گفت وگوي تامل برانگيز شهردار تهران با خبرگزاري فرانسه
به نظر می رسد که سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری  سوژه وبهانه  برای پیگیری رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان کم آورده که مجبور شده است پاچه ی سردار قالیباف شهردار تهران را بگیرد که چرا با خبر گزاری فرانسه درد د ل کرده و فراموش نموده است که خبرنگار تروریستی سازمان پشم و شیشه از پاریس اخراج شده بود؟
محمدباقر قاليباف گلايه هاي خود از دولت را مانند درد دلي در قالب مصاحبه با خبرگزاري فرانسه در ميان گذاشت.هنوز مدت زمان زيادي از اخراج خبرنگار صدا و سيما از پاريس نگذشته و خاطره اين حركت زشت از ذهن ها پاك نشده كه شهردار تهران گفت وگويي مفصل را با خبرگزاري فرانسه انجام داد.در اين مصاحبه كه بيشتر شبيه درد دل با اين رسانه اجنبي است، قاليباف به روابط متلاطم خود با دولت احمدي نژاد اذعان كرد و گفت؛ دولت در حال حاضر دو ميليارد دلار به شهرداري تهران بدهكار است كه بخش عمده اين طلبها به ماليات بر اراضي و املاك دولتي در پايتخت و همچنين طرح توسعه مترو تهران مربوط مي شود. شهردار تهران در ادامه ابراز اطمينان كرده است كه نيروهاي محافظه كار ميانه رو كه خودش يكي از آنهاست در انتخابات آتي مجلس پيروز خواهند شد.به گزارش خبرگزاري فرانسه قاليباف در اين مصاحبه ابراز اميدواري كرد مجلس آينده «افراط گري ها و آشفتگي هاي» مجلس فعلي را نداشته باشد.وي تصريح كرد تاثير كاهش ارزش ريال در برابر دلار بيشتر رواني است و با پيش بيني هاي مربوط به اعمال تحريم هاي جديد غرب بر ضد ايران در ارتباط است.قاليباف خاطرنشان كرد حمله تظاهركنندگان به سفارت انگليس يك حادثه نادر بوده و مقامات كشور نيز آن را تاييد نكردند.مصاحبه قاليباف با خبرگزاري فرانسه در حالي است كه شهرداري تهران يكي از غول هاي رسانه اي كشور محسوب مي شود و تنها دوجين رسانه مكتوب در اختيار دارد.
واقعاً این عنصر منفور و رذل سرباز جوی جنایتکار شکنجه گر پاسدار حسین شریعتمداری دست پرورده ومرید  بحق مرشدش خیمی ششیاد است که برای حفظ خود ونظام منحوسش گفت هرگز عقد اخوت با کسی بنسته ام . همچنین این مزدور آدمکش  بی خودی نماینده ی ویژه ی جانشین خمینی شیاد در دخمه ی شعبه ی زندان اوینی دروغ نامه ی کیهان نشده است . برای اینکه وی  سگ نگهبانی است که خوابیده وگوش بطرف جلو کرده می بایست همیسه این چنین پارس  وپاچه گیری کند .همچنین پس از لجن گویی وتحقیر کردن پاسدار علایی که تواب شده است عقده گشایی علیه ی محمد نوریزاد همکار سابق جداشده اش کرده است
عقب نشيني يك عنصر فريب خورده از نوشته انحرافي خود، محافل ضد انقلاب را حسابي كنف كرد.به دنبال انتشار مقاله اي سست و سخيف از «حسين علايي» در روزنامه اطلاعات، رسانه هاي ضدانقلاب به هيجان آمده و با آب و تاب فراوان به مخاطبان سر خورده خود چنين القا كردند كه از بطن فتنه مرده، قهرماني!! پيدا شده است. صداي آمريكا، ايي بي سي، راديو فردا، دويچه وله، راديو زمانه، گويانيوز، بالاترين، روزنت، جرس، كلمه، نوروز، راديو اسرائيل و صدها شبكه و رسانه مشابه براي چند روز به بزرگ نمايي اين نوشته دم دستي پرداخته و حتي كساني چون «محمد-ن» را در راديو فردا به خدمت گرفتند تا به تفسير نوشته مبهم و نارساي او بپردازد.به دنبال انتشار مطلب اخير، شبكه بالاترين از كاربران آشفته حال و سردرگم خود خواست از اين عقب نشيني آقاي «علايي» گلايه نكنند و از او نپرسند كه چرا جرأت ندارد. اما خودنويس در ادبياتي قابل تأمل نوشت «حال با اين توبه نامه اي كه اين آقا نوشته، تكليف آن همه افشانويسان كه در هورا كشيدن براي شجاعت و استبدادستيزي سردار از هم سبقت مي گرفتند، چه مي شود؟» بالاترين بلافاصله، سوژه آقاي «علايي» را از «موضوعات داغ، صفحه اول خود حذف كرد و آقاي «م-ن» كه ننگ تفسيرگري راديو فردا (ارگان رسمي سازمان سيا) را به جان خريده بود، سكوت اختيار كرده بي آن كه درباره شاهكار بر كاهدان زدن مشترك خود و راديو فردا توضيحي ارائه دهد.به هيجان آمدن و آويزان شدن رسانه هاي دولتي بيگانه از برخي افراد عقده اي و فاقد موضوعيت در ميان مردم و مسئولان صرفاً براي دادن تنفس مصنوعي به فتنه، دست بر قضا و در نقطه مقابل طراحي اين طيف، نشان از دريوزگي و ورشكستگي كامل جبهه انقلاب وصف مي شود.بنابر برخي اخبار موثق «محمد-ن» كه طي هفته هاي اخير خود را به در و ديوار كوبيده تا رسانه هايي مانند كيهان اعتنايي به وي كرده و اعتراضي نسبت به وي نشان دهند- و همين ها براي بيگانه ها فاكتور شود- جايي گله و ابراز تعجب كرده كه نمي دانم با وجود اين همه ساختارشكني ]!؟[هايي كه انجام مي دهم، چرا كيهان اعتنايي به من نمي كند
 محمد نوری زاد: هرآنچه که تاریخ درباره  شاه گفته، صد مطابقش اکنون در خود ما جمع است
اگر پاسدار سردار علایی اشاره کرده  و بقول سربازجو شریعتمداری توبه کرده ونفی کرده است .خوب این  یار وهمکار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری  وقلم زن دروغ نامه ی کیهان و مدافع  سر سخت سابق ولی وقیح منفور ونا مشروع  اینکه بلند هوار زده است که خامنه ای بدتر از محمد رضا پهلوی وعملکرد رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی صدها برابر از رژیم شاه بد تر است.
محمد نوری زاد آخرین مطلب سایت خود را به حملات انجام شده به منزل حسین علایی و همچنین بازداشت فاطمه خردمند همسر مسعود لواسانی اختصاص داد و نوشت:هرآنچه که تاریخ درباره ی شاه گفته، صد مطابقش اکنون در خود ما جمع است؟ وهمین ما را می آزارد.نوری زاد درنوشته خود دروب سایتش nurizad.info  با اشاره به مطلب حسین علایی خاطرنشان کرد:پسرکانی که از جنگ تنها عکسهایش را دیده اند، راست ایستاده بودند و سردار صاحب نامی را منافق و بریده و فتنه گر خطاب می کردند. واین یعنی: هیچ سابقه ای و هیچ بنی بشری دراین مُلک اعتبار ندارد. حتی خود خدا. چرا که اگر خدا برای این جماعت عزادار و نمازگزار ارزش داشت، حداقل بردر و دیوار مردم – که حق الناس است - رنگ نمی پاشیدند و ناسزا نمی نوشتند. حالا فشارها و زشتکاری ها بماند برای معرکه ای دیگر.راستی مگر سردار حسین علایی چه نوشته بود که اینچنین همه جانبه براو ناسزا باریدند؟ نوشته بود: شاه بد کرد و بد دید. همین. ومگر نه این که یکی از ارزش های مطالعه ی تاریخ عبرت گرفتن از آن است؟ سردار علایی نوشته بود: به هوش باشیم، مبادا سرنوشت شاه برای ما نیز تکرار شود؟ این آیا سخن هرزه و ناپسندی است؟ آیا این هشدار آنچنان از آسیب و درد همراه است که هیمنه ی ما را به تکان اندازد؟ و خواب ما را برآشوبد؟ یا نه، هرآنچه که تاریخ درباره ی شاه گفته، صد مطابقش اکنون در خود ما جمع است؟ وهمین ما را می آزارد.
به دعایی ، مسئول روزنامه اطلاعات، اعتراض کنید نه  علایی
"این خبر مکمل خبر قبلی می باشد . زیرا که تشکل اراذل واوباشان بسیجی علیه ی مدیر مسئول روزی نامه ی حکومتی اطلاعات بسیج شده است که چرا مقاله پاسدار سر دارعلایی را بازتاب داده است؟
سایت خبری ندای انقلاب حامی خامنه ای،  نوشت: چند روز گذشته حسین علایی با نگارش یادداشتی در روزنامه اطلاعات به مدیرمسئولی سیدمحمود دعایی، ادعاهایی را در خصوص جمهوری اسلامی ابراز داشت و مقایسه‌هایی را میان انقلاب اسلامی با حکومت ستمشاهی انجام داد که دور از واقعیت و خارج از شان روزنامه اطلاعات بود که با انتشار چنین یادداشتی، قدم در مسیر خواست فتنه‌گران بگذارد.اینک آنچه بیشتر محل اشکال و سوال است نه عمل آقای علایی که اقدام آقای دعایی و روزنامه اطلاعات در انتشار مطالبی علیه نظام و همچنین اقدام سایت خبرآنلاین در بازنشر آن مطالب است که علاوه بر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، مخاطبان خود را نیز با علامت سوالی مواجه کرده اند که مگر فتنه‌گران در رسانه‌های خود کم حرف علیه نظام می زنند که روزنامه‌ای چون اطلاعات وابسته به بیت المال و یک سایت داخلی مانند خبرآنلاین نیز به صحنه همراهی آنان ورود پیدا می‌کنند و صفحه خود را در اختیار یکی از آنان می‌گذارند؟.... هم اکنون نیز به نظر می رسد نوک پیکان اعتراضات و مطالبات مردمی باید به سمت دعایی و روزنامه اش باشد نه حسین علایی، چه اینکه امثال علایی و نوری زاد و....به دنبال مطرح شدن خود در فضای غبارآلود هستند و امثال دعایی دنبال ماهیگیری سیاسی از منجلاب فتنه هستند!
ملاقات  قاسم سلیمانی،  فرمانده سپاه قدس با بشار اشد
با این گزارش  ودیدار که بدون شک توصه به جنایتکار بشار اسد شده است تا به سرکوب وضرب وشتم وکشتار معترضان سوریه ادامه دهد . آیا هنوزا مکان انکار کردن حضور پاسداران سپاه قدس در سوریه برای سرکوب کردن معترضان سوری وجود دارد؟ یا اینکه امکان دارد که تکذیب شود هدف از انتقال سلاح از طریق کامیون هایی که در پشت مرز سوریه در ترکیه توقیف شدند برای چه می باشد؟ جای سئول است در شرایطی خبر گزار دروغ پرداز پاسداران فارس گزارش کرده است که 4 آمریکایی مسلح در عراق بازشت یا به گروگان گرفته شدند برای چه هنوز نام مجادین اپوزیسیون اصلی از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه  آمریکا خارج نشده است؟
العربیه : خبرگزاری فرانسه روز شنبه 14-1-2012 به نقل از " مقامات بلند پایه آمریکا " اعلام کرد سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران طی ماه جاری به دمشق سفر کرد و با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.این منبع تاکید کرد مقامات آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود با اشاره به تحولات جاری در سوریه سپاه قدس را به تامین تجهیزات نظامی برای نیروهای امنیتی سوریه و کمک به سركوب معترضان این کشور متهم كردند.آنها می گویند ‌با توجه به مقام نظامی سلیمانی در سپاه ایران این سفر به احتمال بسیار زیاد با هدف حمایت تهران از تلاش های دولت سوریه برای سرکوب مردم معترض این کشور انجام شده است." یکی از این مقامات تاکید کرد : " ما مطمئن هستیم که سلیمانی با مقامات بلند پایه سوریه از جمله بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار کرده است." وی افزود :" واشینگتن دلایلی در دست دارد که نشان می دهد ایران در تامین تجهیزات نظامی برای نیروهای امنیتی سوریه به هدف سرکوب مخالفان بشار اسد کمک کرده است." پیش از این گروه هایی از معترضان سوری ، حکومت ایران را به مشارکت در سرکوب مردم سوریه متهم کرده بودند. محمد مامون الحمصی نماینده سابق پارلمان سوریه که اکنون به مخالفان رژیم این کشور پیوسته است در گفتگو با روزنامه فرامنطقه ای "الشرق الاوسط" گفته بود " نظام سوریه از ایران تک تیرانداز وارد کرده است ."اتحاديه اروپا در اقدامی سپاه قدس، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به اتهام ارائه کمک و پشتيبانی به رژیم بشار اسد در سرکوب مخالفان سوری تحريم کرده است.حدود یک ماه پیش خبرگزاری های ایران اعلام کردند پنج شهروند ایرانی در شهر حمص در سوریه ربوده شده اند. پس از آن بسام جعاره فعال سیاسی سوریه در گفتگو با العربیه اعلام کرد اطلاعاتی در دست دارد که حاکی است این ایرانیان ربوده شده ، کارشناس کامپیوتر هستند و برای تعقیب مخالفان با نیروهای امنیتی سوریه همکاری می کردند.جرس. به گزارش منابع خبری جرس از تهران چندی پیش هیاتی متشکل از ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار می‌کنند و مدارک دخالت و دست داشتن اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی را به وی ارائه داده و می‌گویند پرونده وی کامل است و از احمدی نژاد می‌خواهند مشائی را برکنار کند تا به اتهام او رسیدگی شود.احمدی نژاد می گوید: «اشکال ندارد، اما باید به همه پرونده‌های اختلاس رسیدگی شود. من اسناد و مدارک موثقی دارم که به موجب آن آقای سید مجتبی خامنه‌ای فرزند محترم مقام معظم رهبری رقم ناقابل (۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰ یورو - شانزده با هشت تا صفر) یک و شش دهم میلیارد یورو از بیت المال اختلاس کرده است. اگر متعهد می شوید که به هر دو پرونده همزمان رسیدگی کنید من با استفعای مشائی موافقت خواهم کرد.»به همین دلیل پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بدون متهم اصلی به دادگاه می رود. پیش از این مهدی کروبی و سید مصطفی تاج زاده با صراحت به دخالتهای سیاسی قضائی غیرقانونی فرزند رهبری اعتراض کرده بودند. این نخستین بار است که ولیعهد رهبری به ناپاکدستی متهم می شود
 نوری همدانی:استخاره تلفنی مشروع است
در قرن شکوفایی علم وتکنیک اطلاعاتی و خبررسانی و  پیشرفت روز افزون علم ودانش وفاصله گیری از خرافات وتخته شدن دکان چند نبش دین فروشی وعوامفریبی اما  این آخوند پالان ساییده غیر مولد وبدون تحرک تبلغ بی اراده بودن انسان کرده است . از سوی اینگونه ادعای قدرت بر تر جهان می شود وقرار است با این شیوه فضا تسخیر شود و جهان تغییر واصلاح گردد.
فارس: آیت الله نوری همدانی در پاسخ به استفتای خبرگزاری شبستان در انجام استخاره از طریق سیستم های هوشمند تلفنی را مشروع دانست و بر عمل در چارچوبه شرعی تاکید کرد.رواج برخی شیوه های استخاره و طلب خیر کردن برای انجام یا عدم انجام اقدامات مدنظر، همچون استخاره های اینترنتی یا استخاره از طریق تلفن های هوشمند، شبستان را بر آن داشت تا نظر مراجع عظام تقلید را برای شفاف سازی اذهان عمومی در استناد یا عدم استناد به پاسخ اینگونه استخاره ها از طریق طرح استفتاء جویا شود.