روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 24 آبان ماه سال 1390

نقد و بررسی : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری " حراست از مكتب غدير "

در بستر ادامه ی این تکامل معنوی غدیر یا در اصل برای اینکه قدرت انحصاری وموروثی شود ولی وقیح منفور ونا مشروع تصمیم دارد تاکه پست ریاست جمهوری را حذف و پسوند جمهوریت محو نماید و خلافت مشابه پس از علی را بازسازی وجایگزین کند البته این خلافت استبدادی سایر بلاد اسلامی را در بر می گیرد.

اگر چنانچه زیر پرده ی دین که عوامفریبی و وارونه گویی رایج شده است که موازی خرافه پرستی شده است که از سوی عوامفریبان دین فروش به مردم ایران تحمیل شده است که سانسور نهادینه شده به یک امر عادی تبدیل شده است . اما اگر چنانچه سانسوری وجود نمی داشت ولی قلم در کنار آزادی بیان آزاد بود . آیا باز هم امکان داشت که قلم بر دست دچار خود سانسوری شود و با نادیده گرفتن شرایط تحمیل شده کنونی ایران که دستآورد 33 ساله ی ابزاری کردن دین در راستای قدرت و ثروت وجنگ افروزی و بحران آفرینی می باشد که موازی آن با سرکوب شدید و غارتگری همراه با استبداد وتفتیش عقاید می باشد . با زهم به این سادگی وی دچار سانسور در بیان حقیقت می شد و با فاکتور گرفتن بازگویی یا مقایسه کردن شرایط حاکم بر ایران که چه فرقی با عملکرد سایر دیکتاتور های ساقط شده یا در حال سقوط دارد که وی در این اینان این چنین قلم فرسایی کرده است:

در روزگار ما، بسيارند مسلماناني كه وقتي به حكومت مي‌رسند آن را ملك طلق خود مي‌دانند و حاضر نيستند به هيچ قيمتي از اريكه قدرت به زير بيايند و آن را به ديگران بسپارند. آنها با توسل به توجيهات گوناگون، ماندن در قدرت را حتي به بهاي كشتار مردم و نابود ساختن حرث و نسل حق خود مي‌دانند و پذيرفتن اين توجيهات را بر همه‌ي مردم واجب مي‌شمارند. شاه معدوم ايران، صدام، بن علي، حسني مبارك، قذافي و علي عبدالله صالح از اين قبيل افراد بوده و هستند. اين روزها از يمن خبر مي‌رسد ديكتاتور اين كشور نيز مانند قذافي براي سركوب مردم به بمباران‌هاي هوائي آنان متوسل شده است. اين ديكتاتورها در ظاهر با پول مردم امكانات و تجهيزات نظامي تهيه مي‌كنند تا از كشور و ملت در برابر دشمنان خارجي دفاع كنند ولي به جاي اين كار، همان امكانات را براي كشتار مردم بكار مي‌گيرند. درست به همين دليل است كه اين قبيل افراد در نهايت ذلت تسليم مرگ مي‌شوند و نام و نشان خود را نيز با جسم خود به گور مي‌برند و غير از ننگ و عار چيز ديگري از آنها در تاريخ و در اذهان مردم باقي نمي‌ماند"

در خاتمه اینکه با توجه به اینکه بمناسبت عید غدیر در این مورد قلم فرسایی وتأکید شده است که غدير، فقط يك واقعه تاريخي نیست که كه در آن علی جانشين پيامبر اسلام شده باشد بلكه ، يك بستر دائمي براي تكامل معنوي انسان نيز هست. سئوال است که ماهیت و عملکرد حکومت ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران چه فرقی با حکومت های لیست و ساقط شده دارد؟ چرا رفتار فداكارانه و سراسر اخلاص مولاي متقيان تبدیل به آنگونه خلافتی شد که قدرت پرستان مايل بودند تغيير داده شد؟ بنابراین وقتی زمانی کوتاه پس از حکومت علی از سوی جانشینان وی خلافت تغییر جهت داد .مشخص است برای آنانکه برای شان هدف وسیله را توجیه می کند .حتی اگر 1400 سال پس از آن دوران حکومت علی باشد . امکان بازسازی خلافت مشابه پس از علی ولی زیر نام علی برای عنصر س شیاد وعوامفریبی همچون خمینی شیاد و پیروانش وجود دارد تا که با حقه و فریبکاری انقلاب مردم ایران با آرمان و اهداف شان را برباید و به انحراف بکشاند . چونکه زیر چتر اسلام وخیمه زدن زیر نام علی اهداف پلیدشان را دنبال کردند . بد تر اینکه جانشین شیاد و قدرت پرست و فرصت طلب تر از خمینی شیادکه برای عوامفریبی وانحراف اذهان عمومی سال عدالت به نام امام علی بر گزیدتا فضا برای اقلام اختلاس و دزدی مبلغ 3 هزار میلیارد تومانی بانکی کنونی فراهم شود تا که بر اساس ادعای سرمقاله نویس مدافع ولی وقیح منفور ونا مشروع، مدعیان پیروان علی و عید غدیر بتوانند تکامل معنوی انسان ساخته شده در چنین رژیم ضدبشری قرون وسطایی از رأس تا ذیل آلوده به فساد را ثابت کنند . مهمتر اینکه در بستر ادامه ی این تکامل معنوی غدیر یا در اصل برای اینکه قدرت انحصاری وموروثی شود ولی وقیح منفور ونا مشروع تصمیم دارد تاکه پست ریاست جمهوری را حذف و پسوند جمهوریت محو نماید و خلافت مشابه پس از علی را بازسازی وجایگزین کند البته این خلافت استبدادی سایر بلاد اسلامی را در بر می گیرد.

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900823/13900823_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 24 آبان ماه سال 1390

حراست از مكتب غدير