گزیده خبرهای 23 بهمن 90. قسمت -23
با هدف بررسی امضای حکم فرهاد دانشجو برگزار می شود.۱۰ صبح امروز؛ جلسه هیئت 5 نفره با هاشمی ‌رفسنجانی. خبرگزاری فارس: جلسه هیئت 5 نفره با رئیس‌ هیئت امنای دانشگاه آزاد درباره ابلاغ حکم رئیس جدید این دانشگاه، ساعت 10 صبح امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز می‌شود.
به نظر می رسد که شعار های تهدید وتحقیر آمیز اراذل اوباشان بیت جماران در تظاهرات نمایشی وفرمایشی 22 بهمن که رفسنجانی را وادار به ترک صحنه ی تظاهرات نمود . این ترفند تهدید آمیز مؤثر  بوده است . ونکه وی با مهره های نزدیک علی خائنه ای محاصره شدن است تا که با ریاست تحمیلی فرهادد انشجو در دانشگاه آزاد موافقت کند.

.به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه هیئت ۵ نفره متشکل از علی‌اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل، حجت الاسلام محمد محمدیان، حجت‌الاسلام قمی و محمدرضا مخبر دزفولی با آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد برای به نتیجه رسیدن حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد ساعت ۱۰ صبح امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.این جلسه قرار بود روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه برگزار شود که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها میان اعضا به امروز موکول شد.اعضای هیئت ۵نفره در این دیدار تلاش خواهند داشت تا با رایزنی و مذاکره آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد را امضا و ابلاغ کند.یکی از اعضای هیئت 5 نفره که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در این جلسه قطعاً تکلیف امضای حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد روشن می‌شود و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود، مطرح خواهد شد.
عفو بین‌الملل از مقام‌های ایران خواست به راه‌پیمایی ۲۵ بهمن مجوز بدهند
 آنقدر دامنه خفقان وسانسور در کشور مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان گسترش یا گرفته است که بر ای برپایی راه پیمایی با ید عفو بین الملل از حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف درخواست مجوز کند؟ در صورتی که ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی می کند که از منطقه فریادهای اعتراضی عبور کرده و به وال استریت و60 شهر های آمریکا وکا نادا رسیده است؟
سازمان عفو بین‌الملل از مقام‌های جمهوری اسلامی خواست به حق آزادی اجتماعات احترام بگذارند و به راه‌پیمایی مسالمت‌آمیز ۲۵ بهمن در ایران اجازه‌ی برگزاری بدهندبه گزارش رادیو فردا، عفو بین‌الملل در بیانیه‌ی خود، که روز جمعه منتشر شد، از افزایش فشارها در آستانه‌ی انتخابات مجلس عمیقا ابراز نگرانی کرده و همچنین خواستار آزادی فوری میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده استشورای هماهنگی راه سبز امید» خواستار برگزاری «راه‌پیمایی سکوت» در ایران در روز ۲۵ بهمن شده است.
ترس رژيم اسلامی از راهپیمایی سکوت 25 بهمن.استاندار تهران تهدید کرد
به جای پاسخ مثبت دادن  به  درخواست مجوز سازمان عفو بین الملل برای  تظاهرات 25 بهمن این چنین با تهدید واتهام پاسخ داده شده است . تا بازهم خیلی بیش از گذشته ما هیت نا مشروع و ضدمردمی بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف به نمایش گذاشته شود . همچنین بر خلاف ادعای قدر قدرت کردن در حرف و شعار ولی در عمل ترس ووحشت از حضور نا راضیان معترض برجسته گردد.
مرتضي تمدن در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، در تشريح فراخوان 25 بهمن توسط  جنبش سبز  برای راهپیمایی سکوت در روهاي آينده اظهار داشت: ما پس از فتنه 88 چنين فراخوان هايي را تجربه کرده ايم اما اين فراخوان عمومي هم تنها يک پز تبليغاتي از سوي اپوزيسيون ضد انقلاب است.استاندار تهران خاطر نشان کرد: اين فراخوان عمومي با هدف اثرگذاري بر حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و 12 اسفند طراحي شده كه حضور باشكوه مردم در راهپيمايي امروز اين توطئه را خنثي مي کنند.تمدن گفت: در عين حال با آمادگي كامل و تجهيز  تهران به تمامي سيستم هاي امنيتي با اينگونه اتفاقات برخورد مي كنيم.
نامزد زرتشتیان رد صلاحیت شد
بازهم نمونه ی دیگر قلع وقمع یک نامزد اقلیت مذهبی بازار مکاره ی دوره ی نهم  از سوی شورای نگهبان آلت دست گزارش شده است تا بیشتر نشان داده شود ادعای امن وآزاد بودن کشور جهان چگونه می باشد؟
به گزارش امرداد نیوز،  هيات نظارت بر انتخابات فرمانداري تهران، رد صلاحيت مهران غيبي، نامزد زرتشتیان،  را براي شركت در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، تاييد كرد. پيش از اين هيات نظارت بر انتخابات استانداري كرمان، صلاحيت مهران غيبي را به  اتهام هواداري از احزاب غيرقانوني در جمهوري اسلامي رد كرده بود. غيبي در واكنش به اين موضوع، اعتراض ديگري به هيات نظارت شوراي نگهبان فرستاده است. به گفته وي، نتيجه بررسي اين هيات، تا ٣ روز پيش از آغاز زمان تبليغات نامزدها، اعلام مي‌شود.
زاکانی در گفت‌وگو با فارس:راهپیمایی کم‌نظیر ۲۲ بهمن یک انتخابات بسیار پرشور را نوید می‌دهد.خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت که این حضور گسترده یک انتخابات پرشور با مشارکت بالا را نوید می‌دهد
.مگر پادو جاریان مأمور تبلیغاتی وابسته به علی خائنه ای وپاسداران کودتا گر از تبلیغات دروغین وو ارونه کردن دست بر می دارند . طوری که با وجود گزارش خبرنگاران خارجی دعوت شده به تهران برای تهیه گزارش تظاهرات 22 بهمن که رقم ده ها هزار وسی هزار نفری را گزارش داده اند .ولی درا دامه ی ادعای پوشالی ووارونه خبر گزاری دروغ پدازف ارش پاسداران که ادعای چندین ده میلیون تظاهر کننده کرده است . عضو بازار مکاره  در گفتگوی خود با این دروغ پردازمدعی اصول گرا ادعای راه پیمایی کم نظیر نکند؟
علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس(توانا) اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بی‌نظیر و فوق‌العاده بود. دبیرکل جمعیت رهپویان با بیان اینکه حضور پرشور مردم یک انعکاس جدی در تسریع تحقق اهداف بیداری اسلامی در منطقه خواهد داشت، گفت: راهپیمایی روز گذشته مقدمه‌ای برای حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم است. وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز استحکام،  ایستادگی  و استقامت آنها را در برابر فشارهای همه جانبه دشمنان نشان داد. زاکانی با تأکید بر اینکه حضور حماسی روز گذشته مردم دشمنان انقلاب را از تهدیدها ناامید کرد، افزود: این حضور چشمگیر باعث یاس و ناامیدی تام و تمام جبهه در حال اضمحلال دشمن خواهد شد.