گزیده خبرهای 24 آذر 90 قسمت -2

جیوه قرمز گیاهی" و ارتباط آن با ملک عبدالله و آمریکا.چرا عربستان در استراتژی آمریکا بازی می‌کند؟خبرگزاری فارس: "جیوه قرمز گیاهی" هدیه‌ای است که بخاطر آن ملک عبدالله پادشاه عربستان مجبور شده طی سال‌های اخیر در منطقه در قالب سیاست‌های آمریکایی ظاهر شود و در استراتژی این کشور بازی کند. "افشاگری"خبرگزاری فارس در مورد علت سفر وزیر اطلاعات به عربستان : گوشزد کرد که دستگاه امنیتی ایران، اطلاعاتی مربوط به رسوایی اخلاقی مقامات سعودی در اختیار دارد!

این سیاست در ست مصداق شیوه ی توضیح داده شده در گزارش خبری فوق می باشد که سابقه ی بیش از 3 دهه دارد . یعنی پس از اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 در تهران هر شب معجزه گری تلویزیونی می شد و از طریق اسناد ارائه شده که از درون سفارت بدست آمده است علیه هر که مورد نظر بود افشاگری می شد . همچنین به مخالفین اعتیاد به مواد مخدر ورابطه ی غیر قانونی جنس هم اضافه شد . انون از ترکیب این شیوه ها در مورد عربستان بکار برده می شود چونکه می گوید رئیس جمهور خائن وجنایتکار بشار اسد برود و خواهان پیگیرری پرونده ی ترور سفیرش در واشنگتن تا در شورای امنیت سازمان ملل شده است .همچنین با حضور سپاه قدس ومداخله گری حاکمان ایران درا مور داخلی عراق و پیگیری تلاش به دست یابی سلاح هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی ایران است.
فارس (وابسته به سپاه): 'جیوه قرمز گیاهی' هدیه مقامات آمریکایی به ملک عبدالله بوده و وی نیز پس از دریافت بلافاصله به مقدار 'یک گرم' به بدن خود تزریق می ‌کند.جیوه قرمز گیاهی نیز ماده‌ای بسیار گران است و 100 گرم آن حدود 6 میلیارد تومان قیمت دارد و معمولاً شاهزاده‌های عربی منطقه از آن استفاده می کنند. این ماده اگر در حد معمولی و نرمال به بدن تزریق شود، باعث جوان شدن سلول‌ها و بافت سلولی بدن می شود و علاوه بر اینکه نشاط و شادابی را به فرد بر می گرداند، وی را نیز چندین سال جوان‌تر نشان می دهد.پادشاه عربستان پس از دو الی سه روز بستری در بیمارستانی در نیویورک و طی کردن این دوره هدیه دیگری نیز در آن سفر دریافت می کند و یکی از مقامات کاخ سفید اسباب عیاشی و خوشگذرانی وی را نیز مهیا می کند و تمام این وضعیت را با دوربین مخفی ظبط می‌کند.پس از بازگشت ملک عبدالله به عربستان و در آغاز حمله اسرائیل به لبنان و جنگ 33 روزه علیه حزب الله لبنان، پیامی از کاخ سفید به پادشاه می رسد که اگر با اسرائیل همراهی نکنید و حزب الله لبنان را تحت فشار قرار ندهید، ما فیلم غیراخلاقی پادشاه در سفر به نیویورک را منتشر می کنیم.در پی این اقدام عربستان بلافاصله در جنگ 33 روزه لبنان، تشکیل دولت و پروسه دموکراسی در عراق، حمایت از اسرائیل در جنگ 22 روزه غزه و پیوستن به محاصره غزه، اتخاذ سیاست های ضد ایرانی و ایران هراسی در منطقه، پیاده کردن استراتژی آمریکا در تونس، مصر، سوریه، یمن و بحرین با سیاست‌های آمریکا همراهی کرد.تزریق این ماده به پادشاه عربستان که در سال‌های اخیر بیمار بوده و رنج می برده است، کمک شایانی کرده استاین مقام ارشد عربستانی نیز در پایان اظهارات خود نگرانی و ناراحتی شاهزاده های عربستانی از رفتارهای ملک عبدالله در منطقه و سیاست های آمریکایی وی را ابراز کرد.در همین زمینه یک مقام آگاه امنیتی نیز به خبرگزاری فارس خبر داد: از آنجائیکه اطلاعات دقیقی درباره رفتار غیر عادی رژیم آل سعود در اختیار دستگاه امنیتی ایران قرار گرفته است، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برای اعلام هشدارهای ضروری به مقامات سعودی به ریاض سفر کرده و برخی از این موارد را به مقامات این کشور گوشزد نماید.این مقام آگاه معتقد است برخی از اطلاعات مربوط به رسوایی اخلاقی مقامات سعودی در اختیار مقامات سوریه نیز قرار گرفته که خانم 'بثینه شعبان' مشاور سیاسی بشار اسد نیز از آن در مصاحبه اخیر خود یاد کرد.

توقیف یک نمایش در تهران

مشخص است که دروغگویان حاکم عوامفریب ودین فروش که 33 سال به مردم دروغ گفته اند . به خصوص اینکه در این چند سال گذشته کشور مواجه با خشک سالی بوده است .مجوز بر گزاری چنین نمایشی را نمی دهند .چونکه قرارنیست چاقو دسته خودش را ببرد

ایسنا : در پی انتشار شایعاتی مبنی بر توقف اجرای نمایش «خشکسالی و دروغ» نوشته و کار محمد یعقوبی که این روزها در تماشخانه «ایرانشهر» اجرا می‌شود، مجید سرسنگی مدیر این تماشاخانه گفت:‌«همین الان نامه‌ای از سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی دریافت کرده‌ام که تا اطلاع ثانوی این نمایش اجرا نشود. »این مدیر تئاتری ادامه داد: «تلاش می‌کنیم تا شب رایزنی کنیم تا این مشکل را حل کنیم اما اگر حل نشد، ناچاریم به این تصمیم تن بدهیم» در همین باره محمد دشت گلی سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی با بیان اینکه بیرون از اداره کل به سرمی‌برد، گفت: «باید موضوع را بررسی و پرسش کنیم چرا که هنوز اطلاع دقیق و واثقی ندارموی ادامه داد:«دوباره به اداره کل بر می‌گردم و آن زمان پاسخگو خواهم بود

."به زودی چند پهباد دیگر آمریکا را نیز به نمایش میگذاریم

"اگر این ادعا تبلیغات توخالی نباشد امکان زیاد دارد که باید جزو دستآورد سفر پاسدر ترکشی وموجی سعید جلیلی به روسیه باشد .زیرا ک احتمال زیاد دارد که تا کنون هرچه هواپیما های جستجوگر بدون سر نشین جاسوسی آمریکایی از سوی روس ها سرنگون شده باشند واجساد شان در اختیار اینان باشد که بدلیل اختلاف جنگ تبلیغاتی دومای روسیه که میان آمریکا وروسیه پیرامون تقلبات رخ داده است . پوتین از این طریق می خواهد تلافی کند.

یک منبع آگاه در گفتگو با «نسیم»: چند فروند از پهپاد‌های متجاوز آمریکایی که توسط ایران شکار‌شده است، به زودی در نمایشگاهی در معرض دید رسانه‌های داخلی و سفرای خارجی قرار خواهد گرفت.

مهمان‌پرست : سفر وزير اطلاعات به عربستان برای بررسي سوء‌تفاهم ها بود

از کی تا کنون طرح سرنگون کردن یک کشور وتلاش برای ترور سفیرش در آمریکا وهرروز فریاد مرگ علیه ی رهبرانش حتی در میادین فوتبال سر دادن سوء تفاهم نا میده می شود ؟ به خصوص اینکه گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی و مطرح کردن جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسراییل خلاف این ادعا تحلیل ونظر توهین وتحقیر آمیز اتهاماتی پیرامون سفر وزیر بد نام اطلاعات به عربستان و ولیعهد عربستان داده است.

به گزارش ایسنا، رامين مهمان‌پرست، سخنگوي وزارت امور خارجه درباره سفر «حيدر مصلحي»، وزير اطلاعات جمهوری اسلامی به عربستان سعودي گفت: وضعيت منطقه ايجاب مي‌کند که کشورهاي موثر با يکديگر رايزني و تبادل‌نظر کنند. يکي از موضوع‌هايي که هم‌اکنون در منطقه فوق‌العاده حائز اهميت است مسائل امنيتي است. طرح‌ها و توطئه‌هايي در حال شکل‌گيري است تا ارتباط و همکاري‌هاي کشورهاي منطقه را به خطر بيندازد. وي تصريح کرد: حتما يکي از مسائل مورد گفت‌وگو در اين سفر بررسي سوء‌تفاهم‌هايي است که مطرح شده است. آمريکا اتهام‌هايي عليه جمهوري اسلامي ايران مطرح کرده است که بايد با مذاکرات صريح و روشن، بي‌پايه و بي‌اساس بودن چنين اتهام‌هايي روشن شود تا سوء‌ظن‌ها برطرف و مشخص شود که پشت‌ پرده اين گونه سناريو‌ها چه اهدافي نهفته است؛ زيرا چنين سناريوهايي امنيت و منافع هر دو کشور ايران و عربستان و نيز منطقه را هدف قرار داده است. مهمان‌پرست با اشاره به طرح برخي سناريو‌ها عليه ايران و کشورهاي منطقه از سوي دشمنان اسلام تاکيد کرد: طرح چنين سناريوهايي تامين‌کننده منافع رژيم صهيونيستي است و بايد با درايت کافي و کامل درباره اين گونه اتهام‌ها و توطئه‌ها اقدام مناسبي در پيش گرفته شود.