گزیده خبرهای 29 بهمن 90 . قسمت- 4
جهت اطلاع
واقعیت  ادعای 33 ساله مبارزه با آمریکا همین گونه  بوده است . زیرا سفر مک فارلین به تهران ودیدارش با رفسنجانی در تهران از یاد نرفته است جز اینکه تاکتیک تبلیغاتی و وترفندهای ارتباطی تغییر کرده است . بهر حال  بدون شک سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به پاکستان ودیدار با رئیس جمهور پاکستان وافغانستان برای پیگیری چنین سیاست رد وبدل ردن پیامی می باشدک ه موازی تلاش پادشاه عمان است .
منابع خبري كشور عمان از تلاش سلطان قابوس، براي دعوت از باراك اوباما رئيس‌جمهور آمريكا به اين كشور جهت مذاكره براي پايان دادن اختلافات موجود بين ايران وآمريكا خبر داده‌اند. مذاكره تلفني صبح پنجشنبه رئيس‌جمهور كشورمان با سلطان قابوس هم موجب شده اين خبر تا حدودي قوت بگيرد. تابناك، به نقل از منابع آگاه عمان در اين باره نوشت: مقامات ارشد عمان كه افزايش روزافزون تهديدات غرب و فشارها عليه جمهوري اسلامي ايران را مي‌بينند، و اين اطمينان را دارند كه درصورت هرگونه حمله به ايران، جمهوري اسلامي نيز با تمام قواي خود پاسخ خواهد داد، از وقوع هرگونه جنگ و درگيري در منطقه و به ويژه در خليج فارس به شدت نگرانند چرا كه بر كسي پوشيده نيست كه درصورت وقوع چنين جنگي، هيچ كشوري در امان نخواهد ماند. لذا مقامات عماني در تلاشند تا به صورت همزمان با اوباما و مقامات ايراني مذاكره كنند تا گامي در راستاي كاهش تنش بردارند. عمان يكي از كشورهاي عربي حوزه خليج فارس است كه به دليل روابط مثبت خود با ايران و آمريكا توانسته در مواردي ميان دو كشور نقش ايفا كند كه از جمله آنها وساطت پادشاه عمان براي آزادي سه جاسوس آمريكائي از زندان‌هاي ايران با پرداخت وثيقه مي‌باشد
خوب این بابا نه نوکر بادمجان که غلام دست به سینه ی بادمجان خور علی خائنه ای همکاره قانون شکن می باشد .چون در راستای جنگ قدرت وثروت واختلاف ورقابت مرتبط به نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند از سوی بیت رهبری ازوی خواسته شده که باید به همکاری  اش با دولت خاتمه دهد . بنابراین این تئوری پرداز اقدامات تروریستی و اقتصاد دان شده ی کنونی که عضو شورای علی امنیت ملی می باشد چاره ای جز اطاعت ندارد.
* علي آقا محمدي معاون نظارت و هماهنگي در سياستهاي اقتصادي معاون اول رئيس‌جمهور نيز به ادامه همكاري با دولت دهم پايان و از مقام خود استعفا داد. جهان نيوز به نقل از صراط نوشت: وي كه به توصيه يكي از مقامات عالي كشور به منظور كمك به سياستها و فعاليتهاي اقتصادي به پاستور رفته بود بدنبال اختلافات با جرياناتي در رياست جمهوري خصوصاً معاون اول از دولت خارج شد. همين گزارش افزوده است: گفته مي‌شود عدم ورود به موقع دولت در مسئله گراني سكه، دلار و ارز و همچنين كش و قوس افزايش سود بانكي يكي از دلايل اختلاف ميان نظارت و هماهنگي در سياستهاي اقتصادي معاون اول با دولت است.
معاون وزير بهداشت: آب آشاميدني در برخي مناطق كشور آرسنيك دارد.
مگر در رژیم ضد بشری قرون وسایی نامتعارف کودتایی جان انسان ها ارزش دارد ودارای حق وحقوق ومطالباتی می باشند  که مسئولی یافت شود تاکه پیگیر خواست مطالبات مردم باشد .چون سیاهی لشکر هایی هستند که همچون دین ابزاری شده فقط می بایست به مناسبت های گوناگون همچون جنگ  یا برگزاری نمایشات خیمه شب بازی انتصاباتی وتقلباتی  روی صحنه حضور داشته باشند تا که بستر ساز تقلبات حماسه ساز دشمن شکر باشند؟
معاون بهداشتي وزارت بهداشت گفت: افزايش آلاينده‌هاي طبيعي در برخي مناطق كشور باعث شده آب آشاميدني مردم آرسنيك داشته باشد و همين امر سلامت مردم را در خطر انداخته است. به گزارش فارس، عليرضا مصداقي‌نيا، معاون وزير بهداشت اعلام كرد: سال گذشته بنا به دستور رياست دانشگاه علوم پزشكي تهران، مركز تحقيقات محيط زيست دانشگاه به پژوهشكده محيط زيست تبديل شد. اين پژوهشكده با 3 مركز تحقيقاتي آب، هوا، ضايعات جامد تشكيل شد. وي افزود: كمك وزارت صنايع فوق‌العاده به سلامت كشور كارساز است. هم اكنون از دو دسته آلاينده در برخي شهرهاي بزرگ رنج مي‌بريم. معاون بهداشتي وزير بهداشت هشدار داد: ما از وزير صنايع خواسته‌ايم كه دستور پيگيري و حمايت از جلسات كارگروه‌هاي تشكيل شده بين اين دو وزارتخانه را صادر كند. همچنين از جناب وزير درخواست كرده‌ايم به سلامت مردم از اهميت بيشتري داده شود. افزايش سرطان‌ها و بيماري‌هاي مردم مي‌طلبد كه وزارت صنايع همكاري بيشتري با وزارت بهداشت انجام دهد
لابد مسلمان شدن شان شبیه عسگر اولادی مسلمان  وایران کنترا ها ست و از اثرات ونعمات اسراییل نابود گردد و راه قدس از کربلا می گذرد و یا دروغ بودن هلاکاست می باشد .اگر همچون سعید امامی که ادعا شد جاسوسی اسراییل می باشد . اینان هم این چنینی باشند ولی دسترسیب ه واجبی خور شددن شان از سوی سربازان گمنام امام زمان وزارت بد نام اطلاعات نباشد تکلیف چیست؟
2 نفر از خاخام هاي ضدصهيونيسم و يك خانم فرانسوي كه به مذهب تشيع گرويده است در قالب اردوي دو روزه براي ديدار از مناطق جنگي اعزام شدند.به گزارش فارس، مسئول روابط عمومي سازمان اردويي راهيان نور و گردشگري سازمان بسيج مستضعفين درباره زمينه حضور ميهمانان خارجي و زائر مناطق جنگي گفت: اردويي كه الان در حال انجام است حضور چند ميهمان خارجي كه برابر هماهنگي كه با وزارت ارشاد اسلامي داشتيم، تعدادي از ميهمانان خارجي به ما معرفي شدند كه به قصد شركت در همايش ضدصهيونيستي هاليووديسم در تهران گردهم آمده بودند و برابر درخواستي كه ارشاد داشت اين هماهنگي به عمل آمد و به همراه دو نفر از خاخام هاي ضدصهيونيسم يعني يهودي هاي مخالف صهيونيسم و اسرائيل، و همچنين خانم فرانسوي را كه به دين اسلام مشرف و به مذهب تشيع گرويدند، در قالب اردوي دو روزه براي ديدار از مناطق جنگي، عازم شده ايم.سيدمحمد ياشار نادري در معرفي سه ميهمان مذكور گفت: خانم زهرا گيوم، استاد دانشگاه هستند و آقايان خاخام به ترتيب ديويد وايز از كشور كانادا و يوسف روزنبرگ از كشور آمريكا هستند.وي هدف از برگزاري اين برنامه را آشنا كردن اين ميهمانان با مقوله راهيان نور عنوان كرد و ادامه داد: چون اينها سفيران فرهنگي ما هستند همان طوري كه در كشور ما، تبليغ ضدصهيونيسم مي كنند، قطعا مفاهيم و ارزش هاي ما را مي توانند در كشور خودشان تبليغ كنند و سفيران خوبي خواهند بود.وي خاطر نشان كرد: ما هر سال، شاهد حضور زائران خارجي در منطقه هستيم و افزود: در آخرين پيشنهادهايي كه سردار سليماني رئيس سازمان اردويي راهيان نور و گردشگري بسيج، در قرارگاه مركزي راهيان نور داشته اند، آمده است كه بايد بستري فراهم شود تا مردم عراق به عنوان گردشگر بتوانند بيايند و از مناطق بازديد داشته باشند. اين وسيله خيلي خوبي است براي اثبات حقانيت جمهوري اسلامي در جنگ هشت ساله. شايد برخي از مردم عراق باشند كه هنوز بر اين باورند كه جمهوري اسلامي، مقصر در جنگ بوده است. ما نياز داريم كه حقانيت مان را به دنيا ثابت كنيم.مدير روابط عمومي سازمان راهيان نور در تكميل سخنانش بيان داشت. اين آقايان در واقع خار چشم دولت اوباما و حكومت ناحق اسرائيل هستند چرا كه با دقت به آرم دولت اسرائيل و ضربدر قرمزي كه روي آن كشيده اند، بر روي سينه شان نصب كرده اند و اينها به اين شكل در كشور خودشان تردد مي كنند و با جسارت كامل دشمني شان را با صهيونيسم و اسرائيل اعلام مي كنند و اين نقطه مشترك ما و موحدان و آزادانديشان جهان است.
دو گزارش خبری مرتبط به ادعای مبنی بر اینکه ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است . آنگونه که بیماران بیمارستان در شهر الیگودرز به جان هم می افتند که نیاز به پرتاب گاز اشک آور می شود و در نهایت اشک بیماران  هم را در می آورد .خوب اینگونه امنیت در کجای نیا وجود دارد.
اليگودرز- خبرنگاركيهان:درگيري بين ملاقات كنندگان دو بيمار در بيمارستان امام جعفرصادق اليگودرز، اشك تعداد زيادي از بيماران، كاركنان و ملاقات كنندگان را درآورد.ماجرا هنگامي آغاز شد كه ملاقات كنندگان دو بيمار در بخش داخلي بيمارستان با يكديگر درگير شدند كه پس از تماس مسئولان بيمارستان با مركز فوريت هاي پليسي (110) ماموران نيروي انتظامي به محل اعزام و در پي عدم موفقيت در خاتمه دادن به درگيري از گاز اشك آور استفاده كردند.يك مقام آگاه در اين باره به كيهان گفت: مامور مذكور دليل استفاده از گاز اشك آور را اين گونه بيان داشته كه طرفين درگيري به طور دسته جمعي به سمت وي يورش برده و قصد تصاحب اسلحه او را داشته اند كه اين مامور از روي اضطرار و با هدف جلوگيري از واقعه اي ناگوارتر از گاز اشك آور استفاده كرده است.يكي از شاهدان در اين باره به خبرنگاركيهان گفت: در پي پرتاب گاز اشك آور تعداد زيادي از بيماران، كاركنان بيمارستان و ملاقات كنندگان دچار آلرژي و تنگي نفس شدند كه با انتقال آنها به بيرون بخش و روشن كردن آتش، گاز مذكور خنثي شد.گفتني است، در اين درگيري كه عصر پنجشنبه 27/11/90 رخ داد به كسي آسيب جدي وارد نشد و تعدادي از عوامل ايجاد درگيري توسط پليس دستگير شدند
این مورد  گزارش هم مکمل خبر قبلی می باشد. به ویژه اینکه جزو دستآورد 33 ساله ی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین و اشرار یا جوانان سرکش می باشد که در اکنون در شرایطی که پاسدار نجار وزیر کشور با هیأت همراه به  وین سفر کرد تا که در اجلاس جهانی مبارزه با مواد مخدر حضور داشته باشد . در صورتی در کلان شهر تهران باند مافیایی  مواد مخدر نیروی انتظامی با پاسداران برای ایجاد فضای خفقانی قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند وحذف رقبای خرده پا این چنین دست به اقدام مسلحانه بزند؟
رئيس پليس اطلاعات و امنيت شرق استان تهران از دستگيري اعضاي باند بزرگ شرارت مسلحانه در كشور پس از يك ساعت درگيري مسلحانه در يكي از شهرستان هاي اين فرماندهي خبر داد.سرهنگ حسين قاسم لويي در گفت وگو با ايسنا در تشريح نحوه دستگيري اعضاي اين باند با بيان اينكه هر يك از اعضاي اين باند مخوف بيش از 15 فقره سابقه در زمينه هاي شرارت داشته اند، گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت شرق استان تهران پس از 3 ماه كار اطلاعاتي مخفي گاه اين باند بزرگ را در حومه يكي از شهرستان هاي شرق استان تهران شناسايي كردند.وي با بيان اينكه ماموران پنج شنبه شب در عمليات غافلگيرانه وارد مخفي گاه اين باند شدند گفت: از آنجايي كه اعضاي اين باند مسلح بودند درگيري مسلحانه اي ميان اعضاي اين باند و ماموران اطلاعات و امنيت شرق استان تهران به وجود آمد.رئيس پليس اطلاعات و امنيت شرق استان تهران افزود: در اين درگيري مسلحانه كه بيش از يك ساعت طول كشيد، نهايتا 13 نفر از اشرار دستگير شدند.قاسم لويي با بيان اينكه از اعضاي اين باند تعدادي سلاح جنگي و مقادير قابل توجهي فشنگ به همراه موادمخدر، مشروبات الكلي و قمه كشف شد به ايسنا گفت: تعداد زيادي خودروهاي مدل بالا و پول هاي سرقتي از اعضاي اين باند كشف شد.رئيس پليس اطلاعات و امنيت شرق استان تهران با بيان اينكه اعضاي اين باند در زمينه هاي سرقت مسلحانه، زورگيري، توزيع موادمخدر و مشروبات الكلي نيز فعاليت داشته است گفت: هر يك از اعضاي اين باند بيش از 15 فقره سابقه شرارت داشته اند.قاسم لويي با بيان اينكه اعضاي اين باند در ساير استان هاي كشور نيز مكان هايي براي اختفا داشتند، تاكيد كرد: در حال حاضر اعضاي اين باند براي بررسي سوابق احتمالي در اختيار پليس قرار دارند.
آقای چیز هذیان گوی وچرند نویس نوچه  و دست پرورده ی حسین شریعتمداری سر بازجو بالاخره از لاک جل و پالان امنیتی اش بیرون آمده وبا نام ونشان خودش هذیان وچرند گویی ولغزو رجز خوانی مکتبی الگو برداری شده از حسین شریعتمداری و ولی وقیح گونه را رو کرده است  و هنر نمایشی روحوزی و حوزوی وپاسداری اش را با هنرنمایی سبک  نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن به نمایش گذاشته است.
حسين قدياني.وامانده ها براي خودشان راهكار ارائه داده اند! آنهم چي؟ راهكارهايي براي «نافرماني مدني» كه اصلاً معلوم نيست چيست! نه به آن منيتش و نه به آن نافرماني اش! تركيب به اين متناقضي، بايد مرده شويش را ببرند!! مي روي مي خواني راهكارهاي شان را، شك مي كني در عقل اپوزيسيون! آنقدر كه مردد مي شوي نكند سپاه دارد مي چرخاند اين نقله ها را! از يك طرف مي بيني، هيچ دشمني اندازه دشمنان جمهوري اسلامي، دست به دشمني و شانتاژ و دروغ و تهمت، آن هم در ابعاد به اين بزرگي نزده، اما از طرف ديگر مي بيني، هيچ دشمني اندازه دشمنان جمهوري اسلامي، اين همه به نفع دشمنش يعني جمهوري اسلامي، بازي نكرده! گاهي فكر مي كنم نكند نظام، خريده باشد اينها را! راهكار ارائه داده اند به ملت ايران كه در مقابله با جمهوري اسلامي، يك هفته در خانه، سكوت كامل برقرار كنيد!! خب گيرم برقرار كرديم؛ اين چه ربطي دارد به مقابله با جمهوري اسلامي؟! جان من! آخر تو بگو؛ اين چه راهكاري است كه ارائه داده اند؟! يا راهكارهاي ديگرشان در زمينه نافرماني مدني! شير خرش را كه قبلاً خودشان اعتراف كرده بودند، اما گمانم به جز شيرخر، مغز خر هم بايد خورده باشد اپوزيسيون بامزه جمهوري اسلامي كه خداييش خيلي بامزه است! واقعاً مانده ام اينها راهكار ارائه مي دهند، يا في الواقع، اين راهكار است كه باطن اينها را دارد ارائه مي دهد!! شايد هم بودجه دولت را خوب نگاه كني، يعني خوب كه بگردي، ملتفت شوي دولت در رديف بودجه خود، مبالغي اختصاص داده باشد به حضرات اپوزيسيون!يواشكي نوشت!! آن وقت به شما مي گفتم كه به جز شير خر و مغز خر، آن كدام عصاره خر است كه همچنان دارد مي بلعد اپوزيسيون!! كاش پرت شود حواس حاج حسين آقاي شريعتمداري، بلكه ما يك مقدار راحت تر باشيم با اپوزيسيون خودمان!...ديشب، توي همين احوالات، خوابم برد و خواب ديدم تيم باطل دارد با تيم حق، مسابقه فوتبال مي دهد! بگذار ارنج تيم باطل را بگويم، حال كني! هيلاري كلينتون ايستاده بود در درون دروازه! (سر جدت دروازه بان را نگاه كن!!) نتانياهو بك چپ بود، توني بلر، بك راست، ملك عبدلي و ديكتاتور آل خليفه، دفاع وسط بودند!! اوباما ايستاده بود هافبك دفاعي! جلوي اوباما، آن جلوملوها (!) آنجلا مركل بازي مي كرد! سمت راستش، شيمون پرز، سمت چپش، ديك چني! 2 تا فورواردشان هم برلوسكوني بود و ساركوزي!!...........نگاه كنيد دگر بار به بازيكنان تيم باطل! نمرود كجا و فرعون كجا و حتي هيتلر و اسكندر و چرچيل كجا؟! اين عجوزه هاي شكم گنده ناتوان كجا؟! اين روزها گمانم بدترين روزهاي ابليس است كه مربي تيم باطل، هرگز اين چنين، دستش خالي از مهره نبوده! مهره هايش يا مصدوم اند، يا مجروح اند، يا منشوري اند، يا اسگل اند، يا هيلاري كلينتون اند، يا 2 كارته!! اما بنازم تيم حق را كه هنوز پدر شهيد هسته اي، روحش به آسمان هفتم نرسيده، بچه چند ساله اش، ترك تازي مي كند در محوله 18 قدم اتاق بيضي!! و دريبل دو طرفه مي زند اوباما را!حالا اين وسط، بگذار خوش باشد اپوزيسيون جمهوري اسلامي! ما هم البته خوشيم! آنقدر كه حتي كمك مي كنيم به اپوزيسيون و در راستاي نافرماني مدني، راهكارهاي ديگري ارائه مي دهيم.يك: مردم در اعتراض به جمهوري اسلامي، در هواي برفي، با لباس آستين كوتاه، بيرون بيايند! اين كار مي تواند صنعت نساجي كشور را فلج كند!!دو: مردم در اعتراض به جمهوري اسلامي، راهپيمايي 22بهمن سال بعد، دنده عقب حركت كنند و عقب عقب، خودشان را به ميدان آزادي برسانند!!سه: مردم در اعتراض به جمهوري اسلامي، وقتايي كه هوا باراني است، به جاي استفاده از برف پاك كن، جلوي شيشه ماشين شان، چتر بگذارند!!چهار: اصلاً ولش كن! عالمي داريم ما با اين اپوزيسيون!