گزیده خبرهای 12 دی 90 قسمت – 2
سالک: 500 عضو جريان انحرافي براي انتخابات ثبت نام کردند
معلوم نیست که مگر ین آخوند حامی ولی وقیح منفور ونا مشروع و عضو باند مافیایی آخوندهای روحانیت به حساب مبار ز وزیر بد نام اطلاعات ویا و زیر کشور است که متوجه شده است تعداد 500 عضو جریان انحرافی برای نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره  ثبت نام  کرده است؟ از سوی دیگر مگر هنوز  این رژیم ضد بشری و این نمایش خیمه شب بازی مشروعیت دارد که باید نه تحریم که در آن حضور داشت؟
شفاف : سخنگوي جامعه روحانيت مبارز تصريح کرد: يکي از اعضاي جريان انحرافي ادعا مي کند که 500 نفر از اين جريان در انتخابات نام نويسي کرده اند. احمد سالک با اشاره به اظهار نظر متفاوت اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري درباره حضور در انتخابات، گفت: اعضاي مرکزي جبهه پايداري چند گانه صحبت مي کنند ابتدا مي گويند نام نويسي نمي کنيم بعد گفتند شرايط را ارزيابي مي کنيم و سپس در سايتهايشان ليست دادند که چگونگي اين نوسان را بايد از خودشان پرسيد. وي در گفت و گو با شفاف با اشاره به اظهار نظر متفاوت اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري در باره حضور در انتخابات، گفت: اعضاي مرکزي جبهه پايداري چندگانه صحبت مي کنند ابتدا مي گويند نام نويسي نمي کنيم بعد گفتند شرايط را ارزيابي مي کنيم و سپس در سايت هايشان ليست دادند که چگونگي اين نوسان را بايد از خودشان پرسيد.
کوشکی: بازی را دو به یک به انگلیس باختیم!/ دستاورد تسخیر سفارت انگلیس چه شد؟
 این سناریو نه بازی باخت دو بر یک که باخت چند گله وچند جانبه بود . زیرا که هم مردم حماینت نکردند وعدم مشروعیت و پایگاه اجتماعی رژیم فاشیستی مذهبی آشکارا فاش شد . هم موجب رشد شکاف اختلافات بیشتر دزرونی شد .هم رابطه با اسراییل قطع شد . هم موج محکومیت هی جهانی رابهمراه داشت .  مهمتر اینکه منحر به تصویب محکومیت های بیشتر از جمله تحریم بانک مرکزی شد . به ویژه اینکه احتمال تحریم نفتی هم وجود دارد
پارسینه : دکتر محمد صادق کوشکی در یادداشتی درباره تسخیر سفارت انگلیس نوشت. در بخشی از این نوشته آمده استورود به سفارت انگلیس بیش از هر کس دیگر موجبات خوشحالی و سرور روباهان قصر باکینگهام را فراهم آورد! چرا که انگلیسی ها در بازی با ایران تا دقیقه 89 یک بر صفر عقب بودند! (به همان دلیلی که در بند1 توضیح داده شد!) ورود دانشجویان خشمگین به سفارت انگلیس و انجام برخی حرکات عجیب از سوی این عزیزان باعث شد تا نیش وزیر خارجه بریتانیا تا بناگوش باز شود و در همان دقیقه آخر بازی 2 گل به دروازه جمهوری اسلامی زده و نتیجه مسابقه را به نفع خود عوض کند! چرا؟ چون هم بهانه ای برای فراخواندن تیم دیپلماتیک انگلیس از تهران پیدا کرد و هم فرصتی برای اخراج اعضای سفارت ایران در لندن بدست آورد (آن هم ظرف 48 ساعت) و کیست که نداند در عرف دیپلماسی این فراخواندن و آن اخراج 2 امتیاز مثبت به نفع انگلیس محسوب می شود؟نمی دانیم اگر بپرسیم دستاورد تسخیر چند ساعته سفارت انگلیس برای جمهوری اسلامی چه بود، دوستان تسخیر کننده چه پاسخی خواهند داشت اما می دانیم که اگر این حرکت انجام نشده بود آن وقت سکان حوادث در دست جمهوری اسلامی باقی می ماند و این نظام ما بود که ابتکار عمل در حرکات و تصمیمات بعدی را در اختیار داشت و لازم هم نبود که وزیر خارجه ما در اجلاس بن مجبور به دادن تعهد شود که حادثه سفارت دیگر تکرار نخواهد شد!
نماینده خامنه ای در سپاه: موسوی و کروبی حریم و هوادار دارند
منظور از هوادار یا مرد خاکستری آخوند محمد موسوی خویینی ها می باشد  حال چگونه وی آنگونه قدرت دارد که مانع از دادگاهی شدن موسوی و کروبی می باشد دیگر آخوند سعیدی نماینده ی ولی وقیح منفور ونا مشروع در این مورد سکوت کرده و سخنی نگفته است؟
علی سعیدی نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران در همایش تجلیل از پیشکوستان بسیج گفت: "برخی می‌گویند چرا موسوی و کروبی را محاکمه نمی‌کنند، دلیلش این است که آنها حریم و یک عده هوادار دارند که من نمی‌توانم اسم هواداران آنها را ببرم."به گزارش خبرگزاری فارس، سعیدی در ادامه سخنانش افزوده است: "همین چند روز پیش مرد خاکستری گفته بود که "من از این دو نفر تبری نمی‌جویم. اینها آدم‌های خوبی هستند". خب حالا ببینید ما چند نفر عمامه به سر داریم که همچنان از عناصر بین الغی در فتنه حمایت می‌کنند."نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران همچنین در مورد رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ایران گفته است: "غیر از موسوی و کروبی عناصر و بنیانگذاران اصلی و عوامل پشت پرده فتنه را یا نمی‌توان شناخت و یا به راحتی نمی‌توان معرفی کرد، چون حریم دارند و این فتنه را عجیب و سخت می‌کند."
انتقال 17 نفر از زندانیان قزل حصار به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام
همانگونه که پیوسته تأکید شده است تنها نهادی که در 33 سال گذشته فعال بوده و وقفه ای در کارش وجود نداشته است . ماشین کشتار وابسته به دستگاه فاسد قضاییه  رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران می باشد . زیرا که بقای ننگینش بستگی به اجرای این سیاست ضد بشری و پیگیری آن دارد .
بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" 17 زندانی از زندان قزل حصار کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شدند. طی روزهای شنبه 10 دی ما و یکشنبه 11 دی ماه 17 زندانی از سالنهای مختلف واحد 2 زندان قزل حصار کرج به سلولها انفرادی زندان اوین و یا زندان گوهردشت کرج جهت اجرای احکام قرون وسطایی اعدام منتقل شدند.زندانیان که جهت اجرای حکم اعدام برده شدند از سالنهای 1،2،3،4 و سایر سالنهای واحد 2 زندان قزل حصار می باشند.اسامی تعدادی از آنها به قرار زیر می باشد:1-غلام رضا فاروغ بابل زهی 28 ساله که از شهروندان افغانستان می باشد2- علیرضا جاوید شیرازی 38 ساله نزدیگ به 20 ماه در زندان قزل حصار بسر می برد3- عزیز شکری 24 ساله بیش از 20 ماه در زندان قزل حصار زندانی بود (او به دلیل داشتن 20 گرم مواد مخدر قرار است اعدام شود)4- محسن کاکاوند 32 ساله و نزدیگ به 2 سال در زندان قزل حصار زندانی بود.5-حسن پناهی 45 ساله 2 سال در زندان بسر می برد6-محمود کرمانی7 یدالله محمدی 40 ساله نزدیگ به 3 سال در زندان بسر می برد8-عبدالرعوف بروهی،40 ساله 3 سال در زندان بسر می برد9- اصغر شیخ ستوده11- عبدالحمید ده مرده.12- سعید رضا زاده 26 ساله و نزدیگ به 15 ماه در زندان بسر می برد.13-محمد درویشی 27 ساله،3 سال در زندان بسر می برد.گفته می شود زندانیان که قرار است حکم اعدام آنها به اجرا گذاشته شود به اتهام داشتن مواد مخدر می باشد.رژیم ولی فقیه علی خامنه ای در حال تدارک یک اعدام گروهی و گسترده در زندانها می باشد. هدف از این اعدام های گسترده و گروهی ایجاد فضای رعب و وحشت علیه مردم ایران می باشد.سیاست اعدام در ملاء عام و اعدام های گروهی توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و بوسیلۀ صادق لاریجانی منصوب وی در قوۀ قضاییه و از جنایتکاران علیه بشریت تایید و به اجرا گذاشته می شود.