گزیده خبرهای 29 بهمن 90 . قسمت -3

استفاده از الگوی «مدرسه حقانی» در سپاه
وقتی دست پروردگان مدرسه حقانی و شاگردان آخوند متحجر ومرموز وفرصت طلب وپول پرست مفت خور تمساح یزدی که دستمال ابریشم یزدی بر دست تملق وچاپلوسی علی خائنه ای می کند تا بتواند با پل عبور وتدافعی وتهاجمی کردن وی رقبا ومخالفن ومنتقدانش را از صحنه حذف کند . به خصوص اینکه شاگردانش 33 سال است که در دستگاه فاسد قضاییه  ودو نهاد دیگر نفوذ کرده اند . همینطور خودش بشدت از سوی علی خانئه ای وپاسداران کودتاگران وجبهه ی پایداری متحد اصول گرایان حمایت می شود . همچنین مرشد پاسداران  کودتا گرن می باشد .برای چه پاسداران کودتاگر دست به الگو سازی لگوی مدرسه حقانی برای کادر سازی ولایت اسلمی طالبانیب ا حذف جمهوریت نزند؟
دیگربان : پایگاه اطلاع‌رسانی «روات حدیث» گزارش کرد سپاه پاسداران قصد دارد حوزه‌های علمیه‌ای در قم و تهران به سبک «مدرسه حقانی» و با استفاده از الگوی محمدتقی مصباح یزدی راه‌اندازی کند.این سایت گزارش کرده که علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه این مطلب را چهارشنبه (۲۶ بهمن) در مرکز آموزش «علویون قم» بیان کرده است.به نوشته این سایت٬ آقای سعیدی تربیت طلاب نخبه و پژوهشگر را محور تاسیس این حوزه اعلام کرده و گفته است: «فاکتورهای ویژه‌ای در اداره و تربیت دانش پژوهان این حوزه مورد توجه قرار گرفته است.»«روات حدیث» در ادامه گزارش خود از علی سعیدی به عنوان یکی از دانش‌آموختگان «مدرسه حقانی» یاد کرده است.مدرسه حقانی یکی از برجسته‌ترین و جامع‌ترین مدارس حوزه علمیه در قم است که در سال ۱۳۴۲ به همت علی حقانی یکی از کسبه بازار تهران تاسیس شد.علی قدوسی٬ دادستان کل انقلاب اسلامی پیش از انقلاب برای مدتی مدیریت این مدرسه را در اختیار داشت.محمد حسینی بهشتی و محمدتقی مصباح یزدی از دیگر مدرسین شناخته‌ شده این مدرسه بودند.از روح‌الله حسینیان، مصطفی‌پور محمدی، قربانعلی دری نجف‌آبادی و علی اکبر فلاحیان به عنوان دانش آموختگان این مدرسه یاد می‌شود.علی سعیدی گفته در مدرسه‌های سپاه٬ قرار است از تجربیات محمد حسینی بهشتی٬ محمدتقی مصباح یزدی و علی قدوسی استفاده شود.

تصویب نصب «دوربین مدار بسته» در 260 واحد دانشگاه پیام نور!
جاب است که در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان نه اینکه تلاش شده است دانشگاه ها تبدیل به پادگان وحوزه و گورستان با اجرای طرح تفکیک جنسیتی جدا سازی دختران و پسران دانشجو اجرا شود . اکنون در راستای نهادیته کردن خفقان وسانسور در دانشگاه ها دوربین های مدار بسته یا زندان کردن دانشگاه ها دنبال شده است.
قاصد نیوز : به گزارش خبرنگار اجتماعی قاصد، دانشگاه پیام نور که یادتان هست؟ همان دانشگاهی که بیشتر کلاس های درس آن به صورت غیر حضوری برگزار می شود و رسالتش در راستای تربیت دانشجویان بومی است. همان دانشگاهی که چندی پیش کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد به علت کیفیت پایین، امکان تبدیل مدارک آن به معادل وجود دارد.حال این دانشگاه در تدارک است از سال آینده نصب دوربین های مدار بسته برای واحدهای دانشگاهی خود را آغاز کند که با توجه به غیرحضوری بودن حضور دانشجویان و بودجه کم این دانشگاه، عجیب و قابل تامل است.بر این اساس، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در نظر دارد برای 260 مرکز و واحد دانشگاهی خود دوربین مدار بسته خریداری کند. این که این دوربین ها برای چه منظور و با چه هدفی آن هم برای تمامی واحدهای این دانشگاه خریداری می شود مشخص نیست .با توجه به این که معمولا از دوربین های مدار بسته برای کنترل اماکن خاص استفاده می شود این شائبه برای برخی افراد به خصوص نزدیک به یک میلیون دانشجوی این دانشگاه بوجود می آید که شاید دانشگاه پیام نور قصد کنترل چه بخش هایی از دانشگاه را دارد.از سوی دیگر این موضوع می تواند باز هم دستاویزی برای افراد مغرض و سوژه برخی رسانه ها شود چراکه این مبلغ می توانست برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات این دانشگاه صرف شود. هرچه هست این کج سلیقگی و اقدام عجیب دانشگاه، در آینده با واکنش بیشتر اهالی آن مواجه می شود و از مسئولانش خواهند خواست راه بهتری برای ارتقاء تجهیزات آن پیدا کنند.
پلیس تایلند اعلام کرد در جستوی دو مظنون ایرانی دیگر، در ارتباط با طرح ترور دیپلمات های اسرائیلی است
جای امن فقط می تواند لانه ی ترور وجاسوسی سفارت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف ایران در بانکوک می باشد تا که از مصونیت دیپلماسی بر خوردار شوند ودر شرایط متقضی با تغییر قیافه وپاسپورت به ایران باز گردانیده شوند.
پلیس تایلند روز جمعه اعلام کرد در حال جستجو برای پیدا کردن دو ایرانی مظنون دیگر است که ممکن است با طرح ترور شکست خورده دیپلماتهای اسرائیلی در آن کشور در ارتباط باشند.به گزارش رادیو فردا، به گفته وینایی تانگسون Winai Thongson ، سخنگوی پلیس بانکوک، دو فرد مذکور ممکن است سه مرد ایرانی را که پیشتر در همین ارتباط ، دستگیر شده اند ، برای انجام عملیات آموزش داده باشند.به گفته این سخنگوی پلیس بانکوک، تصویرهای ضبط شده توسط دوربینهای مدار بسته نشان می دهند که دو فرد مظنون در حال ترک  خانه ای هستند که توسط سه ایرانی اجاره شده و همان روز مواد منفجره بطور اتفاقی در آن منفجر شده است.تایلند روز چهارشنبه دو شهروند ایرانی را به اتهام ارتباط با شبکه‌ای که به گفته پلیس این کشور قصد داشته دیپلمات های اسراییلی را هدف قرار دهد، دستگیر کرد. یکی از مظنونان هم در مالزی بازداشت شده است.
تعطیلی 25 درصد از کارخانجات صنعتی
ایراد ندارد چون درر ژیم قرون وسطایی ضد بشری نا متعارف وارونه همه اقدامات وقول ها وارونه می باشد .برای همین در سال جهاد اقتصادی که مکمل سادی شکوفایی وخود کفایی اقتصادی است .باید که قیمت ارز ودلارد و برابر شود وکار خانه ها تعطیل وکارگران اخراج وبیکار شوند . در عوض رشد  واردات شتاب گیرد وموجب رشد تورم وگرانی وفقر وبیکاری شود.
دبیر انجمن صاحبان صنایع استان تهران گفت: 21 درصد کارخانجات نیمه فعال و 16 درصد رو به تعطیلی هستند و 25 درصد نیز عملا تعطیل شده‌اند.به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میرعبداللهیان در دومین جشنواره تجلیل از مدیران برتر و اشتغالزا گفت: در حال حاضر 90 بنگاه صنعتی به لحاظ حجم فعالیت در رتبه‌های برگزیده کشوری جای دارند، این درحالی است که متاسفانه در حال حاضر صرفا 38 درصد از کارخانجات داخلی فعال هستند.دبیر انجمن صاحبان صنایع استان تهران افزود: 21 درصد کارخانجات، نیمه فعال و 16 درصد رو به تعطیلی هستند و 25 درصد نیز عملا تعطیل شده‌اند.وی تصریح کرد: هم اکنون برای راه‌اندازی هر شغل نیازمند 100 میلیون تومان سرمایه‌گذاری هستیم در حالی که به نظر می‌رسد حفظ اشتغال موجود باید در اولویت قرار گیرد.همچنین در این مراسم، رضا قصری رئیس انجمن صاحبان صنایع تهران با انتقاد از عدم تخصیص یارانه‌های بخش صنعت در فاز اول هدفمندی یارانه‌‌ها، گفت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اگرچه گام مثبتی در کشور به شمار می‌‌رود، اما در فرایند قطع وابستگی بنگاه‌ها به یارانه‌های دولتی، دولت ابتدا باید گام به گام بنگاه‌ها را حمایت کند و سپس به قطع کامل یارانه‌ها بپردازد.
نماینده خامنه ای در یزد : همه دنیا به 12 اسفند چشم دوخته ‌اند!
البته این چشم دوختن نه از موضع حضور تقلباتی نمایش خیمه شب بازی دشمن شکن  در 12 اسفندنیست ، بلکه از موضع عدم حضور وفاش شدن تقلبات گسترده در این شوی فرمایشی است که ناشی از جنگ قدرت وثروت وحذف کردن وواکنش های اعتراضی معترضان ناراضی می باشد.
مهر : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه همه دنیا چشم به 12 اسفند دوخته‌ اند، گفت: نحوه حضور و شرکت مردم در انتخابات نه تنها برای نظام بلکه برای دشمنان نیز حائز اهمیت است.به گزارش مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تاکید بر لزوم حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: 12 اسفند روز سرنوشت ملت ایران و روز به خاک مالیده شدن پوزه استکبار جهانی است.وی با تاکید بر اینکه مردم ایران بار دیگر بینش و شعور سیاسی خود را در جهان به نمایش بگذارند، افزود: انتخابات حقی است که نظام اسلامی برای مردم در راستای تعیین سرنوشت کشورشان قائل شده و عقلانی است که مردم از این حق خود به بهترین نحو استفاده کنند.
انگشت‌نگاری از تیم الاتفاق عربستان درفرودگاه خمینی
این اقدام تحقیر آمیز  تلافی جویانه وعقده گشایی است که از موضع فرار به جلو پیگیری شده است . چون ادامه ی گزارش 18 میلیون دلاری کمک عربستان به برخی از منتقدان حاکمان ایران وابسته به  رقیب مدعی اصلاح طلب است .همچنین مقابل موضع  مخالفت پادشاه عربستان با جنایات ضد بشری بشار اسد خونریز وتأکید بر رفتن از قدرت می باشد.
از سوی مسئولان فرودگاه خمینی از اعضای تیم فوتبال الاتفاق عربستان انگشت‌نگاری شد.به گزارش فارس، تیم الاتفاق عربستان که قرار بود روز گذشته وارد تهران شود، باتغییر برنامه امروز ظهر وارد فرودگاه خمینی  شد.از اعضای تیم الاتفاق حریف استقلال در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فرودگاه انگشت نگاری شد. این تیم پس از گذراندن این مرحله در هتل اسپیناس اقامت می کند و امروز عصر در ورزشگاه آزادی تمرین می کند.در سال های اخیر، همواره تیم های ایرانی که برای دیدار با نماینده های عربستان به این کشور سفر کرده اند، در فرودگاه های عربستان مورد انگشت نگاری قرار گرفته اند و این برای اولین بار است که کاروان نماینده سعودی نیز مورد انگشت نگاری قرار می گیرند تا رفتار متقابلی با آنها انجام شود.دیدار تیم های استقلال و الاتفاق فردا ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.