دورغ نامه ی کیهان 2 شنبه 1 اسفند ماه سال 1390
"اگر چنانچه یادداشت روز نویس قبول داشته باشد که  مدعیان اصول گرایی حاکم  مؤمن هستند .سئوال است که چگونه اینان در 33 سال گذشته  همگی شان اهل بده وبستان ومعامله گری  بوده و هستند . طوری که زیر پوشش اصول گرایی وبر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره ی نهم در 12 اسفند جبهه های تاکتیکی تبلیغاتی همراه با زد وبند ومعامله وبده و بستان تشکیل شده است؟ همچنین در 33 سال گذشته نه رابطه با کشور های سکولاری که همچون چین و کره شمالی کمونیست رابطه گسترده و همه جانبه وجود داشته وتوسعه یافته است؟ بهر حال برای همین است که مبارزه برای حکومت  دمکراتیک  و سکولار می شود تا که کرکره ی دکان چند نبش دین فروشی و عوامفریبی  تختئطه و بسته شود"
 عجیب است طلبه پاسدار  یادداشت روز نویس و هم لهجه ی پاسدار حسین شریعتمداری با وجودی که در پایان علایمی از بریدگی و یأس مسیر طی شده و وحشت از مرگ در اعترافش را آشکار نموده است . ولی در ابتدای یادداشت روز خود با نادیده گرفتن ابعاد غیر قابل تصویر و حتی ترسیم که در 33 سال پیش بر مردم ایران وحتی کشور چه رفته است؟ ولی از تبدیل شدن تهدیدها به پیروزی ها گفته و همه مسایل و نا به سامانی های  اقتصادی و معضلات ونا هنجاری های اجتماعی و مشکلات  امور معیشتی مردم و اختلافات و رقابت ها ی باندی وگروهی که ناشی از جنگ قدرت وثروت و حذف رقبا و انحصاری کردنش می باشد را به جنگ روانی دشمن  وتوطئه ی تحریم ها تشبیه کرده است که  چشم دو خته بودند تا که در نمایش فرمایشی تظاهرات 22  بهمن سال گرد انقلاب  مردم در صحنه حضور نداشته باشند . از سوی دیگر تبلیغ برای حضور تظاهرات مخالفین ومعترضین در 25 بهمن کرده بودند که در هر دو مورد این چنین با شکست مواجه شدند:ا
" برآيند حركت كلي در 33 ساله پس از انقلاب با وجود انبوه تهديدها، پيروزي و ظفرمندي بوده است. همين تحولات چند ماه اخير را مرور كنيد. جبهه دشمن در اقدامي اورژانسي، به فشار رواني تحريم ها متوسل شد تا پيش از انتخابات، در 2 ايستگاه اثرگذار باشد. آنها توقع داشتند با اين فشار كم سابقه، ابتدا 22بهمن را به ركود بكشانند و با روحيه دادن به جريان فتنه، در 25 بهمن بلوا به راه بيندازند و سپس در ايستگاه مهم انتخابات، فاز ديگري از سناريوي تحريم نظام را كليد بزنند و بعد... قدم هاي بعدي. اما دشمن در همين دو ايستگاه، ضرباتي گيج كننده و استراتژي سوز از ملت دريافت كرد تا زنجيره شكست هايش از بيداري و بصيرت اسلامي در چند سال اخير تكميل شود"
پس از 33 سال عوامفریبی  و دین فروشی شیادانه کردن و چپ و راست دروغ های آشکار به مردم  ایران گفتن و قول های سر خرمن ونا کجا آبادی  به اینان دادن تا که از طریق دین ابزار قدرت وثروت شده  جایگاه قدرت عوامفریبان حاکم همچنان حفظ شود . آنگونه که نه وعده ی وارونه ی نان بر توی سفره های خالی محرومان داده می شود و ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی ی شود . ولی در عمل هم نان ازتوی سفره های خالی محرومان ربوده شد .هم مفسدان آنگونه رشد ونفوذ کرده اند که یک قلم مبلغ 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی می کنند. ولی موازی منشور 8 ماده ای  ادعای ا من وآزاد ترین کشور  جهانهم شده است . بدتر اینکه ادعای  رهبریت  ام القرای جهان اسلام وقیام های ضد دیکتاتوری منطقه  که  به جنبش بیداری ترجمان وبر گردان شده تا مصادره و انحصاری شود. ادعای مرز کشی مؤمن با پوپولیسم و سکولاریسم شده است . که باید افزود اگر هدف از مطرح کردن ضدیت با پوپولسیم گرایی عوامفریبی کردن وآدرس غلط دادن نیست پس چیست ؟ چونکه هدف پاک کردن صورت مسأله  واینگونه طلبکارانه بر خوردن می باشد "
پوپوليسم و سكولاريسم- رفتار باري به هر جهت و اباحي- با شخصيت و اصالت مؤمنانه جور درنمي آيد. درست است كه جهان، جهان داد و ستد و معامله است و انسان مدام چيزي مي دهد و چيزي مي ستاند اما اين معامله براي مؤمن آداب و اقتضائاتي دارد؛ اگرنه او هم در حلقه انبوه آدمياني درمي آيد كه ذاتاً در خسرانند و در اصل سرمايه زيان مي كنند. هر چيز بهايي دارد و بهاي رضوان خدا در وسعت حقيقي حيات- حيات نهان از ديدگان ما- پاكيزگي و پرتلاش بودن و پيراستگي است. لابد مي شود كلكسيوني شگفت انگيز و باورنكردني از نخبگان آمر به معروفي پيدا كرد كه در زمره لعنت شدگان جاي گرفته اند، محروم از كمترين رحمت واسعه الهي؛ حال آن كه حسابي ممنون از خود بودند. مضحك است اما حقيقت دارد تشكر از خود براي كار نكرده و رنج نكشيده! نكند حكايت اصولگرايي و انقلابي گري و خدمتگزاري و سياست ورزي برخي از ماها همين باشد؟! چرا ما در زمره مجاهدان و مفلحان نباشيم؟"
بهر حال به نظر می رسد که مدعی  آسیب شناسی سیاست ورزان اصول گرایان از مرگ  نا بهنگام یک نامزد نمایش خیمه شب بازی جا خورده است . برای اینکه این طلبه یادداشت روزنویس هم لهجه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بیش از حد  از این مرگ وحشت زده  شده است . طوری که وی را وادار اگر نه به تجدید نظر ، بلکه فکر کردن وادار نموده که مجبور شده است تا این چنین قلم زنی  یا اعتراف ترس ناشی از مرگ کند  البته نیش وکنایه به مدعیان پیرو خط امام شیاد هم زده که  اینگونه دچار دگر دیسی و سکولار شده ودر گیر زد وبند برای قدرت شده اند :
" انسان از شنيدن خبر درگذشت كساني كه آنان را كم يا بيش مي شناسد، جا مي خورد. مثل همين خبر درگذشت يكي از نامزدها دو هفته مانده به انتخابات. ان شاءالله كه غفران و رضوان الهي شامل حال وي باشد. تقدير الهي همين گونه است. شمارش معكوس عمر انسان كه به صفر رسيد، اجل لحظه اي مهلت نمي دهد. گويا سرجلسه آزمون است. آنها كه حواس جمع تري دارند، دقايق پاياني آزمون را در مي يابند و بهره مي گيرند و شماري كه غرق در خودند، ناگهان مي شنوند: قلم ها بالا! ديگر حق نوشتن نداريد. سياستمداراني اهل شريعت و اهل مراعات خط اتوي فضيلت ها بودند يا خداي نكرده، به اسم انقلابي و خط امامي و اصولگرا بودند اما به رسم، عرفي و سكولار شدند؟ آيا از عمق جان و بن دندان باور كردند بشارت پروردگار را كه «انّي لا اضيع عمل عامل منكم من ذكر او انثي» و «ما عندالله خير للابرار»؟ يا سود و خير و پاداش را در قاب بده بستان هاي رايج عرصه سياست و قدرت جستند؟ "
در خاتمه اینکه اگر بر مبنای ادعای مدعی قلم بر دست که پیرامون آسیب شناسی سیاست ورزی اصول گرایان  گفته است که   مؤمن  نه اهل زد وبند وداد وستد ومعامله است ونه رابطه با پوپولیسم و سکولاریسم دارد . چگونه است که اگر چنانچه یادداشت روز نویس قبول داشته باشد که  مدعیان اصول گرایی حاکم  مؤمن هستند .سئوال است که چگونه اینان در 33 سال گذشته  همگی شان اهل بده وبستان ومعامله گری  بوده و هستند . طوری که زیر پوشش اصول گرایی وبر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره ی نهم در 12 اسفند جبهه های تاکتیکی تبلیغاتی همراه با زد وبند ومعامله وبده و بستان تشکیل شده است؟ همچنین در 33 سال گذشته نه رابطه با کشور های سکولاری که همچون چین و کره شمالی کمونیست رابطه گسترده و همه جانبه وجود داشته وتوسعه یافته است؟ بهر حال برای همین است که مبارزه برای حکومت  دمکراتیک  و سکولار می شود تا که کرکره ی دکان چند نبش دین فروشی و عوامفریبی  تختئطه و بسته شود.
هوشنگ بهداد  
دورغ نامه ی کیهان 2 شنبه 1 اسفند ماه سال 1390
نقطه كور رادار كجاست ؟ (يادداشت روز )