گزیده خبر های 10 آذر 90

احمدی‌نژاد و اردوغان به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردندخبرگزاری فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر ترکیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

مگر پاسدار گماشته احمدی نژاد بار ها اخطار نکرده است که اسراییل باید نا بود گردد؟ از سوی دیگر مگر به دلیل تأکیدی که نخست وزیر ترکیه بر کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه می کند تازگی مطبوعات ورسانه وسایت های خبری وابسته به رژیم فاشیستی مذبی کشف نکرده اند که اردوغان آموزش دیده ی صهیونیست ها می باشد .سئوال است که این تماس تلفنی یعنی چه؟ چونکه مغایرت آشکار با شعار نابودی اسراییلی وعامل صهیونیست بودن نخست وزیر ترکیه دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران و رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند. محمود احمدی نژاد و رجب طیب اردوغان در این تماس تلفنی ضمن احوالپرسی با یکدیگر، برای دو ملت آرزوی سلامتی و بهروزی کردند.

وزیر امور خارجه بریتانیا: ایران به سوریه در سرکوب مخالفان یاری می دهد

معلوم است که پس از اشغال سفارت دولت فخیمه ی انگلیس در تهران دیگر جایی برای محافظه کاری نمی ماند که برای دلجویی حاکمان ایران باز همدست به سانسور زده وماستمالی شود وواقعیات بیان نشود تا که موجب شود مار در آستین پرورش داده شده تبدیل به افعی شود.

رادیو فرانسه : بدنبال افزایش تنش میان جمهوری اسلامی و بریتانیا، ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا، جمهوری اسلامی را متهم کرد که به رژیم بشار اسد در سرکوب مخالفان رژیم کنونی حاکم بر سوریه یاری می رساند.این نخستین باریست که یک قدرت غربی، بطور علنی، جمهوری اسلامی، نزدیکترین متحد سوریه در خاورمیانه را به همکاری با رژیم اسد، در سرکوب مخالفان و معترضان محکوم می کند.بنابرگزارش سازمان ملل متحد، از آغاز اعتراضات در سوریه، تاکنون دست کم 3500 نفر در نتیجه سرکوب خونین نیروهای نظامی و امنیتی بشار اسد جان باخته اند.جمهوری اسلامی در حالی از سوی یک کشور غربی به یاری رساندن به رزیم اسد در سرکوب معترضان متهم می شود که تهران پیش از این، بارها از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه خواسته تا به خواسته های مردمش پاسخ دهد.جمهوری اسلامی، به رغم فراخواندن رئیس جمهوری سوریه به پاسخ دادن به خواسته های مخالفان، این کشور در خصوص استفاده از خشونت و زور از سوی نیروهای نظامی و امنیتی سوریه، از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده است.

رئیس کمیسیون اصل90 : اخلال در نظام اقتصادی برای متهمان فسادبانکی ثابت شود، اعدام می‌شوند

چگونه است که چوبداران بازار مکاره نتوانسته اند حتی یک مورد مطالبات مردم را دنبال نمایند وپاسخگوی باشند . ولی اکنون در آشفته بازار اوضاع خرت وخر وبی در و پیکر حاکم شده هرروز یک رئیس کمیسیون این بازار مکاره از موضع ما ورای رؤسای حکومتی و وزرای دولتی ظاهر می شود و با فتوا سیاست دیپلماتیک قطع رابطه یا احکام قضایی صادر می کنند؟ چون پس از بروجردی اکنون نوبت این آخوند بد نام مجرم جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 خط ونشان برای اختلاس گران وابسته به دولت کشیده است.

رئیس کمیسیون اصل90 محلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکم متهمان فسادبانکی بعد از ارسال به دادگاه مشخص خواهد شد، گفت: اگر اتهام اخلال در نظام اقتصادی برای متهمان اثبات شود، آنها به اعدام محکوم خواهند شد.به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی و از قضات کشور با اشاره به پرونده فساد بزرگ بانکی، اظهار داشت: پرونده فساد بانکی اخیر در حال صدور کیفرخواست است و هنوز حکمی متوجه متهمان نیست.وی با بیان اینکه حکم متهمان فساد بانکی بعد از ارسال به دادگاه مشخص خواهد شد، افزود: اگر اتهام اخلال در نظام اقتصادی برای متهمان اثبات شود، آنها به اعدام محکوم خواهند شد.رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای گفت که اتهام اخلال در نظام اقتصادی برای برخی متهمان فساد بانکی مطرح است اما این موضوع باید در دادگاه ثابت شود.

تقی رهبر: ۷۵‌ میلیون ایرانی خواستار اجرای طرح عفاف و حجاب هستند

سئوال است جمعیت کشور چه میزان است وچه میزان زن ومرد وکودک می باشند . وقتی همه جمعیت کشور مخالف اجرای طرح عفاف وحجاب هستند پس دیگر مخالف کیست؟ لابد آنانی هستند که هنوز متولد نشده اند یا کارخانجات تولید کنندگان پارچه سیاه می باشند که شاکی از اضافه کار کردن بری سفارشات افزایشی پارچه چادر سیاه حجاب بر طرف هستند؟!

خبرگزاری بین المللی زنان (وفا) : نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶ سال از مصوبه سیاست‌های عفاف و حجاب در شورای انقلاب فرهنگی می‌گذرد، اما همچنان تکلیف آن مشخص نیست و بر روی میز مسئولان مانده است.محمد تقی رهبر شامگاه گذشته در همایش حجاب و عاشورا با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب آخر کار نیست و تازه اول کار قرار دارد، اظهار داشت: ۱۶ سال از مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در سیاست‌های عفاف و حجاب و پنج سال از راه کارهای عملی آن می‌گذرد، اما همچنان تکلیف آن مشخص نیست و بر روی میز مسئولان مانده است.وی با بیان اینکه ۲۶ دستگاه موظف به رسیدگی آن هستند، افزود: در این سال‌ها بسیار کم کاری شده است، چرا که ۷۵ میلیون نفر به غیر از یک سری عروسک خیابانی موافق اجرای آن هستند.نمایند مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مسئولان با حمایت‌های بی‌جای خود مانع کار می‌شوند اما ما آن قدر تلاش می‌کنیم تا به این مقصود برسیم.وی ادامه داد: دادستان کل کشور به تازگی بد حجابی را جرم دانسته و اعلام کرده که برای حمایت و مقابله با این طرح با بد حجابی برخورد می‌کند.رهبر با تاکید به اینکه همه دستگاه‌ها در این امر دخیل هستند، اضافه کرد: دستگاه‌هایی همچون دانشگاه، آموزش و پرورش، مجلس، مسئولان و دولت همه وظیفه دارند و باید آن قدر بر این موضوع فشار بیاوریم تا مسئولان غافل را به خود بیاوریم.

دادستان آلمان: «ایران در فکر حمله به پایگاه‌ نظامى آمریکا در آلمان بوده است»

مشخص است تهاجم سازمان دهی شده به سفارت انگلیس درتهران موجب شده است که هرگونه ابهامی که اگر چنانچه برای برخی از کشور ها وجود داشت یا اینگونه وانمود می شد که ابهام وجود دارد که گویا این رژیم ضد بشری وغیر متعارف و اصلاح ومهار پذیر نمی باشد به خصوص تلاشی برای دست یابی به سلاح هسته ای نمی کند که صلح و امنیت منطقه را با خط مواجه کرده است . بهمین دلیل گویا پس از این تهاجم به سفارت انگلیس موجب شده تا ابهام شان بر طرف شود و رودروایسی های غرب که باتجارت خون ونفت که بر حقوق بشر برای شان ارجحیت داشت کنار نهاده شود . برای همین اکنون دادستان آلمان این خبر را فاش نموده است.


دویچه وله : دادستان کل آلمان مظنون است که جمهوری اسلامی ایران در صدد برنامه‌ریزی برای حمله به یک پایگاه ‌نظامی آمریکا در خاک آلمان بوده است. هارالد رنگه پنج‌شنبه (۱۰ آذر/ ۱ دسامبر) در شهر کارلسروهه تأیید کرد که پرونده‌ا‌ی ‌برای بررسی این ماجرا گشوده شده است.همزمان رئیس اداره جنایی آلمان، یورگ تسریکه نیز تأکید کرد که در حال حاضر خطری جدی در مورد این حمله جود ندارد.بر اساس گزارشی که در روزنامه "بیلد" منتشر شده است، جمهوری اسلامی ایران تصمیم داشته در صورت حمله آمریکا به ایران، با حمله به پایگاه‌ نظامی حمل و نقل در خاک آلمان، ارتش آمریکا را فلج کند.بررسی ارتباط مشکوک یک تاجر آلمانی با سفارت ایران در برلین.دادستان کل آلمان در موضع‌گیری روز پنج‌شنبه خود در این مورد افزود که یک تاجر آلمانیبه دلیل ارتباط مشکوک با سفارت ایران در برلین و احتمال فعالیت‌ جاسوسی برای عملیات خرابکاری، مورد سوء‌ظن است. خانه این تاجر ۲ ماه نوامبر ( ۱۱ آبان) مورد تفتیش قرار گرفته است.دادستان کل آلمان همزمان با اشاره به "در جریان بودن پرونده دادرسی این مورد" خاطر نشان ساخت: «در این مورد خواستار اقدامات عملی شدیم که قصد داریم آنها را اجرا کنیم.» هارالد رنگه به جزییات بیشتری در مورد این اقدامات اشاره نکرد.یکی از بزرگترین پایگاه‌های پشتیبانی ارتش آمریکا در جهان، در آلمان قرار دارد. این پایگاه تأمین کننده عمده نیاز ارتش آمریکا در افغانستان و عراق است. در بیمارستان ارتشی نزدیک این پایگاه نیز سربازان مجروح آمریکایی مورد مداوا قرار می‌گیرند. هر دو مرکز با تداببر شدید امینتی حفاظت می‌شوند.