گزیده خبرهای 18 بهمن 90
لنکرانی در گفت‌وگو با فارس:150 نفر در لیست جبهه پایداری قطعی شدند.خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: تاکنون 150 نفر در لیست جبهه پایداری قطعی شده‌اند.
دو خبر ضمیمه شده ی متناقض مکمل هم هستند  .چون  در گزارش خبر اول  گزارش شده است که این  جریان متحجر جبهه ی پایداری  که وابسته به آخوند تمساح وبریدگان واخراج شدگان دولت های نهم ودهم می باشند نشان می دهد که با اعلام بسته شدن لیست 150 نفره خیز برای اکثریت بازار مکاره ی نهم بر داشته شده است. اما خبر تکمیلی دوم می گوید که جلسه جبهه پایداری بدون تصمیم‌گیری برای لیست نهایی تهران به پایان رسید. بعید نیست که بدلیل رشدا ختلافات وتضادهای ناشی از جنگ قدرت وثروت  که  میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی وجود دارد موجب انحلال این جبهه شود .چونکه قبلاً گزارش شده  بود اگر چنانچه دو لیست جداگانه از سوی جبهه ی متحد وجبه پایداری اصول گرایان برای بازار مکاره ی دوره ی نهم در 12 اسفند داده شود. منتهی به دو سر باخت می شود وبرنده رقیب می شود.
کامران باقری لنکرانی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در مشهد با اشاره به لیست قطعی این جلسه اظهار داشت: تاکنون 150 نفر قطعی شده‌اند ولی ظرف چند روز آینده افراد دیگری به این لیست اضافه خواهند شد.وی افزود: جبهه پایداری با جبهه متحد هم‌پوشانی‌های را خواهند داشت ولی اینکه در تمامی موارد مشترک باشد چنین چیزی نیست. ولی در برخی از حوزه‌ها نامزدهای مشترک دارند.سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به حضور حداد عادل در لیست جبهه پایداری گفت: ایشان شخص مطرح و ارزنده‌ای هستند و در لیست جبهه پایداری جایگاه ویژه‌ای دارند.لنکرانی با اشاره به برخی از چهره‌های سرشناس اصولگرا در این جبهه اظهار داشت: از جمله چهره‌های مطرح و سرشناس در این جبهه می‌توان به حجت‌الاسلام آقاتهرانی، حجت‌الاسلام حسینینان، حجت‌الاسلام رسایی، کوچک‌زاده، سردار حمید‌زاده و سردار کوثری اشاره کرد.
دقایقی قبل جلسه جبهه پایداری بدون تصمیم‌گیری برای لیست نهایی تهران به پایان رسید.خبرگزاری فارس: جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری در حالی به 
پایان رسید که هیچ تصمیمی درباره 10 نامزد باقی‌مانده این جبهه برای لیست تهران اتخاذ نشد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی که با حضور اکثریت اعضا از ساعاتی پیش آغاز شده بود، دقایقی قبل به پایان رسید.در این جلسه مباحث مربوط به لیست سراسری جبهه پایداری  مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد کمیته‌ای صلاحیت افراد را برای قرار گرفتن در لیست تهران مورد بررسی قرار بدهد.بر همین اساس، اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری درباره لیست تهران نیز تصمیاتی اتخاذ کردند که به موجب آن قرار شده است کامران باقری‌لنکرانی درباره آن به رسانه‌ها پاسخ بگوید.20 نامزد جبهه پایداری در تهران به طور قطعی مشخص شده‌اند و درباره 10 نامزد باقی‌مانده هیچ بحثی در جلسه امشب جبهه پایداری انجام نشد.
حائري شيرازي: زناني كه در بيرون آرايش مي‌كنند موجب مي‌شوند تا مردان مريض و حريص به دنبال آنان بروند
با این فتوای آخوند زمین خوار شکمی  از این زمان به بعد که کار خانه های تولید کنندگان لوازم آرایشی زنان تعطیل شوند و به پارچه های چادر سیاه فروشی تبدیل شوند تا موجب تحریک جنسی مردان مریض احوال جنسی همچون وی وهم قطارانش  نشوند که همچون آخوندهای شکم باره هستند که مدافع چند همسری وصیغه می باشند.
يك عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تاكيد كرد: حجاب و عفاف عامل اقتدار زنان در جامعه است نه عامل ترس و اين امر موجب ايستادگي و مقاومت آنان در عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي خواهد شد.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله حائري شيرازي در مراسم تجليل از خادمان عفاف و حجاب در آموزش و پرورش كه در قم برگزار شد، تصريح كرد: ضروري‌ترين عامل براي كمال و رشد زنان چيزي جز عفاف و حجاب نيست که اگر امام زمان  بود، در دعاهايش آن را از خدا طلب مي‌كرد.اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم اضافه كرد: هر قدر حيا و عفت بيشتر باشد، راه رسيدن انسان به نور هموارتر است. ابليس كه مي‌خواهد حركت وارونه ايحاد و انسان را از قرب خداوند به بعد و تبعيد از خدا بكشاند درصدد كاستن حيا و عفت است و انبيا و ابليس هم بر سر عفت و حياي بانوان با هم درگيري دارند.حائري شيرازي در ادامه، با بيان اينكه "براي مردان آزادگي، دسته شمشير است و اين دسته شمشير براي زن، عفاف و حجاب است"، اظهار كرد: زناني كه در بيرون آرايش مي‌كنند تا مورد توجه مردان قرار گيرند، نگاه ديگران را گدايي مي‌كنند و موجب مي‌شوند تا مردان مريض و حريص به دنبال آنان بروند و امنيت آنان به خطر بيفتد.وي افزود: رابطه جنايت‌ها با خودنمايي‌ها مشهود است. زن خودنمايي كرده و به دنبال آن شرارت پيداشده است. زن آرايش كرده و به شكلي زيبايي و جاذبه‌اش را با صحبت كردن و راه رفتن و ... ابراز مي‌كند و موجب شده است دلي متوجه او شود و كار به دادگاه و... كشيده شود.اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه به بيان خاطراتي از همسر شهيد چمران پرداخت و با تجليل از شخصيت وي تصريح كرد: حجاب مانع اقتدار نيست. آيا فردي كه به خودفروشي افتاده است غيرت دارد و مي‌تواند از وطن دفاع كند؟ كسي كه ناموس خود را فروخته است آيا وطن خاكي را نخواهد فروخت؟ 
محمدجواد لاریجانی: میخواهند در انتخابات کشته‌سازی کنند/ جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دموکراسی خاورمیانه است
به نظر می رسد که محمد جواد لاریجانی  دارد تلاش می کند تا  کور س یا رقابت کردن  با پاسدار مشنگ بسیجی نقدی عراقی درهذیان گوی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه که در برنامه "دیروز، امروز، فردا" سخن می‌گفت در ادامه سخنان خود، در پاسخ به سؤال مجری برنامه که پرسید رابطه با دو برادر دیگرتان که رئیس دو قوه هستند، چگونه است، اظهار داشت: رابطه ما خیلی خوب است لذا مسئولیت‌های برادران من تأثیری در روابط برادرانه ما نداشته است؛ ما بسیار صمیمی، نزدیک و نگاه بسیار محتوایی در مسائل داریم.وی با یادآوری سخن  خامنه ای مبنی بر اینکه دشمن قصد دارد این انتخابات را به چالش امنیتی تبدیل کند، گفت: مجریان، ناظران و مردم باید نسبت به دسائس غرب صهیونی هوشیار باشند، آنها می‌خواهند در چند شهر کوچک درگیری ایجاد کنند و چند نفر را به دست خود بکشند و با فیلم گرفتن از آن، آن را در جهان منتشر کنند تا با تبلیغات گسترده انتخابات ما را زیر سؤال ببرند .وی در ادامه تاکید کرد: این انتخابات علاوه بر کشور خودمان، برای دنیای اسلام نیز مهم است. امروز ایران تبدیل به یک الگو برای جهان اسلام شده و این حیثیت به آسانی بدست نیامده است
محمود عباس نخست‌وزیر دولت توافق ملی شد 
این یک خبر ناخوشآیند برای حاکمان ایران است . زیرا که پیش در آمد شکستت تلاش 33 ساله سیاست خیانت آمیز  اشک تمساح ریختن ظاهری  برای ملت فلسطین و خنجر  از پشت زدن همراه  با  تلاش به اختلاف وانشقاق وجنگ داخلی وبرادر کشی کشانیدن  جنبش آزادیخواهی فلسطین است که  از سوی حاکمان ایران در 33 سال گذشته دنبال شده است.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس توافقنامه دوحه را در حضور امیر قطر امضا کردند و بر این اساس "محمود عباس" نخست‌وزیر دولت توافق ملی تعیین شد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "معا"، "محمود عباس" و "خالد مشعل" امروز در دوحه در حضور شیخ "حمد بن خلیفه آل ثانی" توافقنامه دوحه در خصوص سازوکارهای اجرای آشتی ملی فلسطین را امضا کردند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که «اسماعیل الاشقر» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غزه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر توافق فتح و حماس در مورد نخست‌وزیری عباس گفته بود که این موضوع هنوز قطعیت پیدا نکرده است. در این توافقنامه بر تشکیل دولت توافق ملی از افراد مستقل به ریاست "محمود عباس" که ماموریت آن تسهیل در برگزاری انتخابات ریاستی و مجلس قانونگذاری و بازسازی غزه است، تاکید شده است. در این توافقنامه همچنین بر تداوم اقدامات عملی برای فعال‌سازی سازمان آزادی‌بخش فلسطین از طریق تشکیل مجدد شورای ملی همزمان با برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی تاکید شده است. دو طرف همچنین در خصوص برگزاری نشست دوجانبه کمیته فعال‌سازی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در تاریخ 18 فوریه در قاهره توافق کردند. در این توافقنامه همچنین بر تداوم فعالیت کمیته‌ها اعم از کمیته آزادی‌های عمومی مامور رسیدگی به پرونده بازداشتی‌ها، نهادها، آزادی سفرها و بازگشت کادر فتح به نوار غزه، گذرنامه‌ها، آزادی کار و کمیته آشتی جمعی تاکید شده است. عباس پس از امضای این توافقنامه اعلام کرد که 64 بازداشتی به موجب توافقات صورت گرفته، آزاد شده‌اند. دو طرف همچنین توافق کردند که تمامی توافقات صورت گرفته در قاهره برای آغاز بکار کمیته انتخابات مرکزی در کرانه باختری، نوار غزه و قدس اجرایی شود. عباس تصریح کرد که آشتی یک مصلحت ملی فلسطینی-عربی است و از تلاش‌های مصر و قطر برای تحقق آشتی ملی فلسطینیان قدردانی کرد. مشعل نیز اظهار داشت که دو طرف در پایان دادن به دودستگی‌ها و اختلافات و تقویت وحدت ملی فلسطینیان جدیت دارند. امیر قطر نیز تاکید کرد که وحدت ملی فلسطین دیگر یک گزینه نیست بلکه امری سرنوشت‌ساز است. در همین راستا "اسماعیل هنیه" نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین ضمن تبریک امضای توافقنامه دوحه آمادگی دولتش برای اجرای این توافقنامه را اعلام کرد.
دستگیری تعدادی از همکاران بی بی سی در ایران
دستگیر شدگان باید خو اهران وبرادران کارکنان بی بی سی باشند که بر اثر بازداشت و تهدید و شکنجه اینان  کسان دیگری هم دستگیری شده باشند که مرتبط به سیاست تهدید فشار  کارکنان شبکه تلویزیونی بی بی سی و و اعمال سانسور در این شبکه یا پذیرش نفوذی های اعزامی از ایران است . همچنین خوراک تبلیغاتی 12 اسفند بهمن علیه ی این شبکه است. از سوی دیگر سئوال است که چرا دستگیر شدگان نام ونشان ندارند؟
خبر شناسایی و دستگیری تعدادی از اعضای شبکه همکاران بی بی سی فارسی در ایران تایید شدیک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: عده ای از فریب‌خوردگان شبکه دروغ پرداز بی بی سی فارسی که ماموریت جمع آوری اخبار و اطلاعات، تولید محتوا در قالب های مختلف، جذب، آموزش، استخدام و خروج از کشور نخبگان رسانه ای در ایران را به عهده داشتند، بازداشت شدند. به گفته وی، این افراد با دریافت مبالغ قابل توجه و از آغازین روزهای شروع به کار شبکه بی طرف نمای بی بی سی بویژه پس از روشن شدن آتش فتنه سال 88 و پس از آن تاکنون، طی همکاری با این شبکه مرتکب جرائم ضدامنیتی بسیاری شده اند. این منبع امنیتی تاکید کرد:‌ پرونده افراد بازداشت شده پس از تکمیل نهایی و تنظیم کیفرخواست متهمان برای صدور حکم تحویل مراجع قضایی خواهد شد. این مقام آگاه ضمن هشدار به افرادی که در داخل و خارج کشور به هر نحو فریب اغواگری های شبکه های بیگانه به ویژه بی بی سی را خورده اند، از آنها خواست تا منافع و هویت ملی و اسلامی خود را فدای اهداف شوم و ضدانسانی این شبکه ها نسازند. وی در ادامه افزود: برخی نهادهای سیاسی مدافع حقوق بشر و همچنین برخی انجمن های صوری دفاع از حقوق فعالان رسانه ها صرفا به محکوم کردن بازداشت این افراد بسنده کرده اند در حالی که اتهامات افراد دستگیر شده فعالیت رسانه ای آنها نبوده و بسیاری از اقدامات ایشان تحت عناوین مجرمانه بوده و بر اساس نص قانون جزا و حقوق عمومی مشمول کیفرهای سنگین و شدید است. این مسئول امنیتی در پایان با اشاره به اذعان تامپسون مدیرکل بی بی سی به کارزار سیستماتیک بی بی سی فارسی با دستگاه های امنیتی ایران تاکید کرد:‌ همان گونه که پیش از این نیز اعلام شده است، هر گونه همکاری با شبکه بی بی سی فارسی غیر قانونی بوده و موجب پیگرد خواهد بود. گفته می شود به زودی جزئیاتی از فعالیت های متهمین این شبکه که بخشی از نوع و نحوه فعالیت و جذب این شبکه بیگانه را نمایان می سازد، در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است در پی دستگیری برخی اعضای شبکه همکاران بی بی سی در ایران، مدیرکل این شبکه وابسته به دولت انگلیس در اظهاراتی گستاخانه از سایر دولتها و نهادهای بین المللی خواست تا هرچقدر می توانند به ایران فشار بیاورند تا مجرمین بازداشت شده به سرعت آزاد شوند