گزیده خبرهای 20 آبان 90 قسمت-3

بیکاری نیمی از دانش‌آموختگان دکتری

وقتی که بر اساس فتوای آخوند حقه باز ممدوحی عضو سیرک مجمع خبرگان رهبری از کرمانشاه که گفته است که خدا مسئول کار گزینی وحراست استخدام طلبه های حوزه ی علمیه قم شده است مشخص است که دیگر جایی برای تحصیاات عالیه دانشگاهی در این کشور وجود ندارد زیرا که حضور اینان موجب پایین کشیدن کرکره دین فروشان و ورشکست شدن شان می شود . به خصوص اینکه رشد شتاب روز افزون واردات کالا ها منتهی به تعطیلی کار کاخانه ها ورشد بیکاری ورتبه دار شدن خروج مغز ها از کشور شده است. ولی عجیب است هر روز بیشتر ادعای رهبریت جنبش بیداری اسلامی منطقه با الو بودن ایران می شود؟!

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در میان ‌۱۰۰۰ دانش‌ آموخته دکتری، ۵۰۰ نفر شغل ندارند این در حالی است که اگر دانشجویان را با شیوه های درست تربیت کنیم، کارآفرین می‌‌شوند.حسین نادری‌منش در چهل و دومین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها با بیان اینکه دانشگاه‌های بزرگ باید برای افزایش فعالیت‌های تحقیقاتی از اساتید خارجی و دستگاه‌های داخلی به شکل ظرفیت مازاد و با اخذ شهریه استفاده کنند، گفت: برنامه ایجاد ظرفیت مازاد در دانشگاه‌ها تا پایان سال نهایی و به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.وی در بخش دیگر سخنان خود به گنجاندن درس فرهنگ و تمدن در دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم درس فرهنگ و تمدن در دانشگاه‌ها به صورت اجباری گنجانده شود و همه دانشجویان بتوانند این درس را بگذرانند.

اعدام دو متهم به قاچاق مواد مخدر در قم

حتما ً این دو نگون بخت جزو رد شدگان موقع سئوال وپرسش استخدام طلبه شدن حوزوی بودند. وقتی که کار برای متخصصان مدارک دکترا از دانشگاه ها نیست . می بایست برای کنترل فضای انفجاری جامعه قربانیان محروم بطور مضاعف به مسلخ برده و قربانی شوند.

مهر: حکم اعدام دو مجرم به اتهام خرید و فروش و حمل مواد مخدر از نوع کراک در قم اجرا شد.دادگستری قم اعلام کرد: حکم اعدام دو مجرم به اتهام خرید و فروش و حمل مواد مخدر یکی به میزان 13 کیلو و 70 گرم و دیگری به مقدار چهار کیلو و 965 کیلوگرم کراک روز پنج‌شنبه در قم اجرا شد.

.اعطای قواره چادرمشکی به دو دختردانشجوی نمونه عفاف و حجاب.

تبلیغ برای حجاب برتر چادر سیاه و نتیجه ی 33 ساله مبارزه با بی حجابی است که مهم نیست رشد پدیده ی زنان خیابانی رو به رشد می باشد که تازگی هم گزارش شده است که زنان متأهل دنبال دوست یابی با جوانان هستند بلکه خیلی مهم است که در راستای سیاست طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه یا جدا سازی دختران و پسران دانشجو باید بعنوان تشویق قواره چادر مشکی به دو دختر دانشجو داده شود.

شهرزادنیوز: دو دختر دانشجو که از سوی "مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران" به عنوان نمونه عفاف و حجاب این مرکز شناخته شدند، با دريافت لوح تقدير و قواره چادرمشکی، به عنوان "سفيران عفاف و حجاب" در اين دانشگاه معرفی شدند.الهه احسنی، رئیس مرکز علمی کاربردی خبرنگاران، در این رابطه گفت که این مرکز آموزشی به منظور "ترويج فرهنگ والای حجاب و عفاف در بين دانشجويان" و تجليل از دانشجويان نمونه عفاف و حجاب دانشگاه، از دو دانشجوی برتر ، سمیرا احمدی و ساناز قلی زاده تقدیر به عمل آورده است.به گزارش "پارسینه"، مديريت فرهنگی مرکز علمی کاربردی خبرنگاران، با توجه به ارزيابی های انجام شده، دو دانشجوی مزبور را مورد تقدیر قرار داده است

.تاکسی های تهران دو برابر تاکسی های خارجی سوخت مصرف می‌کنند

خوب وقتی که سوخت خود روهای فرسوده و غیر استاندارد دوبله باشد که هم سرمایه ی بیشتری بهدر می رود . هم بر ضریب آلودگی هوا ومحیط زیست افزوده می گردد . از سوی دیگر باید بر سهمیه بنزین وارداتی هم افزوده شود. با اینگونه سوخت و ساز بالا بشود فضا را تسخیر نمود و اسراییل را نابود کرد و جهان هم تغییر واصلاح شود تا بتوان مدیریت آن را در اختیار گرفت .

مدير عامل جديد سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني تهران خواستار کمک دولت از محل صرفه‌جویی‌های ناشی از افزایش قیمت و کاهش مصرف سوخت به رانندگان تاکسی شد.به گزارش خبرنگار ايلنا، محمد احمدي بافنده با طرح این درخواست اعلام کرد: خانواده بزرگ تاکسیرانی تهران با 80 هزار راننده تاکسی از خدمت‌گزارترین و زحمتکش‌ترین افراد جامعه محسوب می‌شوند.وی با اشاره به این که به دلیل شرایط جغرافیایی و وضعیت ترافیکی تهران استهلاک خودروهای پر تردد مانند تاکسی درمسیرهای پر فراز و نشیب و پر ترافیک این کلان شهر بالاست، افزود: این در حالی است که مصرف سوخت تاکسی‌های تهران دو برابر تاکسی‌های خارجی است.وي با بیان این که جمعیت 500 هزار نفری رانندگان تاکسی و خانواده‌های این عزیزان از کم درآمدترین و آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه به شمار می‌آیند، تصریح کرد: از دولت خدمت‌گزار انتظار می‌رود در مورد پوشش بیمه درمانی، تامین مسکن مهر، پرداخت کمک‌های دولتی و اعطای سهام عدالت به این عزیزان را هم مورد توجه قرار دهد

امام جمعه تبریز:ایران گردابی برای آمریکایی‌ها است/ مردم آذربایجان آماده جهاد هستند.خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران گردابی برای آمریکایی‌ها است، گفت: ایران اسلامی در برابر هرگونه تهدید، پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

این آخوند آشکارا بلندگوی ولی وقیح منفور و نا مشروع ومدافع سلاح هسته ای شده فراموش کرده است که مدتی پیش مردم تبریز بدلیل رو به خشکی گذاشتن در یاچه ی ارومیه موازی و همسو با مردم ارومیه دست به اعتراض ضد حکومتی زدند . اما اکنون وی از موضع وارونه گویی مدعی آماده جهاد شدن مردم آذربایجان علیه ی آمریکا گفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: بعد از اتهام بی‌پایه و اساس مبنی بر تلاش ایران برای اقدام ترور سفیر عربستان در آمریکا و جریان ترور فرمانده‌هان سپاه ایران در کنگره آمریکا، گزارش دبیرکل آژانس انرژی هسته‌ای پازل و فیلم از قبل طراحی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای همگان آشکار کرد.وی، گزارش آمانو را تکراری اعلام کرد و افزود: این گزارش همان اتهامات البرادعی بوده که ایران در آن زمان در 116 صفحه به آن موارد پاسخ داده است و قطعاً این گزارش یک گزارش هماهنگ شده و کاملاً سیاسی و بدون استناد بود.شبستری در ادامه اظهار کرد: با کمال تاسف مدیر آژانس در تهیه گزارش خود به شکلی ویژه و آشکار بر گزارش‌های ارائه شده توسط سرویس‌‌های اطلاعاتی آمریکا تکیه کرد، در حالی‌که خود آژانس عملا سندی مبنی بر تخلف ایران از تعهدات خود و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی ندارد.سناریو آمریکا در شورای امنیت ناکام می‌ماند..فرمایشات مقام عظمای ولایت سد محکمی در برابر جنگ روانی دشمن ایجاد کردایران کوچک‌ترین تهدید را با حداکثر توان پاسخ می‌دهد.مردم آذربایجان آماده جهاد هستندارهبرا سخنان با صلابت شمار را دیروز ملت قهرمان ایران شنید و بنده از طرف ملت غیور و قهرمان آذربایجان مراتب پشتیبانی خود را از فرمایشات مقتدرانه‌اتان اعلام کرده و مردم سلحشور آذربایجان تا آخرین نفس برای جهاد علیه دشمنان اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند. وی ادامه داد: آمریکا باید بداند ایران مثل عراق و افغانستان برای آمریکا باتلاقی نخواهد که طول بکشد بلکه ایران گردابی است که کشتی کاخ سفید و هر متجاوز دیگر را در همان ساعات اولیه به درون کشیده و به نابودی کامل خواهد کشاند.غدیر دوام رسالت و بقای ارزش‌ها و سلامت دین است.نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: عید غدیر عید همه مسلمانان، عید دوام رسالت، بقای ارزش‌ها و سلامت دین است.

از سوی دانشجویان ایرانی صورت گرفت؛راه‌اندازی سایت کمپین یک میلیون امضا در اعتراض به گزارش احمد شهید.خبرگزاری فارس: دانشجویان کشورمان با راه‌اندازی سایت کمپین یک میلیون امضا نسبت به گزارش خلاف واقع احمد شهید اعتراض کردند.

مدتی است که عنوان دانشجو همسو با دین ومردم تبدیل به ابزاری شده است که درر استای اهداف خاص مورد سوء استفاده واقع می شود . یعنی تبدیل به مرغ عزا و عرورسی شده است که هم علیه ی دانشجویان و اساتید و دانشگاه از این عنوان استفاده می شود. هم اینکه در بستر دفاع از پروژه ی هسته ای و اکنون با ربودن کمپین یک میلیون امضای زنان متعلق به رقیب وآن را پوششی برای ترفند تلاش مذبوحانه ی خنثی ردن گزارش مستنمر نقض حقوق بشر در ایران کرده است به امید اینکه بشور ننگ با رنگ پاک شود .

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سایت کمپین جمع‌آوری یک میلیون امضا در اعتراض به گزارش احمد شهید گزارش‌گر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در ایران آغاز به کار کرد.دانشجویان کشورمان با راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری یک میلیون امضا نسبت به گزارش احمد شهید گزارش‌گر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد علیه ایران اعتراض کردند.دانشجویان دانشگاه‌های کشور می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی http://campiran.org/ با امضای این طومار اعتراض خود نسبت به یک‌جانبه و خلاف واقع بودن گزارش احمد شهید را اعلام کنند.متن این طومار به شرح زیر است:ایران اسلامی بیش از 30 سال است در صف مقدم مبارزه با استکار جهانی سربلند ایستاده است و مورد توجه ملت‌های جهان قرار گرفته است. آمریکا و دولت‌های غربی که از الهام‌بخش و الگو بودن ایران در قیام‌های منطقه نگران‌اند، اخیراً با تصویب قطعنامه‌ای در شورای حقوق بشر سازمان ملل، احمد شهید را به عنوان گزارش‌گر ویژه حقوق بشر ایران انتخاب کرده‌اند. وی مهرماه سال جاری گزارش خود را که مملو است از اشتباهات‌، مطالب خلاف واقع و جهت‌گیری‌های مغرضانه سیاسی، صادر کرده است.ما امضا‌کنندگان این طومار اعتراض خود را در نامه‌ای خطاب به احمد شهید اعلام می‌کنیم.