گزیده خبرهای 11 اسفند 90. قسمت - 2
خاتمي خبر داد بررسي پرونده فساد اقتصادي اخير در اجلاس يازدهم خبرگان رهبري
مگر وظیفه ی سیرک مجمع خبرگان نظارت بر اعمال ورفتارر هبر ولی وقیح نیست؟ پس را با فراموش کردن این وظیفه تبدیل به اهرم چماق کودتا گران درر استای جنگ قدرت وثروت شده است؟ برای اینکه اکنون فاش شده است که با دوباره  کاری موازی دستگاه فاسد قضاییه علیه ی دولت وجریان متهم انحرافی وکنترل کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد  شده است  به خصوص اینکه فسادد ر کدام بخش نهاد ها وجود ندارد؟
يك عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري از بررسي موضوع تحولات مربوط به بيداري اسلامي و پرونده مهم فساد اقتصادي اخير در يازدهمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري خبر داد.آيت الله سيداحمد خاتمي با اشاره به برگزاري يازدهمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: اين مراسم دومين اجلاس عادي اين مجلس، در سال جاري است كه به بررسي مسائل مهم ملي و بين المللي مي پردازد.وي افزود: اين اجلاس دو روزه از روز شانزدهم اسفندماه با نطق آيت الله مهدوي كني، رئيس مجلس خبرگان رهبري و نطق هاي قبل از دستور و جمع بندي تدوين بيانيه نهايي آغاز مي شود.امام جمعه موقت تهران كه با مركز خبر حوزه گفت وگو مي كرد، با بيان اين كه «در اين اجلاس دو روزه، روال عادي برنامه هاي مجلس طي مي شود» خاطرنشان كرد: ارائه و بررسي برخي از طرح هاي پيشنهادي و اجرايي در كميسيون آيين نامه از ديگر فعاليتهاي دو روزه اجلاس خبرگان رهبري، خواهد بود.خاتمي ادامه داد: يازدهمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري، با دعوت از دكتر علي اكبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل و حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي، دادستان كل كشور، به بررسي مسائل مهم داخلي و خارجي مي پردازد. اين عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان خاطرنشان كرد: موضوع سخنراني دكتر ولايتي، ارايه مباحث سياسي و تحولات اجتماعي و فرهنگي در مسئله بيداري اسلامي است و حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي در مورد فساد اخير اقتصادي به ارائه گزارش دقيق خواهد پرداخت.خاتمي گفت: با توجه به اهميت موضوع بيداري اسلامي، تاثيرات آن در منطقه و جهان اسلام و نقش جمهوري اسلامي در اين عرصه و همچنين بررسي بازخوردهاي انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي از جمله مباحثي است كه به طور طبيعي در جمع خبرگان رهبري به بحث گذاشته مي شود
همچون قول های سر خرمنی ونا کجا آبادی رهبران و مسئولان در 33 سال گذشته که به جای آب سرآبب وده است منابع خبر های ساختگی سربازجو پاسدار شریعتمداری بد نام همیشه گمنام وبد نام همچون خودش هستند. طوری که ننگ و آلودکگی وفرصت طلبی شرکت کنندگان مدعیان اصلاح طلب در شوی مضحک خیمه شب بازی 12 اسفند را به تحریم کنندگان نسبت داده است.
موج پشيماني از در پيش گرفته شدن استراتژي تحريم انتخابات در اردوگاه فتنه در حال فراگير شدن است.اطلاعات دريافتي نشان مي دهد محافل دروني جريان فتنه دو روز مانده به موعد انتخابات مجلس دچار به هم ريختگي شديدي شده و اعضاي اين جريان دنبال راهي براي خروج از بن بستي مي گردند كه در آن گرفتار شده اند.اطلاعات موجود نشان مي دهد يكي از سران فتنه اخيرا با اذعان به اينكه «تحريم ناني بود كه خارجي ها در سفره ما گذاشتند»، به اين موضوع كه جريان فتنه راهبردهاي خود را از خارج از كشور دريافت مي كند اعتراف كرده و در عين حال جريان اصلاحات را بازنده اصلي اين بازي خوانده است.همچنين گزارش هاي دريافتي نشان مي دهد جريان فتنه كه تا يك ماه قبل پيش بيني مي كرد مشاركت در انتخابات بيش از 20 درصد نخواهد بود اكنون اذعان مي كند كه درصد مشاركت حداقل 55 درصد خواهد بود و نظام پس از انتخابات به آساني مي تواند استدلال كند كه وزن اجتماعي اصلاح طلبان و فتنه گران بسيار ناچيز بوده است.آخرين گزارش ها نشان مي دهد فتنه گران هنوز راهي براي خروج از اين بن بست نيافته اند.
این شیوه خبررسانی هم مشابه ی ادعای گزارش قبلی می باشد .چونکه معلوم نیست پرونده ساز وارونه گو  ومنفور وسنسور چی که شهامت درح جوابیه ی علی مطهری را نداشته است .چرا بر خلاف ادعای کمدی که می کند آنتن ها و دراز گوش هایش همه جا حضور دارند وهمه اطلاعات را به وی گزارش می د هند. چرا  همگی گمنام ومخفی هستند تا که موجب شود بطور در بست زیرآب ادعاهای دروغش زده شود .مشروط بر اینکه لابی های اعزامی ونفوذی در آمریکا همچون همتایان شان در شبکه ی بی بی سی نه خواهان  تحریم که دعوت به حضور نمایش در خیمه شب بازی شده اند.چون نگران حضور کم ساندیس خوران  به خطر افتادن امنیتی رژیم فاشیستی مذهبی ودتایی نا مشروع شود .
اخبار رسيده حاكي از آن است كه آمريكايي ها با پيش بيني مشاركت بالاي مردم در انتخابات روز جمعه تصميم دارند دقيقاً در همين روز (12 اسفند) يك كنفرانس با حضور طيف هاي مختلف ضد انقلاب فراري در واشنگتن تشكيل بدهند.براساس اين گزارش دولت آمريكا تصميم دارد اين همايش را كه «كنفرانس گذار به دموكراسي» ناميده شده در محيطي كاملاً پنهان برگزار كند و در آن از سرخوردگي اپوزيسيون در اثر مشاهده حضور گسترده مردم در انتخابات جلوگيري نمايد و هم نوعي تقسيم كار عملياتي بين آنها ايجاد كند. ظاهراً كنت تيمرمن كه سال ها مسئول بخش ايران سازمان سيا بوده و هم اكنون عضو بنياد دفاع از دموكراسي است برنامه ريز اصلي اين كنفرانس است و جمعي از اصلاح طلبان روزمزد گريخته به آمريكا و اروپا پادويي آن را برعهده دارند.يك نكته مهم درباره اين كنفرانس آن است كه در آن عناصري به نمايندگي از سران داخلي فتنه هم حضور دارند. همچنين اسرائيل نماينده اي ويژه به اين كنفرانس اعزام كرده است كه هدف اصلي وي هماهنگ كردن بخش هاي تروريستي اين جلسه با بخش هاي به اصطلاح سياسي آن است.گفتني است برخي از مدعوين به اين همايش با استدلال كه «نفوذي هاي جمهوري اسلامي زودتر از ما در سالن همايش خواهند بود» از پذيرفتن دعوت به حضور در اين كنفرانس خودداري كرده و در مقابل اصرار دعوت كننده كه بايد در جريان جلسه قرار بگيرند، گفته اند، «نفوذي هاي رژيم خبرش را به كيهان مي دهند و ما فردا اخبار و متن كامل جلسه را در كيهان مي خوانيم»!
همانگونه که اشاره ضد برای چه سرنخ های  اطلاعاتی برون مرزی سربازجو پاسداری حسین شریعتمدارثی همیشه گمنام می باشند .چون اگر نام شان را همچون گاو پیشانی سفید  علی یا داریوش سجادی ببرد که با پسوند همکار سابق روزنامه هایز نجیره ای تلاش می شود  که سابقه  همکار اعزامی دروغ نامه ی کیهان پاسدار  شر یعمداری به آمریکا  محود شود . در صورتی که نفوذی اخراج شده از صدا آمریکا می باشد که اکنون موازی عنصر خائن وعامل وزارت بد نام اطلاعات سعید شاهسوندی از وی نیز از طریق نوشتاری شبکه ی بی بی سی علیه ی مجاهدین استفاده شده تا خوراک برای سربازجو شریعتمداری فراهم کنند. . برای همین وقتی نام شان برده می شود اینگونه گندش در می آید ونقش مزدوری شان فاش می شود وتبدیل به تف سر بالا می شود. یعنی درماندگی ارتجاع داخلی واستعمار خارجی  علیه ی مجاهدین ووحشت از تحریم نیاز به عناصر خائن و جاسوس وخود فروشانی چون سعید شاهسوندی و علی سجادی و فرخ نگهدار و بی بی سی می باشد.
همكار سابق نشريات زنجيره اي تأكيد كرد هرچه انقلاب اسلامي مانند گلوله برف در حال حركت رو به بزرگ شدن است، جنبش سبز برعكس آب و محو شد.داريوش سجادي در اين تحليل كه توسط سايت بي بي سي فارسي منتشر شده، مي نويسد: هر اندازه مسير تحولات انقلاب اسلامي در سال 57 مشابه گلوله برفي بود كه با يك تظاهرات اعتراضي و محدود در فيضيه در 19 دي ماه سال 56 آغاز شد و به سرعت اوج گرفت و در كمتر از يك سال مبدل به تظاهرات ميليوني شد، در تحولات موسوم به جنبش سبز مشاهده شد اين حركت به تدريج تا 9 دي تقليل يافت و محو شد. در اين قرينه بيني معكوس، شاهد يك هم زماني و هم فرجامي هم مي باشيم و آن اعلام نبرد مسلحانه سازمان تحت امر مسعود رجوي با نظام جمهوري اسلامي در 30 خرداد سال 60 بود كه به حكومت حجت شرعي و قانوني براي حذف قابل فهم و استناد براي برخورد با سازمان مجاهدين را داد و به نوعي تكرار آن را در 30 خرداد سال 88 مشاهده كرديم.وي با اشاره به اينكه سردمداران جريان سبز به جاي طي مسير قانوني اقدام به اردوكشي خياباني كردند و «به شكل قابل فهمي» با آنها برخورد شد، مي نويسد: با اتخاذ رويكرد تحريم انتخابات از سوي اين جريان، به نوعي مي توان تكرار تاريخ را مشاهده كرد. بر اين مبنا، رويكرد تحريم انتخابات را مي توان اشتباه استراتژيك اصلاح طلبان ناميد كه اين امكان را فراهم آوردند تا تجربه سال 58 تكرار شود؛ زماني كه سازمان تحت امر مسعود رجوي رفراندوم قانون اساسي جمهوري اسلامي را تحريم كرد و در فرداي انتخابات رياست جمهوري اين امكان را به حاميان حكومت داد تا با شعار «كسي كه راي نداده حق نظر نداره» مانع از شركت كانديداي آن سازمان در انتخابات رياست جمهوري شوند. اكنون نيز حاكميت با كمترين هزينه ضمن اتكا بر حضور مردم در انتخابات دست هاي خود را به نشانه پيروزي تكان دهد
دم خروس  از زیر عبا بیرون زده وعصای  زیر بغل رهبر ولی وقیح علی خائنه ای اینگونه برجسته می شود که چگونه سر بزنگاه نیروهای اعزامی به برو مرز  ازطریق شبکه های فارسی زبان استعماری بی بی سی و رادیو فردا در کنار هم نقش اجرا می کنند تا که خاک بر توی چشمان مردم پاشیده شود .البته چون عنصرخائن وخود فروش  تر از فرخ نگهدار  که از  رأس ولی وقیح گونه سازمان اکثریت جراحی و کنار زده شد وجود ندارد که حاضر شود  همه جا خودش را عرضه کند .پس  از یک طرف  همسو با عنایت فانی و شبکه ی بی بی سی  واز سوی دیگر در رادیو فردا  برای خوش رقصی  کردن  در کنار حاکمان وعلیه ی مردم تبلیغات حضور در نمایش خیمه ش بازی 12 اسفند می کند تا همگام با علی خائنه ای فراخوان حضور  ساندیس خوران دشمن شکن د هد تا همچون مورد های مشابه قبلی این چنین کمک رسان تبلیغاتی همکار شان سر بازجو منفور شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان شوند تا این چنین به اتکای موضع اینان مانور تبلیغاتی دهد.
يكي از كارشناسان برنامه صداي آمريكا با اذعان نااميدي از عدم توجه مردم به تحريم انتخابات از سوي ضدانقلاب گفت: به نظر من مردم ايران نشان دادند كه حاضر نيستند از فراخوان هاي اپوزيسيون تبعيت كنند.در برنامه صداي آمريكا با موضوع بررسي انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي به بيان مشكلات گروه هاي ضدانقلاب در تحريك مردم پرداخت.به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرخ نگه دار ضدانقلاب از لندن با اشاره به اينكه نمي توان رقم نزديك به واقعيت حضور مردم در انتخابات را پيش بيني كرد در پاسخ سؤال: «آيا با اينگونه سياست ها (تحريم انتخابات) مي شود در بين معترضين اتحاد ايجاد كرد؟ گفت: «اين اقداماتي كه صورت مي پذيرد به دليل آنكه هماهنگي ميداني ندارد، اختلافات بنيادي بين اپوزيسيون را به هيچ وجه نمي تواند حل كند.وي گفت: «ما يك خلأيي در زمينه گرايش هاي مشخص سياسي در كشور داريم كه اين روشها معضل اصلي كه در بين اپوزيسيون (ضدانقلاب) هست را حل نمي كند. من اين تدبير حضور در معابر عمومي را بي نتيجه مي دانم و برداشتم اين است كه اين حركت بعد از رويگرداني مردم از جريان جنبش سبز (فتنه 88) فاقد كارايي لازم خواهد بودمصطفي خسروي عضو سياست گذاري سازمان منحله ادوار تحكيم اما اعتقاد دارد كه حدود 50 درصد مردم درانتخابات شركت مي كنند و در واكنش به صحبت قاسم نژاد ديگر كارشناس حاضر در برنامه اعتقاد دارد كه جنبش سبز (فتنه گران88) در مقابل تشكيلات شهرام همايون وديگران طرفداران بيشتري دارد وي با تفكري خبيثانه اعتقاد دارد. كه بعد از انتخابات مجلس بايد از درگيري هاي احتمالي پيش آمده نهايت سوء استفاده را كرده و خيابانها را دوباره به آشوب كشيد!سعيد قاسمي نژاد سخنگوي تشكلي ضدانقلابي به نام دانش آموختگان ليبرال، ميهمان ديگر اين برنامه «به گمان من كاري كه بايد مي كرديم اين بود كه در شهرهاي بزرگ توانمان را بگذاريم تا مردم شركت نكنند و در روستاها تبليغ مي كرديم كه اين انتخابات مخدوش هست و افراد از قبل انتخاب شده اند! وقتي اين اتفاق بيفتد و در بين مردم اين گسترش پيدا كند طبيعتاً از دل آن مي توانند مخالفين استفاده خودشان را بكنند.وي با ناراحتي ابراز داشت: «اگر مخالفان (فتنه گران) متشكل بودند و سازماندهي و برنامه ريزي داشتند، مي توانستند از اين تنش هايي كه پديد مي آيد اعتراضات بزرگ را شكل بدهند.