گزیده خبرهای 23 آبان 90

نامه سرگشاده دانشجویان بسیجی۴۲ دانشگاه تهران به احمدی‌نژاد و لاریجانی.دولت و مجلس سریعاً نسبت به خروج ایران از معاهده NPT اقدام کنند.خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی 42 دانشگاه تهران خطاب به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نامه سرگشاده‌ای صادر کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900822000700

در دفاع از اهداف هسته ای اینگونه مترسک های بسیجی و ساندیس خوران پاسداران زیر عنوان رد گم کن دانشجویی وارد صحنه شده اند تابه نام ملت ومسئول هسته ای خطاب به رئیس دولت و بازار مکاره برای اینان تعیین تکلیف کرده اند که به جای پیگیری مطالبات مردم و رسیدگی به اقتصاد ورشکسته کشور وظیفه دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای دارید .چونکه انرژی هسته ای حق مسلم ماست . فراموش نشود که اینان همان کفن پوشان سابق هستند که بصورت دیوار گوشتی جلوی تأسیسات هسته ای حضور می یافتند وعربده کشانه از پروژه ی هسته ای دفاع می کردند. اما اکنو ن باید که اینگونه اجرای نقش کنند. معمولاً این گروه فشار همه جا حضور دارد .حال از جلوی بازار مکاره ونماز جمعه ی تهران گرفته تا جلوی سفارتخانه های کشورهای غربی وعربی و دفتر نمایندگی سازمان ملل ودفاتر وبیت آخوندی های مخالف ولی وقیح منفور ونا مشروع در قم باشد این گروه فشار زیر عناوین گوناگون به ویژه با پسوند دانشجو حضور دارند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی 42 دانشگاه تهران خطاب به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نامه سرگشاده‌ای صادر کردند.ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد.ریاست محترم مجلس جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی.صدور گزارش دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که با بهت و حیرت آزادگان جهان همراه بود، ما دانشجویان را بر آن داشت تا نگاه و مطالبه خود را نسبت به این گزارش و وضعیت موجود این نهاد به اصطلاح بین‌المللی ابراز داریم و آنچه موجب عزت و شأن ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است را از دولت و مجلس درخواست کنیم. مطالبه دانشجویان:پس از سال‌ها تحمل رفت و آمد جاسوسان غرب در قالب بازرسان آژانس به ایران و پس از بازگشت سال‌ها از نصب دوربین‌های سیا در مراکز هسته‌ای کشور و پس از ده‌ها بار گزارش مکتوب مراجع رسمی کشور به مجامع بین‌المللی، نه تنها نتیجه‌ای حاصل نشد بلکه اذهان را به همان مسئله‌ای که در بدو این نوشتار آمده شد متمرکز می‌کند که مسئله هسته‌ای بحثی فرعی و صرفاً انرژی است که در تقابل دو جهان‌بینی به کار گرفته می‌شود. بنابراین اگر از این منظر به مسئله بنگریم، اعتمادسازی یا عدم آن، پاسخ ایران به مطالبات آژانس یا عدم آن... هیچ تأثیر بر خوی درندگی استعمار نخواهد داشت. استعمار با همان هیبت قدیم به سلطه‌گری فکر می‌کند و صرفاً پوستین جدیدی به نام حقوق بشر پوشیده است تا مطالبات خود را با هنجارهای بین‌المللی انطباق دهد لذا مطالبه مشخص و صریح ما این است که زمان تجدیدنظر برای خروج از معاهده NPT فرا رسیده است.

دو جاسوس کویتی با تجهیزات کامل دو روز قبل دستگیر شدند.خبرگزاری فارس: عبدالله کعبی اعلام کرد: دو جاسوس کویتی که هر دو تبعه کشور کویت بودند با تجهیزات کامل جاسوسی توسط مأموران امنیتی کشورمان دستگیر شدند.

شیوه ی فرار به جلو و متقابل به مثل کردن البته با شیوه ی گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری. یعنی در بحرین و قطر جاسوس های تروریست حامی رژیم فاشیستی مذهبی ایران با ز داشت شدند. اما اکنون دو کویتی به اتهام جاسوسی در آبادان باز داشت شدند . البته این اقدام نوعی پاسخ دادن به فاطمه آلیا عضو بازار مکاره است که در دفاع از تروریست نصرالله تاجیک افسوس خورده است چرا دو گروگان آمریکایی آزاد شدند؟ همچنین فشار تهدید آمیز برروی کویت است که چرا مجوز مستقر شدن به نظامیان آمریکاییان داده است که عراق را ترک کرده و وارود خاککویت شده اند؟ا

عبدالله کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: دو جاسوس که هر دو تعبه کشور کویت بودند با تجهیزات کامل جاسوسی وارد کشور شده بودند که توسط مأموران امنیتی آبادان دستگیر شدند.وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود یکی از این جاسوسان ایرانی بوده است، گفت: هر دو جاسوس تبعه کشور کویت بوده‌اند.کعبی خاطرنشان کرد: این دو جاسوس طی دو روز گذشته دستگیر شده‌اند.

به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی.همکار شبکه غیرقانونی بی‌بی‌سی در تهران بازداشت شدخبرگزاری فارس: همکار شبکه غیرقانونی بی‌بی‌سی در تهران به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

این بیچاره به جرم روشنگری قطره چکانی پیرامون انفجار پادگان بیگدل پاسداران که در گفتگو با شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه داشت . اکنون باز داشت شده است تا ثابت شود پاسداران نه اینکه با کسی شوخی ندارد ، بلکه هیچ کس حق ندارد در مورد ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران سخنی بگوید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،حسن فتحی که طی چند روز گذشته به صورت علنی و روی آنتن زنده بی‌بی‌سی فارسی به تأیید ادعاهای صهیونیست‌ها درباره ایران پرداخته بود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.بی‌بی‌سی در روزهای اخیر با این فرد به عنوان خبرنگار از تهران ارتباط برقرار کرده بود و اطلاعات موجود نشان می‌دهد وی همکار و خبرنگار رسمی این شبکه غیرقانونی بوده است.مراجع مطلع می‌گویند: همکاری وی با بی‌بی‌سی طولانی‌مدت بوده و اختصاصی به روزهای اخیر ندارد.گفتنی است، بی‌بی‌سی فارسی در تهران دارای دفتر نیست و مقام‌های قضایی همکاری با آن را غیرقانونی اعلام کرده‌اند.

مرثیه خوانی رئیس گزمکان کودتا گر و سایر پاسدا ران البته با نوحه وروضه خوانی آخوند محمد صادق لاریجانی رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد قضاییه بدلیل کشته شدن پاسدار حسن مقدم تهرانی که مسئول سازمان جهاد خود کفایی موشکی سپاه پاسداران کودتاگر نا میده شده است که در اثر انفجار کلاهک های موشک مهمات پادگان بیگدلی پاسداران در ملارد کرج در کنار پاسداران دیگر کشته شده است . سرکردگان پاسدار و مقامات عزادار شده وتسلیت گو مشخص است که پاسداران کودتاگر یک مهره کلیدی اش را از دست داده است .

با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح صورت گرفت؛ابراز همدردی فرمانده کل سپاه در منزل شهید مقدم.خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه به همراه جمع زیادی از فرماندهان نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید مقدم با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در دومین شب از شهادت سردار سرلشکر حسن مقدم مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشتی به منظور گرامی داشت یاد و خاطر این سردار شهید سپاه اسلام، پس از نماز مغرب و عشا در منزل شهید مقدم برگزار شد.سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، حمیدرضا مقدم فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده ناجا و جمع زیادی از دوستان و همرزمان این شهید بزرگوار در این مراسم حضور داشتند.در این مراسم همچنین فرمانده کل سپاه دقایقی به منظور ابراز همدردی با خانواده شهید مقدم، با مادر و همسر بزرگوار وی گفتگو کرد.به گزارش فارس، پیکر پاک این شهید عزیز به همراه 16 نفر دیگر از شهدای سازمان جهاد خودکفایی سپاه که ظهر روز گذشته بر اثر انفجار پادگانی در حوالی تهران به شهادت رسیدند، فردا دوشنبه از ساعت 8:30 از مقابل حسینه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه واقع در ابتدای خیابان پیروزی، میدان کلاهدوز با حضور اقشار مختلف مردم تهران به سوی بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.

به منظور عرض تسلیت؛آیت‌الله آملی لاریجانی در منزل سرلشکر شهید تهرانی مقدم حضور یافت.خبرگزاری فارس: رئیس قوه قضاییه برای ابراز همدردی و عرض تسلیت به منزل سرلشکر شهید تهرانی مقدم رفت.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، آیت‌الله صادق ‌آملی لاریجانی ساعتی پیش به منظور ابراز همدردی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرلشکر حسن تهرانی مقدم مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه که ظهر دیروز بر اثر انفجار در یکی از پادگان‌های سپاه به همراه همرزمانش به شهادت رسیده بود در منزل وی حاضر شد و با اعضای خانواده این شهید دیدار کرد.پیش از این برخی مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری از جمله سرلشکر جفعری فرمانده سپاه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و احمد وحیدی وزیر دفاع به همراه تعداد دیگری از فرماندهان نیروهای مسلح در منزل شهید تهرانی مقدم حاضر شده بودند.پیکر شهید تهرانی مقدم و جمعی از شهدای دیگر سازمان جهاد خودکفایی سپاه فردا ۸:۳۰ صبح همزمان در تهران و کرج تشییع خواهند شد که مراسم تهران مقابل حسینیه عاشقان ثارالله سپاه در میدان کلاهدوز خواهد بود.

یادداشت/ سردار سرلشکر ایزدی.تهرانی مقدم بنیانگذار سامانه‌های موشکی زمین به زمین سپاه بود.خبرگزاری فارس: او از آنانی بود که در ارتباط ملکوتی با محبوب ازلی و ابدی سرمست گردیده بود و در پرتو عشق ایزدی به عز و شرف و فضیلت و معرفت با تنی خونین سرافرازانه به شرف شهادت نائل و در آستانه عید ولایت و امامت در راه مولایش امام علی (ع) به فوز الهی رسید.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900822001349

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی از همرزمان شهید سرلشکر حسن تهرانی مقدم در یادداشتی از حیات پربرکت و تاثیر گذار و فضایل اخلاقی مثال زدنی وی می‌گوید. حسن مدیریت و تدبیر ایشان باعث گردید فرماندهی کل سپاه برای عملیات بزرگ فتح المبین مسئولیت فرماندهی توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به این انسان شجاع واگذار نماید. او در حقیقت بنیان‌گذار توپخانه قدرتمند این نهاد مقدس گردید، توپخانه‌ای که نقش بی بدیل آن در پیروزی‌های سپاهیان اسلام در نبردهایی همچون بیت المقدس، والفجر 8 و کربلای 5 فراموش ناشدنی است. توپخانه‌ای که در فتح در وازه‌های بصره چنان عمل کرد که رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی در آن زمان با اعجاب بیان کرد که : "نیروی زمینی سپاه قدرتمند‌ترین نیروی زمینی در منطقه است."نبردهای ظفرمندانه رزمندگان اسلام در سال‌های متمادی دوران دفاع مقدس بحق تلاش‌های این سردار شجاع و همرزمان تربیت یافته بازمانده و همرزم شهید پاسدار انقلاب اسلامی: مصطفی ایزدی (22/8/90)