گزیده خبرهای 18 آذر90 قسمت3

مشایی و زن شمشیر بدست.رحيم مشايي در حاشيه استقبال مردم شهر تومبوکتو در کشور مالي از احمدي نژاد

احتمالاً مچ گیر سایت شفاف وابسته به شهردار تهران که این تصویر را بازتاب داده است که مربوط به سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به کشورهای آفریقایی می باشد که رحیم مشایی همراه وی بوده است. به نظر می رسد که برگزیدن این تصور که پس از بازتاب خبر توصیه پزشک رحیم مشایی به وی وی باشد که گفته بدلیل قند خون بالا می بایست که فعالیت های سیاسی و اجرایی خودش را برای سلامتی اش ترک کند . ولی رحیم مشایی به شمشیر کش گفته است که هم شمشیرر ا غلاف کن .هم اینکه آدرس هدف یا حریف را نشان داده که باید به سمت وی وبرایش شمشیر کشی کند . خلاصه اینکه نارضایتی از رحیم مشایی است که با همه تهدید وفشارهایی که به وی وارد شده است هنوز شمشیر را غلاف نکرده واز صحنه کنار نکشیده است؟

درخواست گروه‌های سیاسی عراق برای بستن اردوگاه اشرف.خبرگزاری فارس: "فهرست ائتلاف ملی عراق" از دولت این کشور خواست تا نسبت به بستن اردوگاه اشرف در اواخر سال جاری میلادی متعهد باشد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900918000327

پس از روی صحنه آوردن الشیخ سفیر عراق در تهران که علیه ی مجاهدین اشرف موضع گیری کرد وگفت که فرصت ترک مجاهدین اشرف تا آخر دسامبر از عراق تمدید نمی شود اکنون مکمل این اقدام پاسدار تروریست حسن دانایی فرد سفیر رژیم فاشیستی مذهبی در بغداد فعال شده و مأموریت یافته است تا که جریانات وگروه های عراقی وصل به وی وسپاه قدس که عراق را باتلاق کردند و این کشور را تبدیل به حیاط خلوت حاکمان ایران کرده اند. علیه ی مجاهدین اشرف بسیج شده اند تا که پیام وخواست حاکما ن ایران را رله کنند که بلندگوی اجرایی شدنش نوری مالکی مزدور وخائن دست نشانده می باشد که تأکید می کند مجاهدین اشرف باید تا پایان دسامبر کمپ اشرف را ترک کنند. البته موازی فعال شدن عوامل وآلت دست های حاکمان ایران در عراق علیه ی مجاهدین اشرف نسخه ی تنظیم شده مشابه از سوی وزارت بد نام اطلاعات و سازمان امنیت و اطلاعات پاسداران و وزارت فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد به مطبوعات وابسته همچون دروغ نامه ی کیهان و روزی نامه ی حکوتی جمهوری اسلامی دیکته شده تا علیه ی مجاهدین اشرف بازتاب داده شود .چون هم وحشت از موضع سازمان ملل پیرامون مجاهدین اشرف و برجسته کردن ترس حاکمان از حضور مجاهدین اشرف ونقش تأثیر گذاری شان برروی حرکت های اعتراضی داخل کشور است . برای اینکه مجاهدین اشرف الگوی مقاومت وایستادگی مقابل رژیم فاشیستی مذهبی غیر متعارف مهار و اصلاح ناپذیر برای ناراضیان داخل کشور شده است وهمه توطئه و تهدید علیه ی مجاهدین اشرف هم بهمین دلیل می باشد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "السومریه نیوز"، در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر "ابراهیم الجعفری" رئیس فهرست ائتلاف ملی عراق آمده است، این ائتلاف عصر روز گذشته (پنجشنبه) نشستی را با حضور نمایندگان جناح‌های سیاسی به ریاست "ابراهیم الجعفری" برگزار کرد که در آن فهرست ائتلاف همه گروه‌های سیاسی را مسئول حفظ پروژه‌های ملی بعد از عقب‌نشینی نیروهای بیگانه از خاک عراق معرفی کرد.این بیانیه در ادامه ضرورت تعهد و پایبندی دولت عراق به تصمیم هیات دولت مبنی بر بستن پادگان اشرف در چارچوب قانون عراق و قوانین بین‌المللی، را خواستار شدند.آنها همچنین درخواست کردند که جامعه جهانی در این باره همکاری جدی با دولت عراق داشته باشد.سازمان ملل روز گذشته از دولت عراق خواست تا به منظور رسیدن به یک راه حل قابل قبول و مورد رضایت طرفین، زمان تعیین شده برای تخلیه پادگان اشرف را تمدید کند.این درخواست در حالی مطرح شد که دولت عراق پیش از این با تاکید بر عزم جدی‌اش برای خروج ساکنان اشرف اعلام کرد که هرگز از این تصمیم صرف‌نظر نخواهد کرد.همچنین دولت عراق اعلام کرد که قصد دارد پس از واگذاری مسئولیت امنیتی این پادگان به نیروهای عراقی، نام پادگان اشرف را به اردوگاه "عراق جدید" تغییر دهد.در همین حال "برهان محمد فرج" از اعضای ائتلاف کردستان در پارلمان عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری "الاعلام العراقی" موسوم به "واع" منافقین را یک سازمان تروریستی خواند که در جهان منفور هستند.وی با تاکید بر این مسئله که کردها هیچ ارتباطی با این سازمان تروریستی ندارند و در این مساله هم هرگز دخالتی نخواهند داشت، گفت: ما هیچ گونه رابطه خوب یا بدی با این سازمان نداریم.

گروهك تروريستي منافقين مجبور به خروج از عراق شد.

سخنگوي ويژه گروهك تروريستي منافقين در امور پادگان اشرف، با قبول خروج ذلت بار منافقين از خاك عراق مدعي شد: ما از حقوق قانوني خود براي پناهندگي در عراق چشم پوشي خواهيم كرد و از اين كشور خارج خواهيم شد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور) وي در گفت وگو با سايت عراقي شفق در عين حال كه مسئله خروج منافقين از عراق را پذيرفت، اعلام كرد: شرايط ما براي خروج تا پايان سال جاري مساعد نيست و از دولت عراق مي خواهيم براي اجراي خروج، به طرح سازمان ملل و اتحاديه اروپا در مورد انتقال و اسكان نيروهاي موجود در اشرف نيز توجه داشته باشد.او گفت: سازمان ملل و اتحاديه اروپا به زمان بيشتري نياز دارند و ما نيز از حكومت عراق مي خواهيم براي خروج ساكنان پادگان اشرف در زمان بندي مشخص، با ما همكاري داشته باشند.پيش از اين سركرده منافقين و همسر وي بارها با تاكيد بر حق خودساخته منافقين براي ماندن در عراق اعلام كرده بودند تحت هر شرايطي در عراق خواهند ماند و از اين كشور خارج نخواهند شد

گروهك تروريستي منافقين خروج ازعراق را پذيرفتند

سخنگوي ويژه گروهك تروريستي منافقين در امور پادگان اشرف، با قبول خروج ذلت‌بار منافقين از خاك عراق مدعي شد: ما از حقوق قانوني خود براي پناهندگي در عراق چشم‌پوشي خواهيم كرد و از اين كشور خارج خواهيم شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، وي در گفت‌وگو با سايت عراقي شفق در عين حال كه مسأله خروج منافقين از عراق را پذيرفت، اعلام كرد: شرايط ما براي خروج تا پايان سال جاري مساعد نيست و از دولت عراق مي‌خواهيم براي اجراي خروج، به طرح سازمان ملل و اتحاديه اروپا در مورد انتقال و اسكان نيروهاي موجود در اشرف نيز توجه داشته باشد. او گفت: سازمان ملل و اتحاديه اروپا به زمان بيش‌تري نياز دارند و ما نيز از حكومت عراق مي‌خواهيم براي خروج ساكنان پادگان اشرف در زمان بندي مشخص، با ما همكاري داشته باشند. پيش از اين سركرده منافقين و همسر وي بارها با تأكيد بر حق خودساخته منافقين براي ماندن در عراق اعلام كرده بودند تحت هر شرايطي در عراق خواهند ماند و از اين كشور خارج نخواهند شد.

امام جمعه موقت تهران: شكار هواپيماي آمريكايي، پاداش عزاداري‌هاي مردم . و امداد غيبي پروردگار بود

معلوم نیست که چرا پروردگار کمک به مردم ایران نمی کند تا از شر حاکمان دین فروش وعوامفریب حاکم براین رها شوند؟ عجیب معرکه گیری های نمازجمعه های تهران تبدیل به معرکه بازار تبلیغات دجالی و رمالی وجن گیری همراه با خرافات شده است .چون صحبت از امداد های غیبی شده که 33 سال است ادامه دارد . در واقعیت یعنی زد وبند های پشت پرده که در 33 سال پیش از ز یر درخت سیب در پاریس شروع شد وپس از آن و موازی با آن با سیاست مماشات گرایانه ی غرب پیگیری شده است که حاصل آن جنایات وخیانات بی شمار حاکمان ایران در مورد مردم و کشور ایران مرتکب شدند وعراق و افغانستان را ناامن وبی ثبات کرده اند وخاور میانه هم دچار آشوب و تغییرات شده است . طوریکه پایان آن متصور نیست . از سوی دیگر ادامه ی همین امداد های غیبی این ر ژیم فاشیستی مذهبی را در آستانه دست یابی سلاح هسته ای قرار داده است . بهرحال نمونه ی دیگر امداد های غیبی اشغال نظامی عراق وخلع سلاح کردن مجاهدین بوده است . البته این اقدام مکمل گذاشتن نام شان توی لیست تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا شد که منتهی به پیمان شکنی تضمین حفاظت ومراقبت از مجاهدین اشرف شد که بخشی از عاقبت این پیمان شکنی آمریکا فشار های همه جانبه ی حاکمان ایران ونوری مالکی خائن ومزدور ودست نشانده است که به مجاهدین اشرف وارد می شود که باید تاپایان دسامبر کمپ اشرف راترک کنند که برخی از این تهدید های مجاهدین اشرف در گزارش خبری فوق رله شده است.

امام جمعه موقت تهران کنترل هواپيماي پيشرفته جاسوسي امريکا بدست نيروهاي مسلح را پاداش عزاداري‌هاي مردم در ايام سوگواري امام حسين و امداد غيبي پروردگار عنوان كرد.به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين كاظم صديقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران، گفت: آمريكايي‌ها هواپيمايي را با عنوان شكارچي نامرئي كه فوق‌ پيشرفته و رادارگريز است، با انواع امكانات به آسمان ايران فرستاده بودند، اما خداوند پاداش عزاداري‌ها را به ما داد و فقدان سردار تهراني‌مقدم كه با شهادت ايشان سنگري خالي شد، را براي ما جبران كرد.وي هواپيماي آمريكايي را از پيشرفته‌ترين سلاح‌هاي جاسوسي اين كشور توصيف كرد و افزود: اين باز شكاري آمريكايي توسط شكارچي‌هاي ما شكار شد و اين اتفاق در ايام محرم و در سرزمين طبس واقع شد كه نوعي دلگرمي براي ملت به پا خواسته ماست.صديقي ادامه داد: خون امام حسين در رگ امام خميني جريان داشت و اين موضوع به مقام معظم رهبري نيز در حد اعلا به ارث رسيده و به همه‌ي مردم و جوانان ما تزريق شده است؛ بنابراين ملت شجاع ايران از هيچ تهديدي نمي‌ترسند و اين مدد غيبي پروردگار به وضوح نشان مي‌دهد كه ملت ايران و نيروهاي مسلح سرافراز در صحنه‌ي دفاعي ايستاده‌اند، از هيچ قدرتي واهمه ندارند و جواب متجاوزان را مي‌دهند؟، بنابراين خدا نيز با آنها نصرت مي‌دهد.امام جمعه موقت تهران در ادامه تصويب طرح كاهش روابط با انگليس را مشتي بر دهان اين كشور و هديه‌ي مجلس به ملت ايران عنوان كرد و گفت: مجلس برخورد شجاعانه و حكيمانه‌اي با سفارت روباه پير استعمار انجام داد كه سوابق خيانتش به ملت، كشور و اسلام از ياد نمي‌رود.صديقي يادآور شد: انگليسي‌ها هميشه به ما خيانت كرده‌اند و با وجود اين‌كه وقتش بود، در رفتارشان تجديدنظر كنند، اما در تحريم‌ها پيشگام شدند، آنها همچنين در فتنه 88 نيز معركه‌گردان بودند و سفارت اين كشور در صحنه حاضر بود.