دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 28 دیماه سال 1390
" بهرحال به  چنین مدعیان هذیان ووارونه گو های مالیخولیایی چه باید گفت ؟ این چنین ادعاهای پوشالی ناشی از چیست ؟ آیا نشان از قدرت ومردمی بودن است ؟ یا نه اینکه  علایم آشکار ضعف و وحشت از قیام مردم ناراضی است  که از وحشت و منکر شدنش ادا واطوار آن یارو ترسیده در آورده می شود که هنگام عبور شبانه از کوچه باغ ها چون از حرکات سایه ی در ختان برروی دیوار باغ ها سخت ترسیده بود برای رفع ترس بر زیر آواز زده وبا صدای  بلند می خواند؟"
چرا گفته نشده چه تعداد هم سن وسال احمدی روشن ترور شده معتاد شده اند  وتوی منجلاب غوطه ورند وخانواده ها از هم پاشیده شده است؟ یا اینکه چه تعداد شان ا یران را ترک کرده اند.یا بازداشت و شکنجه وتیرباران واعدام شدند .یا بیکار و محروم وآلونک نشین ویا کارتن خواب شده اند؟ یا اینکه جذب ارگان های سرکوبگر شده اند و  گفته شود عامل به وجود آمدن این شرایط کیست یا چیست؟ یا برای چه  وی ترور شد؟ یا اینکه چرا گفته نمی شود که برای چه در کشوری که منابع فسیلی ارزان وفراوان  برای تولید انرژی می باشد. چرا پر هزینه وخطری ترین  برای تولید انرژی هسته ای برگزیده شده است ؟چرا اینقدر این پروژه زمان و سرمایه بر شده است؟ اگر چنانچه اهداف آن صلح آمیز می باشد .برای چه مواجه با قطعنامه های تحریم در شورای امنیت سازمان ملل رو برو شده است؟  مگر فقط رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران تنها کشور جهان است که از این تکنولوژی هسته ای برای تولید انرژی پاک استفاده می کند  که بطور  تبعیض آمیز با آن مخالفت می شود؟ چگونه است که پیگیری اهدافش از چشم مردم ایران پنهان مانده است چونکه نا محرم هستند ودانستن حق شان نیست .اما باید هزینه ی سنگین تحریم ها را به پردازند که تحریم ها موجب روند رو به رشد تورم لجام گسیخته وگرانی وفقر وبیکاری  همراه با فاصله عمیق طبقاتی شده است؟بد تر اینکه  در دفاع از اهداف نظامی هسته ای قراراست که به جنگ بس ویرانگر تر از جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایران وعراق  رفته شود. اما هم لهجه پاسدار  سربازجو حسین شریعتمداری  با گزینه برداری  های  سیکلی پیوسته در حال تکرار که همراه با مدیحه سرایی  با ترجیع بند تعریف وتمجید   است که این چنین پیش مقدمه ی مرثیه و روضه خوانی شده است کهناشی از دین ابزار قدرت وثروت وسروب وسانسور وعوامریبی و دین فروشی می باشد:
"معاون تأسيسات هسته اي نطنز چهارشنبه هفته گذشته ترور شد. چيزي كه در اين ماجرا كمتر محل توجه قرار گرفت، سن و سال شهيد مصطفي احمدي روشن بود. معاون سايت غني سازي نطنز 32 سال داشت. در تصوير اين شهيد سعيد، همچنان كه معصوميت و نشاط موج مي زند، جواني او به چشم مي آيد. احمدي روشن گلچيني از نسل سوم (متولد دوره پس از انقلاب) است كه آموخته اند همچون نسل اول و دوم، نگاه كنجكاو ناظران جهاني را خيره و مسحور خود كنند. ترور احمدي روشن ذره اي از سوزش جان زمامداران آمريكا و اسرائيل و انگليس نخواهد كاست اما در مقابل، معجزه اي تازه را در جان نسل سوم و چهارم انقلاب رقم خواهد زد.دو سال پيش كه هنوز نه از غني سازي 20درصدي اورانيوم در ايران خبري بود، نه نيروگاه اتمي بوشهر فعاليت مي كرد و نه تأسيسات اتمي فردو در عمق زمين راه اندازي شده بود، بنيامين نتانياهو با صداي بلند اعلام كرد كه غرب و رژيم صهيونيستي از ايران جا مانده اند. "
 مثل همیشه اصلاً نه نظر ومطالبات مردم ایران مهم می باشد .نه نیاز به بازگویی به سایر معضلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی ونا بسامانی و آشفته بازار بانکی و ارز وسکه ی طلا  است و نه پرداختن به دلیل  جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت ها نیاز است و نه نا رضایتی رو به رشد مردم مهم می باشد . زیرا که تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای بسیار مهم می باشد . برای اینکه  به سرنوشت وبقای ننگین رژیم فاشیستی مذهبی و کودتایی پیونده خورده است آنگونه که نیاز شدید به این سلاح برای پشتوانه ی باج گیری وتهدید تضمین بقای حیات  است . از سوی دیگر با فراموش کردن فضای انفجاری داخلی موج سوارانه ادای رهبری نبش بیداری اسلامی منطقه می شود وپیرامون  اینگونه مانور جنگ روانی تبلیغاتی می شود:
"دوره اي كه نتانياهو اين سخنان را بر زبان مي آورد، هنوز زلزله انقلاب ها و بيداري اسلامي، منطقه را به ارتعاش در نياورده بود. بايد قبول كنيم نيروهاي قدرتمندي در كشورهاي دستخوش انقلاب وجود دارند كه با ما مخالفند. در راس اين نيروهاي قدرتمند اسلامگرا، ايران قرار دارد كه خود را به مرز ما در غزه و لبنان رسانده است... كساني كه تهديد ايران را ناديده مي گيرند سر به زير برف فرو برده اند. سران ايران بايد از هرگونه اجماع قابل احترام در روي كره زمين تحريم و ممنوع شوند اما در اغلب كشورها و مجامع بين المللي، درخواست نابودي اسرائيل با سكوت مطلق روبرو شده است. اوضاع بدتر از آن هم هست چرا كه بسياري اسرائيل را به خاطر دفاع از خود در برابر گروه هاي همسو با ايران، محكوم مي كنند "
طلبه پاسدارهم لهجه پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه ی روضه خوانی و سفسطه گری ها وگزینه برداری های  ضد اسراییلی خود به عنوان پشتوانه ی قدرت  اشاره به جنبش امل  و اقدامات تروریستی آن کرده  همراه آن از اشتباه اشغال لبنان از سوی اسراییل  یاد نموده که  طولانی شدن این اشغال گری موجب شکل گیری ورشد وتقویت حزب الله  لبنان شد تا تبدیل به آلت دست حاکمان  ایران در منطقه شود  . همچنین اشاره به اخوان المسلمین مصر کرده که بقول وی ضد اسراییلی است و طوری تبلیغ کرده که گویا این جریان  بدون اختلاف یک خال بفرمان حاکمان ایران می باشد. تاا ینکه برخلاف همه شیاد گری وشامورتی بازی های تبلیغاتی  وآدرس غلط دادن هایی که همراه با انکار وتکذیب ها ی مبنی براین که اهداف نظامی در پروژه ی هسته ای در کار نیست .چون هدف صلح آمیز می باشد .اما با نقل قول کردن از یک عضو "کنست "  یا پارلمان اسراییل ناخواسته فاش ساخته است که دفاع کردن از اسلام گرایی در منطقه  درر استای  هدف نهایی  یعنی دست یابی بمب اتمی می باشد. در ادامه مثل همیشه با آویزان شدن به گفته ای از رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع محور جهاد اقتصادی وتحریم نتیجه گیری کرده است. که  تحریم های بانک مرکزی ونفتی اینگونه بی اثر خواهد بود .چون  تجربه شده که چگونه باید دور زده شود :
" يوري اونري از سياستمداران قديمي رژيم صهيونيستي است كه دو بار به عضويت پارلمان (كنست) درآمده و از 15 سالگي عضو «جنبش صهيونيسم» بوده استوي در اين مقاله تأكيد مي كند «شاباك (سرويس امنيت داخلي) فكر مي كرد افراد اگر روزي پنج مرتبه به مسجد بروند، فرصتي براي ساختن بمب ندارند. بنابراين شاباك و شين بث روي ساف و ياسر عرفات متمركز شدند... در دسامبر 1987، اولين انتفاضه از مساجد مطرح شد و جريان هاي اسلامگراي ريشه دارتر به صحنه آمدند... اخوان المسلمين سال 1928 يعني 20سال پيش از تشكيل دولت اسرائيل تأسيس شد. موضع آنها نسبت به پيمان كمپ ديويد، عكس العمل مورد اعتماد خيلي ها در مصر بود. بسياري از مصري ها احساس مي كردند فريب اسرائيل را خورده اند. مصري ها خود را رهبر جهان عرب مي ديدند و نمي توانستند تحمل كنند به عنوان خائن به پسرعموهاي فلسطيني خود ديده شوند. حسني مبارك خيلي سال قبل از سرنگوني به عنوان نوكر آمريكا و اسرائيل، مورد نفرت مردم بود. صلح ما با فلسطيني ها مي توانست از درخشندگي مخالفت هاي اخوان المسلمين بكاهد اما حالا آنها به واسطه انتخابات، به عنوان نيروي اصلي سياست مصر درحال ظهور هستند...» اعمال تحريم هاي خصمانه تازه عليه بانك مركزي و صادرات نفتي ايران از همين مدل كلي كه گفته شد پيروي مي كند. هم نشانه شدت خباثت و عداوت رژيم هايي نظير آمريكا و اسرائيل و انگليس- و سگ كم مقدار آنها آل سعود- است و هم برآيندي جز اتحاد و انسجام بيشتر ملت ايران، و استقلال و اقتدار بيشتر جمهوري اسلامي نخواهد داشت. يكي از خصوصيات جهاد اين است كه انسان بداند دين در مقابل دشمن است؛ يعني بداند در مقابل يك حركت خصمانه و غرض آلود است... همچنين بايد عنايت داشت دشمن تروريسم اقتصادي و رواني را چاشني جنگ اطلاعاتي خود كرده است. براي اين حوزه تروريسم نيز بايد برخوردهاي قاطع اطلاعاتي و قضايي را ترتيب داد"
در خاتمه اینکه سازمان ملل چه تعداد عضو دارد؟ چه تعداد شان جزو کشور های قدرتمند وپشترفته وصنعتی  و دمکراتیک می باشند و تعدادشان در حال توسعه و یا جهان سومی وعقب مانده و استبدادی اند؟ همچنین چه تعداد  اسلامی هستند؟ چندتا از این کشور های اسلامی جمعیت شان  مسلمان شیعه می باشند؟ در منطقه ی خلیج فارس چه تعداد کشور وشیخ نشین وجود دارد؟ از میان این کشورها  کدام شان نه پشت به مردم کرده ، بلکه فراموش شان کرده اند و هر گز نه اشاره به این مردم ومطالبات شان نمی کنند، بلکه علیه شان اقدامات می کنند؟ چه تعدادشان دارای بمب اتمی و تأسیسات هسته ای سوخت رسانی هستند؟  کدام شان همه ی مسایل مهم مملکتی را فراموش کرده و به دنبال پروژه ی هسته ای هستند وبطور شبانه روزی از همه تریبون های نهادهای حکومتی و دستگاه تبلیغاتی ومطبوعاتی از پروژه ی هسته ای می گویند و دفاع می کنند. طوریکه برای پیشبرد آن با کودتا رقیب را از صحنه حذف می کنند و رهبران شان را در حصر خانگی نگه می دارند . در مقامل مدعی می شوند که امن وآزادترین کشور جهان و قدرت بر تر جهان هستند ومی خواهند جهان را تغییر دهند واصلاحش نمایند ومدیریت آن را در دست  خود داشته باشند ؟ همچنین می خواهند  فضا را تسخیر نمایند و اسراییل را نا بود سازند وادعا دارند هر حرکتی اعتراضی در هر نقطه ای از جهان رخ می دهد  هم الگو گرفته از کشور اینان وهم اسلامی و ضد آمریکایی و اسراییلی می باشد؟  بهرحال به  چنین مدعیان هذیان ووارونه گو های مالیخولیایی چه باید گفت ؟ این چنین ادعاهای پوشالی ناشی از چیست ؟ آیا نشان از قدرت ومردمی بودن است ؟ یا نه اینکه  علایم آشکار ضعف و وحشت از قیام مردم ناراضی است  که از وحشت و منکر شدنش ادا واطوار آن یارو ترسیده در آورده می شود که هنگام عبور شبانه از کوچه باغ ها چون از حرکات سایه ی در ختان برروی دیوار باغ ها سخت ترسیده بود برای رفع ترس بر زیر آواز زده وبا صدای  بلند می خواند؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 28 دیماه سال 1390
جهاد جوانان و مانور سياستمداران (يادداشت روز)