گزیده خبر های 23 آذر 90 قسمت - 3

وطن فروشي با موتور روشن و چراغ خاموش! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900923/2.htm#other210

بیچاره به چه سرنوشت و عاقبت شومی این مدعیان اصلاح طلب دچار شده اند .چونکه تبدیل به مرغ عزا و عروسی شدند. هم حضور شان در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاه ی نهم بعنوان سیاهی لشکر ممنوع شده است .چون متهم به فتنه و خیانت شده اند . هم اینکه عدم حضورشان هم متهم به وطن فروشی شده اند! آیا هنوز این رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی مشروعیت دارد و بازهم می بایست چندین بار آزمون شده آزمون شود ودر نمایش خیمه شب بازی ها شرکت کرد تا بیش از متهم وحقیر شد . یا نه اینکه همگام مردم فریاد زن مرگ بر دیکتاتور گوی شد وحضور در چنین نمایش مضحکی را تحریم نمود تا با عدم حضور مردم و آشکار شدن عدم مشروعیت کودتاگران حاکم فضا برای تغییرات دمکراتیک هموار گردد؟

رئيس دوره اي «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات» اعلام كرد اين شورا پس از دو جلسه بررسي به اين نتيجه رسيده كه براي انتخابات نهمين دوره مجلس ليست انتخاباتي ارائه ندهد و از كسي نيز حمايت نكند..براساس برخي اخبار موثق، پيش از اين از سوي رسانه ها از جمله كيهان پيش بيني شده بود كه طيف افراطي اصلاح طلبان شيوه چراغ خاموش و موتور روشن را در پيش بگيرند به اين معنا كه در ظاهر اعلام بي ميلي نسبت به انتخابات كنند تا حساسيت ها را برنيانگيزند اما به طور مخفيانه با استفاده از افراد خاكستري و سفيد! به سرمايه گذاري در انتخابات بپردازند. با اين حال افراطيون با تناقض چند سره درباره انتخابات مواجهند؛ اگر علنا انتخابات را تحريم كنند، مهر تاييد نهايي خواهد بود بر اين مدعا كه آنها هماهنگ با جبهه ضد انقلاب عمل مي كنند، ضمن اينكه در اين صورت نمي توانند فرصتي براي تقابل و القاي اختلاف و ايجاد چالش بر سر انتخابات داشته باشند. اما اگر هم علنا بگويند در انتخابات شركت مي كنند، با اين شبهه و اعتراض مواجه خواهند شد كه مگر شما نگفتيد انتخابات در ايران بر مبناي تقلب سازمان يافته و مهندسي شده برگزار مي شود.اما درباره اظهارات رئيس دوره اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات لازم به يادآوري است كه: 1- برخي گروه هاي اصلاح طلب تصريح كرده اند كه در انتخابات شركت خواهند كرد و معلوم نيست اين شورا پس از فروپاشي شاكله آن، چه طيفي را نمايندگي مي كند در حالي كه برخي اصلاح طلبان، معترض عملكرد آن در فتنه سال 88 هستند و معتقدند افراطي گري سران شورا در آن آشوب طلبي، اصلاح طلبان را در جايگاه اتهام قرار داد. 2- تا مرز «اصلاح طلبي» و «فتنه گري» آشوب طلبي و ياري در سناريوهاي ديكته شده سرويس هاي جاسوسي بيگانه تعيين نشود و بر عكس، اصرار بر همراهي با فتنه گران باشد، طبيعي است كه مدعيان اصلاح طلبي در شوراي هماهنگي كذايي، به چشم «متهم و مجرم» نگريسته خواهند شد، نه حزب و جريان و رسانه و ستاد انتخاباتي فعال در چارچوب قانون اساسي 3- توبه از خطا و خيانت آن هم خيانتي در حد افساد و فتنه گري كه در قرآن كريم شديدتر و بزرگ تر از قتل شمرده شده، اقتضائات و شرايطي دارد. بنابراين در حالي كه برخي مدعيان اصلاح طلبي همچنان مشغول پالوده خوري با فتنه گران هستند و به هر دليل ( از جمله از سر انفعال و ترس يا همراهي واقعي) حاضر نيستند از عملكرد آن جريان فاسد اعلام برائت و انزجار كنند، توبه و اصلاح مسير و بازگشت به نظام صرفا مسخره كردن خود است. بدين ترتيب مظلوم نمايي و مغالطه بر سر اينكه «به صراحت مي گويند اگر اصلاح طلبان توبه هم كنند، توبه آنها پذيرفته نيست»، دردي از دردهاي لاعلاج جريان دودوزه باز را درمان نمي كند. 4- بند پاياني اظهارات آقاي غريباني نشان مي دهد اخبار مربوط به مجادلات جدي و توأم با اعتراض و اختلاف در ميان اصلاح طلبان كاملا جدي است.

ديدار وزير اطلاعات ايران با وليعهد عربستان

چرا سربازجو پاسدار شریعتمداری نماینده ی ویژه ی ولی وقیح منفور ونا مشروع در دروغ نامه کیهان نمی گوید که این چه سیاست شتر گاو پلنگی می باشد که زمان زیادی از قلم زن غیر ایرانی یادداشت روز نویس سعدالله زارعی در این دروغ نامه نمی گذرد که تحلیل وقوع انقلاب در عرستان وفروپاشی آن را داد . یا اینکه مگر فراموش شده است که چگونه عربستان خواهان پیگیری پرونده ی ترور سفیر عربستان در آمریکاا ز سوی سپاه قدس درشورای امنیت سازمان ملل شد . ولی اکنون برای چه وزیر طوطی صفت وزارت بد نام اطاعات آخوند حیدر مصلحی سفر به عربستان کرد وبه دست بوسی ولیعهد عربستان زده است؟

خبرگزاري رسمي عربستان گزارش داد كه وليعهد دوم عربستان روز دوشنبه با وزير اطلاعات ايران ديدار و گفت وگو كرده است.براساس اين گزارش نايف بن عبدالعزيز، وليعهد دوم و وزير كشور عربستان روز گذشته در ديدار با حيدر مصلحي وزير اطلاعات ايران درباره مسائل و منافع مشترك دو كشور گفت وگو كرد.به گزارش خبرگزاري فرانسه، مورگان بن عبدالعزيز وزير اطلاعات عربستان نيز در اين ديدار حضور داشته است.

گزارش خبري تحليلي كيهان از نتيجه 8 سال اشغال آمريكا دست خالي عراق را ترك مي كند
http://www.kayhannews.ir/900923/14.HTM#other1405

باید که مقامات آمریکایی نتیجه ی سیاست مماشات گرایانه خائنانه ی خود با حاکمان ایران پس از کشته دادن نزدیک 5000 نظامیان آمریکاییان در عراق ومتحمل شدن صد ها میلیارد دلار هزینه را این چنین تحویل بگیرند؟

سرويس سياسي-با نزديك شدن به موعد مقرر خروج كامل نظاميان آمريكايي از خاك عراق و ناكام ماندن تلاش مقامات كاخ سفيد براي ماندن در اين كشور، افكار عمومي جهان و بويژه جامعه آمريكا را در مقابل اين سوال قرار داده است كه دستاورد 8 سال اشغال عراق به رغم تلفات انساني زياد و هزينه هاي هنگفت چه بوده است؟اذعان محافل و رسانه هاي خارجي به شكست سياست هاي آمريكا در عراق زماني آشكار تر شد كه نوري المالكي، نخست وزير عراق در جريان سفر چند روز پيش خود به نيويورك، در كنفرانس خبري مشترك با رئيس جمور آمريكا زير بار خواسته تحميلي باراك اوباما، مبني بر موافقت با ادامه حضور نظاميان آمريكا در خاك عراق و دادن مصونيت قضايي به آنها نشد.شبكه تلويزيوني العالم در اين باره اعلام كرد: اظهارات رئيس جمهور آمريكا و نخست وزير عراق بيانگر اختلاف شديد در مواضع دو طرف بود.العالم افزود: ناظران توافق نظر دارند كه نوري المالكي در اظهارنظر درباره مسائل اساسي به ويژه مخالفت با اعطاي مصونيت به مربيان نظامي آمريكايي و موضع در برابر سوريه برتر از باراك اوباما عمل كرد.براساس اين گزارش، آنچه را كه باراك اوباما و نوري المالكي در سخنان خود پنهان كردند، جان مك كين سناتور جمهوريخواه آمريكا فاش كرد و گفت: اوباما در راضي كردن المالكي به پذيرفتن توافقنامه اي به منظور باقي ماندن نيروهاي آمريكايي در عراق شكست خورد.مك كين كه به شدت با خروج نظاميان آمريكايي از عراق مخالف است در اين باره اعلام كرد كه آمريكا دو دستي عراق را تحويل ايران خواهد داد.....

حضور یک فرمانده سپاه پاسداران در کاخ سفید!

تازه اوباما رئیس جمهور آمریکا می بایست به پیشواز سیاست چوب وپیاز خوردن پیش برود . زیرا که نه فقط سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برایش لغز خوانی کرده است ، بلکه می بایست که کاخ سفید به دیداری فرمانده ی پاسدار رژیم فاشیستی مذهبی رود که در نظامی کشی آمریکا دست داشته است.

روزنامه رسالت به نقل از واشنگتن پست نوشت: «یکی از فرماندهان سابق سپاه ایران، که FBI وی را یکی از عوامل عملیات سال 1996 که منجر به کشته شدن 19 نفر از نیروی نظامی آمریکایی شد، معرفی کرده است، به همراه نخست وزیر نوری المالکی روز دوشنبه به کاخ سفید آمد و در جلسه ای که اوباما پایان جنگ عراق را اعلام کرد حضور داشتاین روزنامه آمریکایی ادامه داد: «هادی فرهان الامیری، وزیر حمل و نقل دولت نوری المالکی است که به همراه وی به آمریکا رفته است تا در مورد آینده عراق و نفوذ ایران بحث کند. سخنگوی کاخ سفید هم از پذیرش و قبول اینکه الامیری در این جلسه حضور داشته، سر باز زد و تنها در مورد دولت عراق صحبت کرد. سفارت عراق هم هیچ توضیحی در مورد ماموریت الامیری در این سفر ارائه ندادواشنگتن تایمز افزود: «غرب همچنان بر این باور است که عده ای از مقامات عراقی به شدت به ایران وابسته هستندبنابراین گزارش، واشنگتن تایمز مدعی است که وی عضو "سپاه بدر" بوده است. شایان ذکر است "سپاه بدر" متشکل از شیعیان مخالف صدام بود که در ایام هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.

عراق رییس جدید اوپک شد

برای اینکه پاسدارر ستم قاسمی در سازمان اوپک احساس تنهایی ومنزوی بودن نکند . بنابراین پیشنهاد ریاست دوره ای سازمان اوپک به عراق را داده است.

همچنین وزیر نفت کویت به عنوان معاون اوپک در دوره جدید انتخاب شد.فارس: در مراسم افتتاحیه کنفرانس اوپک صبح امروز، با پیشنهاد ایران، وزیر نفت عراق به عنوان رییس دور جدید اوپک از سال 2012 و وزیر نفت کویت به عنوان معاون انتخاب شدند با اتمام دوره ریاست ایران در اوپک تا پایان ماه دسامبر، وزیر نفت عراق با پیشنهاد وزیر نفت ایران و موافقت اعضا به عنوان رییس دور جدید اوپک انتخاب شد.همچنین وزیر نفت کویت به عنوان معاون اوپک در دوره جدید انتخاب شد.در دوره ریاست ایران در اوپک، وزیر نفت عراق معاون رییس اوپک بود