گزیده خبر های 18 بمن 90 قسمت - 5
گزارش ویژه از  نشست  دو روزه جریانات سیاسی گوناگون در استکهلم سوئد که  در پشت درهای بسته برگزار شد اکنون از سوی سرباز جو پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری بازتاب داده شده  است. البتهوی  نگفته است اگر  این نشست درپشت در های بسته بوده  است . ملیجک  یا آنتن های جاسوس وی چگونه نفوذ کرده وبرای وی گزارش داده اند. یا اینکه از این سایت و آن سایت گزینه بر داری کرده است؟ مهمتر اینکه چرا عملکرد حاکمان کودتا گر آنگونه بوده است که حامیان  رقیب به اینان پیوسته اند؟
نشست شماري از عناصر سلطنت طلب، تروريست، شبه اصلاح طلب و برخي عناصر سابقاً ماركسيست به مدت دو روز و پشت درهاي بسته در استكهلم سوئد برگزار شد.طبق گزارش هاي مختلف اسامي برخي حاضران در اين نشست كه شنبه و يكشنبه برگزار شد به اين شرح است: عبداله مهتدي (رئيس گروهك تروريستي كومله)، شهريار آهي، حسن شريعتمداري، محسن سازگارا، مهرانگيز كار، فريدون احمدي، رضا طالبي، محسن مخملباف، نوشابه اميري، ضياء صدراشرافي، شهران طبري، احمد باطبي، خالد عزيزي (رئيس گروهك دموكرات)، ليلي پورزند و چند تن ديگر از همكاران فراري نشريات زنجيره اي. راديو اسرائيل با بيان اينكه نشست مذكور براي متحد كردن اپوزيسيون بوده، تصريح كرد: «اين نشست به دليل مسائل امنيتي در مكاني مخفي برگزار شد. عبداله مهتدي درباره اين كنفرانس گفت ما نياز به يك جبهه متحد داريم كه از سوي جامعه جهاني حمايت شودفاطمه حقيقت جو عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم كه به آمريكا پناهنده شده، به تأسي از راديو اسرائيل در «سكولاريسم نو» نوشت: «آقاي درويش پور گفتند در اين كنفرانس شركت نمي كنند، به خاطر جو منفي و پديده چلبي سازي كه برخي دوستان نگران هستند. بالاترين اضافه كرد: از هر طرف نگاه كنيم، يك مشت علاف را مي بينيم كه در پي آلاف و علوفي روان و گاه دوان هستند، و اين بار نوبت چريدن در بنياد اولاف پالمه بود! با پوزش از روح مرحوم اولاف پالمه، كه باعث شد نام اولاف! با علف و آلاف و علوف! و پالمه هم با پالان! يك وزن و هماهنگي در نظم و نثر پيدا كرد و باعث ريشخند شدن بيشتر اين علافان پالان به دوش شود.اگر نگاهي به فهرست نام هاي شركت كنندگان در اين كنفرانس بيندازيم، درمي يابيم بخش بزرگي از آن را زالوها تشكيل مي دهند، كه به رگ هاي اپوزيسيون واقعي چسبيده اند و از آنان ارتزاق مي كنند و باقي از ساده لوحان، فرصت طلبان و بيكاره ها تشكيل شده است.اين پايگاه تصريح كرد: بررسي نام ها نشان مي دهد كه در اين زمان، اپوزيسيون ايران تا چه اندازه اي خوار، خفيف و زبون شده است. اپوزيسيون دوران شاه نتوانستند هيچ كاري در برابر خميني، آخوند يك لا قبا انجام دهند، و خميني، آنان را مانند گرد و غباري با تكان دادن گوشه عبايش به خارج پرتاب كرد. اكنون به اين گروه بي بو و خاصيت چه اميدي مي توان بست؟ آيا زمان آن نرسيده يك تعريف روشني از اپوزيسيون ارائه شود و قمپزيسيوني كه مانند غده سرطاني در بطن اپوزيسيون در حال رشد و گسترش است، جراحي شود؟
واقعاً که مشنگ های نابغه وارونه گوی در ارگان های سرکوبگر رژیم نامتارف و وارونه وعوامفریب قرون وسطایی ضد بشری یکی ودوتا نیستتند وفقط مختص سردار پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی نیست که هذیان گویی های بی رقیب ونظیر می کند . چون اکنون یک فرمانده  نیروی دریایی به جای وی وارد صحنه شد  طوریکه فراموش کرده است که چگونه فریاد وهوار علیه ی عربستان زده وخبر از سقوط پادشاه عربستان داده می شود ولی  وی خبر از خود کفایی همچون زمینه ی اقتصادی داده و ازپهلوگيري هجدهمين ناوگروه نيروي دريايي ارتش در بندر جده عربستان به منظور ايجاد صلح، دوستي و پايداري در منطقه خبرداده است !
فرمانده ناوگان شمال كشور از پهلوگيري هجدهمين ناوگروه نيروي دريايي ارتش ايران در بندر جده عربستان به منظور ايجاد صلح، دوستي و پايداري در منطقه خبرداد.به گزارش خبرگزاري فارس از بندرانزلي، ناخدا يكم خرداد حكيمي در جمع خبرنگاران گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران در زمينه آموزش هاي نظامي به خودكفايي رسيده است.وي با تاكيد بر اينكه تمام نيازهاي آموزشي نيروي دريايي ارتش در حال حاضر در كشور تامين مي شود، اذعان داشت: تجهيزات نظامي مورد نياز خود را با استفاده از مراكز علمي در داخل كشور تامين مي كنيم.حكيمي ساخت ناوشكن جماران را از افتخارهاي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد و گفت: ناوشكن جماران با انجام ماموريت در آب هاي بين المللي از منافع ملي ايران حراست مي كند.فرمانده ناوگان شمال كشور با اشاره به اينكه تمام نيازمندي هاي سطحي و زير سطحي نيروي دريايي ارتش در حال حاضر در داخل توليد مي شود، افزود: ايران بايد تا سال 1404 به رتبه نخست علمي در منطقه برسد در حالي كه اكنون به اين مرحله رسيده ايم.وي از پهلوگيري هجدهمين ناوگروه نيروي دريايي ارتش ايران در بندر جده عربستان به منظور ايجاد صلح، دوستي و پايداري در منطقه خبرداد و بيان داشت: حفظ خطوط مواصلاتي ناوگان تجاري ايران در تنگه باب المندب و نشان دادن اقتدار جمهوري اسلامي ايران در آب هاي بين المللي از ديگر دلايل حضور ناوگروه ارتش در آب هاي آزاد است.
اکنون دستگاه تبلیغات باندهای کودتا گر ان مافیایی حامی علی خائنه ای بسیج می شود که هر وری شده سیاهی لشکرهای ساندیس خوران بیشتر  وارد این نمایش خیمه شب بازی چند هدفه شود که شامل پیش مقدمه حضور دشمن شکن آرای تقلباتی 12 اسفند است . پاسخ به تحریم کنندگان نمایش خیمه شب بازی است به خصوص به رخ حامیان کروبی وموسوی کشیدن می باشد . همچنین  قدرت نمایی در دفاع اهداف نظامی هسته ای وتحریم کنندگان اروپایی نفت  و دفاع از هم پیمان بشار اسد جنتایتکار خونریز وحزب الله لبنان است که همراه با  موج سواری کردن از قیام های منطقه و حمایت تاکتیکی با فلسطین با رنگ و لعاب نمابش دادن شعاری و قطعنامه ای علیه آمریکا وانگلیس واسراییل واروپا می باشد .ولی حضور سیاه لشکرهای ساندیس خوران امسال از هرسال دیگر کمتر خواهد بود. چون در اذهان عمومی  دیگر ابهامی در عدم  مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی باقی نمانده است.
ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي از تمامي آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم، تشكل ها و احزاب، گروه ها و جريان هاي سياسي وفادار به انقلاب اسلامي، ولايت فقيه و آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) دعوت كرد تا در مراسم يوم الله بيست و دوم بهمن با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و عزت آفرين خود بار ديگر همبستگي عمومي، وحدت ملي، عشق به ارزش هاي والاي الهي انقلاب اسلامي و حمايت از خواسته هاي به حق ملت هاي مسلمان را به نمايش بگذارند و با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كنند.در اين اطلاعيه آمده است:اينك كه با آغاز دهه چهارم از حيات پربركت و طيبه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران «دهه پيشرفت و عدالت»، و در سي وسومين سالگرد فجر پيروزي انقلاب اسلامي، پيام انقلاب اسلامي ايران در گوش ميليون ها آزاده حقيقت جو سرتاسر گيتي طنين انداز شده و انعكاس آن در ميان ملت هاي مسلمان و كشورهاي منطقه خاورميانه (مصر، لبنان، يمن، فلسطين و) لرزه اي بزرگ بر اندام نحيف استكبار جهاني انداخته است، ملت شريف ايران با حضور در همايشي بزرگ و به ياد ماندني افتخار ديگري را رقم خواهد زد.پيروزي انقلاب اسلامي در ايران، ملت ما را به يك ملت آگاه و سياسي در سطح جهان بدل ساخت و به عنوان مدل حكومتي برتر و الگويي بي بديل در نظام هاي سياسي مطرح جهاني معرفي كرد.اين اطلاعيه مي افزايد: ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي بار ديگر از امت هميشه در صحنه و بيدار ايران اسلامي، همه گروه ها، جريان ها، احزاب سياسي و كليه آحاد، اقشار و اصناف مردم شريف وفادار و انقلابي با تمامي سلايق و گرايش هاي سياسي كه در مسير پيشرفت و عدالت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برميدارند، مي خواهد تا با حضور حماسي، آگاهانه، انقلابي، پرشور و گسترده خود در صفوفي متحد و يكپارچه با بانگ رساي «الله اكبر» و «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» در راهپيمايي مردمي يوم الله 22 بهمن ماه وحدت و اقتدار ملي خود را به منصه ظهور رسانده و با حضور انبوه و به موقع خود ضمن حمايت از رويش جوانه هاي قيام ملت مسلمانان منطقه، مشت محكمي بر دهان مستكبرين جهاني و مزدوران داخلي آنها كه با چهره نفاق، جبهه جديدي در رويارويي با اسلام و ملت بزرگ ايران گشوده اند بكوبند و بار ديگر با نمايش وحدت ملي خود در راهپيمايي عظيم 22 بهمن، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي را رسوا و زبون سازند
کیست که نداند هدف از این سیاست نخنما شده ی 33 ساله چیست؟ به خصوص هر زمان که اوضاع رژیم ضد بشری وقرون  سطایی بحرانی می شود یا جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی عریان وحاد می شود احتمال تظاهرات های ضد حکومتی  می رود .یااینکه برگزاری نمایش خیمه شب بازی در پیش روی می باشد .بنابراین برای ایجاد رعب و وحشت سیاست ضرب وشتم وبازداشت وصد.ور احکام شلاق وقصاص و اعدام هم ازایش می یابد.
رئيس پليس پيشگيري تهران از دستگيري 23 سارق حرفه اي در طرح امنيت محله محور خبر داد.سرهنگ محسن خانچرلي از اجراي طرح امنيت محله محور در سطح شهر تهران طي 48 ساعت گذشته خبر داد.اين مقام انتظامي در تشريح اجراي اين طرح گفت: در راستاي اجراي تدابير رئيس پليس تهران و درخواست شهروندان مبني بر اجراي طرح امنيت محله محور، مأموران زير مجموعه پليس پيشگيري دو طرح پيشگيري از سرقت و ساماندهي معابر عمومي تهران را اجرا كردند.وي افزود: در اين طرح كه تمامي كاركنان پليس پيشگيري پليس پايتخت حضور داشتند، 23 سارق حرفه اي شناسايي و دستگير شدند.سرهنگ خانچرلي ادامه داد: همچنين در اين طرح 16 دستگاه خودرو و چهار موتورسيكلت مسروقه در سركشي از 18 پاركينگ كشف و براي انجام مراحل قانوني و قضايي به مراجعه مربوطه منتقل شدند.رئيس پليس پيشگيري تهران درادامه ضمن تشريح عملكرد اين يگان به مهر گفت: طي دو روز گذشته همچنين از 85 قهوه خانه بازديد شد كه طي آن 34 معتاد پرخطر و تابلو جمع آوري و به مراكز بازپروري معرفي شدند