون دولت، حالا به سردمداری آقای احمدی‌نژاد و با مدیریت در سایه مشایی وجود دارد؛ و با اصولگرایان به خصوص اصولگرایانی که حرکتشان با جامعتین همخوانی دارد، زاویه دار است، نشان می‌دهد که این‌ها چنین جریانی را پذیرفته‌اند هرچند شاخص‌های آن را به روشنی اعلام نمی‌کنند وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد که برخورد افشاگرانه‌ای که آقای احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۸۸ با رقبای خود داشتند این‌بار با اصولگرایان داشته باشند، گفت: «متاسفانه با توجه به این کد‌هایی که دارد می‌دهد، باید منتظر چنین افشاگری‌هایی از دولت بر علیه اصولگرایان باشیم. اولا این ادعا‌ها بلوف است اگر چنین چیزی هست اعلام کنند. بار‌ها توسط رهبری گفته شده است که هر جایی هست، فساد معرفی بشود اما آقای احمدی‌نژاد مداوم می‌گویند که افشا خواهند کرد اما چیزی نمی‌گویند و بعدا می‌آیند و اتهاماتی را مطرح می‌کند و مشخص است که دستشان در این مطلب خالی است حیدری ادامه داد: «این جریان می‌خواهد به هر طریقی که شده در قدرت بماند و این خیلی خطرناک است. زیرا اگر به خاطر خدمت بود به هر کاری دست نمی‌زدند از این رو ایشان معتقدند که برای رسیدن به هدف هر وسیله‌ای قابل استفاده است و من هم نگران این مطلب هستم که با توجه به پیشنیه، سابقه و تجربه‌ای که در مناظره‌ها داریم، به رغم محکومیت جریان فتنه و رقبای ایشان، این روش درست نیست. این بدعت‌ها حرکت نادرستی بود که به قصد تخریب در غیاب کسی افشاگری درمورد او صورت بگیرد و افکار عمومی هم شاید این تحت تاثیر این جوسازی و افشاگری‌ها قرار بگیرد وی افزود: «این خطر بزرگی است که باید همه تلاش کنیم که این مساله روی ندهد اما اگر اتفاق افتاد باید با مسبب آن هر کسی که هست حتی رییس جمهور برخورد شود و استفاده از هر وسیله‌ای برای مبارزه سیاسی محدود گردد این نماینده اصولگرا در خصوص اینکه رقابت در انتخابات بین جریان انحرافی و اصولگرایان خواهد بود، گفت: «بدیهی است که یکی از جریاناتی که در مقابل جریان اصولگرایی قد علم می‌کند، همین جریان انجرافی است. این‌ها مانند اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان خواهند بود اصولگرایان با کسی شوخی ندارندهمچنین حمیدرضا ترقی در باره امکان استفاده از ادبیات و روش افشاگرانه توسط جریان انحرافی در مورد اصولگرایان گفت: «اصولگرایان با کسی شوخی ندارند و اگر تخلفی شده است فرقی نمی‌کند از هر مجموعه‌ای باشد باید دستگاه‌های مسئول رسیدگی بکنند و بنابراین این اصلا جای نگرانی ندارد وی در خصوص اظهارات منتسب به احمدی‌نژاد در جلسه حامیانش گفت: «اظهار نظر‌های آقای احمدی‌نژاد بر اساس شنیده هاست و این سخنانی که از ایشان نقل شده است بنا به اطلاعیه دفتر ریاست جمهور تکذیب شده است. این سخنان با سخنان آقای احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح جور در نمی‌آید.