گزیده خبرهای 21 دی-90
جهت اطلاع
شتر با بارش می رود ولی این آخوند لنگه پشه کوره را گرفته است . چندین سال است که فرار سرمایه ها همراه با فرار مغز ها از ایران ادامه دارد و برخی از سرمایه های مغزی در داخل کشور یا ترور یا زندانی واعدام می شود .از سوی دیگر مگر  وی خبر 3 هزار میلیارد تومان بانکی با فرار رئیس بانک لی را نشنیده است؟ همچنین مگر سفر به شیخ نشینان وترکیه و ارمنستان وجمهوری آذربایجان واندونزی و... بهتر از  تایلند هستند که خیلی ها برای عشق وحال به این کشور می روند .چون فضای سرکوب و خفقان وانقباض وعدم تفریحات سالم  در کشور 33 سال است که ادامهه دارد موجب چنین شرایطی شده است . البته کسانی که هم هستند که از برون مرز به ایران می روند وهمان کارهایی را مرتکب می شوند که ایرانیان در تایللند انجام می دهند وپس از بازگشت با آب تاب فراوان تعریف می کنند چگونه  بقول خودشان همه جانبه حال کردند؟
يكي از نمايندگان مجلس از بي‌تفاوتي مسئولان نسبت به سفر ايراني‌ها به تايلند انتقاد كرد. به گزارش الف، حجت الاسلام موسي قرباني گفت: درباره سفر ايراني‌ها به تايلند چند نكته قابل تامل است كه يكي از اين موارد سرمايه ملي كشور است. ارزي كه بايد در جاهاي مفيد و ضروري مورد استفاده قرار گيرد براي چنين سفرهايي از كشور خارج مي‌شود. وي افزود: يكي ديگر از موارد، بحث سلامت بهداشت جامعه است كه دولت بايد براي اين موضوع اهميت ويژه‌اي قائل شود همانطور كه براي رفتن به حج، مقررات مي‌گذارند مثل سال 88 كه به دليل شيوع آنفلوانزا جلوي برخي از سفرهاي معنوي گرفته شد بايد براي چنين سفرهايي كه خطر ابتلا به بيماري‌هايي چون ايدز وجود دارد مقرراتي لحاظ كنند. عضو كميسيون قضايي مجلس گفت: دولت درباره سفر به تايلند كه سلامت مردم به خطر مي‌افتد بايد حساس باشد و از حركت‌هايي كه فرهنگ ايراني - اسلامي ما را مخدوش مي‌كنند و به اعتقادات مردم آسيب مي‌زنند بايد جلوگيري شود. وي با تأكيد بر اين نكته كه نظام ما اسلامي است و اين را نبايد از ياد ببريم، افزود: مسئولان مرتبط با موضوع گردشگري بايد رگه حساسيتي نسبت به ارزش‌هاي نظام داشته باشند و قائل به اباحه گري نباشند
قطع کامل ارتباط مخابراتی وبرق شهرهای مازندران در پی زلزله 4.8 ریشتری
بدون شک باید ببطور عمی  برق  در سراسر استان قطع شده باشد . زیرا که هدف قطع  اینترنت بوده است تا که در این مورد خبر به برون مرز انتقال داده نشود و با سانسور بشود  کنترل بر اوضاع داشت.
زمین لرزه ۴.۸ ریشتری شامگاه چهارشنبه در مازندران، سبب قطع کامل ارتباط مخابراتی برخی شهرهای مرکزی استان شده استبه گزارش مهر، شدت زمین لرزه ۴.۸ ریشتری مازندران در شهرستانهای قائم شهر و آمل بیشتر از سایر نقاط بوده است.کانون این زمین لرزه که بخش مرزیکلای شهرستان بابل بوده سبب لرزش شدیدی در شهرهای مرکزی و شرقی مازندران و گلستان نیز شده است.این زمین لرزه که با شدت های بیشتری برای دفعات در قائم شهر و آمل تکرار شد، سبب قطع ارتباطات مخابراتی و برق شهروندان ساکن این شهرها شده است.زمین لرزه شامگاه چهارشنبه ضمن اینکه بخشی از سوادکوه را لرزانده سبب، قطع برق ساکنان این مناطق شده است.
رئیس ستاد انتخابات کشو در سفر خود به قم از روحانیون و مبلغان حوزه خواست که به مرم بگویند در انتخابات تقلب نمی‌شود!
همین سفر وهمین اقدام نشان از تأیید مجدد تقلبات گسترده است به خصوص با  فراخوان تحریمی که داده شده است  معلوم است که حضورسیاهی لشکر در 12 اسفندآنگونه نمی تواند باشد که به سادگی بشود تقلب کرد وحماسه سازی نمود و حضور دشمن شکن مورد نظر ولی وقیح منفور ونا مشروع تأمین شود .از سوی دیگر پس از تجربه ی کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 وشیوه ی برخورد با معترضان را مردم ایران  دارند که بسادگی نمی شود اذهان عمومی را قانع نمود که تقلبی در 12 اسفند کار نمی باشد .برای همین  معاون سیاسی پاسدار نجار به قم سفر کرده است تا با تلاش مذبوحانه آخوندهای مفت خور وباج گیر حامی ولی وقیح منفور ونا مشروع را راضی  نماید تا فتوا دهند تقلب در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند نمی شود.
دیگربان : صولت مرتضوی٬ رئیس ستاد انتخابات کشور با سفر به شهر قم از روحانیون و مبلغان حوزه خواست در سخنرانی‌ها خود به مردم توضیح دهند که امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد.به گزارش خبرگزاری رسا٬ آقای مرتضوی این درخواست را روز سه‌شنبه (۲۰ دی) در «همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه مبلغان دهه آخر صفر» مطرح کرده است.وی خطاب به روحانیون گفته که «ساز و کار انتخابات در ایران به شکلی طراحی شده است که احدی امکان دخالت در سرنوشت انتخابات را ندارد» و روحانیون باید این مسئله را با مردم در میان بگذارند.این مقام وزارت کشور اظهار کرده است «کم‌رونقی حضور مردم در انتخابات مهم‌ترین استراتژی دشمن است» و به همین علت «حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار استنهمین دوره انتخابات مجلس ۱۲ اسفند ماه در شرایطی برگزار خواهد شد که مقام‌های جمهوری اسلامی به شدت نگران تحریم این دوره از انتخابات از سوی مردم هستند.مشهور‌ترین احزاب اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی منتقد دولت احمدی‌نژاد به طور رسمی انتخابات آتی مجلس را تحریم کرده و اعلام کرده‌اند نامزدی در این دوره از انتخابات نخواهند داشت.محافظه‌کاران نیز با سه جریان وابسته محمدتقی مصباح یزدی٬ محمدرضا مهدوی کنی و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات حاضر شده‌اند.مقام‌های جمهوری اسلامی از مدت‌ها پیش تلاش برای تشویق مردم به منظور شرکت در انتخابات را آغاز کرده‌اند و سفر رئیس ستاد انتخابات کشور به قم و سخنان وی رسمی‌ترین تلاش آن‌ها در چند ماه اخیر است.۱۷ دی ماه نیز علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه ادعا کرده که براساس نظرسنجی‌ها نرخ مشارکت مردم در انتخابات آینده ۶۰ تا ۶۵ درصد خواهد بود.هفته گذشته هم فرماندهان سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین از مردم خواستند در انتخابات آتی مجلس شرکت کنند تا «توطئه دشمنان» علیه جمهوری اسلامی «خنثی» شود.
محسن آرمین به 6 سال حبس محکوم شد
این یک انتقام واکنشی نسبت به تحریم کردن نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم است . زیرا که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی این  نمایش خیمه شب بازی  12 اسفند را تحریم نموده است.
مشرق: حکم دادگاه محسن آرمین از اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب که در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شده بود اعلام شد.محسن آرمین از اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب به جرم اجتماع، تبانی و اقدام علیه امنیت ملی به 5 سال حبس محکوم شد.آرمین همچنین به جرم تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس و 5 سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه های سیاسی و فعالیت های تبلیغی محکوم شد.این عضو شورای مرکزی سازمان منحله مجاهدین مجموعا به تحمل 6 سال حبس و 5 سال دوری از فعالیت های سیاسی - تبلیغی و عضویت در احزاب و گروه ها محکوم شد.