گزیده خبرهای 11 دی 90
همزمان با پایان رسمی حضور نظامی آمریکا در عراق مالکی: عراق آزاد شد.خبرگزاری فارس: همزمان با پایان رسمی حضور نظامی آمریکا در عراق، نوری مالکی طی جشنی در بغداد اعلام کرد که عراق آزاد شد.
ادعای مضحک و وارونه نخست وزیر مزدور و دست نشانده ی عراق  نوری مالکی از موضع ضد آمریکایی وبدون نام بردن از احمد چلبی جاسوس چند جانبه ونقش وی در مقدمه سازی حمله واشغال نظامی عراق داشت . همینطور بدون اشاره به همکاری همکاری ایران با احمد چلبی و اشغال گران نظامی عراق ادای آزاد شدن عراق شده است که بر گردان وترجمه ی ادعای ایران آزاد وامن ترین کشور جهان می باشد . زیرا که پس از ترک نظامیان آمریکا از عراق بیشمار انفجار های زنجیره ای رخ داده است که منجر به کشته ومجروح شدن صد ها عراقی بی گناه شده است . از سوی دیگر توطئه علیه ی معاون رئیس جمهور ونخست وزیر از سوی وی خنثی شد . همچنین تلاش برای برکناری وی می شود . اما وی  از موضع فرار به جلو از آزاد شدن عراق گفته است .
به گزارش فارس، خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس" طی خبری اعلام کرد که "نوری المالکی" نخست وزیر عراق پایان حضور نظامی ارتش آمریکا در عراق را به عنوان سپیده دم جدید برای کشورش توصیف کرد و از مردم عراق خواست تا از وحدت ملی این کشور حفاظت کنند.طی جشنی در بغداد که تلویزیون عراق آن را منتشر کرد،‌نوری المالکی 31 دسامبر را به عنوان روز ملی عراق اعلام کرد و بر آغاز سپیده دم جدید که عراقی ها باید بر بازسازی کشورشان تمرکز کنند، تاکید کرد.مردم عراق در حالی پایان اشغالگری آمریکا بر این کشور را جشن گرفتند که هیچ جشن یا مراسم رسمی برای گرامیداشت سربازان آمریکایی بازگشته از جنگ عراق در آمریکا برگزار نشد.آمریکا در حالی عراق را در سال 2003 به اشغال خود در آورد که مدعی بود در این کشور تسلیحات کشتار جمعی وجود دارد اما طی سال های اشغال عراق، آمریکایی‌ها هرگز نتوانستند در این کشور حتی یک سلاح کشتار جمعی بیابند. از دیگر سو، آمریکایی‌ها در شرایطی عراق را ترک کردند که تا پیش از آن در تلاش بودند مجوزی را برای ایجاد پایگاه دایمی در این کشور کسب کنند اما به جهت مخالفت عراقی‌ها با حق قضاوت کنسولی، از آن صرفنظر کردند. ایالات متحده هرگز نتوانست حامیان خود را در عراق به قدرت برساند بلکه همواره مجبور شد از حاکمیت آنها به نفع کسانی که عموما دارای روابطی عمیق با ایران بودند، صرفنظر کند.آمریکا در حالی عراق را ترک کرد که در این جنگ بیش از 4000 هزار کشته داد و سرانجام نیز مجبور شد بر اساس خواست ملت عراق، این کشور را ترک کند.
فرار 30 عضو دیگر منافقین از زندان رجوی.خبرگزاری فارس: 30 تن دیگر از ساکنین اردوگاه اشرف موفق به فرار از این پادگان شدند.
چگونه سایت مزدور هابیلیان وابسته به وزارت بد نام اطلاعات  موازی با ستون پیام های ساختگی و جعلی دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری  و به سبک وی  می باشد. چونکه گفته نمی شود منبع خبر کجاست و نام ومشخصات گریخته شدگان چیست؟ چگونه گریخته اند؟ مگر حفاظت و حراست  اشرف بر عهده ی نیروهای امنیتی نخست وزیر مزدور دست نشانده نوری مالکی نمی باشد. اینان چگونه موفق به فرار شدند. ولی چون دروغ است برای همین برای سر وته خبر ساختگی بهم ادعا شده که به مکان نا معلومی رفته اند
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، 30تن از اعضای منافقین موفق شدند از پادگان اشرف فرار کنند.یک منبع آگاه در استان دیاله که از کارمندان وزارت کشور عراق است، در همین زمینه ابراز داشت که 30 تن از فریب خوردگان این گروهک که موفق به خروج از پادگان اشرف شده بودند به مقصد نا معلومی گریختند.وی در گفت‌وگو با خبرنگار براثا عنوان کرد: منافقین در پی تصمیم دولت عراق مبنی بر جابجایی و اخراج ساکنین اشرف از عراق در اضطراب و سردرگمی به سر می‌برند.سازمان ملل متحد و دولت عراق توافق کردند که ساکنین کمپ اشرف را به مکانی دیگر در عراق منتقل کنند و در حال حاضر نیز این انتقال در حال انجام است.
جلالی در گردهمایی ‌جبهه اصولگرایان ‌گلستان:رگه‌هایی از فتنه‌ ‌در انتخابات آتی بروز می‌کند/جریان‌های اصولگرا ‌در کنار یکدیگر قرار بگیرند.خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ‌هنوز هم میتوان رگه‌هایی از فتنهگری را در انتخابات آتی دید و حتی پیشبینی کرد.
مشخص است که جنگ اصلی  قدرت و ثروت میان باندهای مافیایی اصول گرایی وابسته به رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور است . زیرا یکی توطئه حذف پست ریاست جمهوری را از طریق بازار مکاره برای نفی جمهوری و خلافت اسلامی دنبال می کند و دیگری طرح حذف جایگاه ولایت وقیح منفور ونا مشروع را پیگیری می نماید. بنابراین رقابت وسگ دعوای طرفین متخاصم در جنگ روانی تبلیغاتی با لنگ ولگد به رقیب مغلوی مدعی اصلاح طلب به پیش برده می شود. البته هر چه زمان به تاریخ برگزاری نمایش خیمه شب بازی نزدیک تر می شود .سمت وسوی این نزاع هم جدی تر می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کاظم جلالی در گردهمایی بزرگ جبهه اصولگرایان استان گلستان که عصر امروز در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابعاد مختلف و بسیار مهمی برخوردار است چرا که این انتخابات بعد از انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت 85 درصدی همه نگاهها را به خود معطوف میکند.وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم، پژواک صدای ملت ایران است، تصریح کرد: این انتخابات بعد از آغاز نزاع عظیم و جنگ بزرگ فقر و غنا که به نوعی در ایالات متحد آمریکا دیده میشود هنوز هم میتوان رگه‌هایی از فتنهگری را در انتخابات آتی دید و حتی پیشبینی کرد.عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور شورانگیز و معنادار مردم میتواند مجددا تودهنی بزرگی به جریانات فتنهگر در داخل و خارج کشور باشد.جلالی با اشاره به اینکه این انتخابات نخستین انتخاباتی است که جریان جدیدی به نام جریان انحرافی به مصاف ما آمده است، متذکر شد: جریان اصولگرا باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به سمت وحدت حداکثری پیش بروند و با اتفاق مبارکی که اکنون در کلان کشور اتفاق افتاده و جامعه روحانیت در کنار جامعه مدرسین وارد صحنه انتخابات شدند، رسالت سنگینی را برای ما ایجاد کرده است.وی با بیان اینکه باید مجلس نهم از افرادی ولایتمدار، انقلابی و قانونمند شکل بگیرد بر این نکته تاکید کرد: حجم توطئههای زیاد دشمن علیه کشور ما در اقسام سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نشان میدهد که ما نیروهای کارآمد زیادی نیاز داریم تا بتوانند ریلگذاری درستی برای ملت ایران داشته باشند.فتنه1388 ابعاد وسیعی داشت و فتنهای بود که دستان خارجی به همراه عوامل داخلی آن را طراحی کرده بودند و تصور آنها هم در این فتنه چنین بود که ضربه سنگینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میتوانند وارد کنند همین دیروز هم دیدیم که ملت ایران در بزرگداشت 9 دی چگونه پا به رکاب در صحنه حاضر شدند و شور و شعور انقلابیشان را بار دیگر برای جهانیان به نمایش گذاشتند که امیدواریم در انتخابات آتی نیز این حضور منسجم، پررنگتر از گذشته باشد.
احمدی نژاد : بت بزرگ را امام زمان خواهد شکست
این مورد هم مرتبط با جنگ قدرت وثروت و برگزاری نمایش خیمه ش بازی دوره ی نهم می باشد و همانگونه که در گزارش خبر قبلی اشاره شد ادامه ی رقابت فشرده میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد وتلاش برای حذف هم دیگر می باشد . ناگفته نماند بت بزرگ هم همان ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد. 
دیگربان : محمود احمدی‌نژاد در واکنش به درخواست حامیانش مبنی بر «شکستن بت بزرگ» اعلام کرد که «بت بزرگ» به دست امام دوازدهم شیعیان شکسته خواهد شد.علی‌اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد روز شنبه (۱۰ دی) در روزنامه ایران نوشته که حامیان رئیس دولت دهم در از وی خواسته‌اند «بت بزرگ» را بشکند.اشاره آقای جوانفکر به شعار گروهی از حامیان احمدی‌نژاد در نشست انتخاباتی رئیس دولت دهم با اعضای ستاد انتخاباتی‌اش است که روز جمعه (نهم دی) در تهران برگزار شد.آن طور که رسانه‌های نزدیک به دولت گزارش کرده‌اند، آقای احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این درخواست گفته است: «بت‌ شکن بزرگ حضرت ابراهیم بود و بقیه بت‌ها به‌ دست امام عصر شکسته خواهد شدجوانفکر، حامیان احمدی‌نژاد و رسانه‌های وابسته به دولت هیچ یک منظور خود از «بت بزرگ» را مشخص نکرده و نگفته‌اند که چه کسی در حال حاضر در جمهوری اسلامی به عنوان «بت بزرگ» شناخته می‌شود .احمدی‌نژاد در این نشست همچنین گفته که «ولایت و امامت متعلق به همه انسان هاست و به فرد و گروه خاصی تعلق ندارددر پیوند با این گزارش، وبلاگ‌های تیم احمدی‌نژاد نیز با انتقاد از مواضع مراجع تقلید در برابر حملات به دولت دهم، نوشته‌اند برخی از مراجع قصد دارند علیه احمدی‌نژاد «حکم جهاد» صادر کنند.وبلاگ «ندایی از درون» نام این زعمای سیاسی و مذهبی را احمد علم الهدی، محمدتقی مصباح، صادق لاریجانی، احمد خاتمی و محمدرضا باهنر اعلام کرده است.وبلاگ «آرپیچی زن جنگ نرم» نیز با انتشار پستی از مراجع تقلید به خاطر سکوت در برابر حملات به دولت احمدی‌نژاد انتقاد کرده است.این وبلاگ خطاب به مراجع تقلید نوشته است: «چگونه است که فلان کس علیرغم تهمت و توهین‌های فراوان به رئیس جمهور قانونی کشور هیچگاه مورد اعتراض شما واقع نمی‌شود، اما‌‌‌ همان فرد، خود، مورد توهین قرار می‌گیرد سریعا موضع گرفته و بخشی از وقت درس خارج فقه خود را به حرمت این موضوع و این اقدام اختصاص می‌دهید.؟