گزیده خبر های 17 آبان 90 قسمت - 2

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با فارس:ملت و مسئولان ایرانی متحد و یکپارچه‌اند/ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت و مسئولان ایرانی متحد و یکپارچه‌اند و تهدیدات آمریکا پوچ است و این رژیم تروریستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این آخوند فسیل نوچه ی آخوند ولی وقیح منفور ونا مشروع وعضو سیرک مجمع خبرگان آخوندی از کجا نماینده ملت شده است . همچنین چرا در دفاع از سپاه تروریست قدس و موضع ضد آمریکایی به ملت توهین کرده است؟ زیرا که. مگر ملت همه همچون اختلاس گران 3000 میلیارد تومانی بانکی وحاکمان وشرکای دزد و غارتگران شان هستند که ادعا شده است ملت و مسئولان یکی هستند؟

آیت‌الله سیدحسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ادعاهای اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و انتشار گزارش جدید آمانو درباره برنامه هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا دشمن همیشگی جمهوری اسلامی ایران است و برای سرپوش گذاشتن به وضعیت داخلی خود این ادعاها را مطرح می‌کند.عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وضعیت داخلی کشور آمریکا به شدت درهم ریخته شده و از عراق و افغانستان شکست‌های سختی خورده‌اند از این رو تلاش می‌کنند اذهان مردم خود را از گرفتاری‌های داخلی منحرف کنند.وی ادامه داد: تلاش آمریکا این است که اعلام کند هنوز زنده است و تنها راه را در این ادعاها می‌بیند در حالی که این حرف‌های آنها نخ‌نما شده است.آیت‌الله ممدوحی با تأکید بر اینکه ما از ابتدا مورد تهدید و دروغ‌پردازی‌های دولتمردان آمریکایی بوده‌ایم، افزود: آمریکایی‌ها همواره ما را به ترور یا ایجاد ناامنی متهم کرده‌اند، اما در اصل تلاششان این است که بگویند ما هنوز وجود داریم در حالی که هرچه بیشتر این ادعاها را مطرح کنند کشور ما نسبت به آنها بدبین‌‌تر می‌شود.عضو مجلس خبرگان در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران با وحدت فوق‌العاده‌ای در مقابل دروغ‌پردازی‌های این هیولای بی‌عقل می‌ایستد و آنها هیچ کاری را نمی‌توانند به پیش ببرند.

هشدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مقامات آمریکایی؛اگر یکی از ما را بکشید ده‌ها نفر از شما را خواهیم کشت.خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا گفت: نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900815000818

این سردار پاسدار ادعای سالیان دور رفسنجانی را تکرار کرده است که گفته بود که اگر چنانچه در ازای هر فلسطینی که کشته می شود 20 نفر از شهروندان کشور های غربی و آمریکایی کشته شود. دیگر هیچگونه اقدامی از سوی اسراییل علیه ی فلسطینیان نمی شود. در صورتیکه پس از آن توطئه هایی از سوی حاکمان ایران شد که فلسطینی آنگونه کشته شدند که دست به برادر کشی زدند که اکنون این پاسدار از موضع فرار به جلو بر گردان آن ادعای رفسنجانی را تکرار کرده است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درخصوص فضاسازی مقامات غربی علیه جمهوری اسلامی ایران و طرح ترور فرماندهان سپاه پاسداران از سوی مقامات امریکایی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طی نیم قرن گذشته هیچ‌گاه تا به این حد ضعیف و آسیب‌پذیر نبوده‌اند، تصریح کرد: عربده‌کشی برخی مسئولان آمریکایی و اسرائیلی در واقع جنگ روانی بی‌خاصیت و از جنس دلداری دادن به یکدیگر است.فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی علیه فرماندهان سپاه، تاکید کرد: یک مشت از سران تهی مغز آمریکایی که به نظر می‌رسد از بیماری آلزایمر رنج می‌برند، درحالی فرماندهان سپاه را تهدید به ترور می‌کنند که فراموش کرده‌اند 300 هزار نفر از مردم مظلوم ایران و بیش از 135هزار نفر از پاسداران، بسیجیان و تعداد بی‌شماری از فرماند‌هان سپاه اسلام توسط آن‌ها در گذشته به شهادت رسیده‌اند.حاجی‌زاده گفت: آنها ماهی را از آب می‌ترسانند و نمی‌فهمند که فرماندهان و پاسداران ما پس از پایان جنگ نیز همواره با غسل شهادت زندگی کرده و همیشه آماده به آغوش کشیدن مرگ سعادتمند در عرصه‌های انجام تکلیف الهی هستند. آنها سپاه را از چه می‌ترسانند؟وی در پایان خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا و مقامات این کشور متذکر شد: شما هم نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت و امروز یقین داریم هر حرکت جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی فروپاشی قطعی آن‌ها را نزدیکتر خواهد کرد.

دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=83029

این گزارش واقعاً کمیک – تراژیک است . کمدی از این منظر که پس از اینهمه سنگسار کردن و 33 سال مبارزه با بی حجابی کردن و قانون چند همسری و صیغه تصویب کردن وتبدیل به عنصر درجه 2 کردن زن اکنون نتیجه چنین شده که در این گزارش آمده است که زنان متاهل با پسران جوان رابطه دارند . اما تراژدیک بودنش این چنین است که چگونه روابط خانوادی سست وبی بنیان شده و چطوری ارزش های عرف خانوادگی و اجتماعی دگر گون شده است که بخشی از دستآورد ابزاری قدرت وثروت کردن دین می باشد؟ البته در این گزارش به ریشه ی فقر و فاصله ی عمیق طبقاتی و اعتیاد و خفقان زیاد عدم و آزادی اشاره نشده است که بی تأثیر در این رابطه نمی باشد

متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم. برنا: متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد: ۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسریکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود. زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است. ۲- گذشته بی‌بندوبار زن۳- احساس تنهایی کردن۴- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان۵- دوران مجردی محدود۶- مشکلات اقتصادی۷- تنوع طلبی علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بار‌ها و بار‌ها ازدواج کرده است.

آزار خانواده و ۱۲ ساعت بازجویی از خواهر یک زندانی سیاسی

معلوم نیست که حاکمان رژیم جنایتکار ضد بشری و قرون وسطایی که هرروز کارنا مه ی ننگین نقض حقوق بشرش در سیاه چال هایش سنگین تر می شود .برای چه بطور مضحک دلسوز ملت های منطقه می شود و ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی منطق می شود که الگوی شیوه ی حکومت حاکم بر ایران دنبال می شود؟خواهر فریدون صیدی راد فعال سیاسی زندانی، گزارشی از آزار و اذیت خود و خانواده اش توسط ماموران امنیتی جمهوری اسلامی را منتشر کرده است. آقای فریدون صیدی راد از اعضای فعال ستاد انتخاباتی مهدی کروبی است که در روز دهم اسفند ماه سال گذشته بازداشت شد. این فعال سیاسی بعد از بازداشت مدت چهل و دو روز در بند دو الف سپاه در سلول انفرادی و تحت بازجویی قرار داشت. فرانک صیدی راد خواهر فریدون در گفت و گویی که با وبسایت جرس داشته با بیان اینکه در این نه ماه بخاطر تهدیدها و اینکه می ترسیدیم شرایط برادرم بدتر از این شود کاملا سکوت کردیم، به فشارهایی که بر او و خانواده اش وارد شده اشاره می کند می گوید: "برادرم بعد از بازداشت چهل و سه روز در انفرادی تحت بازجویی قرار گرفته است و حتی خود من و دوستان فریدون را بخاطر برادرم مورد بازجویی قرار دادند در صورتیکه اصلا این اقدام درست نیست. اولین باری که من به ملاقات فریدون رفتم به ما زنگ زدند و گفتند حکم جلب برای من آمده که ما گفتیم ما الان تهران هستیم و نمی توانیم به اراک بیاییم و گفتند اگر نیایی با حکم جلب می بریمت و اینکار را مخصوصا و از روی عمد روزی که تهران بودیم کردند. ما وقتی به اراک رفتیم از من پنج ساعت بازجویی کردند و شناسنامه پدرم را گرفتند و تعهد گرفتند که دوباره فردا به آنجا مراجعه کنم، فردا دوباره دوازده ساعت تحت بازجویی قرار گرفتم. زمانی هم که می خواستند از من بازجویی کنند ما را به یکجای پرت در خارج از شهربردند و پدرم دوازده ساعت توی آن محیط در اضطراب و نگرانی بسر برد و حتی به ما ایراد گرفتند که برای چی پدرت همراهت آمده است؟

"وزارت اطلاعات قصد پرونده سازی علیه پیمان عارف را دارند

مشخص این زندانی که تواب نشده بود وحاضر به ندامت حتی موقع شلاق زدنش نشد . مهمتر اینکه پس از آزادی از زندان سکوت نکرد . بهمین دلیل دوباره بازداشت تا دژخیمان سر بازجو برایش پرونده سازی کنند تا بقول معروف قسر در نرفته باشد

.بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" بازجویان وزارت اطلاعات قصد پرونده سازی واهی و محاکمۀ فعال دانشجویی پیمان عارف را دارند.فعال دانشجویی پیمان عارف پس از حضور بر آرامگاه شهید راه آزادی مردم ایران و ادای احترام به او بازداشت شد و بدون هیچ اتهامی به بند 350 زندان اوین منتقل شد.علیرغم اینکه چندین روز است که از بازداشت غیر قانونی و غیر انسانی او می گذرد، دادسرای اوین قصد دارد با پرونده سازی واهی تحت عنوان تبلیغ علیه نظام او را مورد محاکمه قرار دهد. فعال دانشجویی پیمان عارف در حالی که کمتر از یک ماه پیش، پس از 8 ماه حبس و اجرای حکم قرون وسطایی 74 ضربه شلاق به اتهام توهین به رئیس جمهور از زندان آزاد شده بود ،مجددا دستگیر و روانه زندان گردید او در تماس چند دقیقه ای که با خانواده اش داشته گفته است که به تبلیغ علیه نظام به دلیل مصاحبه های بعد از آزادی متهم شده است .پیمان عارف پس از آزادی، از مسئولین دادسرای اوین نسبت به اجرای حکم قرون وسطایی شلاق به صورت رسمی نیز شکایت کرده بود ، و در مکالماتش نیز از مسئولین خواسته به شکایتش رسیدگی کنند. سوال این است که آیا شکایت علیه حکم قرون وسطایی شلاق، تبلیغ علیه نظام محسوب می شود!

فیلم / جاری شدن زاینده رود پس از 7 ماه- دوشنبه 16 آبان 90

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=40505 ا

از یک طرف دریاچه ارومیه رو بخ خشک شدن می رود . از سوی دیگر بارندگی موجب سیل و آبگرفتگی شهر نور در مازندران شده است بطور همزمان چون آب سد برروی زاینده رود باز وجاری شده است موجب خوشحالی مردم تجمع اصفهانی شده است . البته قبلاً گزارش شده بود که برای آبیاری کشاورزان اطراف سد و زاینده رود آب سد وارد رود خانه زاینده رود شده است .