گزیده خبرهای 22 آذر90 قسمت -2

دو خبر زیر مرتبط بهم دیگر می باشد که سئوال است .آخر اینگونه خبر سازی جعلی کردن آنهم زمانی که نخست وزیر دست آموز خائن ومزدور نوری مالکی در کاخ سفید بسر می برد وتظاهراات علیه ی حضور این جلاد در آمریکا ودیدارش با رئیس جمهور آمریکا انجام شد و سخنرانان منتقد آمریکایی به رئیس جمهور آمریکا انتقاد کردند که چراا ین قاتل بدنام مردم عراق ومجاهدین اشرف وحتی نظامیلان آمریکا به کاخ سفید راه داده شد و با وی دیدار شده است ؟ همچنین با وجود اینکه استان دیاله دومین استانی است که اعلام ایالت مستقل کرده است . البته برای انتقام گرفتن خانه استاندار این استان به آتش کشیده شد ودست به بازداشت یک نماینده کرد والعراقیه در این استان زده شده است . از طرف دیگر وزیر برق دوران ایادی در جمع معترضان حامی مجاهدین اشرف در جلوی کاخ سفید حضور داشت سخنرانی کرد وگفت که من و نه نوری مالکی خائن ومزدور نماینده ی ملت عراق می باشم . برای اینکه نماینده جریان پیروز ائتلاف العراقیه می باشم که تعداد 90 نماینده در پارلمان دارد و70 نمایندگان دیگر سکولار پارلمان عراق با هم از مجاهدین اشرف حمایت می کنیم وخواهانا ین می باشیم که ما وهمه مردم عراق همچون مجاهدین اشرف شویم . بنابراین می بایست که از سوزش زیاد اکنون اینگونه گزارش خبری جعلی از سوی مزدوران وساندیس خوران عراقی حاکمان ایران و وابسته به باندهای مافیایی جریان تروریستی موسوم به قانون نوری مالکی مزدور علیه ی مجاهدین اشرف بدون منبع ونام و نشان بازتاب داده شود.

دستگيري 11 فرد وابسته به منافقين

پليس منطقه خالص عراق، يازده فرد وابسته به گروهك تروريستي منافقين را دستگير كرد. از اين تعداد دو نفر گذرنامه آمريكايي و سه نفر گذرنامه ايراني دارند و بقيه از افسران سابق ارتش عراق هستند. به گزارش فارس، يك منبع امنيتي به خبرگزاري البينه خبر داده كه پليس منطقه خالص عراق روز يكشنبه گذشته يازده عنصر مشكوك را كه برگه‌هاي هويت جعلي داشته‌اند و تابع كشورهاي گوناگون بوده‌اند و از پايگاه اشرف مي‌آمده‌اند بازداشت كرده است. اين منبع گفته از اين تعداد دو نفر گذرنامه آمريكايي و سه نفر گذرنامه ايراني دارند و بقيه از افسران سابق ارتش عراق هستند. اين منبع گفته كه سفارت آمريكا رعاياي خود را از پليس گرفته است و گويا كارمندان يك شركت امنيتي بوده‌اند. سرلشكر قاسم عطا، سخنگوي فرماندهي عمليات بغداد از ارائه جزئيات در اين باره خودداري كرد.

258 شكايت عليه گروهك منافقين

درخواست يك عضو ائتلاف دولت قانون از قربانيان گروهك تروريستي منافقين براي طرح شكايت تا پايان سال جاري و تاكيد بر عزم دولت مالكي براي بستن اردوگاه عراق جديد(اشرف سابق)، از جمله خبرهاي مربوط به فرقه رجوي است. به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه النهرين، "علي العلاق" عضو ائتلاف دولت قانون عراق گفت: كساني كه از گروهك منافقين شكايتي دارند تا پيش از پايان سال جاري ارائه كنند. وي افزود: دولت عراق تا پايان سال جاري ميلادي اردوگاه عراق جديد(اشرف سابق) را تعطيل خواهد كرد و بنابراين شاكيان بايد قبل از اتمام مهلت مذكور، دادخواست خود را به دادگاه عالي كيفري عراق ارائه كنند. از سوي ديگر "نافع عيسي" رئيس كميته دفاع از قربانيان گروهك تروريستي منافقين گفت: اين كميته 258 شكايت در دادگاههاي عراقي و بين‌المللي عليه منافقين طرح كرده است. وي افزود: منافقين در كشتار مردم عراق در مناطق "كفري"، "جلولاء"، "كربلا" و استانهاي جنوبي در سركوب انتفاضه شعبانيه دخالت داشته‌اند و بخش اعظم زمينهاي كشاورزي را در استان ديالي تصرف كرده‌اند. عيسي تصريح كرد: اعضاي اين گروهك در به راه انداختن فتنه مذهبي و قوميتي و سنگ اندازي در روند فعاليت دولت عراق از سال 2003 به بعد نقش داشته‌اند. "جاسم عبد عون" رئيس شوراي محلي ناحيه موسوم به "شط جديد" اعلام كرد: گروهك منافقين 2000 هكتار از اراضي حاصلخيز در ناحيه "العظيم" در استان ديالي را كه مالكيت آن به مردم منطقه "الخالص" بر مي‌گردد، از سي سال قبل در اختيار گرفته‌اند.

گيس و گيس كشي پهلوي ها پشت ويترين بي بي سي (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900922/2.htm#other207

افشار گری سرباز جو حسین شریعتمداری به شیوه ی مچ گیری سر پل خر بگیری علیه صادق صادق نژاد معروف به صادق صبا فعال شده است که رئیس فارسی شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت وخیمه می باشدو فاش کرده که چگونه وی رشوه گیری دوبله از فرح واشرف پهلوی کرده است . طوریکه پول گردن کلفت چند میلیون دلاری از اشرف گرفته تا ب برای هم مستند سازی کند . ولی صادق صبا که زیر قولش زده وپول را بالا کشیده است.

به دنبال بازديد بيوه 75 ساله محمدرضا پهلوي از بنگاه سلطنتي بي بي سي فارسي، اخبار موثق واصله حاكي است كه اشرف پهلوي (خواهر فاسد و جنايتكار شاه سابق) پس از اطلاع از معامله فرح و صادق صادق نژاد (معروف به صادق صبا)، به خاطر رقابتي جنون آميز با فرح ديبا، بلافاصله از صادق صبا مدير بي بي سي فارسي درخواست مي كند كه مستندي نيز از زندگي او توليد و پخش شود و براي ترغيب متوليان آن بنگاه، مبلغ كلاني نيز كه بنا به گفته يكي از اطرافيان اشرف مبلغ 5/2ميليون دلار بوده به حساب رسمي بنگاه و حساب شخصي و محرمانه «صبا» واريز مي نمايد. اما مدير بي بي سي فارسي كه پس از پخش مستند فرح پهلوي با رسوايي مالي ناشي از اخاذي دويست هزار پوندي از بيوه محمدرضا پهلوي و نيز با انتقادهاي فراواني از طرف تعدادي از گروههاي اپوزيسيون مواجه شده بود، به رغم دريافت پول، انجام كار را به آينده اي نامعلوم موكول مي كند....

بالاخره با امام حسين(ع) يا با يزيد؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900922/2.htm#other208

باند های کودتایی وابسته به ولی وقیح منفور و نا مشروع اکنون از موضع جانشین امام زمانی ونماینده ی خدا ا فول کرده وتبدیل به امام حسین شده اند تا که رقبای مغلوب مدعی به مدعیان اصلاح طلبان ورفسنجانی را متهم به یزیدیان کنند. بهانه هم آقازاده محسن رفسنجانی است که همچون پدرش با سیاست با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن تلاش می کند تا نامزد نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره شود.

يك عضو مركزيت كارگزاران خواستار عبور از فضاي راديكال به سمت عقلانيت و اعتدال شد. محسن هاشمي خواستار باز شدن فضاي انتخاباتي براي معتدل ها شده است. پيش از اين گفته شده بود كه كارگزاراني ها با شعار اعتدال سعي خواهند كرد به فضاي سياسي و انتخابات بازگردند.
هاشمي در مصاحبه با دي پرس گفته است: «بايد از فضاي تندروي هاي گروه هاي سياسي و حاكم بر جامعه عبور كرد و به سمت عقلانيت رفت. اصولا فضاي سياسي وقتي در اختيار نيروهاي افراطي (راست يا چپ فرقي ندارد) قرار مي گيرد معمولا در اين فضا نيروهاي عاقل و معتدل و كساني كه براساس يك برنامه منسجم و با دورانديشي فعاليت مي كنند، خود به خود سكوت مي كنند.در واقع فضاي حضور افراطيون به دليل آنكه بسيار پرتنش است و اجازه داده مي شود به هر كسي توهين كنند و حد و مرزي هم براي آن قائل نيستند به همين دليل معمولا معتدلين كمتر سخن مي گويندمحسن هاشمي همچنين مي گويد: «الان فضا صفر و يك شده است، از اين طرف برخي مي آيند و مي گويند كساني كه به فتنه- اسم اش هم خودشون گذاشتن فتنه- سلام كردند يا لبخند زدند هم حق ندارند در انتخابات شركت كنند از سوي ديگر افراطيوني هم آن سوي ميدان نشسته اند و مي گويند شركت كردن در چنين انتخاباتي درست نيست و بحث تحريم را مطرح مي كنند. به هر حال اين فضاي صفر و يك بايد از يك جا شكسته بشود اما براي كساني كه قدرت را در اختيار ندارند سخت است كه اين كار را بكنند در صورتي كه صاحبان قدرت راحت تر مي توانند اين فضاي صفر و يكي را بشكنند و توقع الان اين است كه كساني كه قدرت سياسي و اجتماعي را دارند بيايند اين فضا را بشكنند و اجازه بدهند حداقل كم كم به نيم برسد كه ايده آل است و هر دو طرف بر روي يك موضوعاتي به توافق برسند ولي اينكه ما روي صفر و يك نگه داشتيم به نظرم معقول نيست و در يك دايره بسته اي قرار گرفتيم، الان كه زمان زيادي تا انتخابات نداريم به همين خاطر توقع اين است كه بايد از يك جاي قدرتمندي اين فضاي صفر و يكي شكسته بشود مخصوصا كه تهديدات دشمنان خارجي روز به روز جدي تر مي شود...

ابراهيم جعفري: ايران و عراق داراي منافع گسترده مشترك هستند

مشخص است وقتی که ارباب ونوکرش که خود خوانده نماینده ی دو کشور ایران وعراق باشند می بایست که با حذف ملت های ایران و راق مدعی منافع گسترده ی مشترک شوند چونکه سرنوشت شان بهم گره خورده است . البته با سرنوشت شوم بشار اسد جنایتکار رئیس جمهوری سوریه سرنوشت مشابهی دارند .

نخست وزير سابق عراق، منافع تهران و بغداد را گسترده و در حوزه هاي مختلف دانست.ابراهيم جعفري رئيس فهرست ائتلاف ملي عراق كه شامل اكثريت گروه هاي شيعي عراقي هستند، در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه اي الحيات تاكيد كرد: هرگونه حمله نظامي عليه ايران و يا سوريه تاثير منفي بر عراق و منطقه خواهد داشت.وي گفت: آنچه كه براي ما مهم است وجود منطقه اي امن و با ثبات است.الجعفري در ادامه نگراني از آنچه افزايش نفوذ ايران در عراق بعد از عقب نشيني نيروهاي آمريكايي از اين كشور ناميده شد را مسئله اي دانست كه در آن مبالغه شده است.وي گفت: حقايق جغرافيايي ميان ما با هريك از كشورهاي ايران، تركيه، سوريه و ساير كشورهاي همسايه وجود دارد حقايقي كه نمي توان به واسطه آن منافع گسترده دو كشور در حوزه هاي مختلف را ناديده گرفت

حكم اعدام 5 قاچاقچي مواد مخدر در كرمان

تولید فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی همراه با سانسور و ضرب وشتم و زندان و شکنجه مکمل آن سوی معادله ی تیر باران وسنگسار و اعدام ها می باشد که در 33 سال گذشته این ماشین یک لحظه وقفه نداشته است . خوب از این واضح تر باید تابلوی ضد مردمی بودن این رژیم فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران ترسیم شود. که به جز پیگیری این سیاست قادر به بقای ننگین خودش نمی باشد.

حكم اعدام 5 قاچاقچي مواد مخدر از سوي شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامي كرمان صادر شد.به گزارش ايسنا و به نقل از دادگستري استان كرمان، رئيس شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامي كرمان در اين باره گفت: «مهدي»، «مجتبي»، «امين»، «محمدمهدي» و «سهراب» 5 نفري هستند كه به جرم مشاركت در حمل 783 كيلو و پانصد گرم ترياك و 195 كيلوگرم مرفين به اعدام محكوم شده اند.فرج الله كارگر افزود: اين گروه كه ترياك را در 96 كيسه و مرفين را در 182 بسته آماده بارگيري جهت حمل به تهران كرده بودند، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگير شدند.وي ادامه داد: اين باند مواد را از شهرهاي شرقي كشور تحويل گرفته و در واحد سرايداري يك مدرسه مخفي كرده بودند و زماني كه يك دستگاه تريلر براي جاسازي مواد مخدر به مدرسه رفته بود، همگي دستگير شدند.رئيس شعبه دوم دادگاه انقلاب ادامه داد: از اين باند 3 دستگاه خودروي سواري، يك دستگاه وانت، يك دستگاه تريلر و يك دستگاه موتورسيكلت كشف و ضبط شده و اين افراد علاوه بر مجازات اعدام، به مصادره اموال ناشي از جرم ارتكابي نيز محكوم شده اند.وي افزود: حكم اعدام اين 5 نفر در دادستاني كل كشور نيز تاييد شده است.