ميزان مشاركت در انتخابات گزارش كيهان از آخرين نظرسنجي ها
http://www.kayhannews.ir/901126/2.htm#other201
این نظر سنجی منار وگنجشکی و خبر ویژه دیگر بهم وضل هستند .چون که ساخته وپرداخته دخمه ی سربازجو حسین شریعتمداری می باشد .خبر اولی پاسخ گزارش خبر ویژه ی بعدی است که حضور در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند را حرام دانسته است که برای خنثی کردنش دست به نظر سنجی دروغین وشاخ دار زده شده است . برای اینکه  اگر ادعا واقعیت داشته باشد که  60% مردم  ایران حضور در نمایش خیمه شب بازی دارند . پس با این حساب  باید از 8 میلیون جمعیت 12 میلیونی تهران  کهواجد شرایط رأی دادن باشند که  رقم 60% آن تعداد 4 میلیون  800 هزار نفر می شود. می بایست  بعنوان پیش در آمد در نمایش فرمایشی 22 بهمن حضور می یافتند .ولی خبر گزاری خارجی ها تعداد حضور 30 هزار نفر در میدان آزادی را گزارش دادند . بنابراین ادعای 60% رو به رشد ساخته شده از سوی پاسدار حسین شریعتمداری تداعی کننده همان داستان گنجشک ومنار است . صد البته پیش زمینه حماسه تقلبات رأی سازی دشمن شکن مورد نظر ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای است.
سرويس سياسي-نظرسنجي هاي انجام شده توسط نهادهاي مختلف حكايت از آن دارد كه حدود دو هفته مانده به انتخابات 60 درصد از مردم ايران تصميم به مشاركت در انتخابات گرفته اند و اين عدد همچنان رو به افزايش است. يك نظرسنجي انجام شده در حدود 30 استان كشور كه توسط يكي از نهادهاي معتبر كشور انجام شده نشان مي دهد كه مشاركت در مراكز استان ها به حدود 45 درصد و با احتساب ميزان مشاركت در شهرستان ها و روستاها به 60 درصد مي رسد.
پايگاه سعودي-عبري «العربيه» شركت در انتخابات ايران را حرام كرد!اين شبكه از قول گروه مجعولي به نام «جامعه مدرسين و طلاب قم و نجف»(!؟) مدعي شده كه «به استناد مباني فقهي و شرعي و نظرات فقهاي ماضي و حاضر، شركت در انتخابات حرمت دارد».يادآور مي شود عنوان جعلي ياد شده در بحبوحه فتنه سال 88 توسط ارگان حلقه لندن (جرس) باب شد. جرس كه يد طولايي در جعل عناوين بلامسّما و اخبار كذب دارد، هرگز توضيح نداد كه گروه كذايي اساسا يعني چه و اعضاي آن كيستند. با اين وجود پيگيريهاي بعدي نشان داد پشت اين عنوان پرطمطراق، كسي نيست جز يكي از همكاران دم دستي روزنامه هاي زنجيره اي در دوره اصلاحات كه به عنوان ميرزابنويس روزنامه هاي صبح امروز و عصر آزادگان و نشاط عمل مي كرد. «محمدجواد اكبرين» چند سال پيش از ايران خارج شد و ابتدا به لبنان و سپس اروپا رفت. نامبرده هم اكنون به صورت پاره وقتي با برخي رسانه هاي ضدانقلاب همكاري مي كند.نكته جالب در شامورتي بازي هاي نامبرده اين كه وي در داخل كشور با وجود بي سوادي مطلق، با پوشش لباس طلبگي فعاليت مي كرد اما پس از رفتن به اروپا تماما شكل و شمايل خود را تغيير داد.وي در دوره اصلاحات نيز سعي كرد به تنهايي عنوان جعلي «مجمع طلاب خط امام»(!) را به دوش بكشد اما سرانجام از جرس و راديو زمانه و برخي رسانه هايي سردرآورد كه اصالتا منكر نبوت و امامت و امام زمان(عج) هستند و علنا دهريگري، ابتذال جنسي و اباحيگري را ترويج مي كنند. حال پيدا كنيد ليست وهابي هاي سعودي، عبري هاي صهيونيست و هرزه نگارهاي مقيم اروپا را!
این خبر هم می تواند یک جورایی ارتباط به دو خبر قبلی داشته باشد .چون بدون اشاره به فضای پلیسی و امنیتی یا حکومت اعلام نا شده در تهران گزارش شده وگفته نشده چرا بدلیل وحشت شدیدی که از حضور معترضان ناراضی وتکرار تظاهرات مشابه سال بوده است . گذشته از بسیج نیروهای سر کوبگر ومستقر شدن در خیابان ها ومیدان انقلاب در تهران  موازی آن 30 میلیون ایمیل خارجی در ایران مسدود شد تا هیچگونه گزارش خبری وتصویری منتقل نشود. تا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری اینگونه ادعا وگزارش کند که دیروز تهران آرام بود . در صورتی که زیاد هم آرام نبود وشب 25 بهمن  فریاد الله اکبر با مرگ بر دیکتاتور بر بام خانه ها در تهران زده شد و در روز 25 بهمن تشکل های اعتراضی همراه با شعار وپرتا ب گاز اشک آور در مناطق گوناگون  بوده  که بدون ضرب وشتم وبازداشت نبودهاست . ضمن اینکه یک مجوز حضور اعتراضی داده شود تا مشخص شود چه خبر می شود؟
گروههاي ضدانقلاب و فتنه گر كه از يك ماه گذشته تبليغات وسيعي را براي راه انداختن يك آشوب خياباني در 25 بهمن ماه در تهران تدارك ديده بودند با بي اعتنايي مردم مواجه شدند.از يك ماه پيش گروههاي فتنه گر در لندن و واشنگتن همراه با رسانه هاي سايبري و تلويزيونهاي ماهواره اي پروژه اي چند مرحله اي را براي ايجاد اغتشاش در آستانه انتخابات كليد زدند كه بايد دو مرحله آن در 24 و 25 بهمن در دانشگاهها و خيابانهاي تهران آغاز مي شد، اما بي اعتنايي مردم به اين درخواست گروههاي فتنه گر باعث شد كه يا در مقابل اين موضوع كه بارها وعده آن را داده بودند سكوت كنند و يا به برجسته سازي موضوعات انحرافي بپردازند.پايگاه اطلاع رساني بي بي سي اين خبر را به عنوان تيتر يك خود انتخاب كرد؛ «اسرائيل: ايران در انفجارهاي بانكوك دست داشت». راديو فردا هم در حالي كه از روزهاي گذشته اطلاعيه درخواست تجمع را بر روي وبگاه خود گذاشته بود به آرامي از كنار اين موضوع گذشت و در تيتر اول خود نوشت: بمب گذار ايراني چهار نفر را در بانكوك زخمي كرد.پيش از اين راديو فردا در اطلاعيه خود براي برگزاري تجمع چنين نوشته بود؛ «شوراي هماهنگي راه سبز اميد، در سالگرد راهپيمايي 25 بهمن 89، و با گذشت يكسال از حصر خانگي ميرحسين موسوي و مهدي كروبي، از مردم خواسته است روز 25 بهمن امسال در تهران و ديگر شهرهاي بزرگ در يك پياده روي سكوت شركت كنندراديو فردا در ادامه نوشته است: در يكسالي كه از حبس خانگي اين چهره هاي شاخص اعتراض ها در ايران مي گذرد، تنها برخي از اعضاي خانواده هاي آنها به صورت محدود توانسته اند با آنان ديدار داشته باشند.در همين حال در روزهاي اخير، همزمان با اعلام فراخوان شوراي هماهنگي راه سبز اميد، شماري از نيروهاي سياسي و فعالان مدني در داخل و خارج از كشور خواهان آزادي اين دو رهبر مخالفان شده اند.رسانه هاي ضدانقلاب كه گويا از قبل نيز آمادگي اين وضعيت و آرامش در ايران را داشتند، در اخبار جسته و گريخته خود به شكل مضحكي سعي كردند شلوغي عادي و هميشگي پايتخت و ترافيك سنگين آن را در ساعات شامگاهي به فراخوان خود نسبت دهندبي بي سي» در اين زمينه شمار افراد تجمع كننده را كمتر از 25 بهمن سال پيش خواند و البته به اين سؤال پاسخ نداد كه اساساً از كدام تجمع سخن مي گويد!اوضاع براي آنهايي كه در خارج نشسته و چشم به فضاي مجازي دوخته بودند چنان نااميد كننده بود كه اغلب مجبور شدند در لابه لاي اخبار و گزارش هاي خود تأكيد كنند كه حتي همين چند خط خبر آبكي را نيز نمي توانند رسماً تأييد كنند.گفتني است عناصر ضدانقلاب از مدت ها قبل حتي با تماس تلفني از خارج، از مردم خواسته بودند در روز 25 بهمن براي اعتراض به نظام جمهوري اسلامي به خيابان آمده و دست به تظاهرات بزنند.
اینگونه گزارش تهیه کردن وبازتاب دادن نوعی تلافی کردن می باشد . زیرا پاسخ با پرونده سازی و توجیه کردن محور پخش خبر با زداشت شدگان جدید از شبکه خبر رسانی بی بی سی است. زیرا که باز داشتی ها نسبتی با برخی ازه کارکنان وهمکاران بر نامه ی ماهواره ی بی بی سی دارند.
«بي بي سي تراست» اعلام كرد كه در مستندهايي كه به وسيله شركتهاي واسطه ساخته، كساني يا دولتهايي سرمايه گذاري مالي كرده اند كه كارهايي يك طرفه به سفارش آنها ساخته شده است. بي بي سي به طور رسمي بخاطر ساخت مستند هاي جانبدارانه و سفارشي ، مجبور به عذر خواهي از مخاطبينش شد . اين شبكه بيانيه هيات حاكم بر بي بي سي را كه «بي بي سي تراست» نام دارد پخش كرد و اعلام كرد كه در مستندهايي كه به وسيله شركتهاي واسطه ساخته ، كساني يا دولتهايي سرمايه گذاري مالي كرده اند كه كارهايي يك طرفه به سفارش انها ساخته شده است .در سال گذشته نيز روزنامه ايندپندنت افشا كرده بود كه بي بي سي به ازاي ساخت بعضي از مستندها به يك شركت رسانه اي كه در لندن است به نام اف بي سي مديا فقط يك پوند به طور صوري پرداخته است. به اين ترتيب اين مستندها در واقع به طور مجاني ساخته شده اند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، در يك مورد مثلا دولت مالزي هفده ميليون پوند به اين شركت پرداخته بود تا در مستندي به نام «ارتباطات استراتژيك جهاني» وجهه مثبتي را از نقش دولت مالزي در رابطه با صنعت بحث برانگيز روغن نخل به نمايش بگذارد.ماجراي فيلم مستند ديگري كه اين شركت ساخته به نام «چشم سوم: مصر» جالب تر است. موضوع اين مستند كه دقيقا يك ماه بعد از سقوط حسني مبارك در سال 2011 ميلادي پخش شد، بررسي اوضاع اين كشور پس از حسني مبارك بود. سازندگان اين فيلم كه در واقع با نمايندگان روابط عمومي رژيم حسني مبارك قرارداد بسته بود، تلاش كرده اند به نوعي به مردم هشدار بدهد كه خلا قدرت ناشي ازسقوط حسني مبارك ممكن است به ضرر آنها تمام بشود و اين طور القا كنند كه انقلاب در مصر ممكن است آن قدرها هم كه به نظر مي رسد مفيد نباشد.
انفجار مشكوك خانه 3 ايراني در بانكوك
برای چه مشکوک اعلام شده است چون مگر در 33 سال گذشته رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف کم عملیات انفجاری و اقدامات تروریستی در ایران ولبنان وعراق و.... کشورهای دیگر انجام داده است که همراه با ترور مخالفات ایرانی وحتی خارجی بوده است .با اینکه أموران تروریستی اعزامی اش دستگیر و محاکمه و محکوم   به زندان شدند ولی از سوی مقامات ایران تکذیب نشده است که اکنون  این مورد پذیرفته شود که پس از دو اقدام تروریستی در هند وگرجستان اتفاق افتاده است؟ به خصوص اینکه چندین سال است که پاسداران مواد مخدر به مالزی واندونزی وتایلند منتقل می کند ودر این رابطه خیلی از قاچاقچیان بازداشت و  زندانی  وحتی به اعدام محکوم شده اند.
منابع خبري تايلند ديروز خبري را منتشر كردند كه براساس آن سه ايراني در متن يك انفجار در بانكوك پايتخت اين كشور قرار گرفته‌اند. به گزارش آتي نيوز به نقل از تابناك، پليس محلي تايلند اعلام كرده است كه سه ايراني بعدازظهر ديروز خانه‌اي در اين شهر را كه در اجاره آنها بوده را منفجر كرده‌اند. براساس اين گزارش دو تن از اين ايرانيان متواري و نفر سومي كه قصد داشته است بمبي را به سمت ايستگاه پليس پرتاب كند، به دليل انفجار همان بمب دو پاي خود را از دست داده است. مسئولان پليس تايلند البته روايت ديگري نيز ارائه داده‌اند كه بر اساس آن يك نفر از گروه سه نفره ايراني كه خانه‌اي را در بانكوك اجاره كرده اند، به سوي آن خانه مواد منفجره پرتاب كرده است و سپس با حركت به سمت ايستگاه پليس با انفجار مواد منفجره همراه دو پاي خود را از دست داده است. اين در حالي است كه مقداري مواد منفجره در كيفي چرم رنگ از اين سه ايراني باقي مانده است كه پليس تايلند در حال خنثي كردن آنها مي‌باشد. البته پليس تايلند تاكنون اطلاعات بيشتري از اين مساله را روشن نكرده است، اما رسانه‌هاي غربي از هم اكنون تبليغات گسترده‌اي را در اين زمينه عليه ايران آغاز كرده‌اند
وحشي گري ماموران سعودي در صحن بيت‌الله الحرام ضرب و شتم زائران افغان در خانه خدا
این دیگر خیلی مسخره است در کشوری که نیروهای اطلاعاتی امنیتی سابقه ی انفجار در حرم امام رضا در مشهد دارد ومجوز برگزاری مراسم سوگواری چهلم منتظری به اعضای خانواده اش ندا د .اکنون خیلی پرروی می خواهد که از موضع دیگ به دیگ گفتن روت سیاه انتقاد به شیوه ی برخورد مأموران عربستان با زائران افغانی شده باشد؟
گروهي از زائران كشور افغانستان عصر روز دوشنبه در صحن بيت‌الله‌الحرام مورد ضرب و شتم نيروهاي عربستان قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار البرز از مكه مكرمه روز دوشنبه درحاليكه يك كاروان زائران خانه خدا درحال انجام مناسك عمره مفرده بودند ازسوي ماموران سعودي مورد آزار و اذيت قرار گرفتند. اين اتفاق زماني رخ داد كه زائران افغان در نظمي مثال زدني درحال قرائت ادعيه طواف خانه خدا بودند و تعدادي از آنها از سوي ماموران مستقر در كنار حجر اسماعيل مورد تمسخر و آزار قرارگرفتند. همين امر موجب شد تا زائران افغان اين مامور سعودي را روي دستان خود گرفته و به سوي مقام ابراهيم پرتاب نمايند. اين حركت موجب خشنودي زائران ديگر كشورهاي حاضر در مناسك عمره مفرده گرديد و آنها با تكبير از مقابله به مثل عمره گزاران افغان در برابر توهين‌هاي بي‌وقفه ماموران آل سعود حمايت كردند. همين امر موجب شد تا ماموران امنيتي حاضر در اطراف كعبه به سمت كاروان مذكور حمله برده و با باتوم به جان آنها بيافتند. صحنه‌هاي دلخراش ضرب و شتم زائران حرم امن الهي بدست ماموران آل سعود موجب اعتراض و ناراحتي ديگر زائران شد. تعدادي از زائران مذكور مجروح شده بودند به بعثه كشور افغانستان منتقل شدند