گزیده خبر های 20 بهمن 90 . قسمت - 4
در مراسم بزرگداشت روز ملي فناوري فضايي؛ بازديد احمدي‌نژاد از نمايشگاه دستاوردهاي فضايي
عجیب است که در این بازدی همچون سال گذشته فیل فضایی بهوا پرتاب نشده است که خبر از سرنشینان موجودات زنده شامل  موش و سوسک ومورچه  باشد . به خصوص اینکه قول تسخیر بزودی فضا هم داده شده بود .
صبح امروز رئيس جمهور كشورمان در مراسم بزرگداشت روز ملي فناوري فضايي حضور پيدا كرد.ایسنا: صبح امروز رئيس جمهور كشورمان در مراسم بزرگداشت روز ملي فناوري فضايي حضور پيدا كرددكتر محمود احمدي‌نژاد در حاشيه اين حضور از نمايشگاه دستاوردهاي فضايي كشور و غرفه‌هاي مختلف آن بازديد كرد.در اين مراسم وحيدي وزير دفاع، تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، سلطان‌خواه معاون علمي رئيس جمهور و همچنين تعدادي از دانشمندان و متخصصان كشور در عرصه هوا فضا نيز حضور دارد.
فرمانده «قرارگاه سازندگی قرب کوثر» خبر داد: اجرای ۱۱ هزار پروژه توسط سپاه طی دو سال!
چرا گزارش داده نشده است که مقابل این 11 هزار پروژه ارگان فاشیستی کودتایی در دو سال گذشته چه مبلغ دریافت شده وچه تولیدات یا خدمماتی ارائه شده است؟ ضمن اینکه  این پروژه هاچه نقشی در کاهش بیکاری ایجاد اشتغال یا افزایش بیکاری داشته است؟
دیگربان : ضیاءالدین حزنی٬ فرمانده «قرارگاه سازندگی قرب کوثر» گفته که سپاه پاسداران طی دو سال گذشته ۱۱ هزار پروژه اجرا کرده است.به گزارش خبرگزاری ایرنا٬ آقای حزنی این مطلب را روز چهارشنبه (۱۹ بهمن) در حاشیه بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در شهرکرد بیان کرده است.وی «ساخت ۱۶۱ خانه بهداشت»، «دو هزار و ۲۶۸ مسجد»، «۲۲۸ کتابخانه» و «بهسازی ۲۴۰ گلزار شهدا» را از مهم‌ترین اقدامات عمرانی سپاه طی این مدت اعلام کرده است.این فرمانده سپاه در سخنان خود هیچ اشاره مشخصی به جزئیات هشت هزار پروژه دیگر که طی دو سال اخیر توسط این نیرو اجرا شده٬ نکرده است.سپاه قدرتمند‌ترین ارگان‌ نظامی در جمهوری اسلامی، سال‌هاست فعالیت‌های اقتصادی و تجاری گسترده‌ای دارد و برنده بسیاری از مناقصه‌ها٬ مزایده‌ها و واگذاری‌های دولتی است.بسیاری از فعالیت‌های کلان اقتصادی سپاه در قالب قرارگاه خاتم‌الانبیاء صورت می‌گیرد که هدف از تاسیس آن آب‌رسانی، صدور نفت و گاز، اجرای پروژه‌های سدسازی و انتقال آب و نیرو و راه‌سازی در کشور اعلام شده است.این قرارگاه آن‌طور که مسئولان آن اعلام کرده‌اند تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ پروژه و طرح را در زمینه‌های مختلف اجرا کرده٬ اما مجموعه درآمدهای آن معلوم نیست
وقتی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ی ویژه ی ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای در دخمه ودروغ نامه ی کیهان  می باشد . با این وجود که علی خائنه ای همکاره است وسخنگو وصدای مردم ایران می باشد که به جای شان تصمیم گیری می کند. بنابراین نماینده ویژه اش هم می تواند اگر نه صاحب که نماینده ی مردم و سخنگو و مجری پیش برنده ی انقلاب علی خائنه ای در دخمه ی خود  باشد و جشن سال گرد انقلاب بر گزار نماید. به خصوص این شکنجه گر سربازجوی پرونده سازی  اینهم به شکلی همکاره است.
سرويس اجتماعي.مراسم جشن سي وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ولادت حضرت رسول اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور نماينده ولي فقيه در موسسه كيهان و كاركنان در محل نمازخانه موسسه برگزار شد.به گزارش خبرنگار كيهان در اين مراسم مديرمسئول كيهان با تبريك اعياد پيش رو گفت: در جريان جنگ خندق حضرت رسول (ص) مژده فتح روم و ايران را به مسلمانان وعده داده بودند واگر اعتماد به رسالت نبي معظم اسلام نبود باور اين وعده براي مسلمانان سخت بود.شريعتمداري ادامه داد: در ابتداي انقلاب نيز حضرت امام خميني در سالگرد ميلاد پيامبر اكرم به اين موضوع اشاره داشتند كه شايد منظور رسول گرامي اسلام از فرو ريختن 14 كنگره كاخ كسري اتفاقاتي است كه در قرن 14 هجري اتفاق افتاده است.وي گفت: ايران بعد از پيروزي انقلاب وارد يك جنگ احزاب شد، از حركت هاي تروريستي تا ماجراي طبس و جنگ 8 ساله و اگر در چنين شرايطي به امام باور نداشتيم سخن امام برايمان قابل باور نبود.مدير مسئول كيهان افزود: در سي وسومين سالگرد پيروزي انقلاب وعده امام تحقق پيدا كرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب تاريخ در آستانه يك پيچ بزرگ قرار دارد.وي گفت: همه شواهد نشاندهنده اين واقعيت است كه دنيا آبستن حادثه اي بزرگ است و همه ديكتاتورهايي كه در 33 سال گذشته در كنار دشمنان ما بودند سقوط مي كنند.شريعتمداري در پايان گفت: بيداري به قلب اروپا و آمريكا نيز رسيده است و جنبش وال استريت نشان از اين واقعيت دارد
هند چون  جمعیت کم دارد  و  رشد جمعیت  در این کشور زیاد بالا نیست . بنابراین ین خانم هندی اینن قیسه را اینگونه خبران نموده است .ضمن اینکه در آینده می تواند تیم خود کفای فوتبال آماده کند . البته به شرطی که زنده بمانند.
تولد يك تيم فوتبال در زايمان اول زن هندي!يك زن جوان هندي به تعداد اعضاي يك تيم فوتبال بچه زائيد.به گزارش خبرگزاري ها، يك زن هندي در يك زايمان بسيار عجيب، 11نوزاد قد و نيم قد را در نخستين زايمان خود به دنيا آورد.به دنيا آمدن اين همه نوزاد نه تنها اعضاي كادر بيمارستان محل زايمان زن هندي را شگفت زده كرد، بلكه سبب شگفتي بسياري از مردم هند شد.اين زايمان شگفت انگيز بسياري از كاربران اينترنت را وادار به نوشتن تحليل و تفسيرهاي جالبي كرد كه به نوشته برخي از آنها، زن هندي در اولين زايمان خود اعضاي يك تيم فوتبال را زائيده است.
مالزي، خواهرخوانده‌اي كه ايران را تحريم كرد
وقتی کشور اسلامی مالزی که دارای منافع اقتصادی زیاد به خصوص سفر توریست و اعزام دانشجویان ایرانی به این کشور  دارد . اینگونه در زمینه تحریم ها شر کت می کند. مشخص است که به جز چین وروسیه که دارای خصلت سیاست توبره و آخور  خوری دارند  سایر کشورهای دیگر چگونه از تحریم ها دفاع وحمایت می کنند.
صادر كنندگان روغن پالم در مالزي فروش 30 هزار تني اين ماده كه به طور ماهيانه به ايران صادر مي‌شد را به دليل افزايش فشار‌هاي بين‌المللي كه منجر به تاخير در پرداخت صورتحساب‌ها يا پرداخت نشدن آنها شده، متوقف كرده‌اند. به گزارش ديپلماسي ايراني به نقل از خبرگزاري رويترز، تحريم‌هاي اعمالي از سوي آمريكا و اتحاديه اروپا استفاده از اعتبارنامه‌ها را براي خريداران ايراني روغن پالم دشوار كرده و اين درحالي است كه پرداخت صورتحساب‌ها از طريق واسطه‌ها در امارات متحده عربي نيز به سختي انجام مي‌شود. اين در حالي است كه ايران در سال‌هاي اخير روابط نزديكي را با مالزي بنا نهاده و شهر‌هاي اصفهان و كوالالامپور خواهر خوانده يكديگر معرفي شده‌اند. مالزي پس از اندونزي بزرگترين توليدكننده روغن پالم در جهان است و مهم‌ترين تامين‌كننده اين روغن براي ايران به شمار مي‌رفت. به گزارش خبرگزاري رويترز هرچند صادرات روغن پالم به ايران متوقف شده اما ايرانيان همچنان براي واردات درخواست مي‌دهند و از مالزي خواسته‌اند تا با توجه به روحيه مسلماني به سفارش‌ها پاسخ دهد
ژاپن كاهش واردات نفت از ايران را كليد زد
عجب دامنه ی تحریم ها هر روز گسترش می یابد وبر بی اعتباری ادعاهای پوچ و وارونه و غیر مسئولانه ی ضد ملی وضد مردمی رهبران رژیم فاشیستی مذهبی وکودتایی نامتعارف نیز  افزوده می گردد که مدعی  اند نه تحریم هاا ثر دارند ونه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ارزش دارند.
يك ماه پس از ماراتن فشرده مذاكرات مقامات آمريكايي با ژاپن در خصوص كاهش واردات نفت از ايران، دو شركت نفتي مهم اين كشور اعلام كرده‌اند كه واردات نفت از ايران را كاهش خواهند داد. نيپون، شركت انرژي و نفت ژاپن قرار است واردات از ايران را به ميزان 10 هزار بشكه در روز كاهش دهد و شركت نفتي كوسمو كه هم اكنون نيز مقادير كمتري نفت از ايران خريداري مي‌كند، قصد دارد 10 هزار بشكه ديگر از واردات نفتي خود از ايران بكاهد. به گزارش ديپلماسي ايراني، روزنامه نيكي، چاپ ژاپن گزارش داد كه نيپون به عنوان مشهورترين پالايشگاه كشور در ماه آوريل واردات نفت از ايران را به 80 هزار بشكه در روز كاهش خواهد داد. از سوي ديگر كوسمو نيز حدود 30 هزار بشكه نفت از ايران وارد مي‌كند كه قرار است اين ميزان را 10 هزار بشكه ديگر كاهش دهد.