گزیده خبره های اول اسفند 90. قسمت -2
حدادعادل:تکثر لیست اصولگرایان خیلی نگران‌کننده نیست
حداد عادل  که هم منقلی وفامیل رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع  علی خائنه ای می باشد  . اکنون لبیک به پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری گفته است که در یادداشت روز گذشته خود سر گردنه وزن کشی نکنید فتوای شرعی داد که لیست های جداگانه دادن جایز نیست .چون این اقدام موجب کاهش وشکسته شدن آرا وجا پا باز شدن برای مانور دادن ونفوذ جریان های فتنه وانحرافی می شود .اکنون  این حداد عادل  فرصت طلب زمین خوار وغارتگر فتوا داده است که تکثر لیست مدعیان اصول گرایان خیلی نگران کننده است .چون وحشت دارد که امکان حضور دشمن شکن تقلبات 12 اسفند امکان پذیر نشود و وی نتواند با آرای ساختگی وارد بازار مکاره ی دوره ی نهم شود و به جنگ پاسدار علی لاریجانی رود و نتواند پست ریاست سفارشی آن را از آن خود کند.
به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم چهلم مصطفی احمدی روشن در دانشگاه علم وصنعت ایران در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از ملت ایران به دلیل حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از آنها خواست تا با همان شور و اراده در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی درخواست کرد در عین تبلیغ افکار و نظرات خود به تخریب دیگران نپرداخته و از دروغ و تهمت خودداری کنند.حداد عادل با بیان اینکه نامزدها باید در پاک نگه داشتن فضای انتخابات بکوشند، تصریح کرد: نامزدها باید نشان دهند سیاست ما عین دیانت ما است. وی شهید مدرس با اشاره به سخن این شهید مبنی بر اینکه سیاست ما عین دیانت ما است، و دیانت ما عین سیاست ماست، اظهار داشت: نامزدها باید مراقب بوده و حریم را برخلاف مواضع دینی‌شان تخریب نکنند.وی نسبت به ایجاد مجلسی مناسب ابراز امیدواری کرد و گفت: مردم ایران با بصیرت و با توجه به مواضع نامزدها بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.گفت: تکثر لیست خیلی نگران کننده نیست؛ انشاءالله مردم انتخاب خوبی خواهند داشت. حداد عادل در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا اظهار نظر منتشر شده از سوی شما مبنی بر نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص ارائه یک لیست از سوی اصولگرایان است، اظهار داشت: این صحبت به نحو کلی درست است؛ بدین معنا که هر جمعیتی بخواهد پیروز شود باید وحدت داشته باشد.وی اضافه کرد: یعنی باید یک لیست ارائه شود تا مردم گیج نشوند؛ البته ما از تعدد لیست‌ها خوشحال نیستیم و اگر من می‌گویم تعداد لیست‌ها مهم نیست یعنی ما اقدامات خود را انجام دادیم و تلاش کردیم تا این تکثر لیست اتفاق نیفتد، اما نشد.حدادعادل در همین زمینه گفت: سخن رهبر معظم انقلاب به این معنا نیست که مقام معظم رهبری که ایشان طرف یک جبهه یا جریان خاص را گرفته باشند؛ ‌البته در اینکه رهبر معظم انقلاب تائید کننده اصولگرایی به معنای عام کلمه هستند، شکی نیست و در این حرف تردیدی نیست که مقام معظم رهبری در انتخابات موضع پدرانه خود را مطرح می‌کنند و در نهایت امیدواریم مردم با انتخاب خود مجلس مناسبی را تشکیل دهند.وی در عین حال گفت: این سخن به این منظور نیست که ایشان بخواهند از یک جبهه خاص برابر جریانات دیگر که طبق قانون حق شرکت دارند، جانبداری کنند.
خبرهای جدید درباره فردو در راه است
اینگونه خبر ها ضمن اینکه آشکار ساختن  تلاش دست یابی به سلاح هسته ای مسئولان هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی مهار ناپذیر  می باشد که بطور عریان  به نمایش گذاشته شده است  .از سوی دیگر نوعی باج گیری از آژانس ا تمی  وکار شکنی با دولت است که دعوت به سر از گیری مذاکرات هسته ای کرده  طوری که قرار است امروز هیأتی در این رابطه وارد تهران شود.
ایران هسته ای- در حالی که غرب هنوز از شوک ضربات پی در پی هسته ای که روز چهارشنبه (26 بهمن/ 15فوریه) گذشته دریافت کرد، خارج نشده، دیپلمات ها می گویند به زودی ضربه ای بزرگتر از راه خواهد رسید. اگر چه برخی شنیده ها حکایت از آن داشت که در مراسم روز چهارشنبه درباره آغاز رسمی غنی سازی در فردو هم خبری اعلام خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد و اعلام آغاز به کار فردو عملا به زمانی دیگر موکول شد.اکنون به نظر می رسد فردو در وضعیتی است که آغاز به کار آن به زودی و به طور رسمی اعلام خواهد شد.کارشناسان عقیده دارند اگر این اقدام قبل از مذاکرات آتی با 1+5 انجام شود، تاثیری قابل توجه بر مذاکرات خواهد گذاشت.خبرگزاری آسوشیتدپرس روز یکشنبه 30 بهمن 1390 (19 فوریه 2012) در گزارشی مبهم از وین و از قول برخی دیپلمات ها ادعا کرد که زیرساخت های لازم برای پذیرش هزاران ماشین سانتریفیوژ در فردو آماده شده است.کارشناسان در تهران می گویند این گزارش حاوی هیچ مطلب جدیدی نیست و پیش از این هم بارها اعلام شده بود که به زودی غنی سازی 20 درصد به طور کامل از نطنز به فردو منتقل خواهد شد.تاسیسات فردو گنجایش 3000 ماشین سانتریفیوژ را دارد.یک دیپلمات به «ایران هسته ای» گفت: «عدم اعلام خبر آغاز رسمی غنی سازی در فردو به همراه بقیه خبرهای هسته ای در روز چهارشنبه دارای این ویژگی بوده که غرب را هر لحظه در انتظار یک غافلگیری جدید نگه می دارد».لازم به ذکر است مطابق گزارش های قبلی منتشر شده در «ایران هسته ای» هم اکنون حداقل دو آبشار 174 تایی از ماشین های سانتریفیوژ نسل اول (یعنی 348 ماشین) در فردو در حال انجام غنی سازی است.
انفجار در بغداد 12 کشته و 18 زخمی برجای گذاشت.خبرگزاری فارس: یک انفجار انتحاری در مقابل یک دانشکده پلیس در بغداد، 12 کشته و 18 زخمی برجای گذاشت.
بدون شک عوامل  کشوری  که عراق را بی ثبات ونا امن  کرده تا توانسته  باشد این کشور را تبدیل به حیاط خلوت خود کند  عامال این انفجار تروریستی در عراق وبه خاک وخون کشیده شدن بی گناهان عراقی است . همانگونه عامل پرتاب بمب دستی بسوی منزل نماینده آیت الله سیستانی هستند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "رویترز"، انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل دانشکده پلیس بغداد، 12 کشته و 18 زخمی برجای گذاشت.هنوز خبری درباره جزئیات این انفجار انتحاری در دست نیست.
وزیر کشور:بیش از ۴۸ میلیون و 200 هزار نفر واجد شرایط رأی‌ دادن در انتخابات مجلس ‌هستند.خبرگزاری فارس: مصطفی محمدنجار گفت که بیش از ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات مجلس نهم هستند.
 روز گذشته گزارش شده بود که در 11 ماه گذشته سال جاری  نزدیک یک میلیون و400 هزار نفر تولد وجود داشته است که تا پایان سال جاری از مرز یک ونیم خواهد گذشت و در مدت 4 سال 6 میلیون می شود .ولی معلوم نیست که چرا در رشد واجد الشرایط رأی دهندگان زیاد تأثیر گذار نیست .  چونکه  در از 6 سال بیش در  سال 84 مشابه همین آمار داده شد .هنوز هم  تکرار شده است ؟ همانگونه که از جمعیت 80% میلیون کشور چگونه است که 30 میلیون نفر زیر شرایط  سنی هستند که نمی تواتند رأی دهند؟ مهمتر اینکه داشته باشید از این آمار 48 میلیون و200 هزار نفر چه تعدادشان از جعبه های مار گیری آرای تقلباتی دشمن شکن  پس از  نمایش خیمه شبب ازی  12 اسفند بیرون در می آیند؟
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در خصوص زمان اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس نهم گفت که اسامی قطعی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در دوم اسفند به حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌شود و آنها نیز تاریخ سوم اسفندماه به کاندیداها ابلاغ می‌کنند.وی همچنین درباره تعداد افرادی که می‌توانند در انتخابات رأی دهند، تصریح کرد که بیش از ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا تاریخ ۱۲ اسفند واجد شرایط برای رأی دادن هستند.
ارسال حکم اعدام سعید ملک پور به اجرای احکام بدون آنکه حکم به وکیل وی ابلاق شود
چون ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران برای این متهم پرونده سازی کرده است . همچنین با معاون دستگاه فاسد قضاییه پاسداری به نام محمد باقر ذوالقدر است که معاون سابق ارگان گزمکان کودتایی وتئوری پرداز کودتای چراغ خاموش خزنده ی پاسداران وحذف رقیب مدعی اصلاح طلبان و رفسنجانی از صحنه می باشد .بنابراین بعید به نظر می رسد که متهم قربانی سعید ملک پور از مرگ  قسر در برود .
جرس: پرونده سعید ملک پور فعال سایبری محکوم به اعدام به اجرای احکام ارسال شده است این در حالی است که این حکم هنوز به وی و وکلایش ابلاغ نشده استهفته گذشته که وکلای سعيد ملک‌پور برای اعاده دادرسی و دريافت تأييد حکم اعدام اين زندانی به ديوان عالی کشور و دادگاه انقلاب مراجعه کرده بودند، متوجه شدند که پرونده‌ وی به اجرای احکام ارسال شده است.مریم ملک پور خواهر سعید ملک پور با ابراز تعجب از ارسال حکم به اجرای احکام به "جرس" می گوید: "متوجه شدیم که حکم به اجرای احکام رفته است و این در حالی است که به وکلا و خودش هم اعلام نکرده اند. حتی تایید حکم در دیوان عالی را به سعید و وکلایش ابلاغ نکرده بودند. ما هم به او هنوز نگفته ایم."وی با اشاره به روند "غیرقانونی" پرونده برادرش ادامه می دهد: "از ابتدا پرونده همه چیز غیرقانونی و ناعادلانه بوده و روند طبیعی را طی نکرده است. وکلا دستشان برای بررسی پرونده بسته و بسیار محدود بود یعنی زمانی به آنها داده نمی شد که پرونده را کامل بخوانند اما علیرغم اینها نقایص پرونده را مطرح کردند اما متاسفانه هیچکدام از این موارد مورد توجه قرار نگرفت و برطرف نشد و دوباره به دیوان برگشت خورد که حتی رئیس شعبه دو به وکیل سعید گفته است که من این حکم را تایید نکرده ام. حالا هم که حکم به اجرای احکام رفته وکلا هیچ کاری نمی توانند انجام دهند. آنها حتی رفته بودند که اعاده دادرسی بدهند که چرا به سعید و آنها حکم ابلاغ نشده که یکدفعه متوجه می شوند که حکم به اجرای احکام رفته است و رئیس شعبه دیوان گفته که حکم یکساعت هم آنجا نمانده است و بلافاصله به اجرای احکام رفته است. با توجه به وضعیت خطرناک و اینکه هر لحظه ممکن است از اجرای احکام برایش اتفاقی بیافتد اما باز هنوز امیدمان را از دست ندادیم و امیدواریم."