تصاویر مربوط به اجرای شوی متهمان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی . 30 بهمن 90

آنچه مهم است اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی یک شبه رخ نداده است که شبکه سیستم بانکی و وزارت بد نام اطلاعات  و پاسداران و وزارت اقتصاد و دولت به خصوص دستگاه فاسد قضاییه غافل گیر شده باشند . به ویژه اینکه مسئولین قضاییه اعتراف کرده اند که این اختلاس بانکی یک پروسه 10 ساله داشته است که 7 سال آن مربوط به دولت مدعی اصول گرا وعدالت محور  و ساده زیست می باشد که پاک ترین دولت تاریخ نامیده  می شود . البته این دولت که از طریق کودتاعلیه ی رقیب  مدعی اصلاح طلب و  حذفش از صحنه با شعار ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرتیم روی کار آمد . اکنون یک قلم 3 هزار میلیارد تومان بانکی  در کار نامه یا خورجین خود دارد  که به وضوح ثابت می کند اینگونه اختلاس یا رانت و زمین خواری و رشوه گیری و دزدی وغارت گری اولین وآخرین پرونده نمی باشد . زیرا که خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست .چونکه از رأس تا ذیل این رژیم بربرمنش ملوک الطوایفی نا متعارف آلوده به فساد است . آنگونه که عنصری سالم وغیر آلوده  در این رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف یافت نمی شود .  بهر حال سئوال است چگونه است که دولت کودتایی که مورد حمایت رهبر علی خائنه ای و پاسداران قدرت را قبضه کرده است  . اختلاس گران فقط متعلق به دولت می باشند . طوریکه 4 عضو بازارمکاره  مرتبط با این ا ختلاس گران بانکی رد صلاحیت شدند یعنی همان بازار مکاره ی اصول گرای  که در امور وعصاره ی ملت می باشد که نشان از  دامنه آلودگی فساد در همه نهاد وسطوح می باشد  . بازهم  سئوال است وقتی پروسه شکل گیری این اختلاس بانکی 10 سال  ادامه داشته است .چرا پس از اوج گیری اختلاف و رقابت ناشی از جنگ و ثروت که میان علی خائنه ای و پاسداران کودتا گر با دولت و رئیس جمهور پس از عزل ونصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات کشف شد؟ همانگونه که سئوال تکمیلی این است که چگونه پس از کشف این اختلاس وبازداشت وبازجویی متهمان  که چندین بار از سوی آخوند سر دژخیم مجرم جنایت علیه ی بشریت اژه ای اعلام گردید که پرونده ی متهمان  تکمیل و آماده ی محاکمه است ولی زمان اجرای این شو که شباهت به محاکمه متهمان 100 نفره ی مدعیان اصلاح طلبان دارد که پس از کودتای 22 خرداد 88 بازداشت شدند و از سوی سر دژخیم قاضی ابوالقاسم صلواتی در یک شوی نمایشی و فرمایشی تلویزیونی بصورت فله ای  محاکمه و برای شان حکم محکومیت  کیلویی  صادر شد . اکنون چرا این شوی مشابه در آستانه شروع تبلیغات نامزدان نمایش خیمه شب بازی  12 اسفند که به مدت 10 روز است شروع شده است که هدف علیه ی دولت ونامزدان وابسته به آن می باشد؟ شایان یاد آوری چهره های با چادر سیاه وسفید در این شو حضور دارند که چهره یکی با ابرو پر که  معلوم نیست زن یا مرد می باشد و مشخص نیست هدف از حضور اینگونه چهره ها برای چیست؟
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 پایان اولین جلسه دادگاه فساد اقتصادی گروه آریاجزییات جلسه اول دادگاه/ اعترافات متهم ردیف اول.http://www.fararu.com/vdcjmxev8uqeyhz.fsfu.html
مشروح اولین جلسه محاکمه 32 متهم فساد مالی اخیر.سلطان رشوه ایران چگونه همه قوانین را دور زد؟/باند سازمان یافته ای به نام گروه آریا.خبرگزاری فارس: نماینده دادستان تهران در بخشی از جلسه محاکمه با بیان اینکه باید متهم ردیف اول را سلطان رشوه نامید گفت: خیلی‌ها حرص و طمع داشتند که با او ارتباط برقرار کنند و مبلغی بگیرند زیرا مشهور شده بود هر کس با او دست بدهد پولی دریافت می‌کند.
به گزارش خبرنگار قضایی فارس، اولین جلسه محاکمه 32 متهم پرونده فساد مالی اخیر صبح امروز در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار شد. ساعت 9:10 دقیقه بود که 32 نفر از متهمان پرونده فساد مالی در دادگاه حاضر شدند. همچنین وکلای متهمان و برخی از اقوام آنها نیز در محل برگزاری دادگاه حاضر هستند.پرونده باند سازمان یافته گروه آریا مصداق اقدام مجرمانه علیه امنیت اقتصادی است.بخشی از کیفرخواست اتهامات متهم ردیف اول.مه آفرید خسروی: اتهامات را قبول ندارم.وکیل متهم: دادگاه انقلاب صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد.متهم: از اینکه گشایش اعتبارات غیرقانونی بود بی‌خبر بودم.بیش از 2 میلیارد تومان برای امور خیریه پرداخت کردم.خاوری 2 میلیون دلار خواست اما بیش از 3 میلیون دلار به حسابش واریز شد.داستان رشوه 7 میلیارد تومانی با کیف مشکی.نماینده دادستان: مه‌آفرید سلطان رشوه است.5 متهم پرونده فراری هستند.
پایان اولین جلسه دادگاه / دفاع مه‌آفرید نیمه‌تمام ماند
سرانجام اولین جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی اخیر ساعت 12:40 دقیقه به پایان رسید و این در حالی بود که هنوز دفاعیات متهم ردیف اول مه‌آفرید امیرخسروی به پایان نرسیده بود.فرارو- جلسه رسيدگي به پرونده «فساد عظيم بانكي» راس ساعت 9:25 دقيقه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامي تهران به رياست قاضي «سراج» با قرائت قرآن آغاز شداين پرونده در 12 هزار صفحه و در 33 جلد به دادگاه رفته است و براي 32 نفر از متهمان اين پرونده كيفرخواست صادر شده است. 
گزارش تصویری اولین جلسه دادگاه گروه آریا
بخش هایی از اظهارات دادستان تهرانحضور ۲۸ وکیل در دادگاه .۲۸ وکیل امروز کار دفاع از متهمان پرونده فساد مالی اخیر را به عهده دارند و خانواده تمام متهمان در دادگاه حضور دارند. تخلفات شرکت امیر منصور آریا در ارتباط با بانک صادرات .در ادامه روند رسیدگی به پرونده فساد مالی بزرگ که صبح امروز در دادگاه انقلاب تشکیل شد، نک صادرات با توجه به اسناد پرونده اعلام می‌کند که هیچ مبلغی از بانک صادرات خارج نشده و تمامی این اوراق ساختگی بوده استجزییات تخلفات مه آفرید امیر خسروی.در ادامه رسیدگی به پرونده فساد مالی اخیر مه‌آفرید امیرخسروی متهم ردیف اول پرونده در جایگاه قرار گرفت و قاضی سراج اتهامات وی را که شامل افساد فی‌الارض، شرکت در پولشویی، پرداخت رشوه، استفاده از اسناد جعلی و معاونت در جعل اسناد بود برای وی تفهیم کرد. وکیل متهم: دادگاه انقلاب صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد .در ادامه این جلسه وکیل مدافع متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اظهارات من بر اساس صحبت‌‌های مقدماتی با متهم که فقط چند ساعت بود، گفت: با توجه به عنوان اتهامی افساد فی‌الارض و اخلال در نظام اقتصادی باید بگویم بحث اول ما ایراد صلاحیت است که باید بررسی شود اساسا این موضوع در صلاحیت دادگاه انقلاب هست یا خیر؟ اعترافات متهم ردیف اول .مه آفرید خسروی در دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی اخیر پس از استماع متن کیفرخواست در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه آیا اتهامات وارده را قبول داری، گفت: برخی را قبول دارم برخی را قبول ندارم و قاضی گفت باید روشن پاسخ دهی آیا قبول دارید یا ندارد؟ که اعلام کرد قبول ندارم. متهم ردیف اول پرونده در آغاز دفاعیات خود از ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا عذرخواهی کرد و گفت: قبول دارم که بسیاری از این اقدامات خلاف قانون بوده است و از طریق دستورات من انجام می شده ولی کارمندان من بی اطلاع بوده و گناهی ندارند و قرار بود آنها آزاد شوند ولی متاسفانه برای کارمندانم قرارهای سنگینی اتخاذ شده است. پایان نخستین جلسه دادگاه فساد مالی/ دفاعیات خسروی نیمه‌تمام ماند .ساعت 12:30 امروز نخستین جلسه رسیدگی به ‏اتهامات متهمان پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی در حالی به اتمام رسید که ‏که مه آفرید خسروی معروف به آریا به عنوان یکی از متهمان اصلی پرونده ‏در حال دفاع از اتهامات خود بود.‏ بر اساس این گزارش قاضی پرونده اعلام کرد: تاریخ بعدی دادگاه متعاقبا ‏اعلام می شود.‏